Blog >> sprint

A belső tér fémig takarítása: alsó üregvédelem eltávolítása, hang- és páraszigetelés teljes eltávolítása, beleértve az illesztések közötti gyári kencét is.

Mivel feladtam az alvázvédő levakarását, így maradt időm kiszedni a donor alól a tárcsafékes hátsó futóművet.
Űbergázos állapotban van, de nagyon szép lesz.:)
(ehhez kelleni fog még egy szett alfetta nyereg, ha tud valaki, ne tartsa magában.:) )

Ez a nap volt a legdurvább a sprint restauráláshoz fűződő napok közül...alvázvédő eltávolítása leégetéssel és drótkefével....nem sikerült. :(
4-5 óra alatt a képen látható nagyságú foltig lehetett eljutni, mivel a gyárit követő további 3 alvázvédő réteg egyszerűen túl sok, és nem lehet hozzáférni egy csomó kritikus részhez.
Változik a terv, megy az egész homokfújásra (persze ennek még utána kell járni, hogy hogyan lehet egyáltalán).
A szemmel láthatóan problémás helyek azért le lettek tisztítva, hogy lássuk, mekkora a gáz...szerencsére nincsenek súlyos problémák, sokkal rosszabbra számítottam. :)

Serie I.-es donor bontása

Homokfújva:
Szívó oldali alkatrészek,
termosztátház,
levegőszűrő zsanérok,
főtengely szíjtárcsa,
ajtózsanérok,
további futóműalkatrészek

Ez most csak egy megkezdett blog.
1. kép: a csupasz, letakarított váltóház
2. kép: Váltóház homokfújva
3. kép: Váltóház homokfújva 2
4. kép: Váltóház készen, aluminium bevonattal (coming soon)

Rugóstag összes tartozékának alapozása (+ egy vez.tengely tárcsa, amit egyszerűen nem fogott meg az arany elox...rejtélyes :) )

A motor-váltó alkatrészek hőálló aluminium alapozást kaptak. Ennek oka:
- az alu kitölti a felületi folytonosság-hiányokat (végülis önmagát tölti fel),
- ez a legjobb hőálló alapozó,
- szépen polírozható, és egy lakk fedőréteggel állati jól néz ki a szelepfedeleken. :) [ez még nincs kész]