Lehet a Wester a VW titkos kémje,és beépült ,hogy jól alátegyen az olasz autógyártásnak?
Mit is csinált ő 2004 óta?
Sok sikeres modellje azóta az egész FCA nak nem volt,a 500 ason kívül
.......................2015-10-26 17:30:02 // 21892
Tedi2015-10-26 17:21:56 // 21891
Az teljesen mindegy, hogy a dizájnerek hol vannak. Az a lényeg, hogy mennyire kapnak szabad kezet. Állítom neked, hogy da Silva is százszor szebbet tudna rajzolni a VW-csoportnál, ha hagynák.
Arról el lehet vitatkozni, hogy milyen szegmensbe érdemes autót csinálni, de nyilván a Fiat sem hülye, egy olyan márkával, mint az Alfa, könnyebben tud a prémium szegmensben alkotni, ahogy sokkal nagyobb a haszonkulcs. Ez csak szimplán matek. De az tény, hogy a dojcsokat nem holnap fogják lekörözni. Nem is beszélnek erről. Arról beszélnek, hogy mennyi autót akarnak eladni. Pont.
Arról el lehet vitatkozni, hogy milyen szegmensbe érdemes autót csinálni, de nyilván a Fiat sem hülye, egy olyan márkával, mint az Alfa, könnyebben tud a prémium szegmensben alkotni, ahogy sokkal nagyobb a haszonkulcs. Ez csak szimplán matek. De az tény, hogy a dojcsokat nem holnap fogják lekörözni. Nem is beszélnek erről. Arról beszélnek, hogy mennyi autót akarnak eladni. Pont.
Competizione2015-10-26 15:44:28 // 21890
Bocsásson már meg kedves Wester úr de a 159-es nagyon is Alfa, és még 10 évvel a megjelenése után is kitűnik a konkurencia közül.
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-26 14:51:29 // 21889
Hát én igazán nem sértődöm meg :-) Nekem nincs is olyan katasztrófa autóm :-) Csak furán hangzott, az az igazság.
Az Alfától nekem mint rajongónak már késő bármit várni. Én új autót nem szándékozom venni hosszabb távon sem. Ha 2017-ben kijön valami ami tetszik, az nekem már késő. Vagy mondjuk jó lehet nekem majd 2022-re. Addig azért elég valószínű, hogy meg kell válnom legalább az egyik szeretett 146-omtól.
Előre látom, hogy ez nem tervezetten fog történni, hanem egyszer csak valamelyik megáll. Most el nem tudom képzelni, hogy ilyen történjen, de ez lesz, a youngtimer autózás és a napi használat nem fér meg a végtelenségig egymás mellett :-) És akkor rohangálok majd, hogy mit vegyek. És még nem tudom mit fogok. Citroent, Skodát, Mazdát...:-P Vagy egy újabb őskövület szerethető olasz roncsot. :-)
Az Alfától nekem mint rajongónak már késő bármit várni. Én új autót nem szándékozom venni hosszabb távon sem. Ha 2017-ben kijön valami ami tetszik, az nekem már késő. Vagy mondjuk jó lehet nekem majd 2022-re. Addig azért elég valószínű, hogy meg kell válnom legalább az egyik szeretett 146-omtól.
Előre látom, hogy ez nem tervezetten fog történni, hanem egyszer csak valamelyik megáll. Most el nem tudom képzelni, hogy ilyen történjen, de ez lesz, a youngtimer autózás és a napi használat nem fér meg a végtelenségig egymás mellett :-) És akkor rohangálok majd, hogy mit vegyek. És még nem tudom mit fogok. Citroent, Skodát, Mazdát...:-P Vagy egy újabb őskövület szerethető olasz roncsot. :-)
gpek2015-10-26 14:50:22 // 21888
Nagyot akar fingani, szar lesz belőle esete.
Nem fog tudni az Alfa egyik napról a másikra egyik német csoda márkával sem versenyezni. Ezt több dolog miatt látom így:
- A designerek a németeknél vannak (Ez lehet változik...de Silva stb....)
- 30 év, a német kamu precizitásról VS szar olasz.
- Technológia, hibrid meghajtások, elektromos autó, furán egyeztethető az Alfa V6-al.
Stb.
Hozzá teszem nem is kéne...
Meg kell találni a célcsoportot és nekik kielégíteni a vágyait. Mindenki nem vesz SUV-ot. Némi ellentmondás a számadatokban 90 Millió autónak 10% premium (az hogy mi premium az ugye nem egyértelmű) plusz mi a céges nem céges, mert az megint egy vízválasztó.
159-re reagállva, ostobaság azt hangoztatni, hogy szar, ha már az ő jelük van a kocsi elején. Mondott valaha bármilyen VW-es vezér olyat, hogy a PD-TDI egy fos?
Nem fog tudni az Alfa egyik napról a másikra egyik német csoda márkával sem versenyezni. Ezt több dolog miatt látom így:
- A designerek a németeknél vannak (Ez lehet változik...de Silva stb....)
- 30 év, a német kamu precizitásról VS szar olasz.
- Technológia, hibrid meghajtások, elektromos autó, furán egyeztethető az Alfa V6-al.
Stb.
Hozzá teszem nem is kéne...
Meg kell találni a célcsoportot és nekik kielégíteni a vágyait. Mindenki nem vesz SUV-ot. Némi ellentmondás a számadatokban 90 Millió autónak 10% premium (az hogy mi premium az ugye nem egyértelmű) plusz mi a céges nem céges, mert az megint egy vízválasztó.
159-re reagállva, ostobaság azt hangoztatni, hogy szar, ha már az ő jelük van a kocsi elején. Mondott valaha bármilyen VW-es vezér olyat, hogy a PD-TDI egy fos?
Tedi2015-10-26 14:16:58 // 21887
Az Alfások kedvére szeretne tenni azzal, hogy olyan vasakat csinálnak, amilyet elvárnak az Alfától. a többire meg nem kell besértődni :)
Tedi2015-10-26 14:14:33 // 21886
Na, bejött, amire számítottam, a 159 tulajok (valahol jogosan) kiakadtak a nagyfőnökre :) Egy picit árnyalnám a képet. Wester nem kimondottan csak az autóra gondolt, mint katasztrófa, hanem a döntésre, amivel zöld utat adtak annak a műszaki tartalomnak.
Abban egyébként van igaza, hogy a 159 mondjuk a 156-hoz képest is sokkal kevésbé volt innovatív. Konkrétan semennyire. És ez régen hozzátartozott az Alfa imidzséhez. Hogy most mennyire lesz igaz, az kiderül, de a mai világban már az elektromos meghajtással lehet villanbtani, az meg Marchionne bevallása szerint is fehér folt az FCA palettáján, amit idő, amíg betömnek.
Abban egyébként van igaza, hogy a 159 mondjuk a 156-hoz képest is sokkal kevésbé volt innovatív. Konkrétan semennyire. És ez régen hozzátartozott az Alfa imidzséhez. Hogy most mennyire lesz igaz, az kiderül, de a mai világban már az elektromos meghajtással lehet villanbtani, az meg Marchionne bevallása szerint is fehér folt az FCA palettáján, amit idő, amíg betömnek.
Liquid2015-10-26 13:51:44 // 21885
Most kicsit hazabeszélek, de a 159 minden csak nem középszerű. Egy strapabíró tank, amit a töréstesztekre hizlaltak, illetve gondolom az is bejátszott hogy az elődnél masszívabb futóművet akartak alátenni.
Ha középszerű lenne, akkor nem fordulna mindenki utána, és nem kezdené a beszélgetést a benzinkutas, autómosós, de még a pizzafutár is, hogy gyönyörűszép az autód...
Inkább ott kúrták el, hogy az eredeti motorpaletta sem volt igazán jó, majd egyre csak szűkítették, és végül csupán 2 lett belőle, na sztem ilyet nem szabad. Azonkívül nem volt egy igazán erős csúcsmodell.
Ha középszerű lenne, akkor nem fordulna mindenki utána, és nem kezdené a beszélgetést a benzinkutas, autómosós, de még a pizzafutár is, hogy gyönyörűszép az autód...
Inkább ott kúrták el, hogy az eredeti motorpaletta sem volt igazán jó, majd egyre csak szűkítették, és végül csupán 2 lett belőle, na sztem ilyet nem szabad. Azonkívül nem volt egy igazán erős csúcsmodell.
tdemeter2015-10-26 13:47:41 // 21884
Már elnézést, de ha az alfa 159 minden csak nem alfa akkor én valszeg nem az alfába szerettem bele vagy fogalmam sincs, hogy milyen is az....
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-26 13:42:14 // 21883
Kicsit gáz ez így. Az Alfások kedvére szeretne tenni. Akkor legalább ne alázza le őket azzal, hogy ami most nekik van (ugye elég sok cartárs váltott már 159-re) arról kijelenti, hogy minden, csak nem Alfa. Ez így elég paraszt.
Árnyaltan az összes "csicsafiat"-ot is lefikázza, ami hejj de jól esik biztos az összes kitartó márkarajongónak. Na mindegy.
Maradjunk annyiban, hogy a 159 azért nem olyan rossz autó. A formaterv bőven felülmúlja a Giulietta-t és a vadi új, nagyon Alfa Giulia-t is.
Márpedig a formaterv a MINIMUM ennél a márkánál. Sajnos a 159 óta nem nagyon jön össze.
A futómű a másik erősség régóta. Hát aki vezetett 159-et az biztos nem nevezi katasztrófának. Egyszer vezettem úgy hosszabb távon, azóta nálam etalon. Az, hogy újra a könnyű, fürge, ide teszem oda teszem autók jönnek divatba, az lehet egy üdvözlendő új trend, hurrá. Én várom hogy ez legyen. De a 159 nem erre született, ez egyértelmű. Csupa másfél tonnás szörnyek közt.
Hát igen a motorok. Ha korrektül akart volna fogalmazni, akkor egyértelműen a motorpalettán bukott a dolog. És a becélzott kategórián. Ha lélekben inkább Mazda 6 akart volna lenni mint béjemvé, akkor valahol jobban a helyén lett volna az az autó.
Nekem a 146 egyetlen lehetséges alternatívája Alfa vonalon még most is a 159 TBi. És elnézve a formaterv trendeket, lassan tényleg rá kéne magam venni egy szép 159-re :-)
Árnyaltan az összes "csicsafiat"-ot is lefikázza, ami hejj de jól esik biztos az összes kitartó márkarajongónak. Na mindegy.
Maradjunk annyiban, hogy a 159 azért nem olyan rossz autó. A formaterv bőven felülmúlja a Giulietta-t és a vadi új, nagyon Alfa Giulia-t is.
Márpedig a formaterv a MINIMUM ennél a márkánál. Sajnos a 159 óta nem nagyon jön össze.
A futómű a másik erősség régóta. Hát aki vezetett 159-et az biztos nem nevezi katasztrófának. Egyszer vezettem úgy hosszabb távon, azóta nálam etalon. Az, hogy újra a könnyű, fürge, ide teszem oda teszem autók jönnek divatba, az lehet egy üdvözlendő új trend, hurrá. Én várom hogy ez legyen. De a 159 nem erre született, ez egyértelmű. Csupa másfél tonnás szörnyek közt.
Hát igen a motorok. Ha korrektül akart volna fogalmazni, akkor egyértelműen a motorpalettán bukott a dolog. És a becélzott kategórián. Ha lélekben inkább Mazda 6 akart volna lenni mint béjemvé, akkor valahol jobban a helyén lett volna az az autó.
Nekem a 146 egyetlen lehetséges alternatívája Alfa vonalon még most is a 159 TBi. És elnézve a formaterv trendeket, lassan tényleg rá kéne magam venni egy szép 159-re :-)
gpek2015-10-26 11:24:52 // 21882
Akkoriban az volt a divat, nézd meg a Bmw vagy VW kortársait, mind drabális vaskosság jellemzi. Sőt a mai napig ez a vonal bőven él. Brutál nagy kerekek már a J Astrán is.
Középszerűnek én sem nevezném.
Amúgy nem lett volna azzal szerintem baj, ha nem az egész márka fellendülését várták volna egy modelltől. Hasonlóan mint kicsit most ...
Középszerűnek én sem nevezném.
Amúgy nem lett volna azzal szerintem baj, ha nem az egész márka fellendülését várták volna egy modelltől. Hasonlóan mint kicsit most ...
gpek2015-10-26 11:18:43 // 21881
Mocskos sok mindenben nem értek a taggal egyet.
- Bőven van az hogy versenyezz jól és vegyél autót, pl a Renault a mai napig ezen a sikeren mosolyog, mert 2-3 szezont nyertek az F1-be.
- Minden alfás szíve dobbant, mikor rákerült a Ferrárira a kígyó és a kereszt, tegye fel a kezét akinek nem.
- Ha egy kocsit 7:39-el marketingelnek, ott igen is számít a versenyeredmény.
- A nagyok meccsébe csak akkor lehet bele vauzni, ha nem 10 évente jön a típus váltás, mert addigra a (nyugat) lecseréli a kocsiját. Pláne úgy ha nincs alternatíva. (Fiat bravo - Brera .156 Cross 166 stb.)
- Premiumnak zászlóshajó kell, amíg nincs egy 166 utód addig mindegy, szerintem a BMW sem lehetne kizárólag az M3-al az.
- Nem kéne erőltetni a premium dolgot, mert abba nagy a lemaradás.
- Kicsit elszállós a szöveg, egy vezető szájából furcsa is. Kicsit képi zavar, mert egyelőre bő hitegetés, mert még a Guilia is csak a kiváltságosok szeme előtt villantott. Ez is mire a szalonba kerül elavult lesz, sajnos nagyon pörög a világ.
[i]DE NE LEGYEN IGAZAM[/i]
- Bőven van az hogy versenyezz jól és vegyél autót, pl a Renault a mai napig ezen a sikeren mosolyog, mert 2-3 szezont nyertek az F1-be.
- Minden alfás szíve dobbant, mikor rákerült a Ferrárira a kígyó és a kereszt, tegye fel a kezét akinek nem.
- Ha egy kocsit 7:39-el marketingelnek, ott igen is számít a versenyeredmény.
- A nagyok meccsébe csak akkor lehet bele vauzni, ha nem 10 évente jön a típus váltás, mert addigra a (nyugat) lecseréli a kocsiját. Pláne úgy ha nincs alternatíva. (Fiat bravo - Brera .156 Cross 166 stb.)
- Premiumnak zászlóshajó kell, amíg nincs egy 166 utód addig mindegy, szerintem a BMW sem lehetne kizárólag az M3-al az.
- Nem kéne erőltetni a premium dolgot, mert abba nagy a lemaradás.
- Kicsit elszállós a szöveg, egy vezető szájából furcsa is. Kicsit képi zavar, mert egyelőre bő hitegetés, mert még a Guilia is csak a kiváltságosok szeme előtt villantott. Ez is mire a szalonba kerül elavult lesz, sajnos nagyon pörög a világ.
[i]DE NE LEGYEN IGAZAM[/i]
vm2015-10-26 09:30:53 // 21880
Középszerűnek konkrétan nem nevezném, de tény hogy a gatya kizárólag a kűlcsíntől csúszott le.
mesa2015-10-26 08:52:56 // 21879
A nyújtott élmény és a technikai előny hiányához képest öltek bele sok pénzt, feleslegesen. Sőt, inkább ártottak a márka imidzsének a nehéz és középszerű autóval, ami előtte sosem volt jellemző a márka arculatában szereplő modellekre.
BeeGee2015-10-26 08:39:25 // 21878
2004ben már kész volt a 159, sok köze nem lehetett hozzá.
.......................2015-10-25 20:03:27 // 21877
2004 ben már ő volt a Technikai igazgató
Gyakorlatilag be ismeri hogy elbaszta a 159et
Akkor miért kellene hinnem neki hogy a mostani modellek megérik majd a pénzüket?
Ha pedig sok pénzt öltek a 159be akkor nekünk vásárlóknak ez csak jó,hisz a pénzünkért több értéket kaptunk
Gyakorlatilag be ismeri hogy elbaszta a 159et
Akkor miért kellene hinnem neki hogy a mostani modellek megérik majd a pénzüket?
Ha pedig sok pénzt öltek a 159be akkor nekünk vásárlóknak ez csak jó,hisz a pénzünkért több értéket kaptunk
Kazes☻2015-10-25 19:35:36 // 21876
Az első fecske már itt is van! :)
Abarai2015-10-25 19:20:14 // 21875
A szöveg jó, csak lássunk is valamit. :)
Kazes☻2015-10-25 18:34:55 // 21874
panza2015-09-24 13:25:38 // 21872
VKG231!!! (156+75)2015-08-30 13:16:39 // 21871
Azt hittem a Bosch szóból egyértelmű lesz, de hogyaszondja:
"Rómejó mérnök úr! (1926 június 9, Róma)
Van egy amúgy nagyon jó Alfám, de van 3 gond vele:
a) a német, egész pontosan Bosch elektronikai cuccok,
b) az óra benne svájci,
c) a duda meg francia és nem is működik,
Nem csak kizárólag ezek, de más "egzotikus" országokból is vannak benne cuccok.
Nem lehetne olasz alkatrészeket építeni a saját verdákba?
Maradoktisztelettel az Ön Dúcséja:
Beni
Puszika!"
(a levél vége lemaradt, de tuti így írta! :D)
Oké, műfordító nem leszek olaszból, de a levél egyértelműen bizonyítja, hogy az Alfáéknál valóban lassan őrölnek a kerekek... :D
"Rómejó mérnök úr! (1926 június 9, Róma)
Van egy amúgy nagyon jó Alfám, de van 3 gond vele:
a) a német, egész pontosan Bosch elektronikai cuccok,
b) az óra benne svájci,
c) a duda meg francia és nem is működik,
Nem csak kizárólag ezek, de más "egzotikus" országokból is vannak benne cuccok.
Nem lehetne olasz alkatrészeket építeni a saját verdákba?
Maradoktisztelettel az Ön Dúcséja:
Beni
Puszika!"
(a levél vége lemaradt, de tuti így írta! :D)
Oké, műfordító nem leszek olaszból, de a levél egyértelműen bizonyítja, hogy az Alfáéknál valóban lassan őrölnek a kerekek... :D
Kazes☻2015-08-30 11:12:21 // 21870
kb., hogy miért van benne német, svájci és francia cucc... olasz talán nincs? :)
.......................2015-08-30 10:56:39 // 21869
Megtennéd hogy lefordítod?
VKG231!!! (156+75)2015-08-30 09:22:08 // 21868
BeeGee2015-08-11 21:10:53 // 21867
Bezony. Elterjedt szokás.
.......................2015-08-11 17:00:38 // 21866
hogy van külön alfaromeousa.com is
pfffff...
pfffff...
.......................2015-08-11 16:57:16 // 21865
ezt néztem
alfaromeo.com
alfaromeo.com
BeeGee2015-08-11 16:43:26 // 21864
Tedi2015-08-10 18:57:25 // 21863
Operatív jelleggel nem szól bele, maradjunk ennyiben.
.......................2015-08-10 18:56:17 // 21862
közvetetten az egész céget a vezérigazgató (CEO)irányítja ,így a Marketinget is
persze nem napi részletességgel,
de ha elmaradnak az elvárt eladások azt a Vezér is látja
persze nem napi részletességgel,
de ha elmaradnak az elvárt eladások azt a Vezér is látja
Tedi2015-08-10 18:46:09 // 21861
értem ,de miért nem irányít egy CEO egy Marketing osztályt?
Mert nem az a feladata :)))) Van a marketingért felelős alvezér, ő irányít.
Mert nem az a feladata :)))) Van a marketingért felelős alvezér, ő irányít.
VKG231!!! (156+75)2015-08-10 17:48:12 // 21860
Na ez gyönyörű volt. Mindent el is mondtál.
Apuveddmeg? Gondolom nem érted benne az iróniát ezek szerint...
Apuveddmeg? Gondolom nem érted benne az iróniát ezek szerint...
.......................2015-08-10 17:46:15 // 21859
a pulcsi még OK is lenne ,
mondjuk ha egy szolíd Gucci pulcsi lenne például
Olasz ,így reklámozhatná a saját divatiparát is,
és egyböl sokkal több ember felkapná a fejét ha beszél
mondjuk ha egy szolíd Gucci pulcsi lenne például
Olasz ,így reklámozhatná a saját divatiparát is,
és egyböl sokkal több ember felkapná a fejét ha beszél
.......................2015-08-10 17:44:02 // 21858
hol van az hogy 4,5 sec ?
sehol ..:(
sehol ..:(
.......................2015-08-10 17:43:24 // 21857
" Ezt a marketing osztály találja ki és csinálja meg, nem diszponál felettük a gyakorlatban a CEO"
értem ,de miért nem irányít egy CEO egy Marketing osztályt?
ma 2015 ben a világ legfontosabb dolga a Marketing ,
olyen gyorsan és dinamikusan változik a világ ,hogy az infónak is gyorsan és célzottan kell célbaérni
szerintem nagyon nem jól csinálják a Marketinget ,
persze MI alfás elfogultak már lassan kívülröl fújjuk a 4C gyorsulását
de az USA lakossága mégcsak ismerkeik az Alfa márkával
pl.
honnan tudom én hogy ezt az autót akarom ,ha nem is tudom elsö látásra ,hogy nagyon megy?
értem ,de miért nem irányít egy CEO egy Marketing osztályt?
ma 2015 ben a világ legfontosabb dolga a Marketing ,
olyen gyorsan és dinamikusan változik a világ ,hogy az infónak is gyorsan és célzottan kell célbaérni
szerintem nagyon nem jól csinálják a Marketinget ,
persze MI alfás elfogultak már lassan kívülröl fújjuk a 4C gyorsulását
de az USA lakossága mégcsak ismerkeik az Alfa márkával
pl.
honnan tudom én hogy ezt az autót akarom ,ha nem is tudom elsö látásra ,hogy nagyon megy?
Tedi2015-08-10 17:30:55 // 21856
Ez mind marketing, és nem Marchionne műve. Ezt a marketing osztály találja ki és csinálja meg, nem diszponál felettük a gyakorlatban a CEO.
Nem akarom azt mondani, hogy te, mint mérnök nem értesz a marketinghez (bár meglepődnék rajta, ha így lenne) de azt mondom, mint a szakmában jártas, hogy szerintem jól csinálják, amit csinálnak.
Hogy pulcsiban jelenik meg az meg védjegy. Én úgy vélem, pozitív értelemben.
Nem akarom azt mondani, hogy te, mint mérnök nem értesz a marketinghez (bár meglepődnék rajta, ha így lenne) de azt mondom, mint a szakmában jártas, hogy szerintem jól csinálják, amit csinálnak.
Hogy pulcsiban jelenik meg az meg védjegy. Én úgy vélem, pozitív értelemben.
.......................2015-08-10 17:29:48 // 21855
.......................2015-08-10 17:26:39 // 21854
.......................2015-08-10 17:24:28 // 21853
.......................2015-08-10 16:58:05 // 21852
ott kéne kezdeni hogy nem pulóverben mutatunk be egy új projektet
Tedi2015-08-10 15:20:41 // 21851
John Elkann minden, csak nem dinamikus :) Lassan, megfontoltan beszél és cselekszik. Kb. megalszik a tej a szájában.
Azt elmondod nekem, hogy Marchionne szerinted miért képviseli rosszul a céget?
Azt elmondod nekem, hogy Marchionne szerinted miért képviseli rosszul a céget?
VKG231!!! (156+75)2015-08-09 19:07:36 // 21850
Na már csak Zapatinas kell meg Da Silva, és jó lesz!
.......................2015-08-09 18:33:15 // 21849
Azért mert öreg,és baromira rosszul képviseli a céget
A John Elkann is jobban tenné ha ő beszélne a bemutatókon
Jót tenne a márka image nek ha egy fiatal dinamikus ember képviselné az FCA t
A John Elkann is jobban tenné ha ő beszélne a bemutatókon
Jót tenne a márka image nek ha egy fiatal dinamikus ember képviselné az FCA t
vm2015-08-09 18:07:18 // 21848
Én ugye hivatalosan Pininfarina-rajongó vagyok, de azért érdekesnek túnik a dolog ;-)
Kazes☻2015-08-09 17:27:10 // 21847
Jó kis pletyi... majd meglátjuk! :-)
Tedi2015-08-09 16:13:25 // 21846
Na, egy kis pletyka így a nyári nagy semmi kellős közepébe :)
Tedi2015-08-08 22:15:19 // 21845
Miért van az az érzésem, hogy te mindenképpen el akarnád tenni láb alól Marchionnét?! :D
Egyébként a Fiat Chrysler Automobiles jelenlegi formájában 2014 októbere óta működik. A vezetést pedig nem egy ember végzi, hanem részben a CEO és az igazgató tanács, amiben Marchionne csak a második ember, vagy inkább úgy mondanám, hogy egy "tag". Felette van még egy ember a szervezeti struktúrában, mivel a pulcsis "csak" vezérigazgató, és nem elnök-vezérigazgató. A nagyfőnök John Elkann, az alapító Agnelli család tagja. Egyébként meg az ig-ben ott van Ermenegildo Zegna is, szóval akár a divatgurut is elő lehetne venni :)
Egyébként a Fiat Chrysler Automobiles jelenlegi formájában 2014 októbere óta működik. A vezetést pedig nem egy ember végzi, hanem részben a CEO és az igazgató tanács, amiben Marchionne csak a második ember, vagy inkább úgy mondanám, hogy egy "tag". Felette van még egy ember a szervezeti struktúrában, mivel a pulcsis "csak" vezérigazgató, és nem elnök-vezérigazgató. A nagyfőnök John Elkann, az alapító Agnelli család tagja. Egyébként meg az ig-ben ott van Ermenegildo Zegna is, szóval akár a divatgurut is elő lehetne venni :)
panza2015-08-08 20:50:03 // 21844
Egy szó, mint száz, nagyon palira vették a FIAT-ot a hamburger zabálók!
.......................2015-08-08 20:48:09 // 21843
2015 ben már a szürke pulis az elnök,tehát az ö felelőssége