Tagok >> Willy >> Spider / GTV Spider 2.0 TS >> Blog
- Típus:Spider / GTV Spider 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:fekete
Kihasználtam, hogy végre szabadságon vagyok, ezért unokatesómmal el tudtunk végezni pár apróságot ami miatt nem kell szervizbe vinni a kocsit.
-váltóolaj csere (Tutela ZC75 Synth) 69600km
-fagyálló csere, mert a réginek nem tetszett a színe (piros unixos alumíniumbarát került bele 2 liter -72 fokos, ez lett felöntve ioncserélt vízzel)
-a hővédő lemezt lerögzítettük normálisan
-az akkumulátort is lerögzítettük rendesen
-feltettem az anyósülés mögé a tároló hálót
-észrevettük, hogy a test kábel beleér alul a motortakaró műanyag burkolatba és koptatja, ezt is rögzítettük, hogy ne érjen már bele
-ablaktörlőlapát csere, a régit az előző tulaj nem cserélte időben és belekarcolt a szélvédőbe. Remélem polír kiveszi
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000062/0000062693t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000062/0000062694t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000062/0000062695t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000062/0000062696t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000062/0000062697t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000062/0000062698t.jpg)
A gyári 16-os felni helyett sikerült beszerezni ehhez az autóhoz szerintem legjobban illő felnit a Zender Siena-t. Amit még megfigyeltem, hogy inkább 18-as méretben elterjedt, az enyém viszont 17-es. Nagyon szép állapotban voltak a felnik, kettőt kellett görgőzni ugyan de felszerelve nagyon szépen futnak. Alig használt Nankang UltraSport NS-2 gumikat tudtam hozzá jó áron szerezni, állítólag esőben gyenge gumi csak, de ugye ilyen időjárási körülmények között nem tervezem használni a kocsit. :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000062/0000062513t.jpg)
A vásárlást követően minél hamarabb meg akartam ejteni a kötelező dolgok cseréjét.
Amiket kapott:
-vezérlés szett (gyári)
-vízpumpa (bugatti)
-balansz szíj (dayco)
-balansz görgő (gyári)
-Alfa 20K olaj+olajszűrő+levegőszűrő (gyári)
-pollenszűrő(u.gy.) érdekesség, hogy még a gyári pollenszűrő volt a gépben, ideje volt cserélni. :)
-szelepfedél tömítés
-fékolaj csere
Km óra állás: 67900 km
Ezen kívül a tető is meg lett csinálva egy különleges célszerszámmal, mert nem nyílt ki rendesen eddig.
A szervizelést a Csörgő Autószerviz csinálta, teljes mértékben meg vagyok elégedve a munkával. Köszi Csöri.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000061/0000061056t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000061/0000061057t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000061/0000061058t.jpg)
A gumik már öregek és berepedezettek voltak, sürgősen cserélni kellett. Gabcsinál raktunk rá jó használtakat, amilyen keveset megyek vele 2 szezont még elfutnak.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000061/0000061024t.jpg)
A vásárlás után elgurultunk műszakira. Sikeres akadályvétel. Köszi Sparky a soron kívüli vizsgát. Eredetvizsga is letudva.
Érdekesség: Okmányirodában valamit elírtak, mert a forgalmiban Spider 1.9 van és 1870 cm3. :)
Az adásvételit megírtuk, autót elhoztam. Gratulálok Willy az első Spideredhez. :)
2014.05.24-én Haroval mentünk el megnézni. Gyanús volt a kevés km, szép állapot és e mellé a lejárt műszaki. Telefonos érdeklődés után viszont egyértelmű volt, hogyha igaz amit a kocsiról állítottak akkor nem szabad várni a megnézéssel. Az autót nagyon egybe találtuk, a belseje szinte makulátlan, motortér tiszta, a karosszérián van pár karcolás és kicsi horpadás de egy 13 éves autónál ez elfogadható. A motorja kicsit zsákbamacska, mert olaj kevés volt benne, viszont nagyon szépen és halkan járt. Így az első számú szabályommal ellentétesen döntöttem (miszerint TS-t csak normál olajszint felett szabad megvenni), tehát jöttünk, láttunk és megvettük.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060986t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060987t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000060/0000060988t.jpg)