Pénteken (Odometer ~ 130 000 Km) elvittem az autót műszaki vizsgára. 30 perc alatt kész lett, de kb. 20 perc volt még a papírmunka...
Mióta bejelentették, hogy megszűnik a környezetvédelmi besorolást jelző matrica, rettegtem, vajon nekem is összekapirgálják-e majd csiszolóvászonnal, mint egyeseknél a rendszámot vagy sem? Nos, letörölték vegyszerrel, de kicsit szétkenték és ott maradt a nyoma is. Ráadásul a betűk fekete részéből is 'kiradíroztak' egy picit :(
Otthon neki láttam féktisztítóval, de az óriási melegben azonnal elpárolgott, ahogy elhúztam felette. A mindenre alkalmas csodaszer, a WD40 viszont nem hagyott cserben! :)
Képek a műszaki vizsga után, előtte - utána.
Igor, az őrkutyánk lerendezte az első rendszámtábla keretem. Valamiért ellenállhatatlan késztetést érzett a letörésére. Pedig csípi az Alfákat. :)
A hátsónak az egyik fülét pedig én törtem le, napokkal ezelőtt, rendszámvilágítás csere közben, így ma cseréltem mindkettőt.
Hátra króm hatású keretet vettem, szebben mutat. Elől maradt a hagyományos fekete.
Első 499.-
Hátsó 1490.-
Ebayről rendeltem ledes izzókat, kb. 3 hét volt mire megérkezett Kínából. Egyenlőre csak a rendszám világítás jött meg, azokat már ki is cseréltem. Sokkal jobb az összkép. Filléres dolog volt, viszont ilyen kis csecse-becsék sokat dobnak egy autó megjelenésén, szerintem.
A helyzetjelzőimet még várom.
4db-ot vettem, 605ft-ért, 2 megmarad tartaléknak.
Mivel idegesített a JUK, ezért már átvételkor tudtam, hogy nem sokáig viseli majd a Fekete Lyuk becenevet az autóm :) Sokat filóztam mi legyen, végül a legegyszerűbbnél maradtam, ZST-976. Sokan nem értik, miért ZST, de van aki egyből vágja, hogy ZsolT :) Meg hangzásban hajaz a GT-re is :)
A rendszámot Bánfalvi Kolos intézte (www.rendszamtabla.hu), ha jól emlékszem, másfél hetet vártam rá.