Első fékbetétek cserélve lettek, már jelezte a gép hogy végük van. :/ :D 
Következő alkalommal tárcsa csere is szükséges lesz.
Textar fék került a régi kopott hátsó fék helyére. Lassan kézifékkötél csere is szükséges lesz. Elég ramaty....mondjuk nem használom. :D 
Muszáj volt vennem egy munkahenger visszanyomó szerszámot, mert a 156/147-nél bevált pillanatszorítós visszanyomás már nem működött.
Mielőtt eltolnánk szigorított műszakira a gépet, még ezeket a dolgokat orvosolni kellett. Volt vele egy kis sz*pás, de megoldottam. Lassan összeáll a gép. Folyt. köv.


Mikor cseréltettem a gumikat tavasszal, szólt a gumis srác, hogy már a végét járják az első betétek. Annyira nem volt vészes még most sem, de úgy gondoltam kicserélem. Minden flottul ment a legnagyobb nehézség a 7mm-es hatlapfejű kulcs beszerzése volt, de egy fél órás telefonos utánajárást követően találtam egyet. :)




Egy valamit még hiányolt a szemem a szép rosso féknyergekről, igen azt, az Alfa Romeo feliratot. GT barátomat zargattam és elkészítette nekem a matricákat. Ma megjött délelőtt és késő délután fel is raktam őket. + Még elöl is lefestettem ezüsttel a tárcsa megfakult részét.






Ma megpucolgattam az első fékeket, és adtam a nyergeknek Rosso festéket. :)
Következő lépcső a hátsó betétek cseréje és utána jöhet a hátsó nyergekre is a Rosso. :) Szerintem jól néz ki.


1
403
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
