Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

.......................2015-10-26 17:30:02 // 21892
Lehet a Wester a VW titkos kémje,és beépült ,hogy jól alátegyen az olasz autógyártásnak?
Mit is csinált ő 2004 óta?
Sok sikeres modellje azóta az egész FCA nak nem volt,a 500 ason kívül
Tedi2015-10-26 17:21:56 // 21891
Az teljesen mindegy, hogy a dizájnerek hol vannak. Az a lényeg, hogy mennyire kapnak szabad kezet. Állítom neked, hogy da Silva is százszor szebbet tudna rajzolni a VW-csoportnál, ha hagynák.
Arról el lehet vitatkozni, hogy milyen szegmensbe érdemes autót csinálni, de nyilván a Fiat sem hülye, egy olyan márkával, mint az Alfa, könnyebben tud a prémium szegmensben alkotni, ahogy sokkal nagyobb a haszonkulcs. Ez csak szimplán matek. De az tény, hogy a dojcsokat nem holnap fogják lekörözni. Nem is beszélnek erről. Arról beszélnek, hogy mennyi autót akarnak eladni. Pont.
Competizione2015-10-26 15:44:28 // 21890
Bocsásson már meg kedves Wester úr de a 159-es nagyon is Alfa, és még 10 évvel a megjelenése után is kitűnik a konkurencia közül.
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-26 14:51:29 // 21889
Hát én igazán nem sértődöm meg :-) Nekem nincs is olyan katasztrófa autóm :-) Csak furán hangzott, az az igazság.
Az Alfától nekem mint rajongónak már késő bármit várni. Én új autót nem szándékozom venni hosszabb távon sem. Ha 2017-ben kijön valami ami tetszik, az nekem már késő. Vagy mondjuk jó lehet nekem majd 2022-re. Addig azért elég valószínű, hogy meg kell válnom legalább az egyik szeretett 146-omtól.
Előre látom, hogy ez nem tervezetten fog történni, hanem egyszer csak valamelyik megáll. Most el nem tudom képzelni, hogy ilyen történjen, de ez lesz, a youngtimer autózás és a napi használat nem fér meg a végtelenségig egymás mellett :-) És akkor rohangálok majd, hogy mit vegyek. És még nem tudom mit fogok. Citroent, Skodát, Mazdát...:-P Vagy egy újabb őskövület szerethető olasz roncsot. :-)
gpek2015-10-26 14:50:22 // 21888
Nagyot akar fingani, szar lesz belőle esete.
Nem fog tudni az Alfa egyik napról a másikra egyik német csoda márkával sem versenyezni. Ezt több dolog miatt látom így:
- A designerek a németeknél vannak (Ez lehet változik...de Silva stb....)
- 30 év, a német kamu precizitásról VS szar olasz.
- Technológia, hibrid meghajtások, elektromos autó, furán egyeztethető az Alfa V6-al.
Stb.
Hozzá teszem nem is kéne...
Meg kell találni a célcsoportot és nekik kielégíteni a vágyait. Mindenki nem vesz SUV-ot. Némi ellentmondás a számadatokban 90 Millió autónak 10% premium (az hogy mi premium az ugye nem egyértelmű) plusz mi a céges nem céges, mert az megint egy vízválasztó.
159-re reagállva, ostobaság azt hangoztatni, hogy szar, ha már az ő jelük van a kocsi elején. Mondott valaha bármilyen VW-es vezér olyat, hogy a PD-TDI egy fos?
Tedi2015-10-26 14:16:58 // 21887
Az Alfások kedvére szeretne tenni azzal, hogy olyan vasakat csinálnak, amilyet elvárnak az Alfától. a többire meg nem kell besértődni :)
Tedi2015-10-26 14:14:33 // 21886
Na, bejött, amire számítottam, a 159 tulajok (valahol jogosan) kiakadtak a nagyfőnökre :) Egy picit árnyalnám a képet. Wester nem kimondottan csak az autóra gondolt, mint katasztrófa, hanem a döntésre, amivel zöld utat adtak annak a műszaki tartalomnak.
Abban egyébként van igaza, hogy a 159 mondjuk a 156-hoz képest is sokkal kevésbé volt innovatív. Konkrétan semennyire. És ez régen hozzátartozott az Alfa imidzséhez. Hogy most mennyire lesz igaz, az kiderül, de a mai világban már az elektromos meghajtással lehet villanbtani, az meg Marchionne bevallása szerint is fehér folt az FCA palettáján, amit idő, amíg betömnek.
Liquid2015-10-26 13:51:44 // 21885
Most kicsit hazabeszélek, de a 159 minden csak nem középszerű. Egy strapabíró tank, amit a töréstesztekre hizlaltak, illetve gondolom az is bejátszott hogy az elődnél masszívabb futóművet akartak alátenni.
Ha középszerű lenne, akkor nem fordulna mindenki utána, és nem kezdené a beszélgetést a benzinkutas, autómosós, de még a pizzafutár is, hogy gyönyörűszép az autód...
Inkább ott kúrták el, hogy az eredeti motorpaletta sem volt igazán jó, majd egyre csak szűkítették, és végül csupán 2 lett belőle, na sztem ilyet nem szabad. Azonkívül nem volt egy igazán erős csúcsmodell.
tdemeter2015-10-26 13:47:41 // 21884
Már elnézést, de ha az alfa 159 minden csak nem alfa akkor én valszeg nem az alfába szerettem bele vagy fogalmam sincs, hogy milyen is az....
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-26 13:42:14 // 21883
Kicsit gáz ez így. Az Alfások kedvére szeretne tenni. Akkor legalább ne alázza le őket azzal, hogy ami most nekik van (ugye elég sok cartárs váltott már 159-re) arról kijelenti, hogy minden, csak nem Alfa. Ez így elég paraszt.
Árnyaltan az összes "csicsafiat"-ot is lefikázza, ami hejj de jól esik biztos az összes kitartó márkarajongónak. Na mindegy.
Maradjunk annyiban, hogy a 159 azért nem olyan rossz autó. A formaterv bőven felülmúlja a Giulietta-t és a vadi új, nagyon Alfa Giulia-t is.
Márpedig a formaterv a MINIMUM ennél a márkánál. Sajnos a 159 óta nem nagyon jön össze.
A futómű a másik erősség régóta. Hát aki vezetett 159-et az biztos nem nevezi katasztrófának. Egyszer vezettem úgy hosszabb távon, azóta nálam etalon. Az, hogy újra a könnyű, fürge, ide teszem oda teszem autók jönnek divatba, az lehet egy üdvözlendő új trend, hurrá. Én várom hogy ez legyen. De a 159 nem erre született, ez egyértelmű. Csupa másfél tonnás szörnyek közt.
Hát igen a motorok. Ha korrektül akart volna fogalmazni, akkor egyértelműen a motorpalettán bukott a dolog. És a becélzott kategórián. Ha lélekben inkább Mazda 6 akart volna lenni mint béjemvé, akkor valahol jobban a helyén lett volna az az autó.
Nekem a 146 egyetlen lehetséges alternatívája Alfa vonalon még most is a 159 TBi. És elnézve a formaterv trendeket, lassan tényleg rá kéne magam venni egy szép 159-re :-)
gpek2015-10-26 11:24:52 // 21882
Akkoriban az volt a divat, nézd meg a Bmw vagy VW kortársait, mind drabális vaskosság jellemzi. Sőt a mai napig ez a vonal bőven él. Brutál nagy kerekek már a J Astrán is.
Középszerűnek én sem nevezném.
Amúgy nem lett volna azzal szerintem baj, ha nem az egész márka fellendülését várták volna egy modelltől. Hasonlóan mint kicsit most ...
gpek2015-10-26 11:18:43 // 21881
Mocskos sok mindenben nem értek a taggal egyet.
- Bőven van az hogy versenyezz jól és vegyél autót, pl a Renault a mai napig ezen a sikeren mosolyog, mert 2-3 szezont nyertek az F1-be.
- Minden alfás szíve dobbant, mikor rákerült a Ferrárira a kígyó és a kereszt, tegye fel a kezét akinek nem.
- Ha egy kocsit 7:39-el marketingelnek, ott igen is számít a versenyeredmény.
- A nagyok meccsébe csak akkor lehet bele vauzni, ha nem 10 évente jön a típus váltás, mert addigra a (nyugat) lecseréli a kocsiját. Pláne úgy ha nincs alternatíva. (Fiat bravo - Brera .156 Cross 166 stb.)
- Premiumnak zászlóshajó kell, amíg nincs egy 166 utód addig mindegy, szerintem a BMW sem lehetne kizárólag az M3-al az.
- Nem kéne erőltetni a premium dolgot, mert abba nagy a lemaradás.
- Kicsit elszállós a szöveg, egy vezető szájából furcsa is. Kicsit képi zavar, mert egyelőre bő hitegetés, mert még a Guilia is csak a kiváltságosok szeme előtt villantott. Ez is mire a szalonba kerül elavult lesz, sajnos nagyon pörög a világ.

[i]DE NE LEGYEN IGAZAM[/i]
vm2015-10-26 09:30:53 // 21880
Középszerűnek konkrétan nem nevezném, de tény hogy a gatya kizárólag a kűlcsíntől csúszott le.
mesa2015-10-26 08:52:56 // 21879
A nyújtott élmény és a technikai előny hiányához képest öltek bele sok pénzt, feleslegesen. Sőt, inkább ártottak a márka imidzsének a nehéz és középszerű autóval, ami előtte sosem volt jellemző a márka arculatában szereplő modellekre.
BeeGee2015-10-26 08:39:25 // 21878
2004ben már kész volt a 159, sok köze nem lehetett hozzá.
.......................2015-10-25 20:03:27 // 21877
2004 ben már ő volt a Technikai igazgató
Gyakorlatilag be ismeri hogy elbaszta a 159et
Akkor miért kellene hinnem neki hogy a mostani modellek megérik majd a pénzüket?

Ha pedig sok pénzt öltek a 159be akkor nekünk vásárlóknak ez csak jó,hisz a pénzünkért több értéket kaptunk
Kazes☻2015-10-25 19:35:36 // 21876
Az első fecske már itt is van! :)
Abarai2015-10-25 19:20:14 // 21875
A szöveg jó, csak lássunk is valamit. :)
Kazes☻2015-10-25 18:34:55 // 21874
Buksi2015-09-24 16:18:42 // 21873
Egész pofás. :-)
panza2015-09-24 13:25:38 // 21872
Ha ilyen lesz az új SUV, akkor azonnal jöhet!!!
VKG231!!! (156+75)2015-08-30 13:16:39 // 21871
Azt hittem a Bosch szóból egyértelmű lesz, de hogyaszondja:

"Rómejó mérnök úr! (1926 június 9, Róma)

Van egy amúgy nagyon jó Alfám, de van 3 gond vele:

a) a német, egész pontosan Bosch elektronikai cuccok,
b) az óra benne svájci,
c) a duda meg francia és nem is működik,
Nem csak kizárólag ezek, de más "egzotikus" országokból is vannak benne cuccok.

Nem lehetne olasz alkatrészeket építeni a saját verdákba?

Maradoktisztelettel az Ön Dúcséja:
Beni
Puszika!"


(a levél vége lemaradt, de tuti így írta! :D)

Oké, műfordító nem leszek olaszból, de a levél egyértelműen bizonyítja, hogy az Alfáéknál valóban lassan őrölnek a kerekek... :D
Kazes☻2015-08-30 11:12:21 // 21870
kb., hogy miért van benne német, svájci és francia cucc... olasz talán nincs? :)
.......................2015-08-30 10:56:39 // 21869
Megtennéd hogy lefordítod?
VKG231!!! (156+75)2015-08-30 09:22:08 // 21868
Őőő..
Ha a Duce is ezért panaszkodott, lassan kitalálhatnának rá valamit :D

BeeGee2015-08-11 21:10:53 // 21867
Bezony. Elterjedt szokás.
.......................2015-08-11 17:00:38 // 21866
hogy van külön alfaromeousa.com is
pfffff...
.......................2015-08-11 16:57:16 // 21865
ezt néztem
alfaromeo.com
BeeGee2015-08-11 16:43:26 // 21864
szosza, miért nem az amerikai oldalt nézed, ha azt fikázod? :)
Tedi2015-08-10 18:57:25 // 21863
Operatív jelleggel nem szól bele, maradjunk ennyiben.
.......................2015-08-10 18:56:17 // 21862
közvetetten az egész céget a vezérigazgató (CEO)irányítja ,így a Marketinget is
persze nem napi részletességgel,
de ha elmaradnak az elvárt eladások azt a Vezér is látja
Tedi2015-08-10 18:46:09 // 21861
értem ,de miért nem irányít egy CEO egy Marketing osztályt?

Mert nem az a feladata :)))) Van a marketingért felelős alvezér, ő irányít.
VKG231!!! (156+75)2015-08-10 17:48:12 // 21860
Na ez gyönyörű volt. Mindent el is mondtál.

Apuveddmeg? Gondolom nem érted benne az iróniát ezek szerint...
.......................2015-08-10 17:46:15 // 21859
a pulcsi még OK is lenne ,
mondjuk ha egy szolíd Gucci pulcsi lenne például

Olasz ,így reklámozhatná a saját divatiparát is,
és egyböl sokkal több ember felkapná a fejét ha beszél
.......................2015-08-10 17:44:02 // 21858
hol van az hogy 4,5 sec ?

sehol ..:(
.......................2015-08-10 17:43:24 // 21857
" Ezt a marketing osztály találja ki és csinálja meg, nem diszponál felettük a gyakorlatban a CEO"

értem ,de miért nem irányít egy CEO egy Marketing osztályt?

ma 2015 ben a világ legfontosabb dolga a Marketing ,
olyen gyorsan és dinamikusan változik a világ ,hogy az infónak is gyorsan és célzottan kell célbaérni

szerintem nagyon nem jól csinálják a Marketinget ,
persze MI alfás elfogultak már lassan kívülröl fújjuk a 4C gyorsulását

de az USA lakossága mégcsak ismerkeik az Alfa márkával
pl.
honnan tudom én hogy ezt az autót akarom ,ha nem is tudom elsö látásra ,hogy nagyon megy?
Tedi2015-08-10 17:30:55 // 21856
Ez mind marketing, és nem Marchionne műve. Ezt a marketing osztály találja ki és csinálja meg, nem diszponál felettük a gyakorlatban a CEO.

Nem akarom azt mondani, hogy te, mint mérnök nem értesz a marketinghez (bár meglepődnék rajta, ha így lenne) de azt mondom, mint a szakmában jártas, hogy szerintem jól csinálják, amit csinálnak.

Hogy pulcsiban jelenik meg az meg védjegy. Én úgy vélem, pozitív értelemben.
.......................2015-08-10 17:26:39 // 21854
hol van a motorról egy kép?
sehol
a lényeg eldugva egy alufelni mellé
.......................2015-08-10 17:24:28 // 21853
itt meg lehetne folytatni

pl ez az EMOTION duma minek?

az kellene odaírni hogy 3,9 sec to 100KMH ,the new VERY FAST ALFA ROMEO GiULIA nagybetüvel

.......................2015-08-10 16:58:05 // 21852
ott kéne kezdeni hogy nem pulóverben mutatunk be egy új projektet
Tedi2015-08-10 15:20:41 // 21851
John Elkann minden, csak nem dinamikus :) Lassan, megfontoltan beszél és cselekszik. Kb. megalszik a tej a szájában.
Azt elmondod nekem, hogy Marchionne szerinted miért képviseli rosszul a céget?
VKG231!!! (156+75)2015-08-09 19:07:36 // 21850
Na már csak Zapatinas kell meg Da Silva, és jó lesz!
.......................2015-08-09 18:33:15 // 21849
Azért mert öreg,és baromira rosszul képviseli a céget
A John Elkann is jobban tenné ha ő beszélne a bemutatókon
Jót tenne a márka image nek ha egy fiatal dinamikus ember képviselné az FCA t
vm2015-08-09 18:07:18 // 21848
Én ugye hivatalosan Pininfarina-rajongó vagyok, de azért érdekesnek túnik a dolog ;-)
Kazes☻2015-08-09 17:27:10 // 21847
Jó kis pletyi... majd meglátjuk! :-)
Tedi2015-08-09 16:13:25 // 21846
Na, egy kis pletyka így a nyári nagy semmi kellős közepébe :)
Tedi2015-08-08 22:15:19 // 21845
Miért van az az érzésem, hogy te mindenképpen el akarnád tenni láb alól Marchionnét?! :D

Egyébként a Fiat Chrysler Automobiles jelenlegi formájában 2014 októbere óta működik. A vezetést pedig nem egy ember végzi, hanem részben a CEO és az igazgató tanács, amiben Marchionne csak a második ember, vagy inkább úgy mondanám, hogy egy "tag". Felette van még egy ember a szervezeti struktúrában, mivel a pulcsis "csak" vezérigazgató, és nem elnök-vezérigazgató. A nagyfőnök John Elkann, az alapító Agnelli család tagja. Egyébként meg az ig-ben ott van Ermenegildo Zegna is, szóval akár a divatgurut is elő lehetne venni :)
panza2015-08-08 20:50:03 // 21844
Egy szó, mint száz, nagyon palira vették a FIAT-ot a hamburger zabálók!
.......................2015-08-08 20:48:09 // 21843
2015 ben már a szürke pulis az elnök,tehát az ö felelőssége
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak