Blog >> bosch

>> SzervizLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2012-12-23

Az ablaktörlő lapátok elfáradtak (valószínűleg még a gyáriak), ideje cserélni. Az őszi időjárásban előfordult többször is hogy használni kellett így kijött hogy nem megfelelőek.
Champion felirat volt rajtuk. A Bosch AeroTwin már bevált a 156-on (6 éves) és még most is jól töröl, ezért nem is volt kérdés mire cserélek. Szerencsére egy barátom tudott szerezni akciósan - Erhardnál olcsóbb lett volna, de sajna messze van :(

>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2011-05-12

Ki-kivillant az injektoros pilácsom.... A diagnosztika lambdaszondacserét javasolt.

Az itthoni kínálat felmérése után angliából, ebayről rendeltem egy eredeti BOSCH 0258003301 szondát.

A régi szonda kivételével némileg megszenvedtem... Kénytelen voltam a katalizátort leszedni, majd leflexelni, bégül kifúrni a darabjait a menetből. Semmilyen melegítésre, kalapálásra, feszegetésre nem akarta megadni magát...

Viszont a hibajel eltűnt az új lambda miatt. Egy picit talán kevesebbet fogyaszt a gép, és érezhetően rugalmasabb lett.

Kicseréltem az első ablaktörlőket. Az újak már nem húznak csíkokat. Bosch Aerotwin AR 552 S került fel.

>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2010-09-21

Megadta magát a régi Bosch akksim, 6 év után zárlatos lett! Nagyon jó kis akksi volt, bal pozitívos, 55Ah és 420 A (EN). Előrelátó voltam és még a nyáron vettem Kn[.]xX-tól egy ugynilyet csak használtat 5000-ért, annyi különbséggel, hogy ez jobb pozitívos! Azt mondta, nem sokat járt vele, én meg spórolni akartam ezzel a vétellel! Hát nem sikerült, mert ez sem bizonyult sokkal jobbank! Azért kíváncsiságból elmenetm egy autóvillamosságishoz és kimérettem vele az akksit! Megterhelte és azt mondta, hogy bírná még valameddig, de már nem sokáig! Mondjuk már így is elég nehezen tekerte az önindítót, ezért hírtelen felindulásból vettem egy vadi új akksit! Természetesen gondozásmentes Bosch-t, mert akksiból csak ezt veszem, mert nagyon jók a tapasztalataim ezekkel az akkumulátorokkal! Sikerült találni méretben ugyanakkorát, mint a régi, de picivel izmosabb kivitelben! Pontosabban 63Ah és 610 A (EN). Ég és föld a különbség! Fele annyi időt kell indítózni, mint eddig! Ez is letudva! :-))

>> SzervizKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2010-06-07

Esedekes volt a csikozos ablaktörlök csereje, a välasztäs a bosch Aerotwin lapätokra esett.Köszönet erte innenis Sanyi barätomnak! :D
Designosak,es az elsö probäk alapjän hibätlanul teszik a dolgok,ha tartosak is lesznek akkor elegedett vok.

>> EgyébStef // Alfa 156 1.6 TS Progression // 2010-01-13

Nos, valamivel több mint egy évig tartott az előző lapát... Talán tavaszig még kihúzta volna, de a biztonság mindenek előtt! Odafelé ugyan még szépen törölt, visszafelé húzásnál azonban elmaszatolta amit odafelé letörölt. Így lett csereérett, és a sokak által dicsért Bosch Aerotwin került a helyére. Reményeim szerint ez jobban teljesít majd!

>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2009-11-13

A kb. 1 éve cserélt főhenger elfosta magát. Most ATE fog belekerülni, hétfőn meg is érkezik.

Megérkezett, és ki lett cserélve. Vicces, hogy az ATE dobozban lévő alkatrészre Bosch felirat van írva.

Végre sikerült elérni azt, hogy olyan a kuplung amilyennek szeretném. Nem mélyen fog, és nem beton kemény. Ennek most nagyon örülök :)

>> Szervizpe-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2009-10-11

Egy héttel ezelőtt ahogy bejöttek a relatíve hideg reggelek indítás után elkezdett villogni az izzítás-visszajelzőm de nem mindig volt, hogy egy napig semmi aztán megint jelzett hát rádugtam a műszert mely elég rejtélyes és zavaros: izzítás-fűtőmodul hibát jelzett! No mondom f@sza és elkezdtem a dízeles cartársakat faggatni mi is lehet ez? Szinte mindenki arra tippelt, hogy elszállt egy gyertya így beszereztem mindjárt négy vadiúj Boscht (szerencsére Made in France és nem török vagy kínai) no meg spec. gyertyakiszedő-crovafej-készletet és ma délután nekiálltam a cserének! Kicsit féltem mert ez a művelet egynémely (tdi+pd, cdi.....stb.) márkánál elég költséges javításhoz vezethet mivel a sz@r konstrukcióból eredően a gyertya inkább beszakad mintsem kijön így hengerfej levételt és komoly gépmunkát vonz magával! De nem egy Mjet JTD-nél itt 10 perc alatt ki lehet cserélni mind a négyet! A multiméteres mérés és a rossz gyertya kormos vége igazolta a csere szükségességét az első hengeri volt a ludas!
Km óra állás: 122000

>> Szervizpe-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2009-03-06

Ma délután kicseréltem a légmennyiségmérőt mivel mostanában elég gyakran megtorpant a gép meg félmelegen hullámzott az alapjárat, kíváncsi vagyok ez volt-e a hiba oka.......ha nem megyünk tovább! A cuccot Erhardtól vettem, Ő adta messze a legjobb árat...45 píz gyári (Bosch) köszönet érte! Km óra állás: 113400.
Úgy néz ki nem ez volt a bűnös a gyanu az EGR-szelepre terelődött!

>> Szervizpe-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2008-12-12

Mivel a jó drágán vett (12000 Ft) Valeo Xtrem aeroblade ablaktörlők nem váltották be a hozzáfűzött reményeket ezért elveimet meghazudtolva megrendeltem a Bosch hasonló termékét! Ez jóval olcsóbb (5000 alatt) majd meglátjuk nagyon zavaró ha csíkoz a törlő! Mellesleg a Valeot fél éve raktam fel és óvtam mindentől ami károsíthatja a törlőélt (szárazon indítás, lefagyás...stb) de mindhiába most küldjük vissza a forgalmazónak hátha gyári hibás!