Ebben tökéletesen igazad van, és ezt látom én is!
De nekem nem ez volt a legfőbb gondom, hanem az, hogy pont a felszereltséggel példálózik, amiben nagyon nincsenek előrébb a német szarok.
A motorpaletta tényleg elég gáz.
Meg még azt is hallottam, hogy a Bravoba ősszel jön az 1.4 Biturbo 220 ló környékén, meg az 1.9 JTD Biturbó is olyan 200-210 környékén. És én a dízeleknél látom, hogy nincs erősebb váltó, meg mittudomén, de basszus, lassacskán szégyenletes lesz az egyturbós 1.9 meg 2.4 JTD, amik pedig alapból nagyon jó mocik... AZt is tudom, hogy a 2.4 piaca fogyna el a biturbós 1.9 bevezetésével, de ettől még szükség lenne rá...
Vikking 3112008-05-26 09:38:29 // 7742
mesa2008-05-26 09:38:14 // 7741
az általad említett 10 misis lélektani határnál már bizony többet ad a BMW. Ezt el kell ismerni! :(
TarP2008-05-26 09:30:23 // 7740
Ha többet nem is adnak mások, de pont a 10milló fölötti katagória az, ahol az Alfa már elfogy.
Míg egy 335-ös BMB-t 306 lojjerővel megkapsz 13,x millióért, addig az Alfa motorpaletta véget ér 260 lóerőnél és ráadásul 12,x millió körül indul egy ilyen motorral szerelt 159, vagy Brera.
Én TÉNYLEG Alfás vagyok, de ezt már én sem tudom megemészteni.
A másik örület, a motorpaletta: Nézzük csak a benzineseket:
1.8TS, 1.8nemtommiGM, 1.9JTS, 2.0JTS, 2.2JTS... Mi a francnak ennyi motor, ami ráadásul mind +-azonos szegmensben mozog? 140-185 lóerőig??? Szegény vevő belezavarodik és vesz inkább egy 320i-t az jó vót 4-8-10 éve is...
Most végre alakul valami az 1.4T és az 1.8T segítségével, így én bizakodó vagyok, hogy ez a szanaszét érzet megszűnik.
Míg egy 335-ös BMB-t 306 lojjerővel megkapsz 13,x millióért, addig az Alfa motorpaletta véget ér 260 lóerőnél és ráadásul 12,x millió körül indul egy ilyen motorral szerelt 159, vagy Brera.
Én TÉNYLEG Alfás vagyok, de ezt már én sem tudom megemészteni.
A másik örület, a motorpaletta: Nézzük csak a benzineseket:
1.8TS, 1.8nemtommiGM, 1.9JTS, 2.0JTS, 2.2JTS... Mi a francnak ennyi motor, ami ráadásul mind +-azonos szegmensben mozog? 140-185 lóerőig??? Szegény vevő belezavarodik és vesz inkább egy 320i-t az jó vót 4-8-10 éve is...
Most végre alakul valami az 1.4T és az 1.8T segítségével, így én bizakodó vagyok, hogy ez a szanaszét érzet megszűnik.
Tibe2008-05-26 00:02:44 // 7739
Az állításod szerint csak a BMW a legjobb,legszebb, legmegbízhatóbb és legkényelmesebb, legnagyobb csomagtartóval megáldott és persze a legkevesebbet fogyasztó autó a világon! :) Mert minden autókereskedő ezt állítja a sajátjáról (kis túlzással persze) :))
A Bmw-nek presztízse van a piacon ez tény, viszont már jó pár éve náluk is a mennyiség az első és nem a minőség.
De maradjunk itthon, nekem nem kéne olyan presztízsautó amiből 2 percenként 3 jön velem szemben az utakon. Pl. a 3-as Bmw teljesen elnépautósodott itthon az összes újgazdag barom azt veszi és lassan Suzuki Swift szerű dömping van belőlük az utakon.
A Bmw-nek presztízse van a piacon ez tény, viszont már jó pár éve náluk is a mennyiség az első és nem a minőség.
De maradjunk itthon, nekem nem kéne olyan presztízsautó amiből 2 percenként 3 jön velem szemben az utakon. Pl. a 3-as Bmw teljesen elnépautósodott itthon az összes újgazdag barom azt veszi és lassan Suzuki Swift szerű dömping van belőlük az utakon.
Bckk2008-05-25 20:51:45 // 7738
sztem a felszereltség érdekes kérdés, van ami itt van ami ott szériatartozék. az viszont tény, hogy német társak sokkal tébb zsét kérnék el minden apro vacakért.
Vikking 3112008-05-25 16:37:50 // 7737
Alapfelszereltségnél nem... Sőt... A BMW-ben szinte alig van valami, mindent meg kell rendelni... És így hiába kerül ugyanannyiba, mint a 159-es, mert kevesebb benne a cucc. Én eddig mindenhol ezt hallottam, nem utolsósorban pedig az alfa honlapján is magasabb jóval a progression felszereltség, mint a bmw alapja...
Vagy nem így van? Komolyan...? Most elbizonytalanítottál egy kicsit.
Az audiról pl fogalmam sincs, de a németekben általában kurblis az ablakemelő elöl is, ha nem muszáj bele az elektromos....
Vagy nem így van? Komolyan...? Most elbizonytalanítottál egy kicsit.
Az audiról pl fogalmam sincs, de a németekben általában kurblis az ablakemelő elöl is, ha nem muszáj bele az elektromos....
mesa2008-05-25 16:32:02 // 7736
Őszinteséggel is lehet autót eladni. Talán ezért is fogy több BMW, mert amit az értékesítrők állítanak,sajnos igaz ;-)
Vikking 3112008-05-25 16:22:46 // 7735
Hát én nem tudom :D A csomagtartóban ültek, szóval nem tom :DDDD
Tom122008-05-25 13:37:01 // 7734
Ezek valami "beépített" germán autó ügynökök lehettek, biztos, hogy nem oda valók.
Tom122008-05-25 13:34:11 // 7733
Ez itt is így van. /SK/ Egyelőre nem inkognitóban, de rendszeresen járnak ellenőrzésre és elég "igényesek", ugyanúgy a Skoába és Seatba is...
Vikking 3112008-05-25 13:33:06 // 7732
Hát valami olyasmi lehet, hogy kellene... Ez így nagyon durva...
Belga2008-05-25 13:18:37 // 7731
Itt kinn belgiumban a fócvágen szalonokba és szervizekbe a cég a saját "revizorjait" küldi inkognitóban, hogy időről időre felmérje, hogy a munkatársak hogy teljesítenek. Nem lenne rossz ötlet ezt otthon Alfáéknál megvalósítani.
Vikking 3112008-05-25 12:44:22 // 7730
Na most érzem úgy, hogy mindenképpen írnom kell, és ide :)
Nos, hát gyereknap van, én meg lenéztem a városi romagyűjtőbe... (Elképesztő, mennyien vannak...)
Ott áll két tesztautó, egy Grande Punto és egy Bravo.
Nem is az autók a lényeg, a Bravo szerintem a 147es közelében nincsen minőség-ügyileg, hanem az, amit tapasztaltam.
Szóba elegyedtem az egyik értékesítő sráccal, mindkét értékesítőnek Alfája van privátban. Mondtam, hogy Alfa, satöbbi-satöbbi. Erre a gyerek, hogy 10 millióért mások jóval többet adnak, a BMW-ben meg az Audiban mennyivel több extra van ugyanannyiért mint a 159esben. Kérdem én: Hol él ez? Egyrészt ez NEM IGAZ. Másrészt pedig: vazze, nekik ebből kéne élniük, még ha a legutolsó szaros Tatát kéne eladniuk, akkor is CSAK dícsérni lenne szabad azt, amit ő el akar adni. A k*rva életbe már. Aztán csodálkozunk, hogy nincs új Alfa az utakon. Hát, ha így akarják őket eladni, akkor nem is lesz soha.
Szerintem ez gusztustalan. Vagy az a FIAT PR-ja, hogy az Alfát minél előbb csődbe dönteni, vagy én nem tudom. Elmehetnek a piTSába az ilyen emberek... Ezeket kéne eladniuk, ennek ellenére az audinak csinálnak reklámot? ... Hát, ha a jövő Alfáit így akarják eladni, jobb, ha bezárják azt a gyárat végleg...
Nos, hát gyereknap van, én meg lenéztem a városi romagyűjtőbe... (Elképesztő, mennyien vannak...)
Ott áll két tesztautó, egy Grande Punto és egy Bravo.
Nem is az autók a lényeg, a Bravo szerintem a 147es közelében nincsen minőség-ügyileg, hanem az, amit tapasztaltam.
Szóba elegyedtem az egyik értékesítő sráccal, mindkét értékesítőnek Alfája van privátban. Mondtam, hogy Alfa, satöbbi-satöbbi. Erre a gyerek, hogy 10 millióért mások jóval többet adnak, a BMW-ben meg az Audiban mennyivel több extra van ugyanannyiért mint a 159esben. Kérdem én: Hol él ez? Egyrészt ez NEM IGAZ. Másrészt pedig: vazze, nekik ebből kéne élniük, még ha a legutolsó szaros Tatát kéne eladniuk, akkor is CSAK dícsérni lenne szabad azt, amit ő el akar adni. A k*rva életbe már. Aztán csodálkozunk, hogy nincs új Alfa az utakon. Hát, ha így akarják őket eladni, akkor nem is lesz soha.
Szerintem ez gusztustalan. Vagy az a FIAT PR-ja, hogy az Alfát minél előbb csődbe dönteni, vagy én nem tudom. Elmehetnek a piTSába az ilyen emberek... Ezeket kéne eladniuk, ennek ellenére az audinak csinálnak reklámot? ... Hát, ha a jövő Alfáit így akarják eladni, jobb, ha bezárják azt a gyárat végleg...
mesa2008-05-23 11:26:12 // 7729
És szinte alig tér el a Maserati Kubangtól. :(
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 20:35:22 // 7728
csak győzzük kivárni...:-)
GTPeti2008-05-22 17:35:09 // 7726
Ha ilyen lesz...
(A Kamal tanulmány, ami a képen van, sok évvel ezelőtt készült. Alfára jellemző módon ma is abszolút frissnek hat.)
(A Kamal tanulmány, ami a képen van, sok évvel ezelőtt készült. Alfára jellemző módon ma is abszolút frissnek hat.)
Youri2008-05-22 15:31:45 // 7725
És milyen szééééép:-DDDDDD
GTPeti2008-05-22 10:11:45 // 7723
Kacorka2008-05-22 10:05:15 // 7722
Hát ez talán kicsit azért is van mert a kasztnihoz van rögzítve a kamera, nem :-)
iAntenna2008-05-20 20:43:20 // 7721
nekem az egésszel semmi bajom, kivéve a "szeme"... akárhányszor ránézek a nissan micra jut eszembe róla :(
Belga2008-05-20 20:32:24 // 7719
ennyi minimum kellene, + ültetés. de az orra akkor is ormótlan
iAntenna2008-05-20 20:04:43 // 7718
ki tudja, talán élőben lesz annyira szép hogy eldobja magától a jó öreg 145öst... :)
Blade2008-05-20 18:23:16 // 7717
király kis gép, nekem nagyon tetszik:))
Abarth2008-05-20 17:55:25 // 7716
Majdhogynem 1-az 1-be egyezik az egész belseje az új Bravóéval! :)
count M2008-05-20 14:36:32 // 7715
Milyen? :) Teddy csak a keret nélküli ablakokra meg a turbóra izgult rá. :) Csak ezek miatt nem fog ilyet venni...
iAntenna2008-05-20 14:34:07 // 7714
hagyadaztTibor most miért vagy ilyen?
GTPeti2008-05-20 14:08:09 // 7713
Érdekes, hogy egyik napról a másikra elhagyták a pontot a MiTo nevéből...
count M2008-05-20 14:00:26 // 7712
Márpedig lesz? Fogadok egy üveg jó vörösborban, hogy sose lesz MiTo-d.
mesa2008-05-20 10:59:08 // 7711
Lehet, hogy ezek már alapból 215-ös gumik ...
A DNA kapcsoló jól néz ki! :) Csak az a frányakék fény ne lenne ott is :(
http://www.youtube.com/watch?v=l5QcsJ6lHwY&feature=related
2':51" után figyeljétek a benn ülők testmozgását :)) Kicsit meg se billen a kocsi a kormány mozdulatokra, csak az utasokon látszik, hogy volt egy kemény manőver :)
A DNA kapcsoló jól néz ki! :) Csak az a frányakék fény ne lenne ott is :(
http://www.youtube.com/watch?v=l5QcsJ6lHwY&feature=related
2':51" után figyeljétek a benn ülők testmozgását :)) Kicsit meg se billen a kocsi a kormány mozdulatokra, csak az utasokon látszik, hogy volt egy kemény manőver :)
Tedi2008-05-20 10:45:36 // 7710
Akár, de szerintem szélesebb gumik is megteszik.
Taxi33™2008-05-20 09:53:32 // 7709
Taxi33™2008-05-20 09:52:24 // 7708
Taxi33™2008-05-20 09:51:30 // 7707
Taxi33™2008-05-20 09:50:32 // 7706
Taxi33™2008-05-20 09:49:36 // 7705
Taxi33™2008-05-20 09:48:19 // 7704
Taxi33™2008-05-20 09:47:19 // 7703
Taxi33™2008-05-20 09:46:10 // 7702
Taxi33™2008-05-20 09:45:05 // 7701
mesa2008-05-20 09:35:10 // 7700
És nyomtáv szélesítés. Elől 2, hátul 3 cm ... :(
Tedi2008-05-19 22:54:48 // 7699
Nekem meg pont a fekete keret nem jön be, olyan, mintha benyomtak volna neki egyet :)
Ellenben azzal, hogy esetlen a vas peres gumikkal, egyetértek. A sárvédőív kiszélesítésének köszönhető ez szerintem. Ha lesz egyszer MiTom, márpedig lesz, akkor azzal kell kezdeni, hogy ültetés. 20 milli alsóhangon.
Ellenben azzal, hogy esetlen a vas peres gumikkal, egyetértek. A sárvédőív kiszélesítésének köszönhető ez szerintem. Ha lesz egyszer MiTom, márpedig lesz, akkor azzal kell kezdeni, hogy ültetés. 20 milli alsóhangon.
mesa2008-05-19 22:50:04 // 7698
Fekete karikákka a krómmal ellentétben egész jól mutat!
De én úgy látom, hoyg ezekkel a peres gumikkal is esetlen a kocsiszekrény, túl nagyok a kerékívek, billegősnek hat a tákolmány :(
Olyan, mintha Mickey egér kocsija lenne! Inkább az autógyártás paródiája, mint vadorzó gép...
De én úgy látom, hoyg ezekkel a peres gumikkal is esetlen a kocsiszekrény, túl nagyok a kerékívek, billegősnek hat a tákolmány :(
Olyan, mintha Mickey egér kocsija lenne! Inkább az autógyártás paródiája, mint vadorzó gép...
mesa2008-05-19 15:46:19 // 7696
Nekem nem tűnik túlságosan hasonlónak a GP és a MiTo beltere ... Sőt!
Szerintem kifejezetten különbözőre sikerült kihozniuk a dolgot!
Szerintem kifejezetten különbözőre sikerült kihozniuk a dolgot!
Larini2008-05-19 15:21:21 // 7695
Mármint a Mito beltere!
Larini2008-05-19 15:20:44 // 7694
Fiat...
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 15:34:58 // 7693
ebből a kameraállásból teccik:-))