Blog >> sprint
És igeeen, eljött a pillanat: saját lábán jött haza, a maga kis 129LE-s 33401-es motorjával! (pb_ monnya: nem 30747!!!:)) )
Örök hála, és 1000 köszönet ZÉ-nek, nélküle semmi nem jött volna össze, rendesen felborítottam mindent, amit csak lehetett az otthon hagyott, vagy be sem szerzett alkatrészekkel + kórházi akcióval, miegymással...
Mi mutatná jobban a boxeres csapat összetartását, mint az, hogy:
- ha kell egy leömlő, 50db bilincs, kb 50db váltófedél csavar, 2-3db 146-os műszerfal, fékcső, kuplungcső, és még kb 50 féle dolog, azokat Maestro csak leveszi a polcáról, és beszereli, miközben én a kórházban agonizálok, vagy
- pb_ Mester összerakja a váltómat, miközben én a kórházban agonizálok, vagy
- Zé és pb_ mesterek kihuzatózzák a naaagy hirrraulikussal a nyúlványaimat, és beépítik a szervómat, ami most annyira faxa, hogy elájulva vagyok!:)...én eközben továbbra is a kórházban agonizálok, vagy
- Scott, Föci napokig bújja a manualt, és órákra felhív, hogy fényt derítsenek az immo problémákra, majd végül MÉGISCSAK MAESTRO jön rá, hogy mi a rossebb nem lett rádugva, és miértnemvilágít az innyektor, de mééérvilágíít az immokulcs?!?!.....és 1 hét után végre beinduljon a friss cuore:)))
...mindeközben folyamatosan megy az oltogatás és vérszívás rendesen, van, aki a tetőre mászik, miközben a sapkáját veszi le, de van, aki a polifóóómon térdel, mert az is kötelező.....szóval a srácok nélkül fasorban sem lennénk, és így nyilván nem jöhetett volna létre az Amore legerősebb sprintje sem!:))
Szóval sok pénz volt, rengeteg idő, és még több fáradság a fiúk részéről, így nagy-nagy köszönet pb_-nek, Scott-nak, Dekka-nak és Föci-nek az együttérzésért, segítségnyújtásért!
Betyár lett a vas!:)))
Sok még az utómunkálat: visszajelző lámpák bekötése, AC végleges bekötése, kábelek rendezése, stb, stb, de ez már igazán csak a sallang!:)))
ui.: (főleg pb_-nek!:) )
1. Nem kell szólni, hogy nincs meghúzva a bilincs a pókon és az alapjáratin!:)
2. Nem kell beszólni a speckó direktszűrőmre sem!:)))
3. Már van fűtésem is! :)))
Teljes fűtés felújítás, több okból: rengeteg izé-sárral volt tele a fűtőradiátor, így emiatt nem volt fűtésem + nem akartam, hogy az új motorban keringjen ez a sok dzsuva.:)
Szóval a nem szétszedhetős fűtőradiátor szét lett szedve, és ki lett takarítva.
Ez kerül vissza, így remélhetőleg lesz fűtés, és szép tiszta hűtőközeg.:)
- 16v elektronikához szükséges kábelkötegek helyének előkészítése
- Kábelkötegek befűzése
- Elektromos üa.szivattyú és szűrő helyének kialakítása + elektromos előkészítése
Visszautalva a 34. bejegyzésemre, gyűrűk ellenőrizve, rendben...de aztén mégse rendben, mert takarítás közben eltörtem a 2.es henger olajlehúzó gyűrűjét.
Ismét beruházás: úgy gyűrűszett, AE!
ez van..de legalább totál bejáratós lesz..:)))
2,5 éves kora, és kislány mivolta ellenére nagyon sokat segített a kislányom, Panni. Adta a szerszámokat, csuklóig nyúlt a fáradt olajba, ami rajta volt, igazából már csak törlőrongynak jó.:))
De élvezte nagyon, bár néha nem értett egyet az épp aktuális munkafolyamattal......:))
Ehhez nem sokat lehet hozzáfűzni. Össze kell szerelni a százezer bizbax alkatrészt úgy, hogy ne sérüljön sehol a festés...
Ez így összességében most már elég húzós összegre rúg, de mivel nem szeretném, hogy 2 hónapig járjon a motor, így minőségi cuccokat kap kizárólag. Reinz szimmeringek, SKF görgők, stb...
Nagyon jól fog járni az, akinek egyszer eladom ezt a gépet.:)))
Csapágyak rendben. Gyűrűk rendben. Így csak egy teljes belső takarítás kellett. Marhajó ez a karburátortisztító spray, ezt divat lesz nálam:)
Motorblokk kiegészítők, szelepfedelek, olajteknő, stb. felújítása.
Nem tudom még eldönteni, hogy jobb lett volna-e szintereztetni, mindenesetre már annyi meló van benne, hogy most már marad a teljes sk megoldás...
Olyan hideg van, hogy az olajteknőn sem a rozsdamaró, sem a kromofág nem hozott eredményt...ez most beáztatva vár holnapig.
Kialakult a végleges színkombináció is: A blokk cink bevonatú marad, a hengerfejek felcsiszolva natúr lakkal, minden más kiegészítő+ szelepfedél+pók matt fekete lesz.:)