Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

GT Ɨ|ѯ2008-06-26 09:24:03 // 7942
megvolt!:-)
Xixo2008-06-26 01:03:31 // 7941
Úgy értem, hogy én a címen + fotón kívül nem látok semmit....
Giorgio2008-06-25 20:28:55 // 7940
Permanens magömlésem van ettől a hangtól....... :DDD
Legyen ilyen a Mi.To GTA én arra szavazok!
Somez2008-06-25 16:54:40 // 7939
Szavazzatok, nehogy már a Berlingo lenyomja a Mi.To-t! :-)
koz2008-06-25 16:50:17 // 7938
Akkor csak nekem volt az...:)
Stef2008-06-25 16:20:15 // 7937
Na és szavaztatok már az
Év Autójára ?
Somez2008-06-25 14:19:43 // 7936
Nem láttam a teljesítménygörbéjét még :-(
NaTo2008-06-25 13:44:38 // 7935
aha. És milyen fordulaton tudja azt a 170 pacit? elég meredek az a teljesítménygörbe, nyomaték meg sehol...
Xixo2008-06-25 13:43:59 // 7934
Itt hol a hír???
NaTo2008-06-25 13:43:17 // 7933
igen. Az 1.5-ös volt 1498 :) és volt belőle 105 lovas is!
Somez2008-06-25 13:14:57 // 7932
Na de itt két feltöltőt alkalmaznak, a T-Jet pedig csak 1 turbóval rendelkezik. Tehát abszolút nem egy kategória a kettő. Meg azt sem tudom igazából, hogy a kompresszor + turbó megoldással mennyit fogyaszt az autó. Meg ezzel az erővel akkor a Hondát miért nem válaszották ki, mert a VTi feltöltés nélkül is majdnem tudja azt a 170 pacit :-)
Bati2008-06-25 12:53:45 // 7931
És ugye tudjuk ha van ezeknek 1 ilyen motorjuk akkor azt minden 4kerekü szarukba beleteszik
Bati2008-06-25 12:51:02 // 7930
International Engine of the Year Awards 2008: Volkswagen TSI engines clean up in a double victory

Class victory for 140 PS and 170 PS TSI's with twin charging

Second place for the newest 122 PS TSI in its first competition

Wolfsburg, 7 May, 2008 – The winning streak continues: for the third time, Volkswagen's dual charged TSI engines have won the "International Engine of the Year Award" in the category "1 litre to 1.4 litres". It is no coincidence that the 103 kW (140 PS) and 125 kW (170 PS) TSI's, which are charged by both a turbocharger and a supercharger, are among the most efficient petrol engines in the world. The motto for these engines is "maximum dynamics with minimum fuel consumption". And that's also how the jury, comprising 65 journalists from 32 countries, saw it. According to one jury member, 'This engine does everything right and fits into the most diverse types of vehicles.' Moreover, the new 122 PS TSI took second place in the same category in its first attempt. The "International Engine of the Year Awards 2008" will be presented today in Stuttgart.
koz2008-06-25 12:03:44 // 7929
Somez2008-06-25 09:37:28 // 7928
Most, hogy mondod, ez tényleg korrekt különbség :-)
Somez2008-06-25 09:33:50 // 7927
Hát nem tudom. A Polóból nincs is turbós, már pedig a Mi.To ellenfele a Polo lenne. Golfból a TSI motorok turbót és kompresszort is kaptak, ha nem tévedek. Vagy a TSI csak turbó, a TFSI pedig turbó+kompresszor? Akárhogy is van, az 1.4 TSI-ből 90 és 140 lóerős van, 155 nincs... A TFSI-t már a GTI kapja meg, ami 200 paci.
Bati2008-06-25 09:29:14 // 7926
ez az " elözö "helyesirásilag igen jol sikerült hozzászolás
:))
de csak értitek mit akartam mondani
Bati2008-06-25 09:23:20 // 7925
Kicsit utána néztem a konkurenciáknak és szomoruan konstatáltam hogy
HÁTRÁNYBAN VAGYUNK !!!!!!
a volkszvágennél az 1.4 turbos 160Le
a turbotlan meg 122Le

ugyhogy ha teszeni is fog minden képen kell az a "ABARTH" féle tuning mert a gyáriak ugytünik leszarják hogy csak behuzott farokkal sunnyoghatunk lassan a konkurencia melett a teljesitmény adatainkal
BeeGee2008-06-25 09:03:26 // 7924
Nagyobb teljesítmény = nagyobb fék, intercooler, más futómű, stb.
hamar összejön a 65 Kg.
Somez2008-06-25 08:47:23 // 7923
Mondjuk 9,9 alatt van százon a dízel, pedig 50 kilóval nehezebb, mint az 1.4 T-Jet. Tehát ha ezt nézem, akkor kb úgy megy, mint a 145 1.6 TS (10,2 sec százig), csak kerreg és gondolom majd feleannyit fog enni :-)

Viszont a szívó és a turbó 1.4 között lesz valami turpisság, mert a turbós 1145 kg tömegű, a sima szívó pedig 1080 kg. Lehetséges, hogy az a csiga 65 kilót nyom? Vagy lehet, hogy nem ugyanaz a két 1.4-es blokk?
Xixo2008-06-25 00:02:36 // 7922
Az 1,6-os Mjet nem gáz, a 120 paci csak elég lesz. Aztán idővel majd biztos lesz 1,9-es is idővel.
Viszont ennyi pénzért már adhatnának egy 100 lovas 1,4-est, mert nem hiszem, hogy az előállítása sokkal drágább lenne a 78 lovasnál.

No de mindegy is, nekem úgyis Tjetem lesz!!! :))))))
Somez2008-06-24 23:40:15 // 7921
Hát akkor ennyi. Bár tényleg érthetetlen, hogy miért nem tudja legalább az 1.4 TS teljesítményét. Meg a 120 lovas dízelt sem teljesen értem. Ott van a Fiat Multijet, ami baromira bevált minden autójukban, erre csak egy 120 pacisat tesznek be. Talán a nagyobb tömeg miatt lett csak 1.6-os, vagy tudják előre, mennyi lesz a gázolaj ára az elkövetkező 5-10 évben :D
Kazes☻2008-06-24 23:22:26 // 7920
1.2 - 65Le, 1.4-77Le. :)))
Somez2008-06-24 23:18:36 // 7919
Kell egy olyan verzió is, amit a tömegek megvesznek, mert olcsó, és "biztos nem fogyaszt sokat a kicsi motor". Nem tudom, hogy Grande Puntóban van-e sima 1.4-es szívó, és ha igen, akkor mennyi a teljesítménye...
Xixo2008-06-24 19:43:08 // 7918
Főleg, hogy a következő lépcsőfok már 155 lovas, szal még csak nem is konkurálnának vagy mi...
ystuc2008-06-24 19:27:01 // 7917
Nem is tudom, hogy mikor volt utoljára ilyen kisteljesítményű Alfa. Az 1,4-es 33-as 89 pacis volt...
Xixo2008-06-24 19:17:44 // 7916
Lehet putter változatot csinálni, de akkor miért nem a 100 lovas egynégyest rakják bele legalább???
zolee1452008-06-24 19:15:02 // 7915
"Mondjuk az a 78 lovas verzió, akkor is gáz."

Arra rárakják az Alfa emblémát? Vagy lesz egy külön "Autó" embléma? ne vicceljünk már...78LE...mi ez, kismotor?
Mellesleg nem azt mondták, hogy kizárólag torbós motorokkal adják, legyen az benzines vagy dízel?
Na mindegy.
BeeGee2008-06-24 17:15:18 // 7914
Vadállat :)

Olyan mint ez.
GabCsi2008-06-24 16:03:45 // 7913

Juhú, odabax fehérben.
koz2008-06-24 15:12:06 // 7912
Így a jó! :)
NaTo2008-06-24 14:45:31 // 7911
Végre újra hátul hajt majd a kerék...! :)
GT Ɨ|ѯ2008-06-23 11:39:56 // 7910
nem olcsó tömegtermékre gondolok,csak 1 komolyabb piaci sikerre,mert nagyon kellene a gyárnak!:-)

gondolom ebben 1et értesz:-)
Somez2008-06-23 11:18:56 // 7909
A megbízhatatlanság vélt vagy valós mítoszát kéne inkább ledöntenie az Alfának, mert kis hazánkban is ezért nem vesznek sokan. Nem tudom, külföldön milyen a megítélése ilyen szempontból...
Tedi2008-06-23 09:26:28 // 7908
A 156 nagy durranás volt, mégsem az volt a legolcsóbb autó a szegmensében.
GT Ɨ|ѯ2008-06-23 08:25:12 // 7907
Tehát:
-mégis csak kellene valami nagy durrantást csinálniuk:-)
( szerintem )
Tibe2008-06-22 21:57:37 // 7906
Hogy érted hogy elszámolták magukat a 159-essel?
BeeGee2008-06-22 16:51:58 // 7905
A siker nem az áron múlik. Mini is jól fogy, máshol, és nem éppen olcsó.
Legyen minőségi az autó, és nem lesz baj az árával.

Húzomodellnek a 159est szántá szerintm, de elszámolták magukat. Azon a piacon nagyobbat tudna kaszálni a cég, mint a Mito piacán. Ott sokkal nagyobb az árrés.
Xixo2008-06-22 01:57:36 // 7904
Az nem volna baj. Mert szerintem itt az Amorésok 90%-a sem engedhet meg magának egy új Alfát. :(( Használtan meg (az értékvesztés miatt) úgyis boldog-boldogtalan megveheti...
De pl én személy szerint szívesen vennék egy új autót, amibe én rakom be először a s.ggem és nem egy "apukapicifia" álltal levetett 2-3évest, amivel már ki tudja mit műveltek...
Mondjuk mindezek ellenére se tűnik túl drágának, ha azt vesszük, hogy a 120 lovas Tjet Grande is 3 millió felettről indul a MiTo pedig "csak" egy millel drágább már 155 lovasan és gondolom egy picit gazdagabban összerakva.
Az is lehet, hogy jó ez így, ahogy van!?!!???

Mondjuk az a 78 lovas verzió, akkor is gáz. Főleg, ha már van a Fiatnak ugyanekkora 100 lovas motorja is. Azért biztos nem adnék 3,7 pénzt... :((
GT Ɨ|ѯ2008-06-21 21:40:10 // 7903
ez mind igaz,1etértünk:-)

de akkor is kell ( ene ) 1 sikermodell amivel túlélő marad szeretett gyárunk.
minőséget,mennyiséggel 1szinten az Alfa is tud csinálni,de jelenleg nem áll fényesen eladások tekintetében.A 3- 4 milla közé belőtt árral sem lenne tömegautó,de mindenképpen ( anyagi ) siker is kell a gyárnak.
Nem véletlenül vettünk Alfa-t:-)
LeZo2008-06-21 21:13:52 // 7902
:)
Én értem mit írtál és Te is érted én mit írtam! :)

De legyünk már egy kicsit az átlag felettiek, mert nem hiszem hogy Te szereted a "szokééé occcó" terméket, én nem:) Mennyiséggel is lehet keresni egy ideig, de a minőség az kifizetődőbb - szerintem.
Ahogy Alfát fettünk nem GM emblémás modelt :)
GT Ɨ|ѯ2008-06-21 20:20:53 // 7901
nem tömegautót írtam,hanem --" ezt a modellt "

az életbenmaradáshoz a gyárnak kellene 1 sikeres eladásokat produkáló,olcsóbb ( bevételt is hozó ) húzómodell.
szerintem:-)
LeZo2008-06-21 19:28:28 // 7900
Huhh...fogalmazni meg nem tudok :)
LeZo2008-06-21 19:21:23 // 7899
Nem kéne tömegáron a MiTo-t forgalomba hozni, hiszen maga az Alfa nép se tömegek autóját gyártja.
Kell egy csöpp egyediség, hiszen nem tömegautókban ülünk:D
Somez2008-06-21 19:01:44 // 7898
Elmúlna a sznobhatás, és boldog-boldogtalan Mi.To-t venne, az Alfa meg elveszíteni azt a kis presztízsét is, ami otthon van neki.
Halesz2008-06-21 17:09:57 // 7897
Én azért nem örülnék, ha lenne olyan olcsó Alfa, ami Suzukikkal, meg Opel Corsákkal versenyez....
GT Ɨ|ѯ2008-06-21 16:36:10 // 7896
nemrossz....csak az ára.....
ezt a modellt be kellet volna lőni 3-3.5 millára,akkor lenne ( talán ) 1 sikeresebb története a gyárnak,amiből alkot6na valami komolyabbat ( is )...
Tom122008-06-21 15:11:58 // 7895
Na, végre, újra egy IGAZI Alfa.;-)
Tom122008-06-21 15:10:24 // 7894
...de csak a "fogyi" miatt.:-))
Xixo2008-06-21 13:30:50 // 7893
Persze!! Csak az Abarthnál más a szemlélet, ott nem adják egyből.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak