Blog >> fényezés
a bal köszüb a hátsó ajtó mögött erősen rozsdásodott, valamint még előző télen a győri rakparton parkoláskor, meghúzta valami okos a bal oldalt. Csak a fényezés sérült, vas nem látszott ki. Eljött az ideje a javításnak. Sajnos nem lehet belejavítani az Azurro Nuvola színbe, ezért a komplett bal oldalt le kellett fényezni. A lakatosmunkát is elintézte a fényező. Nem tudni miért rohadt, javítva nem volt. Bubernik Pál csinálta, Győr-Kismegyeren
1 héttel később a bal ajtó, alsó zsanérját is meghegesztették és lefestették ugyanott, az árba belefért ez is
Ahol augusztusban a visszacsapódó vontatókötéltől (váltó szétesés miatti vontatáskor) megsérült az első lökhárító, immár újra eredeti fényében pompázik. Voltak kavicsfelverődések is, így egy újrafényezéssel lett megoldva a dolog. Ismét csodaszép. :-) A munkáért köszönet Krisznek.
Készülünk a télre! Sikerült eladnom az acélfelniket (20 ezerért a 4db-ot) Atish cartársnak és ugyanennyiért "kukáztam" a helyi bontós srácnál 4 gyári 15-ös alufelnit!!! Autófényező haverom csinálja baráti alapon így a csiszolás rám maradt most azon agyalok, hogy kétszínű legyen a tojástartók feketék a többi gyári ezüst!
Király156-tól vettem egy pár műanyagot, ami elöl a lámpák és a pajzs között vannak (2.000 Ft). Ezekből kivágtuk a króm részt és szépen lecsiszoltuk. Ha már fényezés, akkor a ködlámpaburkolatokból is kivágtuk a műanyag rácsot és azt is lecsiszoltuk. Ezeket kb. 6.000 Ft-ért fújták színre. Majd kapott mindegyik hátulról egy-egy szép fekete rácsot, ez 3.000 Ft-ba került, de még csak a fele sem lett felhasználva. Szélvédőragasztóval lettek rögzítve a műanyagokhoz (2.000 Ft). Megmaradtak a régi krómosak is, úgyhogy ha úgy tartja kedvem, akkor bármikor 2 perc alatt vissza tudom cserélni őket.
Nincs annál dühítőbb, amikor a saját hülyesége miatt ejt az ember sérülést az autóján. Én egy kerkapuval jártam így, nekem jött... :) Ráadásul egyszer már beálltam és kiálltam azon a szűk kertkapun, amin másodszorra nem sikerült, pedig figyeltem, és tudtam hogy szűk.
De a kerékkel kilöktem a téglát, amivel ki volt támasztva, és azzal a lendülettel rá is húztam a kertkaput a bal első sárvédőre. Elég ideges voltam aznap este, ráadásul ez a balatoni GT talin volt, nem kissé szúrta el az estémet. (De a jégerek és a borok helyretették :)
A javítást végül a Large Autóra bíztam, cseréltettem a sárvédőt, és ha már úgyis fényezőhöz kellett vinni az autót, a hátsó lököst is lekapattam, azon is volt sajnos egy csúnyább karcolás (amit Esztergomban nem győztem matrica-csillagokkal eltakarni :).
Szóval ami az elmúlt három napban történt: három elem fényezése (az ajtóba is beleködöltek), szerelés, plusz kértem egy új első emblémát is, mert lejött róla a lakk.
A mai napon aprobb és nagyobb fényezési hibák kerültek kijavitásra,bal sárvédő,jobb első ajtó,a tanksapka alatti folt,és hátul a két oldallon apróbb sebek voltak,valamint a héten megnyomták a bal hátsó ajtót ,az is ki lett javitva.Gyönyörü munka lett!!!!
Köszönet Zolikának!!!
Andreas Zapatinas, amikor megtervezte az autót két dolgot csinált rosszul. Az egyik a felnik megrajzolása volt, a másik, hogy nem keret nélküli ajtókat tervezett a 145-höz. Előbbin lehet segíteni, utóbbin nem.
Márpedig a 145-ös szerény véleményem szerint 17-es, sokküllős felnivel néz ki a legjobban. Ez kétféle felnire szűkíti le a poteciális jelölteket, az egyik az OZ Superleggera, a másik az Alessio Monza. Legyen a Monza!
És lett. 17-es méretben, 205/40 ZR17-es gumikkal, a gyári 20 millis ültetés és a fehér oldalindex csak javítanak a helyzeten.
Egyszerűen tökéletes lett. Ritka, nagyon jó állapotú, egyedi. Nincsen párja. Nem lehet belekötni. És imádom.
Képek az autóm galériájában.
2008.03.28-án megjavították az autó popóját. Volt rajta egy ronda pukli. A szerelő nagyon jó munkát végzett. Semmi nem látszik meg rajta. Plusz a lököst is lefújta, mert kicsit pókhálós volt.:-)))
Nagy az öröm!.-)))) Igen, igen igen!:-)))
A képek alapján olyan, mint ha 4 különböző színű autót látnánk. Ennek az az oka, hogy ahogy fényképeztem a popót nem ugyanoda esett a fényerő. :-) De az autó színe maradt az eredeti.:-)
Nagyon szép lett!:)
Új első spoiler, Tiby cartársnak hála
Fényezve lett:
- a hátsó lökhárító, mert tavaly egy béna tolatásnál kicsit megnyomtam
- a jobb hátsó sárvédő, mert mikor megvettem, egy 10ft-os nagyságú lakk hiba volt rajta
- az első lökös, mert spoilert kapott+rengeteg kavicsfelverődés volt rajta
- egy teljes polírt is kapott, de csak óvatosan a friss fény miatt...kap nemsokára még1 polírt...:)
(Bocs a gáz képekért, nemsokára lecserélem a képeket normális minőségűre:) )
Tiby és Krisz is dolgozott a lökhárítómon eleget, mire elnyerte régi fényét. Sajnos kiderült, hogy a festék alatt az anyag jobban rongálódott, mint számítottuk, így nagyobb meló volt. Én is beszálltam, csiszoltam, mint eddig mindig. Valamint az egész projectben Zsé és Toto is segített, igazi amorés csapatmunka volt. :-)