Blog >> sprint
Az előzőről, vagyis a M.O.S.T. 1-ről - leginkább működőképes sprintovics hiányában - lemaradtam, de ezt nem lehetett kihagyni.
A típus jellegéből adódóan (miszerint ez nem egy tömegautó) nem voltunk túl sokan, szám szerint 6db sprint találkozott, de ez a találkozó nem is a mennyiségről, inkább a minőségről szólt....és persze 6db sprint együttes látványa is már önmagában kuriózum, melyet igencsak tükrözött a bámészkodó nép reakciója egész utunk során.
Szerencsénkre az őszi időszak ellenére is a műszerfalon csokiolvasztó meleg fogadott minket a találkozó helyszínén, és egész idő alatt gyönyörűen sütött a nap.
A cél Sukoró volt, megnéztük a Pákozdi emlékművet, majd felmentünk gyalogtúra keretében a kilátóhoz.
Szuper találkozó volt Whiteskull és kislánya Zsófi, Szegecs, Face, Pedrito, Krecsi és barátnője, Kacorka, Kesa és barátnője, Milán fiam és jómagam részvételével.
Egyszóval szuper volt, de reméljük, hogy a M.O.S.T 3 ennél már csak jobb lesz, a további, most meg nem jelent sprintmániás részvételével.:)
Felnik festve, felgumizva, felszerelve. Fura lett ez a fekete szín, lehet, hogy Whiteskull-nak volt igaza és ezüstre kellett volna, de már mindegy.:)
Ma lecsaptam 4db BWA gyári alufelnire. Télire pont jó lesz, nem kell nagyobb.:)
Rájuk fér egy festés, de egyébként rendben vannak.
Kisebb fennakadás van megint a folyamatban, mivel kb. 40 km-re költöztem a járgánytól. Itt viszont már megvan a helye, ahol elkezdődhet az összeépítés. Homokfújás után tehát már rögtön ide jön az autó, és végleg vége annak, hogy az alkatrészek össze-vissza vannak szétszórva pest megyében (ahol épp volt helye a cuccoknak).
A projekt tehát hamarosan folytatódik, de csak 1-2 hónap múlva, mert addig vannak fontosabb dolgok...
Miután 2x meg lett hengerfejezve, és másodikra már gyanús volt, hogy nem a hidrotőkék szólnak, Zé tippje kezdett egyre inkább valószínűvé válni, miszerint cspaszeges a blokk. Az is volt.
A hang egyértelműen jobbról jött, így jobb hfej leszed, olajdekni leszed, dugattyúk+hajtókarok ki, ellnőrzés.
Tisztán látszott, hogy a csapszeg a hibás, de melepett, hogy a csapszeg maga nem kotyogott vészesen, annál inkább elforgott a hajtókaron belül a szapszeg réz perselye, melyen kersztül a szapszeg olajzást is kap (3 kis lyuk a hajtókaron+a perselyen is), pontosabban kapott volna...nem kapott olajt, mivel elforgott, így hatványozottan romlott a hajtókar csapszeg állapota.
Jah, és repedt volt a dugó oldala is:(
Ha már ott jártunk, a 3-as hatókar is ellenőrizve lett. Semmi baja nem volt, egy kompressziógyűrűt azért cseréltem mindkét dgón, mert találtam jobbakat azoknál, amik fent voltak.
Tehát új hatókar, csapszeg, új dugó össze, hajtókarok vissza, hengerfej vissza, összerak, indít, és csend van...:)))
Meglepően rövid időn belül (de. 10-től du. 16-ig) sikerült ezt a kis műtétet végrehajtanom.:)
Adott volt egy elfekvő váltóm, amiről semmit nem lehetett tudni. Még a legelső donorban volt, serie 1, 6 évet állt a földbe félig besüppedve, ez kb nem sok jót sejtetett.
Aztán adva volt a katasztrofális kuplung az autóban, úgyhogy gondoltam cserélek egy kuplungot+kipróbálom a váltót egyszerre.
Padon nem látszódott sok baja a váltónak, volt egy kis gond az egyik kulisszánál, de megoldódott. Eredmény: hibátlan váltó!:) Nem tudom megreccsenteni egyik sebességet sem, minden passzentos! Ki gondolta volna ezt?!:)
(Azért egyedül elég herót meló ez a váltó le-fel, kifingatott egy kicsit.:)) )
Az még hagyján, hogy Nelly kisegített a műanyaglökhárítós cuccaival, ami már önmagában eszement, de kaptam egy rakás kincset érő krómos cuccot!
- Ajtómerevítő
- króm lécek kívül
- króm lécek belül
- krómos kilincsek kívül
- krómos kilincsek belül
- ezernyi kis műanyag-fém-króm kincs!
Nemsokára le is fényképezem őket!!
Ezer hála Nelly-nek itt is!!!:)