Leadtam a drágát egy ismerősünkhöz, kereskedésbe. Mivel elutazom 3 hétre, nem tudok az eladásával foglalkozni:(( Remélem jó kezekbe kerül, de addig is nem lesz rossz dolga;) Ilyen társasága lesz:
Kapott egy diszkrét nero www.alfaamore.hu feliratot a hátsó szélvédő alsó részére, csak a miheztartás végett.
Találtam két nagy Cuore Sportivo feliratot, amiket fel akartam tenni, de elég öregek, nem akartak felragadni:S
Felni: a MAK felnik lehet, hogy erősek, de szerintem nem GTV-re valók, lehet, hogy egy 156- vagy 147-tulaj jobban értékelné, nekem nem jön be, ennyi. A gyári 16os felnik tetszenek, de a pénz jól jönne, meghirdettem 65ért, ha soknak ítélik 4 frissen festett Alfa-felniért, akkor örömmel viseli majd a kocsim. Miki Sienája nagyon tetszik, de én 18"-t nem vállalnék be, max 17, max jövőre, vagy utána...
Kipufogó: marad a sima egy db vég. A 2szer 2es tuningvég menjen a Corsára:)) Bár jól mutat és valószínűleg jól is szól, de nekem tetszik, hogy gyári a vége, nem feltűnő, nem hivalkodó.
Zene: zavar kicsit a mélyláda hiánya, a 45ösben hamar megszoktam a jót:) Mondta az előző tulaj, hogy jól szól, nem is rossz, de fura, hogy "nincs" mély...
Fólia: van rajta elöl-hátul, nem tudom mit szólnak hozzá a rend őrei és a műszaki vizsgaállomás tisztes alkalmazottjai...
Bőr: ápolni kell, s fogom is. Panaszoltam, hogy vannak repedések, erre egy Ferrari tulaj (360Modena) aszonta, hogy attól lesz csak patinás:)) És ez a bőr 20év múlva is bőr lesz és gyönyörű az így is, pont olyan hurkákkal, mint a Ferkában. Ámen:)
Faceliftesítés: szerencsére a scudetto, a bőrülések és a kormány már a ráncfelvarrt verzióból van, ezeket a dolgokat magam is cseréltem volna szép lassan, lehetőségeimhez mérten, így nagyon örülök, hogy adottak eleve. Köszönöm a korábbi tulajoknak:)
Más: - fabetét ki, esteleg küszöbök, alsó csík körbe színrefúj, bár így eredeti...
A GTV egy megvalósult álom számomra.
Nagyon rég óta vágytam rá, nagyon fogok rá vigyázni:)
Nem keveset melóztam suli mellett az elmúlt pár évben, hogy megvalósuljon az álom, nem tudok jobb autót elképzelni magamnak:) Komolyan...csak pár olyan sokmilliós autót tudnátok mutatni, amit melléállítanék, s ami kéne. Azokhoz képest töredék-árért lehet ilyen csodákat venni.
Remélem m3ss vigyázott rá, én fogok, az biztos.
Furcsa, hogy itt ez a csoda, ez az álomautó, és mégis majd' megszakad a szívem a 145ösért, nagyon jó kis kocsi az, főleg ez a konkrét darab, ezért is nem terveztem a cseréjét, csak a gondolataim kalandoztak folyton, nem bírtam magammal, de most, hogy itt a GTV, mennie kell:(
220 ló első kerekekre? Sokak szerint ez önmagában badarság, nem hogy egy 3literes blokkal az orrában, de én nem versenyezni akarok, ez pedig nem egy versenyautó... csodás túraautó, vagy ilyesmi :o)
Bianco bőr- álmaimban sem gondoltam, hogy ilyen valaha az én autómban lehet, persze maga a GTV is álom volt eddig.
Nem titok, hogy kaptam hozzá egy donorautót, amit az előző tulaj vett, amikor megcsúszott és lmegsérült a GTV orra- láttam a régi mocitetőt, bármilyen normális autón javítani lehetne, de ez ugye "műanyag" és méregdrága újat szerezni. A donor egy Rosso Proteo TS, tetőablakkal, ami jó dolog, de nem vágnám szét őkékségét, hogy átemeljem...
A V6 meglepően jó állapotban van, az orrán kívül egyetlen elem volt fényezve rajta, ami döbbenetesen hangzott, amikor mondták mérés után, mert már előre röhögtek rajtam, hogy milyen értékek jönnek majd ki...
Az állapotát figyelembe véve, én még a km óra állását is valósnak hiszem, de erre garancia nincs, de nem is kell, lényeg, hogy egészséges legyen, s maradjon sokáig. Szeretem
Nincs mit hozzáfűzni, Phon megint ideterkert, verejtékes munkáját csillogó kocsi követte, nagyon meg vagyok vele elégedve! :)
Phon for prezident:D
A kocsi nagy részét borító 11éves fényezésnek felüdülés volt a sok kencefice és simogatás:)
Bandi, vagy modernkori nevén Andrásbácsi szólt, hogy van fekete (nagyonsötétszürke?) kárpitja 145höz, mivel a Nero bőrömhöz a gyári sötétzöld kárpitok nem nagyon passzoltak, így most mééég tökéletesebb az összhang.
Andrásbácsi cserélte ki őket mind verejtékes munkával, én inkább nem rontottam el semmit- nem törtem le hangyákat, szöcskéket:))
Tatabányára az egyesen mentem le, sok Alfás integetett, villogott- öröm :)
Fáj a szívem az autóért, de kénytelen leszek eladni, mivel hirtelen jött fellángolás következtében beleszerettem egy GTVbe... Sose gondoltam, hogy egyszer eladom, illetve valahol a távoli mentális szegmensekben felmerült többször a dolog- nyilván nem tudok mellé venni másik autót:((
Phon feltett pár általa készített képet:))
Cíííp-cíííp, tessenek csak közelebbjönni, jöjjenek csak, nem csalás, nem ámítás;)
Édesanyám mondotta vala: "Nagyon szép az a piros autó is." :))
Mondom Rosso Proteo, körömlakk, haványrózsaszín vagy valami.
Pedig ő is járt a P4-gyel egy-két évig, na az volt "piros" - pláne miután a fél kórháztető rázuhant:S Persze biztosításuk nem volt- állami intézmény, no de ez már történelem...
Mivel a korábban megrendelt Mio C520-ast nem tudták szállítani 2 és fél hétig, ezért újragondoltam a kérdést, és ASUS R300 lett a GPS kérdésből.
400Mhz-es 32bit Samsung proci, Microsoft Windows CE 5.0 oprendszer, 140g akksival, 3,5"-os képernyő, 2 év garancia.
IGO 8 teljes Európa térképpel, Bluetooth, FM transmitter, fényerőérzékelés meg sok egyéb felesleges dologgal ellátva.
Könnyű, kicsi, pofás és normális az ára. Eddig tetszik... majd ha mind a sok hangszóróból kiabál Moha bá', lehet átgondolom a dolgot:D
Teddy leadta a fülest, hogy Phon nickű tagunk nagyon szépen políroz, így Miki (CountM) és én beneveztük az olasz rozsdaboglyákat egy menetre, és nem kellett csalódnunk:)
Phon nagyon szép munkát végzett:) Reggel 10től fél este fél 6ig sikálta a két Alfát, étlen-szomjan, hisz' egy sportoló az tudja, mi fán terem a kitartás;)) 2 banánt azért fogyasztott nagy sokára:DD
Képeket majd küld nekem, mert volt nála profi gép, én csak pár telefonos képet pattintok az éterbe:)
Köszi Phon:))
PS: felajánlottam Mikinek, hogy vigye el a 45öst, meg némi pénzmagot, de szerelmes...
2
548