Mutasd

>> Szerviz2021-01-11

Novemberben kezdődött a dolog. A kézifékkötelem nehezen járt már mióta nálam van az autó, de mivel szinte soha nem használom nem is zavart túlságosan a dolog. Viszont egyszer csak úgy hozta a sors, hogy elég meredek helyen kellett parkolni. Behúztam a kézit, egy laza csattanással jelezte hogy az egyik oldal már nem akarja ezt. Na itt már zavart a dolog, és gondoltam ezt a műveletet összekötöm egy olajcserével is (már így is kicsit túlszaladtam az intervallumon).
Lebeszéltem D.Z.-vel, hogy pár nap múlva vihetem is autót. Nehéz jó időpontot találni, mert akkor minden nap kellett az autó. A pár nap alatt amíg az időpontomra "vártam", arra lettem figyelmes, hogy 6.-ban elkezdett visítani a váltó. Fasza. Vittem az autót, és abban maradtunk, hogy érdemes megelőzni a bajt. Váltófelújítás. Mindig jó érzéssel tölt el amikor menő új alkatrészek kerülnek az autóba :-) Ez a mutatvány kicsit meghosszabbította a szerviz időtartamot, viszont erre az időre kaptam egy pompás 916 Spidert csereautónak. Hát ez egy elképesztően vagány kis autó. Értem már, hogy miért szeretik :-). Sajnáltam visszaadni amikor elkészült az enyém.
A váltó szuper lett, csendben teszi a dolgát. Egy doboznyi alkatrészt kellett cserélni benne. Azt vettem észre hogy javult az autó menetdinamikája.
Km: ~345000