Blog >> szett
Lement vagy 57ezer kilométer és már nyüszögött a vízpumpa. Vízpumpa, vezérműszíj, feszítője és vezetője lett cserélve.
Munkadíj 10 pénz.
(147.860 km)
Sikerült meggyőznöm magam -azért annyira nem kellett-, hogy bekerüljön a kocsimba egy xenon szett. És lőn világosság! :)
Nem volt drága, és állítólag a kínaiak közül ez a legjobb cucc. Erről találtam is anyagot egy OFF Civic ON autós oldalon ...
Latsun makes some of the better kits out of all Chinese manufacturers. We have tested 8 different factories from China and chose one with the highest quality product. I believe these are the best quality kits you can get under $200 anywhere!
Ilyen a doboza, mint ez a fotón, csak nincs rajta ez a csúnya figyelmeztető matrica -hiába no, a tengerentúliaknak kell :)-, a trafó full króm és a feliratok lézer gravírozva vannak. Kár hogy elrejtettem a sárvédőben... :D




Végre sikerült szereznem gyári 15"-os dísztárcsákat a gyári lemezfelnijeimhez!!! Hála Selespeedes cartárs Jocinak, aki hajlandó volt kis pénzért megválni tőlük! Így most már a téli szettel is szép originale lett a macchina :-) De ez a fotókon szerintem látszik is, nagyon! ;-)
Másik problémám volt a vezető oldali ajtó nyitáskor-csukáskor való kattogása. Félig megoldódott egy csavar meghúzással, de még így is érezni egy apró koppanást. Sajnos csak ajtó-határoló cserével fog ez végleg kisimulni, azt hiszem :o



Komplett fékszett csere, elöl is, hátul is. FERODO DS Performance fúrt+mart tárcsák + a hozzá tartozó fékbetétek kerültek megvásárlásra.
Ezzel már csak megállok?!:)




Úgy nézett ki, hogy a kettőstömegű lendkerék jó, és csak a kuplung miatt rázkódott a kasztni induláskor.
Most a kuplung hibátlan lett, de a rázkódás az új, harapós kuplungtárcsával felerősödött, egyszerűen nem lehet elindulni az autóval.
Tehát a projekt újraindult...
Kettős (bazinehéz) tömegű lendkerék+kuplungszett beszerez...(egy kisebb autó ára volt)...Váltó megint le...összerak...váltó fel...mindez begyakorlottan 9h-tól délig kész is volt, sima ügy...:)))
A stabszilent viszont jó lett, és érezni az EGR tisztítás jótékony hatását is!:)


