Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Benőke2008-04-02 13:53:43 // 7542
Talán vicces de igaza van. Hát kemény világban élünk :o)
Benőke2008-04-02 13:52:10 // 7541
mesa2008-04-02 11:54:47 // 7540
Kemény szavak ezek... Most aztán biztosan igazad is van ettől :)))
TarP2008-04-02 11:51:56 // 7539
Részben egyetértek.

Azzal pedig teljesen egyetértek, hogy amíg nem látta az ember élőben, illetve nem vezette, addig kép alapján elég halovány dolog lekutyázni.

Pl képen nem mutat egy Brera, vagy akár egy F550 sem. A valóságban pedig aki csúnyának látja bármelyiket, az elenyésző kissebbség...sőt!
Atesz19872008-04-02 09:57:29 // 7538
Nem tudom mit rinyál mindenki azon, hogy hasonlítanak az autók. Az AUDI, BMW, Merci trilógiára jellemző, hogy markánsan külömböző autókat csinálna? Laikus BMW fan haverom nem tudja megkülömböztetni a 3-as 5-ös 7-es bömcsiket. A merciknél, meg az Ódiknál meg Én is rendszeresen elvérzek, ha meg kell mondanom, mikor gyártották, meg melyik típusról van szó... Aztán még is fogy mindegyik, pedig azért vannak hasonlóságok a 3 márka között is, nemhogy a saját típusaiknál.

Szal azért ne nézzétek már ennyire birkának az olaszokat, csak jobban tudják, hogy mit csinálnak... Esetleg azért lehet rinyálni, hogy nem a 2000 amores igényeinek megfelelő autót csináltak, hanem a saját, és más nagy piacoknak szánják az autóikat...
mesa2008-04-01 23:17:28 // 7537
Ja egyébként ebből próbáltam meg kihozni a maximumot, csak elfáradtam az orrához érve :))
mesa2008-04-01 23:15:07 // 7536
Tesztelik ...
Vikking 3112008-04-01 15:42:06 // 7535
Akkor csak én nem látok... De tényleg nagyon nagyo nritkán..
ystuc2008-04-01 15:14:46 // 7534
Igaz, ezek négyen voltak. De azt még ritkábban látom, mint a másik hármat. Bár Lancia a legritkább, Fiatból és Pözsóból azért van...
Bati2008-04-01 15:12:52 // 7533
Inkább az ára miatt agodjunk
Benőke2008-04-01 10:44:38 // 7532
Hát előbb nézzük meg már élőben a Gnómodat :) Mért kell előlre temetni mindent? :)
Georgee2008-04-01 10:38:54 // 7531
Van valami hír a 147 utódjáról?Mostanában nem követtem a történéseket.
zolee1452008-04-01 10:33:52 // 7530
Tudom, hogy az Alfa kezdte a viccelődést az orral, de muszáj folytatni?:D
zolee1452008-04-01 10:32:22 // 7529
Szerintem az utolsó, de majd úgyis a most még nem ismert nyolcadik verzió fog rákerülni.:)
mesa2008-04-01 09:05:38 // 7528
A GP meg a MiTo két külön világ! Az előbbi szép, a másik gnóm.

Ehhez jön a Lancia, amit 1:1 MiTo Elég a C oszlopot megtekinteni...
Az emberek ha ránéznek sosem mondják meg, hogy a MiTo a Grande Puntoból van. Viszont az Y és a MiTot ha egymás mellé rakják... Lehetett volna több fantáziájuk a digóknak.
Grando2008-04-01 08:34:22 // 7527
Sztem te tudsz vmit... Esetleg nem áll szándékodban láttatni velünk ezeket a képeket? :DD ;)))
GEORGE2008-04-01 08:25:35 // 7526
Hát pdig szép számmal futkosnak az utakon ezekből az egyterüekből....
GEORGE2008-04-01 08:24:35 // 7525
és a citroen C8-at kihagytad az is ebbe a csoportba tartozik :-)
TarP2008-04-01 08:19:59 // 7524
Ezzel a hozzáállással a Ferrari F430, a Maserati GranSport, az Alfa 8C Competizione, a Maserati Gransport... mind ugyanaz az autó...
Pedig Ég-és Föld különbségek vannak közöttük.

Ha jól csinálja a konszern, akkor a Punto lesz a legegyszerűbb, a MiTo a legsportosabb, a KisLancia pedig a legluxusosabb/legcsajosabb.
De meg kell nézni közelebbről és utána megmondom.

Mikrával meg haggyatok má' pixába...
zolee1452008-03-31 18:27:48 // 7523
Meg aztán alapból onnan indul a történet, hogy a Grande Puntora épül a MiTo. Na most az, hogy ehhez még jön majd egy Lancia változat már nem oszt nem szoroz. Sőt, végülis hülyén nézne ki egy olcsó tömegMiTo, egy sportos MiTo meg egy elegáns MiTo, így jó is, hogy van GPunto, meg jön egy Lancia verzió. Szerintem.
Vikking 3112008-03-31 18:25:04 // 7522
Azért túlzásokba ne essünk :D Én kb két kezemen meg tudom számolni, hogy a 3 típusból mennyit láttam eddigi életem során :D De különbség valóban volt köztük, ez a lényeg!
ystuc2008-03-31 18:01:10 // 7521
Ha belegondolsz, akkor a Fiaz Ulysse, a Peugeot 806 és a Lancia Phedra is szinte ugyanaz, de mégis mind más. És mindet veszik/vették.
Bckk2008-03-31 17:46:45 // 7520
remélem ha majd a realis képek napvilagot látnak merevedésetek lesz
Bckk2008-03-31 17:46:15 // 7519
hogy nektek mindig lekell vmit ocskarolnotok
Georgee2008-03-31 12:33:29 // 7518
No,sajnos úgy látom mostanában nem kell új Alfát vennem,ha ilyen lesz mint ez akkor az utcára sem mernék kimenni vele,sokkal olcsóbb lenne 1 Nissan Micrát venni.El sem hiszem,hogy olaszok tervezték.Ja,és én imádom az Alfát,képzeljétek el mit szólnak majd hozzá a dajcseüberwagenfanok.
mesa2008-03-31 11:30:59 // 7517
Allah akhbar! :))
zolee1452008-03-31 11:25:23 // 7516
Meg nem ártana betelepíteni néhány millió németet, akik a szakértelmükkel meghonosítanák a német minőséget, és akkor végre nemcsak szarok jönnének ki a gyárból. Vagy törököt, hiszen Németországban is azok garantálják a német minőséget.:)
mesa2008-03-31 11:14:46 // 7515
Inkább kebelezzük be Magna-Hungariaba! :)
zolee1452008-03-31 11:00:19 // 7514
Bontsuk le egész Olaszországot?:)
GEORGE2008-03-31 10:58:20 // 7513
....Nen értem mire alapozzátok.....
GEORGE2008-03-31 10:57:35 // 7512
Miben van valami, Az hogy halálra van itélve a Mito???? Na ne máááááá még a gyárat el sem hagyták az első széria modellek ti meg már temetitek??? ben értem mire alapozzátok....
mesa2008-03-31 10:55:06 // 7511
Az az egy hibázik, hogy a MiTot nem az Alfa gyárban fogják gyártani, hanem a FIATban. Sőt az Y-t is :)

Ha már mindenképpen bontani akarsz, Torinóban kezd! :)))
zolee1452008-03-31 10:45:01 // 7510
Nincs mese, le kell bontani az Alfa gyárat. Ennek vége, Mesa megmondta.

:D
mesa2008-03-31 10:24:28 // 7509
Nekem tetszik a műszerfala!!!

Á, csak vicceltem :))
Remélem ez a retek ezüst szarság lekerül a kormányküllőről. Viszont a carbon hatású műszerfal sportossá teszi
GT Ɨ|ѯ2008-03-31 09:23:30 // 7508
Van benne valami,de azért majd az eladásokra kíváncsi leszek...:-))
GEORGE2008-03-31 06:05:49 // 7507
Azért még kár temetni a Mitot!
Az Y sem tömegcikk mostanság sem......

Várjad már meg mig a szalonokban lesz a Mito és azt hogy hogyan fogy majd.....
pityke2008-03-31 00:58:25 // 7506
szerintem élöben jol fog kinézni, az alfa most nem kockáztathat ütös gépet kell piacra dobniuk : )
Tedi2008-03-31 00:52:38 // 7505
Nekem a kialakításával van bajom, nem az anyagminőséggel, mert az egy próbamodellé. :) Azé, ami bőrrel volt fedve. Ezeket az autókat meg kell semmisíteni, ezért nyilván nem hazsnálják fel bennük a fullos anyagokat, de a dizájn, a kialakítás az véglegesnek mondható. na ezért van némi aggályom :)
pityke2008-03-31 00:43:19 // 7504
mondjuk a légbeömlök nem a legszebbek mint egy dobloban : )
pityke2008-03-31 00:41:57 // 7503
ez az alap müszerfala a digitklimás fullosé biztos szebb lesz, de szerintem ez sem rosz ha jo árban adják majd : )
Tommi2008-03-31 00:17:33 // 7502
"Már most halálra ítéltetett"

Ezt azért ne jelentsd ki ennyire magabiztosan :)
Tom122008-03-31 00:10:21 // 7501
Ráadásul már 6500-nál "kezdődik a piros", mint valami offosnál...
Tedi2008-03-31 00:04:39 // 7500
Nemtom mi van mostanában Veled, de nagyon világvége hangulatod van :))) Ez egy szaros kis rajz, szerintem túlzottan messze menő következtetéseket ne vonjál le belőle :)

De ha már csapásokról beszélsz, akkor íme egy, a a MiTo műszerfala :)
Nekem annyira azért nem jön be...egyelőre :)
Tom122008-03-30 23:50:21 // 7499
...meg, gondolom nem lesz annyi "kalória" sem bennük... Remélem.:-)
Grando2008-03-30 22:58:30 // 7498
Lancia Y-ból nagyon sokat láttam arrafelé. Na már most ha ugyanakkora lesz, mint a MiTo, akkor a szűk városi utcácskákra venni fogják az Alfát is, effelől nyugodtak lehetünk sztem. ;))
Már megint egy kicsit túltoltad a borulátást... ;)))
mesa2008-03-30 22:31:51 // 7497
Újabb csapás!

Nem akarnám lelőni a poént, de jövőre már kinnt lesz a legújabb Lancia Y.
De nézzétek meg! És lássatok csodát! 1:1-ben Alfa Mito, csak más lámpával, meg scudettoval, helyi igény szerint formálva.
Éljen a Globalizáció! :(

A vége az lesz, hogy 10x annyi Y-t fognak eladni mint MiTo-t, mert az jobban fog kinézni...
Arról már ne is beszéljünk, hogy teljesen elértéktelenedik a MiTo, ha többszázezer Y fog ugyanolyan ruhában azt utáckon felbukkanni.

SOHA nem lesz ellenfele a MINInek a MiTo. Soha. Már most halálra ítéltetett. :(
GT Ɨ|ѯ2008-03-30 20:17:42 // 7496
de az még 4 év....::-)
Grando2008-03-30 11:46:26 // 7495
Rájöttem a megoldásra! (Mit nekem a tanult olasz dizájnerek... :DDD )
Az ajtókat kellett volna alacsonyabbra tervezni. Így az orrész is alacsonyabbról indulhatott volna, és nem lenne az egész ilyen idétlen tapírorrú golyó. Arról nem is beszélve, hogy emiatt a tetőt is lejjebb kellett volna hozni, ami szintén ezt a szerencsétlen golyóságot ellensúlyozná. (Nagy dömper emberek kevésbé férnének el benne, na de ők majd vesznek vmi buszma teLepjárót... :DDD )
ystuc2008-03-30 11:40:20 // 7494
Én két dolgon változtatnék. Az első lámpa ugyebár furi, azon lehetne javítani. Valamint a hátsó szélvédő alja. Lehetett volna kicsit jobban ötszögesíteni, úgy, mint a 145-nél. Túl egyenes az alja. Ezeken kívül szerintem rendben van, talán majd a facelift megoldja ezeket. :-)
Grando2008-03-30 11:33:41 // 7493
Ezen a videón találkozhatunk a külső dizány két elkövetőjével is. Majd Esztergom után eldöntjük, hogy mit érdemelnek. Mondjuk az eddigi vélemények alapján nem sok jóra számíthatnak... :DDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak