Blog >> sprint

>> Egyébsprint83 // Alfa Alfasud Sprint 1.7 // 2008-03-16

Megvettem a 2 db toronycsapágyat, és a festés előtti kellék anyagokat (gitt, csiszoló papírok-korongok stb..)

>> Egyébsprint83 // Alfa Alfasud Sprint 1.7 // 2008-03-16

Kezd alakulni a kaszni is.

>> Egyébsprint83 // Alfa Alfasud Sprint 1.7 // 2008-03-16

Készlettem a motorral végre.

Időszerű volt egy kis rendrakás a műhelyben, mert kezdett eluralkodni a káosz. Így szépen összegyűlt 1 kupacba az összes krómos verzió kiegészítője...

+ egy érdekesség az aranykorból: szétszedhető első lengőscsillapító, melyet nem kell soktízezerért felújítani, elég csak patront cserélni...ebből kell még egyet szereznem, így elkerülhető az "Alkatrészen keressük meg a kocsi árának másik felét" politika csapdája, mely legnagyobb sajnálatunkra a Fiat-házasság óta Alfáéknál is nagyon-nagyon népszerű..:(

>> SzervizFerke // Alfa Alfasud Sprint narancssárga :) // 2008-03-03

Sajnos nem csak az akksi volt a ludas az előző körben...valszeg kevés töltést kapott, így néha alig akarta megforgatni a mocit...de lehet, hogy az önindító is hisztizett, mert gyakran jelentkezett a probléma úgy, hogy nem forgatta meg első körben, majd hirtelen forgatta a mocit...biztosra mentem, és kicseréltük a generátort, és az önindítót is...még nem tudom, hogy vége-e a megbízhatósági problémáknak, mert azóta nem használtam az autót..a héten kiderül..
Mindenesetre a sebességünk megvan, a megbízhatósággal még van egy kis problémánk..:))))

>> SzervizFerke // Alfa Alfasud Sprint narancssárga :) // 2008-03-03

Megadta magát az akksi. Persze nem otthon, és nem is a munkahelyen, hanem a belvárosban, messze minden ismerőstől...:((
2 órát vártam, míg valaki ráért és segített kitolni egy lejtős parkolóból, majd betoltuk...valszeg cellazárlat lehetett, mert időnként indult, időnként nem...

Szépen ki voltak égve az NGK-k is, dde most biztos, ami biztos a gyári GL25HL-ek kerültek bele...

Sikertelen küldetés...egyenlőre...valamiért sehogyansem akar felmenni a gyári hűtőmaszk a gyári lámpasorral. Valamiért nem illeszkedik.
Try again later....:))

És ííígen! ...másnap sikerült...:)))

A műszerfal+gombsor visszaalakítása. Még csak felületi tünetkezelés, mert a megbontás után iszonyat látvány fogadott. Félig újra kell vezetékezni belül.:(
+egy kép az ús Sebring durrogóról.:)

A régebbi atrocitást és sikertelen bizniszt követően ma megint felajánlotta a tulaj, hogy vegyem meg a vasat. Ugyanannyiért, mint anno (50k)
Arról az apróságról megfeledkezett, hogy azóta megvettem róla CSAK a lényeget. 30k-ért...
Tehát most megint megvehetném az egészet 50-ért...persze már a lényeg nélkül...megköszöntem a felajánlást, de nem éltem vele...:(