...még egy cikk....
http://autoweek.com/article/car-news/will-new-alfa-romeo-sedan-get-ferrari-v6
Tomi1472015-06-19 22:52:19 // 21542
Tomi1472015-06-19 22:46:07 // 21541
Én komolyan úgy gondoltam, hogy ezt a pár napot már kibírom, de mégsem! Úgyhogy most én is megosztok egy cikket! A mai cikk megerősíti, hogy az új Alfa Ferrari fejlesztésű V6 motort kap, és megjegyzi, hogy a régóta várt, nagyszabású visszatéréshez nagy reményeket lehet fűzni!
http://www.autoblog.com/2015/06/19/alfa-romeo-giulia-ferrari-engine/
http://www.autoblog.com/2015/06/19/alfa-romeo-giulia-ferrari-engine/
Kócosw2015-06-19 19:59:20 // 21540
Luigi meg odaterel 2-3 buxust a kiállításon mellé hogy a kicsit még nem tökéletes részleteket a szem ne vegye észre :)
GTVili2015-06-19 15:53:06 // 21538
....Giuseppe kedden kikalapálja és szerda reggel Felipe letüsszenti pirosra,hogy a délutáni bemutatóra megszáradjon....;-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-19 15:16:45 // 21537
Vagy...hiszen Olaszok! Lehet még ők se tudják hogy fog kinézni. Hiszen még van 5 napjuk. Az pont elég :-) Vagyis már hétvége, majd hétfőn Giovanni rajzol valamit. :-D
GTPeti2015-06-19 14:26:04 // 21536
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-19 12:57:13 // 21535
Ettől függetlenül valami egyéb motivációjuk is lehet, mert egy autó főbb vonalait fejből is le lehet rajzolni minden különösebb tehetség nélkül. Főleg, ha az illető minden nap azon dolgozik. Még sincs tele a net egybecsengő gyári dolgozóktól származó skiccekkel. Az álcázott fehér autó egyébként tényleg a Julis lehet, a többi az csak a faragott Ghibli. Ha van egy kis humorérzékük, akkor totál fake részletekkel :-)
Tedi2015-06-19 11:33:42 // 21534
Eggen, az is benne van a pakliban, hogy idő közben minimális változtatásokat eszközölnek rajta. Nagyokat már nincs értelme, meg nem is érdemes ilyen lépésekkel eljátszani az amúgy is törékeny bizalmat.
.......................2015-06-19 10:06:10 // 21533
a mai dátum csak a SOC Start of Communication
a gyártás a SOP csak késöbb lesz
amit most fogunk látni az a Pressének készül ,és még az sem biztos ,hogy minden ugyanaz lesz a széria autókon mint most
lásd anno a Mito képeken Teledial nagylyukas 18 as felni volt
aztán a gyártásra 17 es lett
a gyártás a SOP csak késöbb lesz
amit most fogunk látni az a Pressének készül ,és még az sem biztos ,hogy minden ugyanaz lesz a széria autókon mint most
lásd anno a Mito képeken Teledial nagylyukas 18 as felni volt
aztán a gyártásra 17 es lett
Tedi2015-06-19 09:43:07 // 21532
Ja, és még egy adalék: az összes dolgozótól elveszik a telefonját, fényképezőgépét, vagy bármilyen képalkotásra képes eszközt a munkaidő kezdetén. Átvizsgáláson esnek át minden munkafelvételkor, és a munkaidő végén is. Szóval se fotó, se alkatrész, se rajzok se ki, se be.
Tedi2015-06-19 09:34:08 // 21531
Ennek részben az is az oka, hogy a mérnökök egy elszeparált, Modena-közeli helyen dolgoznak, és mindenkivel szigorú titoktartásit irattak alá. A másik, hogy egyelőre még olyan fázisban van a tesztelés, amikor még elégséges egy Ghiblibe rejteni a cuccokat. Ne feledjük: a bemutató után még folytatódnak a tesztelések, az értékesítés 2016 első negyedévében kezdődhet. Szóval az Alfa előre hozta a bemutatót a tesztelési időszakba, ennyi történt.
gpek2015-06-19 08:35:16 // 21530
Azért az döbbenetes, hogy a mai világban - gondolok arra, hogy egy mobillal is már 400M-ről is normális képet lehet csinálni egy kocsiról, így titokba tudnak tartani egy autót.
Az Iphone-ról meg szinte az összes előre várt mobilról a bejelentés előtt 2-3 héttel már megközelíthetően jó kémfotók kerülnek ki.
Hihetetlen, hogy nem tudni megközelítően sem hogy mi lesz...
Pedig itt tuti, hogy nagy pénzek mozognak, képzeljétek el, hogy pl egy autobild mennyit fizetne egy jó fotóért.
Az Iphone-ról meg szinte az összes előre várt mobilról a bejelentés előtt 2-3 héttel már megközelíthetően jó kémfotók kerülnek ki.
Hihetetlen, hogy nem tudni megközelítően sem hogy mi lesz...
Pedig itt tuti, hogy nagy pénzek mozognak, képzeljétek el, hogy pl egy autobild mennyit fizetne egy jó fotóért.
Kócosw2015-06-19 06:50:17 // 21529
ettöl felek en is...ilyenkor barmennyire is titok a prozsekt, a mar alcamatricaban vagy egyeb ilyenekben futkoso közuti tesztjeiketteljesitö julisokat kene latni..Nem vmi morbid ghibire hasonlito vmiket..
Dömpi (il dottore)2015-06-18 22:15:38 // 21528
Na, akkor egy rugóra jár az agyunk, csak 2 kör kellett hozzá :)
BeeGee2015-06-18 22:14:07 // 21527
Szerintem tudok olvasni :p
Félek h az idő nem hiper alfa gyúrással men el, hanem töketlenséggel :(
Ne legyen igazam, örülnék, ha nagyot dobnának.
Félek h az idő nem hiper alfa gyúrással men el, hanem töketlenséggel :(
Ne legyen igazam, örülnék, ha nagyot dobnának.
Dömpi (il dottore)2015-06-18 21:30:53 // 21526
Szerintem olvasd el újra, amit írtam.
Sokan néhány megjelent utcai toldozott-foldozott valamire azt mondják, hogy részleteiben már a végleges.
Pl. az amore kezdőlapon is a "Végre megmutatta magát a Giulia" cikk is ilyesmit ír.
Én erre reagálva írtam, hogy ha ez igaz, akkor ez egy rövidített Ghibli, csak más (alfa-'s) elülső és hátsó lökösökkel és lámpákkal. De a kettő közötti rész, és a vonalvezetés egy "kicsi" Ghibli.
És erre írtam, hogy ha ez igaz, akkor annyiban csalódott vagyok, hogy ezen a teljesítményen mi a francot tököltek ennyit? A Ghibli 2013-as, egy alfásított, rövidített Ghibli már 2014-ben is kijöhetett volna.
Ha viszont már ennyi időt beleöltek, akkor én egy egyedi, ütős, új alfa design-t várok és arra számítok, hogy amit a kémfotókon látunk MÉG NEM A JULIS, egyetlen porcikájában sem (kívülről persze)!!!
Sokan néhány megjelent utcai toldozott-foldozott valamire azt mondják, hogy részleteiben már a végleges.
Pl. az amore kezdőlapon is a "Végre megmutatta magát a Giulia" cikk is ilyesmit ír.
Én erre reagálva írtam, hogy ha ez igaz, akkor ez egy rövidített Ghibli, csak más (alfa-'s) elülső és hátsó lökösökkel és lámpákkal. De a kettő közötti rész, és a vonalvezetés egy "kicsi" Ghibli.
És erre írtam, hogy ha ez igaz, akkor annyiban csalódott vagyok, hogy ezen a teljesítményen mi a francot tököltek ennyit? A Ghibli 2013-as, egy alfásított, rövidített Ghibli már 2014-ben is kijöhetett volna.
Ha viszont már ennyi időt beleöltek, akkor én egy egyedi, ütős, új alfa design-t várok és arra számítok, hogy amit a kémfotókon látunk MÉG NEM A JULIS, egyetlen porcikájában sem (kívülről persze)!!!
Kócosw2015-06-18 21:00:54 // 21525
én a méterrudat fűrészelem már egy ideje...
VKG231!!! (156+75)2015-06-18 20:49:24 // 21524
Paralelepipedon rulz!
GTVili2015-06-18 19:17:05 // 21522
Szerintem már sokan vágják a centit......
Piritu - 1.000.0002015-06-18 19:07:47 // 21521
Már csak 6-ot kell aludni és kiderül minden :-))
Tedi2015-06-18 19:05:24 // 21520
Akit esetleg érdekel, itt a link:
http://www.panorama.it/economia/aziende/viaggio-nella-fabbrica-segreta-di-marchionne/
http://www.panorama.it/economia/aziende/viaggio-nella-fabbrica-segreta-di-marchionne/
Tedi2015-06-18 19:04:34 // 21519
Meg, ha már itt tartunk, most olvastam érdekes pletykákat.
Van egy olasz lapocska, aki azt állítja, a titoktartásra kötelezett dolgozók közül párral sikerült beszélniük.
Ezek az emberek az alábbiakat mondták a lapnak:
- a neten lévő skiccek a formatervről totál falsak, annyi igaz belőlük, hogy a hátsó lámpák a Juliséhoz hasonlóan csíkszerűek lesznek, az elsők pedig "olyan négyszögalakúak, amilyet még soha nem láttunk". Az általános formaterv szerintük nem különösebben forradalmi, de összességében nagyon szép.
- több helyen használtak szénszálas anyagokat és alumíniumot, hogy alacsonyan tartsák az autó súlyát
- eddig kb 20 autót csináltak, a gyártósor 5-6 autót tud most naponta, és szerintük a 2015 negyedik negyedévi is mehetne, a gyár fel van készülve.
Van egy olasz lapocska, aki azt állítja, a titoktartásra kötelezett dolgozók közül párral sikerült beszélniük.
Ezek az emberek az alábbiakat mondták a lapnak:
- a neten lévő skiccek a formatervről totál falsak, annyi igaz belőlük, hogy a hátsó lámpák a Juliséhoz hasonlóan csíkszerűek lesznek, az elsők pedig "olyan négyszögalakúak, amilyet még soha nem láttunk". Az általános formaterv szerintük nem különösebben forradalmi, de összességében nagyon szép.
- több helyen használtak szénszálas anyagokat és alumíniumot, hogy alacsonyan tartsák az autó súlyát
- eddig kb 20 autót csináltak, a gyártósor 5-6 autót tud most naponta, és szerintük a 2015 negyedik negyedévi is mehetne, a gyár fel van készülve.
BeeGee2015-06-18 18:08:04 // 21518
Na ezt nem tudtam. Akkor érthető a variálás a tetővel, C oszloppal.
Tedi2015-06-18 15:53:51 // 21517
Valamennyire muszáj lesz, mert a Ghibli rövidített padlólemezét kapta a Giulia.
.......................2015-06-18 09:28:58 // 21516
a 45 az zseniális ,aláirom
BeeGee2015-06-18 09:25:56 // 21515
Azért messze menő következtetéseket ne vonj le a spekulatív rajzokból. A legtöbb olyan, mintha mi ültünk volna össze. Vagy még olyan se :)
Utcára nem feltétlen kell a végleges karosszéria elemekkel kimenni, légellenállást tesztelhetik laborban, a többihez meg jó egy toldozott-foltozott Ghibli.
Egyébként miért gondolod h lerövidítik a Ghiblit? Sztem nem fogják.
Utcára nem feltétlen kell a végleges karosszéria elemekkel kimenni, légellenállást tesztelhetik laborban, a többihez meg jó egy toldozott-foltozott Ghibli.
Egyébként miért gondolod h lerövidítik a Ghiblit? Sztem nem fogják.
BeeGee2015-06-18 09:21:04 // 21514
Azért a Centro Stile-ben is vannak tehetségek. Zappatinas a 145/146al elég jót alkotott, Walter Da Silva meg egyenesen zseni. Kár hogy azóta máshol dolgoznak.. :(
A 8C, 4C nagyon rendben van formailag.
A 8C, 4C nagyon rendben van formailag.
Bati2015-06-18 08:31:36 // 21513
Pedig "KELL" a kivétel csak a szabályt erősíti
Béci Ɨ|ѯ2015-06-18 08:08:26 // 21512
Bocs igaz. De Walter de Silva se nem Pininfarina vagy Bertone... Csak arra próbáltam rámutatni, hogy nem kell feltétlenül egy nagyon híres tervezőiroda ahhoz, hogy szépet készítsenek.
panza2015-06-18 08:04:45 // 21511
Már megbocsáss, de a 156-ot Walter de Silva tervezte és Giugiaro mester készítette a facelift-et!
Béci Ɨ|ѯ2015-06-18 05:16:55 // 21510
Nem feltétlenül kell Pininfarina vagy Giugiaro, vagy Bertone ahhoz, hogy szép autót csináljanak. Pl. 156, 147, 166... Szerintem Bertone pl. el is rontotta a 156 karakterét a facelift-tel.
Béci Ɨ|ѯ2015-06-18 05:14:41 // 21509
Ez elég kecsegtetően hangzik! :)
Buksi2015-06-18 00:33:36 // 21508
Első ránézésre Seat-os az eleje. :/
Dömpi (il dottore)2015-06-17 23:30:14 // 21507
jó, de rajtuk kívül is vannak igazán jó formatervezők...a nagyim mindig azt szokta mondani, hogy "a pótolhatatlan emberekkel van tele a temető"
.......................2015-06-17 23:24:05 // 21506
Ne felejtsük h anno Giurgiaro és pininfarina is dolgozott a 159en
Most nem fog
Most nem fog
Dömpi (il dottore)2015-06-17 23:01:09 // 21505
Nem akarom senki lelkesedését letörni, de most tüzetesen átnéztem néhány Maserati Ghibli fotót és pár Mazda 6 fotót is.
A neten található képeken nagyon visszajön mindkét autó vonalvezetése, holott azt mondják/írják, ez már a "Project 952" - Giulia?, csak az elejét és a hátulját leplezi még titok.
A magam részéről erősen kétlem, hogy az alfa fogná a Ghibli-t, lerövidítené, rakna rá egy másik első és hátsó lököst, meg a hátsó ajtón áthelyezné a kilincset...és ennyi.
Ha viszont mégis, akkor meg mit pöcsöltek ezen ennyi évig!?
Egy szó mint 100, szerintem az ún. "kémfotókon" még mindig a Ghibli-t látjuk, esetleg valami ügyes photoshop alkotást belevegyítve pl. a Mazda 6 vonásait.
Én azt várom, hogy a 159 utód méltó lesz az elődhöz, valami új, valami izgalmas, valami meglepő és valami olyan lesz, ami után még hosszú évekig utánafordulnak az emberek az utcán.
Ha viszont az előbbi feltevésem (rövidebb Ghibli más lökösökkel stb.) igazolódik be, akkor meg kell állapítsam, az ALFA Romeo S.p.A lesüllyedt egy Ford szintjére (ld. új Mondeo - szintén csak lököscserék, meg pár kisebb módosítás), sőt rosszabb, mert a versenytársak ezt az egyszerű műveletet negyedannyi idő alatt megcsinálják.
A neten található képeken nagyon visszajön mindkét autó vonalvezetése, holott azt mondják/írják, ez már a "Project 952" - Giulia?, csak az elejét és a hátulját leplezi még titok.
A magam részéről erősen kétlem, hogy az alfa fogná a Ghibli-t, lerövidítené, rakna rá egy másik első és hátsó lököst, meg a hátsó ajtón áthelyezné a kilincset...és ennyi.
Ha viszont mégis, akkor meg mit pöcsöltek ezen ennyi évig!?
Egy szó mint 100, szerintem az ún. "kémfotókon" még mindig a Ghibli-t látjuk, esetleg valami ügyes photoshop alkotást belevegyítve pl. a Mazda 6 vonásait.
Én azt várom, hogy a 159 utód méltó lesz az elődhöz, valami új, valami izgalmas, valami meglepő és valami olyan lesz, ami után még hosszú évekig utánafordulnak az emberek az utcán.
Ha viszont az előbbi feltevésem (rövidebb Ghibli más lökösökkel stb.) igazolódik be, akkor meg kell állapítsam, az ALFA Romeo S.p.A lesüllyedt egy Ford szintjére (ld. új Mondeo - szintén csak lököscserék, meg pár kisebb módosítás), sőt rosszabb, mert a versenytársak ezt az egyszerű műveletet negyedannyi idő alatt megcsinálják.
William2015-06-17 18:50:46 // 21503
Abarai2015-06-17 18:21:24 // 21502
Az mindegy, ha egyszer lesz egy ilyenem, úgyis Szarolasz lesz. :D
Béci Ɨ|ѯ2015-06-17 17:40:57 // 21501
Bizony! És Giulia a neve. :-)
Abarai2015-06-17 17:24:14 // 21500
És keretnélküli ajtók!
Abarai2015-06-17 15:50:25 // 21497
Szerintem nem fejleszti, hanem fejlesztette, sőt besegített a fejlesztésébe. Már akkor is késő lenne fejleszteni, ha az Alfában jelenne meg. Úgy meg főleg, hogy legalább két éve meg lehet rendelni a Maseratinál. :)
Abarai2015-06-16 17:00:32 // 21495
Jaja. És ha a Giuliettához méred (ami nem egyszerű a perspektíva miatt), mintha kicsit kicsi lenne Ghiblinek.
Kócosw2015-06-16 16:25:50 // 21494
alul egy Giulietta is Volt..nincs kizärva..jol lathato maserati takaro..nemnezi senki mi van alatta :)
Abarai2015-06-16 15:43:44 // 21493