Mutasd

>> Szerviz2017-04-26

Az a penge ötletem támadt, hogy nem kezdem el a hátsó fékmunkahengert felújítani, hanem nagystílű leszek és veszek egy újat. TRW volt rajta hát szóltam Zolcsikának hogy egy bal hátsó munkahenger kell a jószágra, méghozzá a TRW-től. Keddre meg is érkezett. Szerda délután munka után söprés haza az offossal. Megláttam az új munkahengert és úgy megörültem hogy azonnal neki is láttam a felszerelésnek. Semmi fennakadás nem volt, pikk-pakk felugrott a helyére. Légtelenítés és örülés. Hibátlan a cucc. Még nem volt este gondoltam leakasztom a DPF-et és kipucolom hátha segít rajta egy kicsit.
--HIBA LEÍRÁSA ON--
A turbónyomás ingadozik, és ez érződik az autó erején is. Már 4.-ben is érezni, de 5.-ben és 6.-ban nagyon. Kifogy belőle a szussz. MES szerint a DPF 82%-os tömödésen van. Csináltam force regen-t aminek hatására lement 70%-ra. 2-3 nap múlva megint 80%-on volt. Aztán autópálya 5.-ben kb 80 Km-en keresztül 3000-3200-on tartva sem javult a tömődöttség. Turbócsöveket végignézve nem találtam kritikus rendellenességet. Hibakód nincs.
--HIBA LEÍRÁSA OFF--
A leszerelés kicsit megizzasztott. Természetesen a legnehezebben hozzáférhető anya sarkalódott le. Nem volt egyszerű leoperálni, de lejött :-). Telenyomtam hideg zsíroldóval, aztan éjszakára magára hagytam hagy dolgozzon a rendszer. folyt köv...