Amikor az autót vettem, az előző tulaj adott hozzá 4 db Zender Siena felnit. Az egyik 3 helyen volt hegesztve, mindegyik padka nyomos. Hamar kiderült, hogy a hegesztett helyett kell néznem egy másik darabot, ami szinte lehetetlen. Árultak egy darabot, de 5x108 osztókörrel. Aztán egyszer csak feltűnt 1 db 5x98-as, hamar le is csaptam rá. Németországból jött, kis időbe telt mire megkaptam. Összesen 3 darabot kellett görgőzni. Idén elvittem őket egy felni polírozóhoz, aki felpolírozta a peremeket. Ezután fényezés következett, erre is sikerült a megfelelő szakembert megtalálni. Ezután Nanolex Si3D BC kerámia alapozóval és Si3D kerámiával kezeltem őket. Visszaragasztottam a kamu csavarokat, amiket a fényezés miatt ki kellett szednem belőlük. Vettem bele 4 db gyári új Alfa Romeo felni kupakot is. Ezután jött a gumiszerelés, felkerültek a korábban a TS-en használt Continental PremiumContactok. Majd nem ment fel a kerék, mert elől beleért a féknyeregbe. Kellett gyártatnom 3 mm-es nyomtávszélesítőt, így lesz az ET28-ból ET25. És végre sikerült őket felszerelni.
A gumikban felszereléskor 13.353 km volt.
Az autó km állása: 199.089 km.
Sajnos a GoodYear és Firestone merevített oldalfalú gumijaimból az egyik belső felén szálszakadás, a másik tengelyen egy lemezcsavar okozta szakadás miatt idő előtt cserélnem kellett. A GT tali előtt 3 nappal jól jött! Gyorsan rendeltem az interneten egy szett KUMHO ECSTA gumit. Tök jól működik a rendszer Magyarországon, hiába rendelsz egy szett gumit, időpontot nem kapsz hozzá, hogy fel is szereltesd. Sajnos mindenütt "Már csak a jövő hétre tudnám elvállalni" szöveggel ráztak le, míg találtam egy helyet, ahol épp nem érkezett meg az időpontra a kliens, pár perc várakozást követően telefonon jelezte, hogy késni fog, mire a guis meg, hogy akkor már ne is jöjjön és beálltam, s megtörtént a csere, némi plusz Ktg. ellenében, azonnal :D