igaza lehet Teddy-nek, hogy ez csak egy ráeszkábált Giulietta külső a teherhordó részek tesztelésre,
vicces, ahogy az alábbi fotón látszanak az összeillesztések (motorháztető) és szegecsek (lökhárító) :-)
Nos, talán ezt sem jelenthetjük ki teljes bizonyossággal, merthogy én is erősen az ortodoxokhoz sorolnám magam, mégis (ha megengedhetném) azonnal vennék egy ilyet. A crosswagon is nagyon bejövős számomra. :)))
Az, hogy remélem nem késlekednek a piacra dobással... Egy SUV-ra, nekünk ortodoxoknak nincs sok szüksége, viszont a megcélzott új vevőknek talán igen. B)
Naja, de én is ezt mondom. Az autóeladás üzlet, nem pedig vmi elitklub :)
Szóval legyen csak suv, én örülni fogok neki, még ha szinte kizárt is, hogy beruházzak egyre.
Remek. Már nemcsak az oldal hígul az új tagoktól, mostmár a vevőkör is hígul.:D
Szerintem meg én, és a hozzám hasonlók hígítják az Alfa vevőkörét, mert még soha nem volt új Alfám, vagyis a gyár szempontjából nem is létezem. Pedig alfásnak vallom magam... na és?
Az Alfa biztos boldog, hogy van egy nem híg - világpiaci léptékkel viszont szűknek mondható - rajongó tábora, de talán vevőkör is kellene az életben maradáshoz.
Na mindegy, csak valahogy a "hígulás" szó újabban leküzdhetetlen íráskényszert vált ki nálam.:D
Ha az előbb említett Cherokee-ra gondolsz, akkor javasom keresd fel a Jútúbot és nézz meg arról a kocsiról egy két videót. Azé' Quadratrac II van alatta és ezáltal a ma kapható egyik legjobb terepjáró. (Nem Defender / Massif, de talán az előző Patrol után jön közvetlenül a sorban.)
Egyetértek. A mostani Cherokee a V6 dízellel egy elég jófajta autó és még terepezni is tud. Ezt ötvözve egy olasz dizájnnal és jó marketinggel nagy dobás lehet belőle! B)
Tény és való, hogy sokkal inkább olyan emberek körében lehet sikeres, akiknek esetleg eddig köze nem volt az alfához, és így bizonyos értelemben felhígitja a vásárlóközönséget, nade hát ez akkor is üzlet. A jó dolgokhoz meg pénz kell, és reméljük ha szerdzsóéknak sikerül pénzt csinálni, akkor majd lesznek jó dolgok is a ház táján.
Ahogy a 156 CW-nek,szerintem ennek se lesz nagy keletje az Alfások között.Cuore Crossivo?Hmmm...Akinek bejön (meg telik rá) az vegye bátran.Én a 159 utódját várom,legalább kicsit lenyomja a 159 árát,bár nekem pár évig még úgyis mindegy.Sajnos...
Hmm, nemtom, ugy latszik egyeseknek nem jott le az irasbol (pedig feketen-feheren benne van), hogy az oto nem igy fog kinezni, most csak ragyogyitottak a juliska bodet, jatszadozni az is jo.
Nem mellesleg ketlem, hogy gond lesz a designnal, eleg megnezni az uj maserati suvot, az mar relative vegleges formatervvel rendelkezik, es szerintem - ahogy az mindig is szokott lenni - lazan megeszi reggelire a nemet / japan konkurenseket, mar ami a kulsot illeti. Ha meg vmi csipobol ruhelli az osszes suvot, akkor ugyis tokmindegy.
A masik meg, hogy ha lesz mellette 4c, meg spider meg 169 meg tokomtudja, akkor miert is lenne zavaro, ha lenne egy suv az alfanal? Ha ez kell az eladasokhoz, hat legyen, sot, minel szinesebb a paletta, annal jobb, nehogymar ne legyen jobb mint a mostani ket modelles kinalat, ami egy vicc.
Jól néz ki! Mondjuk nincs benne semmi meglepő, egyelőre ez egy Juliska bódé, ksiebb igazítással. De pl. a kipufogórendszer abszolút nem passzol a padló lemezhez, tehát nyilván nem ilyen lesz a végleges.
Ezt a sok trágárkodónak mondom, aki nem érti meg, hogy ez egy álca kasztni!
Ha valóban a Jeep összkerék-hajtását örökli, akkor simán lesöpri a palettáról a kamu terepjárókat, nem csak a forma miatt!
Na meg persze, ha bele kerülhetne egy SRT V8-as, ugye ... hmmm :)