Hopp, bepattantak, az állítható deréktámasznak örülök :)
Elcseréltem RibiPetivel a bürkét.
Bianco álom --> Nero álom :)
Kicseréltük továbbá a műfabetétekkel aggatott középkonzolt meg a váltó-kézifék körülötti részt. Minden fekete: szönyeg, tetőkárpit, s mi közte van.
Köszönet Bandinak aka András bácsi a segítségért.
PS: a képek gyengék, majd öcsémet megkérem megint, mint tavaly a vásárlás után :)
Nyikorgott kicsit a hátsó futómű--> Lenkey és Társa újraszilentezték a szükséges anyagot a farban, 1 nap alatt, korrekt áron, remélem tartós eredménnyel.
A kuplungpedál nehézkesen mozgott, nyikorgott benyomásra- orvosolva lett.
Kértem, hogy állítsanak utána a kéziféknek, kiderült, hogy nem igen akad hátsó fékbetétem, szóval kapott egy új garnitúrát.
Zöldkártyán is volt, meg apróságokat csináltak még rajta a szervízben.
Kicseréltem a gyári indexbúrákat, fehérre, nagyon jó, kellett már rá. Kicsit állítgattam a sárvédőkön is, ha már arra jártam.
Kitisztítottam a bőrt, meg le is ápoltam, hát nagyon koszos volt, szerintem a m3ss-nél töltött 2 év alatt ez elfelejtődött:)) A gyári padlókárpitok nagyon szépek melleleg. Belső tisztítás, ápolás mindenre kiterjedt, na jó, az ablakok közül csak a szélvédőre:P
Azt a fabetétet is kiszedem vmikor, csak jussak oda.
Fekete bőr, vezetőülés gerinctámasszal, ami "hűűűdenagyistenségvazze":))
Donor: Fiat Coupe 20V Turbo:)
Kontakt: Bandi- nagy köszönet érte, és a beszerelésnél való segítségért is!!
Ár: 30ezer Ft/ komplett garnitúra
Az első ülések betevése nem bonyolult feladat: komplett sín le a régi ülésről, majd fel az új ülésre- még a furatok is egyeznek.
A hátsó ülések nem mutatnak ilyen mértékű kompatibilitást, de Tibynek hála ezek is bekerültek (23ezer Ft)
0
575