Bosch szűrő, Xado 5w40 Eco Drive, új leeresztőcsavar, mert olcsóbb volt tömítéssel, mint csak maga a tömítés.
Km: 165134
Eltört, kifolyt. Persze azonnal minden elektromos anomáliák álltak elő. Nem történt messze, lábon beállt a garázsba. Kapott szép gyári új kiegyenlítőt, meg a régi gumicsövet lecseréltem új szilikonra. Reménykedünk, hogy kiszáradás után nem marad zárlat vissza.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085519t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085520t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085521t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085522t.jpg)
Egy kis takarítás ráfért már. Szerintem szépebb lett. :) Kettő kép előtte, kettő utána. Mehet a helyére.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085474t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085475t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085476t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085477t.jpg)
Bal hátsó féknyereg felújítva. Amivel meg tudott szivatni közben, azzal meg is szivatott. :D Imádom! A lényeg, hogy elkészült. És mindezt úgy, hogy a fékelős szerszámkészletem pont házon kívül van. Persze ez csak akkor tűnt fel, amikor a dugattyú már a kezemben volt. A légtelenítő csavar sem adta könnyen magát. Szóval, minden ellenem játszott. Erre most nem lesz gond egy darabig.
Kicsit egérrágta volt az első toldat, egyelőre leszedtem, a sorsát még eldöntöm. Eleinte nem tetszett, aztán már igen, most meg olyan üres lett nélküle. Megnézem, hogy javítható-e szépen, aztán meglátjuk. Sajnos a bal sarka hiányos.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085113t.jpg)
A vezető oldalon nem működött az ülésfűtés, egy kiolvadt biztosíték okozta.
A fejegység rosszul volt bekötve, ezért minden leállításkor elfelejtette a beállításokat. Az antenna kábele félig ki volt csúszva a foglalatból, ezért alig talált állomást. Most minden pöpec.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085021t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085022t.png)
Felkészültek, csak hóból nem esett maximum 1cm. 10km autózás után lehetett megint mosni. A tiszta utak árnyoldala.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085007t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085008t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085009t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000085/0000085010t.jpg)
Valamelyik nap azt vettem észre, hogy a szemüvegtartó kissé kiáll,mintha nem csukódott volna be rendesen. Nem voltam résen, kinyitottam. Na, onnantól nem lehetett becsukni. A zárnak a beakadós része letörött, mint később kiderült. A kis, kb. 3x3 mm-es fekete darabka egyszerűen megszökött. Leesni sem láttam, de a fekete beltérben kb. mindegy is lett volna.
A minap kiporszívóztam az autót, majd átkutattam a porzsák tartalmát, de nem jártam szerencsével. Aztán a bőrülések tisztítása közben kézre akadt egy gyanús darabka a bal hátsó biztonságiöv csatja tövéből.
Az még hagyján, hogy hogy a tökömbe bír letörni, de hogy jutott el oda, ahol volt? Tiszta X-akták! :)
A lényeg, hogy szerencsém volt, mivel bontva is csak a komplett egységet találtam, abból is a legolcsóbb 30€ volt.
A jó öreg pillanatragasztó+szódabikarbóna kombó már többször bizonyított, hogy tartós ragasztást lehet vele véghez vinni, így itt is ezt használtam.
Újra minden a régi.
Lassan tényleg be kellene ruháznom egy 3D nyomtatóra.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000084/0000084787t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000084/0000084788t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000084/0000084789t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000084/0000084790t.jpg)