Idén a SAFEX szineiben, a KPMF fóliák kizárólagos forgalmazójaként volt szerencsém kint lenni az évad eseményén. Remélhetőleg mindenkinek tetszett amit kiállítottunk és amit a helyszínen az Autodekor-os fiuk előadtak... Sajnos az időjárás nem volt ideális - reméljük majd jövőre... Addig is, ha valakiben maradt megválaszolatlan kérdés az autófóliázással kapcsolatban: keressen nyugodtan...





16 nap - 5000 km...
meghibasodas: semmi
Alfa Amore :)))
Kovetkezo program: 13. Lhota Trophy - Tajekozodasi es kodfejtesi autoverseny...
Tegnap befejezodott a fekeszulesi szakasz a Meatball Run 2011-re. Holnap start :))
Hofeherke komplett kipufogo rendszert kapott: lambda szonda, katalizator potlas, uj kozep es hatso dob. Bar teljesen gyari a rendszer, megis nagyon kellemes mely hangja lett. Remeljuk hosszu tavon sem lesz zavaro...
Hogy ne unatkozzunk a hosszu uton, bekerult (igeiglenesen) egy Kenwood erosito es elore egy Morel Maximo komponens szett. Csodalatosan szol, pedig csak a picike gyari subwoofer segiti a hangkepet... Nightwish es Tarja egeszen borzongato elmeny lesz a havas tajban...
Az elmeny vizualis reszet pedig H1 es H7-es Night Breaker-ek segitik mostmar...
Az utolso fazis oljcserevel (6l Selenia Racing), valamint egy gyors fek es futomu vizsgalattal zarult. Km allas: 155700. Minden rendben. Ready to go...
Beepult vegre a rendszer, remelem sosem kell kiprobalnom elesben...
Es bekerult az LPG is. Ezt viszont alaposan ki akarom probalni :)))
AC-Stag 300 Plus, a km ora allas: 151100km...
Amugy a valos km allas: 172000km. A beszerzett VAG-Com kabel tobbek kozott ezt is megmutatta.
Meg azt is hogy lambda szonda csere var ram...
Eddig bo 5000 km-t tettunk meg egyutt, nagy boldogsagban...
Atlag fogyasztas: 11,3 l/100km
Atlag sebesseg: 122 km/h
Erdekes regeszeti leletkent egy Nokia 6090-est talaltam a muszerfal alatt... Kisse gany modom bekotve... Kezibeszelo nelkul... Ugyhogy uninstall lett az beszerelesbol :)
Az elso "ismerkedos" 2000 km utan nagyjabol kiderult hogy mi mindent kell Richardnak surgosen orvosolnia:
-jobb elso lengokar
-hatso lengokarok
-kezifek
-olaj+szurok+gyertyak+vezermuszij es tsai...
-elektromos aprosagok
-kaszni elokeszitese foliazasra
-hatso ules helyreallitasa
-kipufogo hegesztes
Szep hosszu lista...
Masfel hetig kellett nelkulozni Hofeherket, de ma vegre elhoztam. Boldogabb, szarazabb erzes :)) Semmi nyikorgas, kopogas, zugas...
Eddig a jo hirek...
Sajna a kipuff menthetetlennek bizonyult, katalizator ugye nincs benne, a kozepdob is lyukas es a hatso is, de az meghozza szet is van porladva. Ugyhogy kap majd valami rendes rozsdamentes rendszert, amint a koltsegvetesi tanacs jovahagyja :)
A kaszni javitgatasara es az elektomos bonuszfeladatokra nem volt most ido, es a hatso ules sem lett jobb :( Hogy tehet valaki gumit kozvetlenul a borulesre? Plane ha vilagos?? Kap egy komplet belso tisztitast, ha az sem segit, kenytelen leszek kicserelni :(
A cseh tarsoldalrol, a cuoresportivo.net-rol Krossman vette Zoldseg foldi maradvanyait, tovabbi feldolgozasra/ujjaepitesre...
Sok sikert neki, es R.I.P.
Az utobbi idoben ecceruen pocsek idojaras van (vagy ha nem hat akkor rengeteg rohangaszas), ugyhogy nem sokat haladtam elore - sot semmit se, mivel a gondosan beszerzett 24-es racsniskulcs-fej, 3/4-es, a kulcsom pedig - termeszetesen - 1/2-es... Sebaj, majdcsak lesz valahogy :/