Blog >> q4
Kicsit egérrágta volt az első toldat, egyelőre leszedtem, a sorsát még eldöntöm. Eleinte nem tetszett, aztán már igen, most meg olyan üres lett nélküle. Megnézem, hogy javítható-e szépen, aztán meglátjuk. Sajnos a bal sarka hiányos.
A vezető oldalon nem működött az ülésfűtés, egy kiolvadt biztosíték okozta.
A fejegység rosszul volt bekötve, ezért minden leállításkor elfelejtette a beállításokat. Az antenna kábele félig ki volt csúszva a foglalatból, ezért alig talált állomást. Most minden pöpec.
Felkészültek, csak hóból nem esett maximum 1cm. 10km autózás után lehetett megint mosni. A tiszta utak árnyoldala.
Valamelyik nap azt vettem észre, hogy a szemüvegtartó kissé kiáll,mintha nem csukódott volna be rendesen. Nem voltam résen, kinyitottam. Na, onnantól nem lehetett becsukni. A zárnak a beakadós része letörött, mint később kiderült. A kis, kb. 3x3 mm-es fekete darabka egyszerűen megszökött. Leesni sem láttam, de a fekete beltérben kb. mindegy is lett volna.
A minap kiporszívóztam az autót, majd átkutattam a porzsák tartalmát, de nem jártam szerencsével. Aztán a bőrülések tisztítása közben kézre akadt egy gyanús darabka a bal hátsó biztonságiöv csatja tövéből.
Az még hagyján, hogy hogy a tökömbe bír letörni, de hogy jutott el oda, ahol volt? Tiszta X-akták! :)
A lényeg, hogy szerencsém volt, mivel bontva is csak a komplett egységet találtam, abból is a legolcsóbb 30€ volt.
A jó öreg pillanatragasztó+szódabikarbóna kombó már többször bizonyított, hogy tartós ragasztást lehet vele véghez vinni, így itt is ezt használtam.
Újra minden a régi.
Lassan tényleg be kellene ruháznom egy 3D nyomtatóra.
Kislányom szolídan jelezte, hogy itt az idő egy újabb autómosásra (1 kép). Elugrottam a mosóba, gyorsan levetettem sima vízzel. A wax tette a dolgát hibátlanul. Ha már nekiálltam, akkor kiporszívóztam a belsőt, lemostam, és leápoltam a bőröket mindenhol. Kárpittisztítóval végigmentem a szőnyegen és még az ablakokat is megpucoltam. Lassan kell néznem valamit a gumiszőnyegek helyére, mert itt a tavasz! :)
-8 fok van nappal. Épp ideális idő a kocsimosáshoz. A garázsban már van 10 is, így pont kellemes a waxoláshoz. Kimostam kézzel azokat a helyeket is, amiket a mosóban nem igazán lehetett. Rá kellett jönnöm, hogy öregszem. Kell egy gép. Kézzel nem állok neki többet. :) Szerintem szépebb lett.
Ilyen sem történt velem még, pedig már van párszázezer alfás kilóméter a talpamban. Az történt, hogy megálltam a pirosnál, majd amikor felengedtem a fékpedált, üdvözölt az üzenet, hogy csekkoljam a jobb hátsó féklámpát. Elgurultunk még az asszonykám munkahelyéig, majd vetettünk rá egy pillantást. A jobb hátsó féklámpa égve maradt. Na, ez meg hogyan? Izzó ki, mindkét wolframszál sértetlen. Csatlakozó ép. Hazamentem vele és idő hiányában elraktam aludni. Ma volt kis időm, igy mindkét oldalt szétszedtem, a csatlakozókat megtisztítottam, majd kaptak kis kontaktsprayt. Semmi változás. Mondom, felcserélem már a két oldali izzókat. És lám, az izzó a ludas. De ez hogyan, azt ne kérdezze senki. Vettem egy párat a jól bevált helyi márkából, mindkét oldalon cseréltem akkor már. Most minden szuper. Próbáltam fényképezni az izzót, mielőtt kidobtam, nem tudom mennyire látszik.
Nekiestem a váltógombnak Droberto infói alapján. A probléma az volt, hogy a váltógomb lötyögött, illetve a kupak is elég csúnyácska volt. A csavar meghúzva. Nekiestem a kupaknak, alkohollal szépen meg lehetett tisztítani, mondhatni újszerű lett. Ismét egy ciripelő hanggal kevesebb!