Kazes☻2015-11-29 20:50:14 // 22042
Nagyobb tesó?! :)
panza2015-11-29 19:01:54 // 22041
Az tuti! Jut eszembe asztalok........., na az igen!!!!! Szupi lesz!!!
GT Ɨ|ѯ2015-11-29 19:00:07 // 22040
tökéletes lett volna a gyöngyösi talihoz..:-)
gáz, palack, asztalok, stb:-DDD
gáz, palack, asztalok, stb:-DDD
Kazes☻2015-11-29 17:31:22 // 22039
Jópofa... de ez inkább maradjon az El Camino-nak... szvsz. :)
Rolee462015-11-29 16:53:53 // 22038
Bakker de gyonyoruuuuu!
panza2015-11-29 16:41:10 // 22037
Giuntini2015-11-18 17:33:37 // 22035
Szerintem jó lesz a Giulia. Azt adják ami kell a népnek (pénzes) , és mellette megmarad igazi Alfànak. Kíváncsi leszek az új nagy Alfàra is. Formavilàgàban a tervek szerint hasonlít a Ghiblire.
Kazes☻2015-11-18 14:38:04 // 22034
Persze... Ez van... a többi meg már mind bla-bla...! Várjuk az újabb csodás Alfákat... :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-18 14:28:46 // 22033
Hát..ebben az esetben nem tudok mást mondani, jól tetted :-)
Nehezen fogsz szabadulni a vastól még 10 év múlva is. Pont íhy voltam vele. Még egyetemistaként néztem kia 146-ot. Valami német autós magazinban volt 2000-ben egy teszt, 3-mas BMW-vel vetették össze pont a jtd-t. Imi haverom szerzett mindíig ilyen újságokat. Akkor még Calibra Turbo-ról álmodoztunk :-) Na nekem akkor ott az a fészliftes 146 teszt nyomot hagyott. Totál nem foglalkoztam jódarabig ezzel, de az első adandó alkalommal, amikor autót kellett vennem, ilyet vettem. Ez 7 évre rá volt :-)
A motorban nem voltam biztos, de végül pont olyan lett, mint a teszt béli. Amelyiknek már akkor igen elismerően írtak a futóművéről. Már amennyit értettünk a német szövegből :-D
Aztán az lett, hogy nem bírok szabadulni tőle. Ez volt A nagybetűs autó. Azóta nem ismétlődött meg sajna az érzés. Nincs egy másik olyan álom autó, ami képekről, egy rossz teszt alapján szíven üt, és kell. Csak próbálom erőltetni, vezetek ezt, vezetek azt, és semmi. A 159 ár majdnem, de nem. Az évek meg telnek, akm-ek gyűlnek, aztán majd lesz valami. :-)
Megyek is a piros kulcsért, van egy kis dolgom :-)
Nehezen fogsz szabadulni a vastól még 10 év múlva is. Pont íhy voltam vele. Még egyetemistaként néztem kia 146-ot. Valami német autós magazinban volt 2000-ben egy teszt, 3-mas BMW-vel vetették össze pont a jtd-t. Imi haverom szerzett mindíig ilyen újságokat. Akkor még Calibra Turbo-ról álmodoztunk :-) Na nekem akkor ott az a fészliftes 146 teszt nyomot hagyott. Totál nem foglalkoztam jódarabig ezzel, de az első adandó alkalommal, amikor autót kellett vennem, ilyet vettem. Ez 7 évre rá volt :-)
A motorban nem voltam biztos, de végül pont olyan lett, mint a teszt béli. Amelyiknek már akkor igen elismerően írtak a futóművéről. Már amennyit értettünk a német szövegből :-D
Aztán az lett, hogy nem bírok szabadulni tőle. Ez volt A nagybetűs autó. Azóta nem ismétlődött meg sajna az érzés. Nincs egy másik olyan álom autó, ami képekről, egy rossz teszt alapján szíven üt, és kell. Csak próbálom erőltetni, vezetek ezt, vezetek azt, és semmi. A 159 ár majdnem, de nem. Az évek meg telnek, akm-ek gyűlnek, aztán majd lesz valami. :-)
Megyek is a piros kulcsért, van egy kis dolgom :-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-18 14:20:01 // 22032
Az igaz! :-)
Sajna a többség számára a jövő Alfái a múlt Alfái. Ez van :-)
Sajna a többség számára a jövő Alfái a múlt Alfái. Ez van :-)
Kazes☻2015-11-18 13:17:01 // 22031
Ez a Jövő Alfái topic...! :)
Giuntini2015-11-18 12:15:07 // 22030
És nem is rossz a gondolat. Valójában racionálisan ez lett volna a megoldás. Csak tudod, az én autóm volt a vágyam. Ezt az autót, már 2006-ban elképzeltem magamnak így. Éppen a napokban néztem meg az auto scouton. Van ezer fölötti számuk, de amilyen az enyém, egy sincs. Hát ezért költöttem rá ennyit, és tényleg régi-új autó. Mi volt a kitétel a vásárlásnál? Fekete SW, 2.4 motorral, automata váltóval, és ha piros lenne a belseje, az maga lenne a csoda. Véletlenek meg nincsenek.
Liquid2015-11-18 11:59:38 // 22029
Van csak nagyon nem olcsó, így értettem :)
De mondhatnék más példát is, ugyanaz lesz vele mint más koros prémiummal.
De mondhatnék más példát is, ugyanaz lesz vele mint más koros prémiummal.
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-18 11:54:32 // 22028
Lengőkar már csak van hozzá? Az se? Lemförder pl?
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-18 11:53:41 // 22027
Nem öröm...illetve öröm túllenni rajta, lett egy jó autód.
De hidd el, sokan nem csinálják végig ezt. Bontott motor bele, aztán gyorsan vigye el valaki a háztól. Kb én is ezt tenném.
De hidd el, sokan nem csinálják végig ezt. Bontott motor bele, aztán gyorsan vigye el valaki a háztól. Kb én is ezt tenném.
Liquid2015-11-18 11:52:39 // 22026
ez igaz, viszont mikor majd 800e-et fog érni, akkor lesz majd keletje a bontott lengőkarnak :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-18 11:51:00 // 22025
Az utángyártott olcsó cuccok pont kivégeznek egy autót. Minél több kerül bele ezekből, annál tutibb a halál. Sose lesz olyan halk, sose fog olyan szépen váltani, sose lesz olyan a futómű..és sorolhatnám. Nem győztem bontóból visszacserélni minden apró lomot az autómban, hogy újra olyan érzete legyen, mint 7 évesen.
Giuntini2015-11-18 11:24:34 // 22024
Normális 2007-es kint 7-8000€. Azt meg nem lehet 2 milla alatt megvenni. Ezért vannak itt a kint mindenféle visszatekert, motorhibásan, egykor tört autók.
Giuntini2015-11-18 11:21:27 // 22023
Most mondjam azt, hogy nekem a balszerencsém megoldotta ezt a kérdést? Teljes motorgenerál, csak a blokk maradt a régi, minden új, szívósor és egyebek, generátor, önindító felújítva. 15000 km van a felújított motorban. minden gyári benne, ugyanis más nem létezik, csak úgy adtak a motorra garanciát, hogy olajpumpát is ki kellett cserélni, még az elektromos nívópálca is vadiúj. Így mondjuk neki lehet menni az elkövetkezendő 10 évnek. Abban igazad van, hogy amik bekerültek az országba autók (a dízelek bőven túl vannak a 200 ezer kilométeren) mostanában, hamarosan komoly problémákkal találják szemben magukat. Sajnos telel lesznek az autók bontott alkatrészekkel, és ez lesz a haláluk is.
Liquid2015-11-18 10:59:23 // 22022
ezenfelül a 159 fenntartása egyre inkább aránytalanul drága lesz, ahogy öregszik. Hacsak nem fognak hozzá olcsó utángyártott alkatrészek megjelenni, de gyanítom nem :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-18 10:54:21 // 22021
Hát szerintem is majdnem mindenben igazad van :-)
Gyönyörű a 159-es, ez vitathatatlan. 2005-ben még úgy ahogy modern is volt. A formája valószínűleg nem fog elavulni, de ez kevés.
A 146-om formája is olyan, hogy a mai napig megnézik. Még a vizsgasoron is megdicsérték (az öregebb TD-t), hogy milyen jó kiállású szép kis autó ez.
A szépség azonban önmagában kevés.
A 146-tal töltött eddigi 8 év azért tanulságos ilyen szempontból. Hogy mi történik egy autó megítélésével 7 éves és 15 éves kora közt. Drámai a változás, amellett, hogy maga az autó minimum olyan műszaki szinten és állapotban van, mint akkor.
A 159 sem fogja elkerülni azt, hogy olcsó különc autó lesz, aminek a kompromisszumait vagy bírod, vagy cserélsz. És lesznek kompromisszumai, mert 10 év felett azért nem olyan egyszerű gyári szinten tartani egy autót. A többség cserélni fog, hidd el. Hiába szép. A technikája el fog öregedni. Rengeteg a dízel, előre látható, hogy a Dízelmánia topic tele lesz "fosva" mi lehet a baj kérdésekkel. Porlasztók, lendkerekek, CR pumpák, EGR, és számtalan egyéb.
Tehát tartom, sokan kibekkelik, de sokan át fognak ülni másba.
Gyönyörű a 159-es, ez vitathatatlan. 2005-ben még úgy ahogy modern is volt. A formája valószínűleg nem fog elavulni, de ez kevés.
A 146-om formája is olyan, hogy a mai napig megnézik. Még a vizsgasoron is megdicsérték (az öregebb TD-t), hogy milyen jó kiállású szép kis autó ez.
A szépség azonban önmagában kevés.
A 146-tal töltött eddigi 8 év azért tanulságos ilyen szempontból. Hogy mi történik egy autó megítélésével 7 éves és 15 éves kora közt. Drámai a változás, amellett, hogy maga az autó minimum olyan műszaki szinten és állapotban van, mint akkor.
A 159 sem fogja elkerülni azt, hogy olcsó különc autó lesz, aminek a kompromisszumait vagy bírod, vagy cserélsz. És lesznek kompromisszumai, mert 10 év felett azért nem olyan egyszerű gyári szinten tartani egy autót. A többség cserélni fog, hidd el. Hiába szép. A technikája el fog öregedni. Rengeteg a dízel, előre látható, hogy a Dízelmánia topic tele lesz "fosva" mi lehet a baj kérdésekkel. Porlasztók, lendkerekek, CR pumpák, EGR, és számtalan egyéb.
Tehát tartom, sokan kibekkelik, de sokan át fognak ülni másba.
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-18 10:24:00 // 22020
Jaja...de még egy év mire kapható lesz, és még kb egy mire el is adnak belőle. Szóval itt a 2017-es autók fognak valószínűleg megjelenni majd 2021 körül. Aztán 2022-25 közt lesz belőlük egyre több itt. Ahogy most a 159-ekkel. Azért a többség abból sem a 2011-est veszi most sem, hanem a 2 milla alatt elérhető korábbiakat.
Giuntini2015-11-18 09:33:15 // 22019
Szerintem majdnem mindenben igazad van! A 156 után rögtön jött a váltás, a 159 személyében, tehát nem volt üresjárat. A 159 esetében is igaz volt, hogy nagy átlagban négy-öt éves korukban váltak megvehetővé itteni viszonylatok között. Az újonnan vett hazai 159-esek nagy része nem olyan felszereltségű volt mint a kinti. Ez az itteni viszonyoknak köszönhető. A Giulia már alapból késett, hiszen a 159-nek két évig nem volt alternatívája házon belül, hiszen 2013-ban lehetett az utolsó darabokat rendelni, de csak 2.0 dízelt, és limitált teljesítmény szinttel. Abban viszont nincs igazad, hogy a 159 hamarosan elaggot darab lesz. Mai szemmel nézve a 156 sem az, sőt formatervezési részleteiben a mai napig sokak által másolt darab. A 159 ebből a szempontból méginkább időtálló, hiszen szoborszerű kiállásával egy formatervezési remekmű. Még Alfás szemmel is megismételhetetlen formaterv, hiszen a hatlámpás front egy örök szimbólum marad, egy korszak az Alfa történetében. Ezért én azt mondom, mindenki tartsa életben a 159-ét, megéri, hiszen a 156 már bizonyított. Egy nagyon jól karban tartott 156 mai szemmel is modern, és gyönyörű. A Giuliának ez lesz a fő problémája. Szép, nagyon jól néz ki, de már bemutatásakor nem okozott olyan robbanást, mint az elődök. Én attól félek, hogy ha késnek, hét-nyolc év múlva már nem lesz a formavilága naprakész. Ami most modern, lehet, hogy három év múlva már nem lesz az. Nekem már ez az érzésem pl. a Mazda 6-al. Két év telt el bemutatása óta, de már teljesen megszokott, és a divat múlásával elmúlik. A 159-ben ez volt a csodálatos. mesterien csempészték bele a formavilágába kívül-belül a retró elemeket, és ettől marad a mai napig aktuális. Nem számítógép húzta meg a vonalait, hanem egy művész keze!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-18 09:19:51 // 22018
inkább 3-4 korától lehet jó áron majd hozzá jutni azt meg egy uccsó kiadású 2011-12-es 59-cel talán ki lehet várni...csak tolnák már piacra ..áhhhhhhhhh
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-18 08:51:18 // 22017
Nem a bejelentés a baj, hanem hogy nincs igazi alternatíva. Ugyan hányan vesznek majd új Giulia-t közülünk? Már ott a gond, hogy nincs mit venni használtan. Sokan kibekkelik majd 159-cel, Giulietta -val biztos, de sokan OFF-osba fognak ülni. Még 6 év mire a Giulia használtan sokak számára opció kezd lenni. Addig mi lesz? A most még vagány 159-ek is ott járnak majd mint most a 146-om. Szép öreg vas :-) De már itt se sokakat mozgat meg, túl régi.
Giuntini2015-11-17 22:29:35 // 22016
Most már nem baj az a fél év késés, csak ne bukjanak! Annak idején a 166 is késett!
Chianti2015-11-17 22:25:51 // 22015
Az ilyen bejelentésekkel lassan elérik Westerék, hogy még a legelvetemültebb Alfa rajongók is el fognak gondolkodni azon, hogy érdemes-e még mindig kitartani a márka mellett...
Mindig volt, van, és úgy látszik lesz is valami kifogás, hogy idén miért nem, aztán jön az ígérgetés, hogy jövőre már biztosan... áááh! Komolyan mondom, erre már nincsenek szavak.
Szánalmas az egész, úgy ahogy van. Értem én, hogy a semmiből kell újra felépíteni a márkát, de így iszonyú nehéz lesz a nagyszabású terveket még csak megközelíteni is, nemhogy valóra váltani.
Mindig volt, van, és úgy látszik lesz is valami kifogás, hogy idén miért nem, aztán jön az ígérgetés, hogy jövőre már biztosan... áááh! Komolyan mondom, erre már nincsenek szavak.
Szánalmas az egész, úgy ahogy van. Értem én, hogy a semmiből kell újra felépíteni a márkát, de így iszonyú nehéz lesz a nagyszabású terveket még csak megközelíteni is, nemhogy valóra váltani.
GT Ɨ|ѯ2015-11-08 17:01:59 // 22014
A kis repcsiszélvédő 10s a többi 0-s...:-)
Balázs156SW2015-11-07 17:12:10 // 22013
Egy barátom Milánóban járt, és csodás összeállítást csinált a múzeumról. https://www.flickr.com/photos/136494459@N03/sets/72157660908063941/
A múlt kötelez.....
A múlt kötelez.....
Kazes☻2015-11-06 17:27:16 // 22012
Tenkszió... :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-06 16:28:57 // 22011
Nem gépeltem én el :-) Így próbáltam berakni, helyette a link jelent meg. Lehet mellé nyomtam, és kép beszúrásra kattintottam? Passz. A link jó, ha bemásolod a címsorba, működik.
Kazes☻2015-11-06 16:23:11 // 22010
404 Not Found
A kért oldal nem található.
Valószínűleg elgépelted az URL-t, de az is lehet, hogy mi szúrtunk el valamit.
:(
A kért oldal nem található.
Valószínűleg elgépelted az URL-t, de az is lehet, hogy mi szúrtunk el valamit.
:(
BeeGee2015-11-06 12:39:37 // 22009
Lol, ilyen öszvért még az olaszok is ritkán legóznak össze :D
Attis2015-11-06 11:48:42 // 22008
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-06 11:45:00 // 22007
http://www.caradvice.com.au/382581/alfa-romeo-confirms-quadrifoglio-suv-performance-model/photos/ a szörnyűséges furgon-szerű gnómra gondolsz? Ez még látványosan messze van attól, hogy autó legyen. Az a repülőgép szélvédő elöl érdekes megoldás :-) Kíváncsi vagyok mi lesz ebből. Remélem valami nagyon más mint amit az arányai most mutatnak.
Kócosw2015-11-06 08:39:39 // 22006
bepotyzta a srac.. :) Toljuk itt a topicot lazasan , Ö meg leüti a poent :)
Kazes☻2015-11-05 19:55:40 // 22005
Nem malacot, őzet... ;-)
mizooo2015-11-05 18:13:26 // 22004
:D hová lehetne még lenyomni....
GT Ɨ|ѯ2015-11-05 17:50:21 // 22003
grat a K-hoz:-)
ekkora malacot....:-D
ekkora malacot....:-D
Kazes☻2015-11-05 17:17:56 // 22002
Grat... vadász! ;-)
Kócosw2015-11-05 17:05:13 // 22001
Muszály leszek ilyen áron egyre benevezni a.bálna helyett
Buksi2015-11-05 17:03:42 // 22000
Boldogságos 22K!!!! :-)))
.......................2015-11-05 15:29:17 // 21999
Kár pedig arra spekuláltam hogy a Gulia eljövetele lenyomja a 159esek árát hamarosan
Kócosw2015-11-05 15:09:09 // 21998
Nincs ellentmondas, egy modellfejlesztes evekig tarto törtenet...Mire a modell a piacra kerül mar az utod tervezese folyik..
Kócosw2015-11-05 15:06:40 // 21997
nicht gut,
bar sajna mikor IAA-n csak a kamukero ment meg a tanacstalansag a bevezetesröl es a motorokrol,akkor szamomra mar tiszta volt hogy ebböl a jövö ev elejeböl nothing sem lesz..uh mostanaban nem kell varnom a telefont a Julis tesztvezetes miatt ....
bar sajna mikor IAA-n csak a kamukero ment meg a tanacstalansag a bevezetesröl es a motorokrol,akkor szamomra mar tiszta volt hogy ebböl a jövö ev elejeböl nothing sem lesz..uh mostanaban nem kell varnom a telefont a Julis tesztvezetes miatt ....
Tedi2015-11-05 13:57:04 // 21996
Nincs ellentmondás :) Nem állítottak le semmit. Csak továbbtart. Avagy: ami késik az késve jön :)
mesa2015-11-05 13:13:40 // 21995
"Apa, kezdődik..." ?
Közben az interneten meg már az AR SUV-ről felvett utcai lesi videót tolják. Némi ellentmondás. :)
Közben az interneten meg már az AR SUV-ről felvett utcai lesi videót tolják. Némi ellentmondás. :)
Béci Ɨ|ѯ2015-11-05 12:57:40 // 21994
Hát nagyon nem :( :( Remélem ez nem az előszele annak, hogy megint csak ígéretek voltak és nem lesz feltámadás. :(
Tedi2015-11-05 12:20:11 // 21993