Blog >> után
Hétvégén végre jutott időm a bőr belső ápolására. Talán ez az egy része volt az autónak amit az előző tulaj annyira nem gondozott. Megvételnél már tudtam h ezt lekell kezelni mert ki volt keményedve a bőr és sajnos a balos combtámasz majd javitásra szorul. Fórumon böngészve láttam hogy sokan preferálják az autoglym termékeit ezért én is mellettük tettem le a voksom. A bőr felület tisztitása után 2szer átkentem majd 48óra pihenés után egyszer még újra lekezeltem a felületet. A vezető oldali ülés kivételével már úgy érzem mind tökéletes. Utóbbit még egyszer vmelyik héten megismétlem. A termékek nagyon jók, nem csillognak az ülések szép matt színük maradt és a bőr sokkal puhább lett. Hihetetlen jó új bőr szaga lett! Csak ajánlani tudom én is. Sajnos before képet nem csináltam.
Sziasztok!
Megtörtént az autó átnézése a szentbalázsi Alfákra szakosodott szerelőnél.
Első körben a kötelező dolgok egy része le lett cserélve. Bal első alsó lengőkar, olaj- olajszűrő, turbónyomás mérő szerkezet.
Ezek után, mivel a turbónyomásmérő rossz volt, egy turbótisztításra lesz szükség, illetve egy légszűrő, egy porlasztó (hideg motornál nem működik, inkább kicseréljük) lesz cserélve, szintén olyan költségre számítok, mint a mostani szervizelésnél.
Márciusra pedig patent lesz az autó , akkora marad a jobb első alsó lengőkar, ill. az első féktárcsák, fékbetétek cseréje, szintén jelenlegi költség körülire számítok, de ezek után hálára számítok majd a kocsitól. :)
Folyt. köv. nemsokára.
Bence
Budapesten az autópiacon a Licit autóügynökség telephelyén találtam rá...93ezerkm,2004.januárjában állították forgalomba,tehát olaszból jött a drága...erre utalnak a kisebb karcok a lökhárító műanyag részein....Megvettem...Kifizettem...
És elindultam vele szépen haza...egészen az egyik érdi körforgalomig....nem tudtam berakni sebességbe...
Helyi szerviz (Roland Kft., Érd Cseresznyefa u.) helyrepofozta...
Amit kicseréltettem:
-Kuplungtárcsa
-Kuplungszerkezet
-Olajcsere+szűrők
-Benzinszűrő
-Vezérműszíj
-Ékszíj futó csapágy
-Ékszíj feszítő csapágy
-Hátsó féktárcsa
-Fékbetét elöl
-Váltóolajcsere
Hozzáteszem a kereskedő ajánlotta... Nem volt olcsó... De Így jár az aki elsőnek vesz autót és nem néz körbe...
Lacháza után elindultunk a jól megérdmelt pihenés felé, ZAZ 156+párja, Tommasso 147, és jómagam párommal. Mivel Vince 33-asa feladta őt Vittorio a 145-el elvontatta Pestre. Hozzánk beültek az ő barátnőik. Szépen elkonvojoztunk a Balatonpartra, szereztünk szállást, és épp elkezdődött volna a pihi amikor...
Csörgött a telefon, Vittorio volt az, megállat a 145 is Pest után pár km-el. Nem volt mit tenni kb 20:30 lehett, elindultam menteni. Nagy szolgálatot tett a pár napja beszerlt xenon. A 200-as tempó és ez a fény mindnekit leküldött előlem az útról. Hamar odaértünk. Ez volt a szerencse. Pár perce tanakodtunk a kocsi felett amikor megjött a híres vihar. Utána BP-re érve láttuk mi történt. Nem semmi volt mindenhol letört ágak, stb. Pláne csúcsforgalom, egy öröm volt végighúzni a városon. De a kocsi derekasan helytállt, volt egy pár necces helyzet. A végére elszakadt a kötél is... 1 órába telt mire újra rögzíteni tudtuk az átszabott lökhárító miatt..
A Paulovics műhelybe került a kocsi, ott még megcsodáltuk Hadada Úr Q4 kocsiját. Kb. 2 óra volt mire a Balcsira visszaértünk. Egy élmény volt..:)