Tedi2008-06-02 14:42:11 // 7792
Van valami hasonló a Fiatnak is, Mirafiori Motor Village-nek hívják. Persze nem ugyanez, de alapjaiban nem sokban különbözik.
Giorgio2008-06-02 14:25:05 // 7791
A rideg, elgépiesedett, ellentmondást nem tűrő csúcstechnikát méltó modon képviselni...na azt valahogy így kell. A külső-belső építészet, és a formatervezés bőven a parasztvakítás főlé emeli ezt a kezdeményezést.
Szerintem A FIAT-csoport is megalkothatná - a saját interpretációjában, persze - ezt a fajta gesztust a vásárlóik, részvényeseik felé.
Szerintem A FIAT-csoport is megalkothatná - a saját interpretációjában, persze - ezt a fajta gesztust a vásárlóik, részvényeseik felé.
TarP2008-06-02 13:46:30 // 7790
Na ugye-ugye, hogy nem csak ólomból lehet autót építeni? :)
Tedi2008-06-02 13:29:55 // 7789
SZVSZ 1.8T-vel lesz úgy 1250 kiló, ahhoz a 230 ló...durva kis mérgezett egér lesz :)
Itthon szerintem késő ősszel. Júliusban lesz a nemzetközi premier.
Itthon szerintem késő ősszel. Júliusban lesz a nemzetközi premier.
TarP2008-06-02 13:27:03 // 7788
Jó lesz ez, főleg az 1.8T-vel! :)
Mikó lehet má' megnézni a szalonokban?
Mikó lehet má' megnézni a szalonokban?
Tedi2008-06-02 13:09:35 // 7787
Az alábbi táblázatot a hétvégén lőttem és elég kellemes adatokat közöl.
Az 1.4 TB Mito 155 lovas, ezt eddig is tudtuk, ami meglepő: 1145kg-os összsúlya és 8.1 mp-es gyorsulása. Nem semmi kis dög lehet, és végre sikerült nem túlsúlyos autót csinálni. A QV-m a 150 lóval és 1245 kilójával is elég dinamikus, el tudom képzelni milyen lehet ez...
Az 1.4 TB Mito 155 lovas, ezt eddig is tudtuk, ami meglepő: 1145kg-os összsúlya és 8.1 mp-es gyorsulása. Nem semmi kis dög lehet, és végre sikerült nem túlsúlyos autót csinálni. A QV-m a 150 lóval és 1245 kilójával is elég dinamikus, el tudom képzelni milyen lehet ez...
mesa2008-05-30 11:15:58 // 7786
Talán mert tökugyanaz a cucc, csak más csomagolópapírban eladva :)
Bizti lesz Maserból is bébi verzió, ugyanezen csomagon alapulva.
Bizti lesz Maserból is bébi verzió, ugyanezen csomagon alapulva.
someday2008-05-30 10:14:42 // 7785
Nézegettem a Ferrari Californiát a totlacaron és könnyedén összetudtam hasonlítani a hátteremként szolgáló 8Cvel. nagyon sok a hasonlóság. :)
Oldalról ugyanazok a vonalak.
Zsíros ;)
Oldalról ugyanazok a vonalak.
Zsíros ;)
Bckk2008-05-29 21:43:34 // 7784
ez tény, nem találgatás
Vikking 3112008-05-28 20:39:20 // 7783
Wow! És milyen? :)
Belga2008-05-28 19:43:20 // 7782
Nekem már benn figyel :o)
Peti16V2008-05-28 11:46:07 // 7781
Találgatások:
A Mi.To váltja a háromajtós Alfa 147-est?
A Mi.To váltja a háromajtós Alfa 147-est?
Vikking 3112008-05-27 09:00:22 // 7780
Na ez az! EZT nem értem, hogy a franc enné meg! Mi a jó anyjukért nem lehet HOZZÁÉRTŐkkel eladatni az autókat?!
Vikking 3112008-05-27 08:59:28 // 7779
Pedig szvsz a nagyJTD-khez kéne pont...
Egyébként tényleg lehet rakni mindegyik 6gangoshoz? :OOOO Pl 156 V6, GTA, 166 2.0 V6TB...??????
Egyébként tényleg lehet rakni mindegyik 6gangoshoz? :OOOO Pl 156 V6, GTA, 166 2.0 V6TB...??????
GT Ɨ|ѯ2008-05-27 07:32:19 // 7778
a magyar marketing 1xűen balkáni...:-(((((
mesa2008-05-26 23:38:06 // 7777
Inkább hallgassuk meg ezt ! Ilyen legyen a jövő Alfáinak hangja, alapból és akkor nincs gond, mindenkinek meglesz a hidegrázás :)
Belga2008-05-26 23:37:23 // 7776
a Q2 most sem draga, es a 6gangos valtokhoz siman rakhato utolag is. (kiveve a 2.4mjtd)
mesa2008-05-26 23:36:42 // 7775
Főként, ha meg sincsenek fizetve. Akkor minek törjék magukat ... Sajnos a magyar piac vagy túlontúl kicsi, vagy egyszerűen szar a magyar marketing. Szlovákiában, Szlovéniában tele vannak az utcák AR óriásplakátokkal. Több 159-es is fut, mint nálunk...
zolee1452008-05-26 23:04:15 // 7774
Ha egy márkáról meg akarsz tudni valamit azt ne a szalonban kérdezt, ők csak a listaárat ismerik, a rendelhető extrák árait, meg a választható hitelkonstrukciókat. Az általuk eladni kívánt autóról fogalmuk sincsen...
Vikking 3112008-05-26 22:59:41 // 7773
Oké :) Akkor ezentúl szaréhúgyé lehet majd venni olyan difit, aztán már csak kedv kérdése, hogy ott figyeljen a 156 1.6 Twinsparkban ... :DDDDD JEEEE:D (Na jó ez hülyeség :D De azért írtam :DDD)
Vikking 3112008-05-26 22:58:56 // 7772
Oké :)
Na mindegy, lényeg a lényeg, hogy lépni kéne valamit motorok terén, minél hamarabb...
Na mindegy, lényeg a lényeg, hogy lépni kéne valamit motorok terén, minél hamarabb...
GEORGE2008-05-26 22:56:37 // 7771
pedig széria lesz a Q2 :-)
mesa2008-05-26 22:54:21 // 7770
Jah, hát a szalonos emberek tökhülyék az ilyesmihez :) Nekem is volt ismerősöm a Csiki szalonból, most a Tecskóban dolgozik :))
Vikking 3112008-05-26 22:51:42 // 7769
Háténnemtudom, de még a szalonos gyerektől sem hallottam, hogy mindben széria :(
mesa2008-05-26 22:38:10 // 7768
Valamiről szerintem csúnyán lemaradtál! 2008-től alap felszereltség az Electronic Q2 :)
Nem csak a 3.2-ben hanem minden AR modellben :))
Nem csak a 3.2-ben hanem minden AR modellben :))
Vikking 3112008-05-26 16:29:47 // 7767
Attól még csúnyát kap gyorsulásban a kategóriatársaktól... És elsősorban a Q4 miatt, ami az első 15 méteren előny, utána viszont felesleges cipelnivaló. . . Ezért kéne szerintem a 3.2-be is a Q2, hogy ne lépjen fel a GTA-effekt, azaz ne füstöljön el az ívbelső kerék minden kanyarban...
mesa2008-05-26 15:11:43 // 7766
nincs az 2 tonna, azért túlzásokba ne essünk! Az első szériás 3.2 volt 1700 és abból még lejön idén 40 Kg. Az pedig nem olyanrossz, ha a konkurrenciát nézzük.
;-)
;-)
Vikking 3112008-05-26 14:24:45 // 7765
Ja. Meg nem ilyen böszme nehéz kaszni... 2 Tonnát 260 ló se visz el...
Vikking 3112008-05-26 14:24:00 // 7764
De az alá meg nincs váltónk!
Vikking 3112008-05-26 14:23:47 // 7763
Vazz... Kössébelém :P A Q2-vel rendelhető egyfajta motor. Na. Így jó? :D
TarP2008-05-26 13:02:23 // 7762
Sok. Nem is kell annyi, azért a hatásfoka is normális legyen.
Ezért elég 220-240ló.
Ezért elég 220-240ló.
mesa2008-05-26 12:59:14 // 7761
Q2 nem egy motor :P, a 2.4 piacát meg nem venné el, mivel az is kapna 2 csigát, szerintem ;-)
Vikking 3112008-05-26 12:50:41 // 7760
Jó, de az eddigi Q2-k nem voltak túl erős motorok..
Amúgy meg ez a lesz egy elég kétséges dolog... Elvenné a 2.4 JTD piacát ugyanannyi lóval. Szerintem azért is késik...
Amúgy meg ez a lesz egy elég kétséges dolog... Elvenné a 2.4 JTD piacát ugyanannyi lóval. Szerintem azért is késik...
mesa2008-05-26 12:43:48 // 7759
az 1.9 MJTD ~200 lovas lesz. Szerintem az eléggé fel van már paprikázva ;-)
Vikking 3112008-05-26 12:19:59 // 7758
:)))
Na ja... Bár én azt egy "kicsit" túl hegyes motornak gondolom, hát egy turbóval nagyon nagyon sok két literből majd 270 lóerő...
Na ja... Bár én azt egy "kicsit" túl hegyes motornak gondolom, hát egy turbóval nagyon nagyon sok két literből majd 270 lóerő...
Vikking 3112008-05-26 12:19:10 // 7757
Lehet... Azért a felpaprikázott jelző ott van :) Az 1.9 JTD meg minden csak nem felpaprikázott... Ezért lenne talán nagy szó, ha benne lenne az összes Alfában...
Vikking 3112008-05-26 12:18:16 // 7756
Pontosan. De még ha egy turbós 1.8as lenne 230 ló körül, ami nem nagy vágy... De nincsen bele... 144-150-165 lóerő... Pff... Meg már V6 sincsen. Remek...
TarP2008-05-26 10:48:30 // 7754
Audi S3-ban a 267lovas 2.0T???
Ja az meg nálunk van, asse EU :)
Ja az meg nálunk van, asse EU :)
mesa2008-05-26 10:26:05 // 7753
Nos, ezek egyike sem EU gyártás :) Nekik 'szabad' ...
TarP2008-05-26 10:20:41 // 7752
Ne má' A Micsu EVO, meg a WRX nemtommi az EURO VXIIIXV?
A Fiat konszernnek meg nehéz lenne egy 240 lovas motort legalizálni?
A Fiat konszernnek meg nehéz lenne egy 240 lovas motort legalizálni?
mesa2008-05-26 09:56:53 // 7751
Na igen, ha rágyúrnak lehetett volna akár EURO V moci is belőle, még ha csak 180 loval, de akkor is ...
mesa2008-05-26 09:55:34 // 7750
Civicben is van Clioban is, C2-ben is de még sorolhatnánk. A felpaprikázott FWD autóknak majdnem mindenkinek van ilyen opciója. Nem egy nagy durranás.
TarP2008-05-26 09:55:17 // 7749
Most őszintén, a GT tökéletes coupe, a kategóriájában talán a legszebb és nem is túl hivalkodó.
És nem sikerült bele egy spotos motort találni emberi áron 2003..4 óta.
No így lehet elbukni a tutinak látszó eladásokat. Az emberek meg vesznek RX8-at, meg Celica-t, mert bár azok nem festenek sehogy, de van egyetlen rohadt motor beléjük, ami erős és megfizethető egyszerre.
És ilyenkor siránkozok, hogy volt a konszernnek egy 5hengeres 2 literes turbó motorja, amit pl a Fiat Coupe és pár Lancia kapott meg (220-240ló )... És kuka :(
És nem sikerült bele egy spotos motort találni emberi áron 2003..4 óta.
No így lehet elbukni a tutinak látszó eladásokat. Az emberek meg vesznek RX8-at, meg Celica-t, mert bár azok nem festenek sehogy, de van egyetlen rohadt motor beléjük, ami erős és megfizethető egyszerre.
És ilyenkor siránkozok, hogy volt a konszernnek egy 5hengeres 2 literes turbó motorja, amit pl a Fiat Coupe és pár Lancia kapott meg (220-240ló )... És kuka :(
Vikking 3112008-05-26 09:51:19 // 7748
Azért nem olyan nagyon sok vasban van az... Szerintem... Manapság ott van a MAzdában, talán Fordban... Többet így hasból nem is tudok mondani... És azokban is csak az űberkategóriában... a GTA ellenfeleiben :) (Régi 47-56 GTAé)... Szóval... Szerintem azért az valamit mutatna, ha mindegyik Alfában lenne. TALÁN... De hát már nem tudom...
mesa2008-05-26 09:48:56 // 7747
Valószínű nem egy tartós szerkezet, mert akkor mindegyikbe beraknák. FWD sperr pedig már nagyon sok autóban van, vagy húsz éve. ezért meg sem említettem, mert szinte már kötelező darab egy sportos FWD autónál :)
mesa2008-05-26 09:47:16 // 7746
Ezt nem tudom. De tök gáz az AR stratégiája! Ha egy fostalicska Mazda a 3-asba berakja a 2,5 Turbot, akkor az AR mit bénázik ???
Vagy miért nem tol két csigát a 2,4 MJTD-re ? Tök alap lenne :o
Vagy miért nem tol két csigát a 2,4 MJTD-re ? Tök alap lenne :o
Vikking 3112008-05-26 09:44:54 // 7745
Szerintem azért a Q2 sem egy rossz dolog. Lenne, ha elterjedne, és tényleg mindegyik Alfában ott figyelne... Így megmaradt a GT meg a 147 kifutó extrájaként egyelőre...
mesa2008-05-26 09:42:20 // 7744
tegyük hozzá, hogy a JTS óta semmi technikai újdonsággal nem állt elő az AR. Igazából a JTS-t sokkal régebben alkalmazta már a MItsu GDI vagy milyen jelzéssel, tehát az sem valami nagy dobás.
Majd a MiToban a DNA lesz a következő nemzetközi premier.Ami szintén nem forradalmi újítás, de szupersport kocsikon kívűl még nem alkalmazták.
Majd a MiToban a DNA lesz a következő nemzetközi premier.Ami szintén nem forradalmi újítás, de szupersport kocsikon kívűl még nem alkalmazták.
Vikking 3112008-05-26 09:40:47 // 7743
Ja. Ha mindenki így értette, akkor jó :) Én igazából nem így gondoltam, de végülis ezt mondta a gyerek, szóval lehet, h ő is így értette.
Oké, lehet, hogy így van. De mégis, miért nincsen még mindig Q2-es 2.4, 3.2, 2.2Turbo... Ha lenne pl egy rendes sperrel a 3.2-es, mindjárt nem menne annyival jobban a 330...
Oké, lehet, hogy így van. De mégis, miért nincsen még mindig Q2-es 2.4, 3.2, 2.2Turbo... Ha lenne pl egy rendes sperrel a 3.2-es, mindjárt nem menne annyival jobban a 330...