Giuntini2015-10-28 21:50:25 // 21992
Ez így van. Pl. az Alfasud Sprint összehasonlíthatatlanul magasabban van jegyezve, mint a normál. Éppen most nézegettem emiatt a Scoutot, ami érdekesség (vagy nem is érdekes), hogy a 164-esek, amik igazán jó állapotban vannak, és QV, vagy Q4-esek 8000€ környékén vannak. Relatíve magasabb az áruk, mint a 166 V6-osoké. Másik érdekesség, hogy a 90-esek jóval lejjebb vannak, mint az Alfetták, de hát ez nem véletlen. Az Alfetta egy kecses szép autó, míg a 90-es bumfordinak hat mellette. Ez némileg alátámasztja azt amit mondtam, hogy a szép értéke magasabb lesz. A 90-es műszerfala a 80-as években modernnek hatott, lehet hogy még kajálták is, ma meg nevetséges. Kíváncsi leszek, hogy a mostani egérmozi műszerfalak milyen érzéseket hoznak ki, akár 20 év múlva az emberekből (BMW, Audi, és társai), és mondjuk a 159 szép analóg műszerei mennyire lesznek időtállóak. Szerintem a válasz meg van. Szerintem, a világ legszebb műszerfala a Ferrari 250 GT Lusso-é, ami ma is példa értékű, hogy a tervező jó Ízlésénél, és művészeténél nincs jobb alternatíva. A mai autóknál is ez felfedezhető. Egy Maserati mindig elegáns és úgy tud modern lenni, hogy felidézi a múlt dicsőségét, hasonló német luxusautók belsejéről ez nem mondható el.
BeeGee2015-10-28 21:14:27 // 21991
Aha, az elmebetegség mindig jó befektetés :)
BeeGee2015-10-28 21:13:45 // 21990
Nem az árak volt a posztnak a lényege, hanem a berlina árak viszonya a kupékhoz. 2-3-5x ös áron mennek az utóbbiak.
Ezért mondom, érzelmeket félretéve hogy a 159 nem lesz egy nagy kaland ha OTs lesz.
Ezért mondom, érzelmeket félretéve hogy a 159 nem lesz egy nagy kaland ha OTs lesz.
Liquid2015-10-28 20:56:14 // 21989
ez mondjuk jogos, a Montreál se piskóta
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-28 19:52:54 // 21988
Vagy legalább egy nagynevű gyártó motorja. Lásd Lotus Omega, vagy Lancia Thema 8.32.
Chianti2015-10-28 18:31:10 // 21987
Gyönyörű szépség!!! Mélységesen megértem, tisztelem és becsülöm az összes oldtimer fanatikust. Nélkülük rég elfeledték volna az emberek milyen volt az autóiparnak az a korszaka, amikor ehhez hasonló műalkotások születtek. Mert akkoriban a stílus, az egyediség, különlegesség, sportosság és a gömbölyded vonalak vezették a tervezők ceruzáit.
Giuntini2015-10-28 18:19:40 // 21986
Igen, ilyen árak vannak, én is néztem, csak az Auto Scout it-n. Egyetértek veled nagyon sok mindenben, sajnos a sport sikerek nagyon hiányoznak, de abban viszont nem egyezik a véleményünk, hogy ez elengedhetetlen a mai világban. A csúcskategóriás autóversenyzés nagyon költséges, ma nagyon kevés autógyár engedheti meg magának. Az Alfa ne versenyezzen a WTCC-ben Ladák, koreai Chevyk, és Honda Civicek ellen. A Fiat a Ferrarit versenyezteti az F1-ben, de legalább rajta van az Alfa logó. Én álmodozom egy fiók csapatról, amelyik Alfa Romeo név alatt versenyzik, és fiatal olasz tehetséges pilótákat szerződtet le. A másik méltó bajnokság az Alfa legendájához, a hosszútávú világbajnokság lehetne. Én más méltó bajnokságot az Alfa nimbuszához nem látok. A DTM, egy olyan sorozat, ami csak hasonlít külsőleg a szériaautókhoz, de köszönő viszonyban sincs vele. És mellette hihetetlen drága, és nem Grand Prix versenyzés. Szerintem a legjobb lenne, a Ferrari mellett egy Alfa Romeo fiókcsapat az F1-ben. A legenda minden Alfában meg van, mert elég csak a logóra pillantani.
Giuntini2015-10-28 17:29:29 // 21985
Igen, ebben igazatok van, hogy ezeknek az autóknak a neuralgikus pontja az elektronika, és a modern kor vívmányai lesznek, amik mesterségesen vannak avultatva. Viszont a karosszéria, és egyéb elemek sokkal tartósabbak. Minden autó életben tartásához, vagy felújításához pénz, eltökéltség, és szeretet kell. Ha belegondolunk, hányan vágnak bele egy motorfelújításba? Én tudom, hogy szinte mindenki megpróbált róla lebeszélni, de úgy érzem, az eredmény engem igazolt. Arra is sokan azt mondják, hogy nem lehet, menjünk inkább a bontóba bontott motorért. Így valóban ezek a csodálatos autók a roncstelepen végzik. Pettinke is sokat mesélt nekem Lucréziáról, hát az sem volt egyszerű eset. A 159-ről, hasonlóan gondolkodik mint én. Mennyi energiát, pénzt kellett beleölni, hogy olyan legyen, mint amilyen, pedig az egy járóképes normális autó volt.
Miki barátom Alfa Citybe elhozta a Giulia Sprint Juniorját, ami energiát, pénzt beleölt az nem semmi, de a büszkeségét, és szeretetét látván megérte. A kép magáról beszél.
Miki barátom Alfa Citybe elhozta a Giulia Sprint Juniorját, ami energiát, pénzt beleölt az nem semmi, de a büszkeségét, és szeretetét látván megérte. A kép magáról beszél.
BeeGee2015-10-28 16:46:58 // 21984
Értem én :) Csak azért írtam ezt, nehogy azt hidd hogy a 159es tulajok bajszát ráncigálom hobbiból :)
Nade felcsaptam a mobile.de-t és megnéztem pár árat. A legdrágább modelleket egy családon belül.
Alfetta (a korában über autó volt, akkor is szép volt, ma mondjuk hogy ínyenceknek való, egekig magasztalták a vezethetőségét, kényelmét, korszerű autó volt)
Sedan: 8.700 EUR vs Alfetta GT: 17.800 (de akad Autodelta kivitel 110.000-ért is)
Giulia (a GT a Porsche 911el volt egy ligában, a Berlina is csúcsgép volt, elég szép ma is)
Berlina: 35.000 EUR (akad 110.000-ért is) Giula SS Bertone: 245.000 EUR
Giulietta (korabeli csúcskategória, szépsége megkérdőjelezhetetlen, pláne a Sprinteké)
Berlina: 36.000 EUR VS Giulietta Spider Veloce (115.000 EUR)
Az, hogy szép egy autó önmagában nem elég. Kell mögé a kimagasló teljesítmény, a sport siker, a legenda. Ez egyik modern Alfában sincs meg.
Nade felcsaptam a mobile.de-t és megnéztem pár árat. A legdrágább modelleket egy családon belül.
Alfetta (a korában über autó volt, akkor is szép volt, ma mondjuk hogy ínyenceknek való, egekig magasztalták a vezethetőségét, kényelmét, korszerű autó volt)
Sedan: 8.700 EUR vs Alfetta GT: 17.800 (de akad Autodelta kivitel 110.000-ért is)
Giulia (a GT a Porsche 911el volt egy ligában, a Berlina is csúcsgép volt, elég szép ma is)
Berlina: 35.000 EUR (akad 110.000-ért is) Giula SS Bertone: 245.000 EUR
Giulietta (korabeli csúcskategória, szépsége megkérdőjelezhetetlen, pláne a Sprinteké)
Berlina: 36.000 EUR VS Giulietta Spider Veloce (115.000 EUR)
Az, hogy szép egy autó önmagában nem elég. Kell mögé a kimagasló teljesítmény, a sport siker, a legenda. Ez egyik modern Alfában sincs meg.
Kócosw2015-10-28 15:27:26 // 21983
30 ev mulva a muzeumban legmentesen lezart helyen allnak azok amelyikeket direktbe a muzeumba vittek,es napot nem lättak csak kepen.
Az összes többi ami forgalomba került vagy alapanyagkent varja az ujrafelhasznalast vagy mär ujra felhasznaltak..
ez lesz ezekböl 30 ev mulva...
Az összes többi ami forgalomba került vagy alapanyagkent varja az ujrafelhasznalast vagy mär ujra felhasznaltak..
ez lesz ezekböl 30 ev mulva...
Liquid2015-10-28 15:14:10 // 21982
Pirituval beszélgettünk egyszer arról, hogy vajon hogy fognak kinézni ezek a szétbonyolított gépek majd 30 év múlva, alapvetően mindegy hogy JTS, TBI vagy éppen JTDm, az egyik a lambdák és egyebek a másik a CR miatt lesz előbb utóbb fenntarthatatlan, talán még a V6... de aztán ne gyen igazam.
ÉS ez sajna bármely más kortárs autóra is ugyanígy igaz lesz.
ÉS ez sajna bármely más kortárs autóra is ugyanígy igaz lesz.
Giuntini2015-10-28 14:47:29 // 21981
Természetesen én sem kekeckedésből írtam, ez a saját véleményem, és nem biztos, hogy igazam van (ezt az idő dönti el), de így látom.
Giuntini2015-10-28 14:44:00 // 21980
Ebben nem értek egyet veled! Nézd meg a 75-ösök árát, ami jó, és szép, az nagyon drága, igaz dízelek nem nagyon vannak. Sajnos, azokat már a bontóban kell keresni, mert le voltak hajtva. Én biztos vagyok benne, aki makulátlanul tartja a 159-et, különlegessége miatt, 30 év múltán lesz ára. Az Alfettával vagy az Alfa 90-nel nem lehet összehasonlítani, mert azok Alfa léptékkel mérve nem voltak szépek. Nagyon sokszor találkoztam a mai napig olyanokkal, akik megálltak az autó mellett, és megszólítottak, megdicsérték az autót, és "műremeknek" nevezték. A 155, vagy a 164 (utóbbi nagyon szép volt), nem voltak műremekek. Nézd meg a régi Giuliettákat, vagy 2000-es Alfát! Milyen áruk van! 30 év múlva senkit sem az fog érdekelni, hogy melyik Casa Automobilisticához tartozott, hanem a szépség. Nézd meg, a veterán autók között hány sikertelen volt a maga idejében, mégis a szépség miatt sokat ér. Egy 159 V6-nál senkit nem érdekel, hogy az a blokk Holden, az autó megjelenése miatt lesz sikeres, mint OT. Ha megnézzük a 159-et egy mostani Audihoz viszonyítva, egy rendíthetetlen, szoborszerű szépség, míg az Audin két év elteltével ha nem csinálnak faceliftet, egy elaggott formájú autóvá válik. Még az Alfa sem merte ismét meglépni ezt a frontrészt, mert önismétlésnek tűnne. A 200-es évek közepe, az Alfa formatervezési szempontból szerintem egyik aranykora a 159/Brera/Spider/8C vonallal.
BeeGee2015-10-28 11:49:14 // 21979
Nem kekeckedésből, de ezzel nem értek egyet :)
Ha lesz lehetősége megoldtimeresedni (értsd nem változik akkorát a világ) nem számíthat nagy karrierre a 159. Valami hasonló pálya vár rá, mint a 164 vagy 155-re azzal a különbséggel, hogy a 159nek nincs híresen fajin változata (mint pl a Q4). Egy alfásnak szívmelengető lesz beleülni 30 év múlva, de értéket nem fog képviselni a piacon.
Azt figyeltem meg, hogy olyan szedán ami befektetésre érdemes, ritka mint a fehér holló, gyártótól független. Összehasonlítva egy korabeli kupéval, kabrióval sehol sincs az áruk. Lásd Alfetta, Giulietta vagy 1900 de a csendben elfelejtett típusok meg pláne periférián vannak - Alfa 6 vagy 90.
A Fiat érából nagyon nagyon kevés típus van ami keresett OT lehet a 8C és 4Cn kívül. Talán a 916 GTV/Spider 3.2 lehet esélyes pályázó a nagyon alacsony példányszám miatt (pár száz).
Ha lesz lehetősége megoldtimeresedni (értsd nem változik akkorát a világ) nem számíthat nagy karrierre a 159. Valami hasonló pálya vár rá, mint a 164 vagy 155-re azzal a különbséggel, hogy a 159nek nincs híresen fajin változata (mint pl a Q4). Egy alfásnak szívmelengető lesz beleülni 30 év múlva, de értéket nem fog képviselni a piacon.
Azt figyeltem meg, hogy olyan szedán ami befektetésre érdemes, ritka mint a fehér holló, gyártótól független. Összehasonlítva egy korabeli kupéval, kabrióval sehol sincs az áruk. Lásd Alfetta, Giulietta vagy 1900 de a csendben elfelejtett típusok meg pláne periférián vannak - Alfa 6 vagy 90.
A Fiat érából nagyon nagyon kevés típus van ami keresett OT lehet a 8C és 4Cn kívül. Talán a 916 GTV/Spider 3.2 lehet esélyes pályázó a nagyon alacsony példányszám miatt (pár száz).
Zsolt1552015-10-28 10:41:56 // 21978
Igen. :-)) Egy márkánál egy-egy új modell bevezetése mindig egy kicsit lutri, hiába előzi azt meg piackutatás. A terméknek a csomagolási is fontos, nem csak a tartalma, mert az teszi kívánatossá azt. A 159-nek pedig - szerintem - jól sikerült a külső megjelenése. Persze lehet mindenben hibát keresni, hogy ilyen, meg olyan a hátulja, az oldala, a belseje, stb. Összességében közel 10 éve, amikor piacra dobták elég erősen az élmezőnyben volt. Halkan jegyzem meg a véleményem szerint a Giulia meg feljebb is tolta azt a mércét. Persze amikor szinte hetente jönnek ki új meg új modellek, akkor könnyű belelátni egy-egy részletbe, hogy ez erre vagy arra hasonlít.
A műszaki tartalom is szerintem jó a 159-nél. Ennél a sportosság helyet, inkább a kényelmet helyezték előre. Most azon vitatkozni, hogy nem megy úgy mintha ... . Ez egy utcai autó és nem egy sportkocsi. Az átlagnál jobban megy, jobb a futóműve, stb.
A belső kialakítás megint egyedi megítélés. A műszerfala nekem tetszik, de az hogy ennyire körbevesz autó a vezetőülésben, az már nem annyira. De kinek a pap, kinek a papné ...
A műszaki tartalom is szerintem jó a 159-nél. Ennél a sportosság helyet, inkább a kényelmet helyezték előre. Most azon vitatkozni, hogy nem megy úgy mintha ... . Ez egy utcai autó és nem egy sportkocsi. Az átlagnál jobban megy, jobb a futóműve, stb.
A belső kialakítás megint egyedi megítélés. A műszerfala nekem tetszik, de az hogy ennyire körbevesz autó a vezetőülésben, az már nem annyira. De kinek a pap, kinek a papné ...
Kazes☻2015-10-28 09:41:25 // 21977
Na jó, de azt könnyű... mert egy hányadék volt a Nissan, Mazda stb.. kasznijával, de mivel minden egyéb Sprint volt, ment is cíípen... csak ránézni volt rossz. ;-)
Kazes☻2015-10-28 09:37:43 // 21976
5*! :-D
Ezt már én is emlegettem egy másik topicban... ;-)
Ezt már én is emlegettem egy másik topicban... ;-)
Giuntini2015-10-28 09:31:48 // 21975
Ezt én is így gondolom. Szerintem a 159, a viszonylag rövid gyártási ciklusa miatt, és a relatíve kevés darabszám miatt, igen magasra taksált veteránautó lesz, ha maradnak ép példányok. A szépsége pedig vitathatatlan.
Zsolt1552015-10-28 07:00:56 // 21974
Sajnos a gyártott darabszámok valóban csökkentek modellenként. Az, hogy jelenleg szinte csak a MiTo és a Giulietta választható a gyár kínálati palettájáról, az valamelyest megemeli ezeknek az eladási számát.
De mondjuk idővel annál értékesebbek az autók, minél kevesebb darabot gyártottak belőle. A 33-s esetében viszont egy-egy szép példánynak azért van már ára.
De mondjuk idővel annál értékesebbek az autók, minél kevesebb darabot gyártottak belőle. A 33-s esetében viszont egy-egy szép példánynak azért van már ára.
GT Ɨ|ѯ2015-10-28 07:00:15 // 21973
EZ 10-es!!!
:-)))
:-)))
Zsolt1552015-10-28 06:45:18 // 21972
Mindig az idő dönti el, hogy hiba volt egy adott típus vagy sem. A 159 pedig tapasztalat alapján szerintem egyáltalán nem rossz autó.
Az Arná-t én inkább annak tartom, a maga hároméves gyártási ciklusával. A stílusának a megítélése szubjektív, nekem például nem jön be.
Az Arná-t én inkább annak tartom, a maga hároméves gyártási ciklusával. A stílusának a megítélése szubjektív, nekem például nem jön be.
Tedi2015-10-28 00:37:34 // 21971
Hogy őszinte legyek én is felvisítottam a röhögéstől :DDD
VKG231!!! (156+75)2015-10-27 23:01:38 // 21970
Ne nevessél!!! :D
Tedi2015-10-27 22:42:40 // 21969
Mindkettőt csak faceliftelik, kicsit módosul az első lökhárító (talán hátsó is), de lényegében csak az új scudettót teszik rá. Genfben elvileg mindkettőt leleplezik, ha addig nem.
Tedi2015-10-27 22:40:08 // 21968
Hát sok mindenben nem. A Ghibli a QP rövidített padlólemezét használja, az Alfáé a Giorgio hosszítottját fogja. A V6-os VM Motori dízelt, meg a Giulia QV motorját tudom beleképzelni, esetleg az erősebb, 330 lovas 2 literes benzinesét, de ezek mind Alfás cuccok. Ahhoz meg gondolom az Alfa a saját váltóját, erőátvitelét, felfüggesztését használja. Egy-két alkatrészt tudok csak elképzelni, ami megegyezhet a Ghiblivel. De alapvetően - amennyire én tudom - tök más a műszaki alapja.
Halesz2015-10-27 22:21:09 // 21967
:))))))))))
VKG231!!! (156+75)2015-10-27 22:16:40 // 21966
Nekem csak az a kérdés jutott eszembe, hogy Perdixet végül mikor is raktátok ki?
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 21:49:02 // 21965
És a Mito-t is fészliftelik mégis?
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 21:41:28 // 21964
Valamit a Giulietta-val is elkezdtek mókolni.
Giuntini2015-10-27 21:13:55 // 21963
Tedi2015-10-27 20:54:06 // 21962
Hát, a derriverá utalhat bizonytalanságra is, használják rá a jövőidejű alakot. De ettől még az SW-zés kamu így is, úgy is :)
Giuntini2015-10-27 20:12:28 // 21961
A cikkben ez szerepelt, hogy "Dalla nuova berlina di segmento D deriverá anche un SUV, arrivo giá nel 2016, e la Giulia SW". Annyit tesz, hogy a D szegmensből készítenek egy SUV-ot 2016-os érkezéssel, és a Giulia SW. Mondjuk ezt lehet úgy is értelmezni, hogy az SW nem biztos, hogy abban az évben megérkezik. Továbbiakban beszélt a Giorgio platform meghosszabbított változatáról, ami az E szegmenst jelenti, tehát egy felső kategóriás limuzinról, ami gyanítom hasonlítani fog a Ghiblire.
Tedi2015-10-27 19:47:49 // 21960
LOL, ez azért vicces, mert a Club Alfa is ugyanabból az interjúból dolgozott, amiből én, de abban egy szó nem volt SW-ről, azt ők költhették hozzá. Kétféle Giuliártól beszél, a normálról, meg egy SUV-ról. " two Giulia models off the new platform (the new four-door saloon and probably an SUV-cum-crossover)"
Giuntini2015-10-27 19:35:52 // 21959
Most olvastam el az olasz Alfa Club cikkét Wester interjújából, amiben kijelentette, hogy 2016-ban érkezik a Giulia SW. Tehát azt a bakit nem követik el, hogy nem lesz Sportwagon.
Tedi2015-10-27 18:32:35 // 21958
Szerintem még ők maguk sem biztosak abban, hogy akarnak-e SW-t a Giuliából. Alapvetően nem akartak, mert hogy csak Európában veszik, az USA-ban, meg Kínában (mindegyik nagyobb piac) abszolút nem. De olyasmit is hallottam Torinóból, hogy azért ez még nem eldöntött dolog. Meglátjuk.
Giuntini2015-10-27 17:57:18 // 21957
Most már kicsit belenyugodtam a suv-ba látván formatervét. Viszont nagy hibát követnek el, ha nem csinàlnak sw-t a Giuliàból. Aki ilyet akar kenytelen lesz a német prémium márkák felé fordulni. Amerikàban valóban csak minőségi prémium európait lehet eladni, amelyik teljesiti az ottani elvarasokat. Nagy belső tér, sok pohàrtartó és egyebek. Alfàt csak sznoboknak lehet ott eladni, mert egyszerűen ezek az autók nem oda valók. Egy amerikai nem lenne képes értékelni az Alfa értékeit, mert amit egy Giulia tud, az ott nem szempont. Nem lényeges a menetstabilitas vagy az élvezet, mert ott ahol nincsenek kanyarok, ill. nem lehet gyorsan menni, egy Alfa csak olyan lehet mint egy Versace öltöny.
Tedi2015-10-27 17:14:58 // 21956
Ebben a sorrendben: idén év végén (elvileg) jön a Maserati Levante, és Genfben, vagy Párizsban (inkább utóbbi) mutatják be az Alfa SUV-t. Ami lesz vagy év vége, mire elég a szalonokba, és pár hónappal később amcsiba. Hát kíváncsi leszek. A terv szerintem tökéletes :)
BeeGee2015-10-27 16:42:01 // 21955
Ez az a kategória ami pont nem megy mostanában.
Például: http://www.autoalliance.org/auto-marketplace/popular-vehicles
Amerikában még nagyobb a beszakadás, ~50%al esett vissza a kereslet a nagy autók iránt.
Azzal egyet értek, hogy nem feltétlen jó ugyanaz a modellválaszték a két kontinensre, de ha valamit esznek az USÁban az az európai prémium. Európában viszont nem eszik az amcsi igénytelenséget, tehát marad az előbbi variáció :) Szóval a prémiumság valszeg marad minden kategóriában.
Viszont a Giulia után egy SUVval kell kijönnie a konszernnek, legyen az Maserati és/vagy Alfa. Sajnos ez megy most..
Például: http://www.autoalliance.org/auto-marketplace/popular-vehicles
Amerikában még nagyobb a beszakadás, ~50%al esett vissza a kereslet a nagy autók iránt.
Azzal egyet értek, hogy nem feltétlen jó ugyanaz a modellválaszték a két kontinensre, de ha valamit esznek az USÁban az az európai prémium. Európában viszont nem eszik az amcsi igénytelenséget, tehát marad az előbbi variáció :) Szóval a prémiumság valszeg marad minden kategóriában.
Viszont a Giulia után egy SUVval kell kijönnie a konszernnek, legyen az Maserati és/vagy Alfa. Sajnos ez megy most..
gpek2015-10-27 15:36:14 // 21954
Persze nem lehet kihagyni, de nem azzal kellene talán kezdeni :)
Nagyjából az Amcsi és EU piaccal amit írtál egyet is értek.
De kellene még egy legalább E merci méret kb. 6-os audi, 80 volvo.
Nagyjából az Amcsi és EU piaccal amit írtál egyet is értek.
De kellene még egy legalább E merci méret kb. 6-os audi, 80 volvo.
Béci Ɨ|ѯ2015-10-27 15:26:25 // 21953
Persze, hogy nem. :) De szerintem nem ördögtől való egy SUV. Magamnak nem vennék, de a mai palettából kár lenne kihagyni, főleg, hogy most már a JEEP testvérmárka. Az amcsi piacon még venni is fogják az Alfa SUV-ot. Viszont van sajnos egy olyan érzésem, hogy Európában bukta és ráfizetés lesz.
Amit meg a Wester mondott, hogy nem kell a MiTo-nak utód, mert nem divat a kicsi prémium autó, szerintem nettó hülyeség. A MiTo azért nem fogyott mert nem volt elég agresszív a formaterve, nem a műszaki tartalmával volt baj. A Mini is jól megy, az Audi A1-et is veszik, stb, stb. Lenne rá igény Európában.
Lehet, hogy nincs igazam, de mind az amerikai és mind az európai piacot egyszerre nem lehet egy ilyen modellpalettával kielégíteni. Az amcsi piacra kell a SUV, a 4c, majd esetleg a 6c és egy a Giulia-nál nagyobb modell. Európának viszont kell a Giulietta (5 és 3 ajtós) és a MiTo méretű modell is. És a Giulia SW-ről nem is beszélve. Így lehetne boldoggá tenni az alfásokat. Ha lenne választék.
Ja meg el kéne felejteni ezt a BMW meg Mercedes konkurenciát. Az Alfa mindig is más volt mint ezek, azért vették az emberek. Aki ma BMW-t vesz, vagy Mercit, az nem fog holnap Alfát venni. Tökre más karakterek. Az Alfa az legyen Alfa Romeo. Nem olasz BMW.
Amit meg a Wester mondott, hogy nem kell a MiTo-nak utód, mert nem divat a kicsi prémium autó, szerintem nettó hülyeség. A MiTo azért nem fogyott mert nem volt elég agresszív a formaterve, nem a műszaki tartalmával volt baj. A Mini is jól megy, az Audi A1-et is veszik, stb, stb. Lenne rá igény Európában.
Lehet, hogy nincs igazam, de mind az amerikai és mind az európai piacot egyszerre nem lehet egy ilyen modellpalettával kielégíteni. Az amcsi piacra kell a SUV, a 4c, majd esetleg a 6c és egy a Giulia-nál nagyobb modell. Európának viszont kell a Giulietta (5 és 3 ajtós) és a MiTo méretű modell is. És a Giulia SW-ről nem is beszélve. Így lehetne boldoggá tenni az alfásokat. Ha lenne választék.
Ja meg el kéne felejteni ezt a BMW meg Mercedes konkurenciát. Az Alfa mindig is más volt mint ezek, azért vették az emberek. Aki ma BMW-t vesz, vagy Mercit, az nem fog holnap Alfát venni. Tökre más karakterek. Az Alfa az legyen Alfa Romeo. Nem olasz BMW.
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 15:21:45 // 21952
Nem a f..t. Láttam is ilyen esetet, a köcsögje a járdán(!) kerülte ki a kocsisort, hogy kis ívben jobbra leforduljon. Ha nem látom, nem hiszem el, hogy ilyen tapír van. Rosszkor csinálta, mert épp arra jártak a rődnerék, villant a fényhíd, megálltak elé keresztben és már szállították is ki.
Vasárnap meg lakott településen majomkodott velem egy 3-mas bimmeres paraszt. Kamiont előztem objektív határon belül (tehát nem 50-nel, de nem sokal többel.) Minimum 100-al esett rám és dudált, rángatta össze vissza a szarját. Behúzódtam, dudáltam neki egy faszkalapot, erre elkezdett ott fékezgetni, kacsázni, nem tudom mit akart, elég bénán adta elő. Ha nincs ott a családom, akkor hirtelen kerültem olyan lelkiállapotba, hogy oszlopra raktam volna a hülyéjét. Mondtam már hogy utálom a béjemvéseket?
Vasárnap meg lakott településen majomkodott velem egy 3-mas bimmeres paraszt. Kamiont előztem objektív határon belül (tehát nem 50-nel, de nem sokal többel.) Minimum 100-al esett rám és dudált, rángatta össze vissza a szarját. Behúzódtam, dudáltam neki egy faszkalapot, erre elkezdett ott fékezgetni, kacsázni, nem tudom mit akart, elég bénán adta elő. Ha nincs ott a családom, akkor hirtelen kerültem olyan lelkiállapotba, hogy oszlopra raktam volna a hülyéjét. Mondtam már hogy utálom a béjemvéseket?
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 15:13:53 // 21951
Istenem...ez ám érv. Csak vagy 15 év telt el, nem több. Egyébként meg nekem olyan mindegy miben ülsz :-) Csak azt nem értem, hogy Alfában minek.
gpek2015-10-27 15:13:36 // 21950
Na ja, bár az szerintem nem az a piac ahová az Alfa be szeretne törni. neki is van egy Discovery-je.
Béci Ɨ|ѯ2015-10-27 15:09:13 // 21949
Range Rover. Ha csak márkát nézünk és nem ami mögötte van. :)
.......................2015-10-27 15:09:07 // 21948
Pont ez a jó a nagy dög BMW ben,
Hogy sosem tudják milyen gengszter ül benne,
Így még a rendőr sem mer megállítani
Hogy sosem tudják milyen gengszter ül benne,
Így még a rendőr sem mer megállítani
.......................2015-10-27 15:07:43 // 21947
Soha többet Nem ülök japán lomokba amióta egy mazda 626om volt
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 14:57:43 // 21946
Egy Infiniti FX lényegesen stílusosabb, és mentes a tahó BMW sofőröktől előítéletektől.
gpek2015-10-27 14:55:27 // 21945
Kérnék egy olyan márkát, ami premium kategóriás, nincs flagshipje csak SUVja.
.......................2015-10-27 11:56:32 // 21944
Pedig zseniális az X6 ,Bangle egy géniusz
Jó lenne a seggem benne rázatni
Jó lenne a seggem benne rázatni
BeeGee2015-10-27 11:05:48 // 21943
Igen :) Nagyon szeretem, csak autópályázni ne kelljen vele :)