Kazes☻2012-02-16 10:59:09 // 19192
Ezt már korábban is írta, hogy nem ártana kicsit legalább hibridezni, vagy valahogy elmozdulni olyasféle irányba is, amint lehet. És mondjuk nem a Ferrarival. :)
Kazes☻2012-02-16 10:57:09 // 19191
"de ez természetesen nem zárja ki a te igazadat sem. Azt kellene megtalálják "otthon", hogy mindkettő érvényesülhessen valahogy, persze az egészséges kompromisszum határokon belül. :)" - úgy látom ez a rész elkerülte a figyelmedet. :)
Számomra egyelőre csak elméleti a kérdés ugyan, de minden esetre a probléma, hogy más, keleti autók tudnak olyasféle típusokat készíteni, viszont ezzel szemben 'nálunk' erre régóta nincs semmilyen variáció. :)
Számomra egyelőre csak elméleti a kérdés ugyan, de minden esetre a probléma, hogy más, keleti autók tudnak olyasféle típusokat készíteni, viszont ezzel szemben 'nálunk' erre régóta nincs semmilyen variáció. :)
BeeGee2012-02-16 10:39:50 // 19190
Amit Te szeretnél olyan autó a földön nem létezik. Elérhető árún puritán RWD élményautóból kispolák lenne, de ha presztízst is szeretnél építeni, akkor valahol a Lotus környéke lenne a cél. 4C talán jó lesz erre, de én a többit sem írnám le.
A II. világháború előtt nem volt év, mikor több, mint 1000 autót gyártottak volna, ahhoz képest igencsak megváltoztak az igények a háború után, és az Alfa alkalmazkodott. Most a környezetvédelmet, biztonságot, stb-t sulykolja mindenki, mert ez a trend. Az, hogy leragadtál egy korszaknál, nem a gyár dolga..
Örülj neki, hogy fel lehet újítani egy Giuliettát, 75öt, Alfettát és azzal járni kelni minden nap, nem kell, hogy beállj az 'újautókell' sorba. :)
A II. világháború előtt nem volt év, mikor több, mint 1000 autót gyártottak volna, ahhoz képest igencsak megváltoztak az igények a háború után, és az Alfa alkalmazkodott. Most a környezetvédelmet, biztonságot, stb-t sulykolja mindenki, mert ez a trend. Az, hogy leragadtál egy korszaknál, nem a gyár dolga..
Örülj neki, hogy fel lehet újítani egy Giuliettát, 75öt, Alfettát és azzal járni kelni minden nap, nem kell, hogy beállj az 'újautókell' sorba. :)
Andy2012-02-16 10:37:37 // 19189
Nézd, a régebbi Alfák (Alfetta, Giuliettád, 75 stb) egy régi kor letűnt remekei. Nem lehet 2012-ben ezeket felhozni példának. Amíg ezt nem emésztitek meg, addig parttalan a vita. Nem gondolom azt, hogy ne tájékozódnátok rendszeresen, ám talán érdemes ezt is elolvasnotok.
Leírom újra. Tetszik vagy nem tetszik változnak az idők.
Nem tudom kell e még 20 év, és nem lesz benzines autó. Ha teszem azt napelem lesz a menő, és még lesz Alfa akkor az sem benzint sem gázolajat nem kér majd. Azt is el kell fogadjuk, ha élünk még. :))
Szeressük a régieket, óvjuk, őrizzük őket, de ez nem szabhat gátat a fejlődésnek.
És aki azt mondja, hogy a jelenkor Alfáiban nincs innováció az nem ért hozzá, vagy lusta tájékozódni...
Leírom újra. Tetszik vagy nem tetszik változnak az idők.
Nem tudom kell e még 20 év, és nem lesz benzines autó. Ha teszem azt napelem lesz a menő, és még lesz Alfa akkor az sem benzint sem gázolajat nem kér majd. Azt is el kell fogadjuk, ha élünk még. :))
Szeressük a régieket, óvjuk, őrizzük őket, de ez nem szabhat gátat a fejlődésnek.
És aki azt mondja, hogy a jelenkor Alfáiban nincs innováció az nem ért hozzá, vagy lusta tájékozódni...
Kazes☻2012-02-16 10:25:04 // 19188
Na megint a régi lemez...
"Pedig nincs igazad, nagyon nincs!" - ezt így azért nem lehet kijelenteni, mert azt hiszem nagyon is igaza van NaTo-nak {még ha nem is küldi a dedikált lemezemet! :)))}, de ez természetesen nem zárja ki a te igazadat sem. Azt kellene megtalálják "otthon", hogy mindkettő érvényesülhessen valahogy, persze az egészséges kompromisszum határokon belül. :)
Én is régi Alfás vagyok inkább és bár nem sokat, de vezettem újabb Alfákat is és tetszenek azért (de...) és várom a még újabbakat. :)))
"Pedig nincs igazad, nagyon nincs!" - ezt így azért nem lehet kijelenteni, mert azt hiszem nagyon is igaza van NaTo-nak {még ha nem is küldi a dedikált lemezemet! :)))}, de ez természetesen nem zárja ki a te igazadat sem. Azt kellene megtalálják "otthon", hogy mindkettő érvényesülhessen valahogy, persze az egészséges kompromisszum határokon belül. :)
Én is régi Alfás vagyok inkább és bár nem sokat, de vezettem újabb Alfákat is és tetszenek azért (de...) és várom a még újabbakat. :)))
Andy2012-02-16 10:15:46 // 19187
Na megint a régi lemez...
Pedig nincs igazad, nagyon nincs!
Mert ha igazad lenne, akkor még ma is barlangban laknánk és tűzkövet csiholnánk. :))
A világ már csak olyan, hogy változik és ez nem Alfa függő. Trendek vannak, amibe ha nem férsz bele, lemaradsz.
Nekem volt Alfettám, szerettem és most is szeretném. DE nem kéne a mai autók helyett, legfeljebb mellettük.
Pedig nincs igazad, nagyon nincs!
Mert ha igazad lenne, akkor még ma is barlangban laknánk és tűzkövet csiholnánk. :))
A világ már csak olyan, hogy változik és ez nem Alfa függő. Trendek vannak, amibe ha nem férsz bele, lemaradsz.
Nekem volt Alfettám, szerettem és most is szeretném. DE nem kéne a mai autók helyett, legfeljebb mellettük.
NaTo2012-02-16 10:13:15 // 19186
"Mert a VÀSÀRLÒK nem veszik az extra ALFA-t mert nem azt akarják,
hanem egy olcsó jó ,kevés fogyasztású tömegautót,"
A nagybetűs VÁSÁRLÓK egy teljesen más célcsoport, mint ami régen az Alfa Romeo-é volt. Aki olcsó, jó, kevés fogyasztású tömegautót akar, az vegyen opelt! Kitartok amellett, hogy a mostani irány, a mostani márkát nem lehet összeegyeztetni az Alfa Romeo márka névvel.
Nekem az Alfa Romeo nem Mito-t meg új Giuliettát jelent, hanem Spidert, GTV-t (régit), Alfettát. Tudom, tudom én is, mióta a fiat konszernben van, sok minden megváltozott. Bizony sok minden, leginkább maga az Alfa szűnt meg tradícionális Alfának lenni.
Én meg továbbra sem akarok opelt venni.
hanem egy olcsó jó ,kevés fogyasztású tömegautót,"
A nagybetűs VÁSÁRLÓK egy teljesen más célcsoport, mint ami régen az Alfa Romeo-é volt. Aki olcsó, jó, kevés fogyasztású tömegautót akar, az vegyen opelt! Kitartok amellett, hogy a mostani irány, a mostani márkát nem lehet összeegyeztetni az Alfa Romeo márka névvel.
Nekem az Alfa Romeo nem Mito-t meg új Giuliettát jelent, hanem Spidert, GTV-t (régit), Alfettát. Tudom, tudom én is, mióta a fiat konszernben van, sok minden megváltozott. Bizony sok minden, leginkább maga az Alfa szűnt meg tradícionális Alfának lenni.
Én meg továbbra sem akarok opelt venni.
.......................2012-02-16 10:01:47 // 19185
valahol azért Igaza van a fejes Marchionne nak,ha nem tudják a céget nyereségessé tenni,mert nincs meg az eladott darabszám,akkor az embereket el kell küldeni a gyárból,tönkremegy a Márka ,és elsüllyed mint a ROVER,stb. aztán meg megveszik a kínaiak,azok megy csak lomot fognak ALFA ROMEO néven gyártani,ezt szerintem snki sem akarja.
Szerintem ez a szemlélet még mindíg jobb,
nem a Marchionne a hibás ezért a tendenciáért ,Ö csak felismeri ,hogy ilyen a PIAC!
Mert a VÀSÀRLÒK nem veszik az extra ALFA-t mert nem azt akarják,
hanem egy olcsó jó ,kevés fogyasztású tömegautót,
Sajnos...
Szerintem ez a szemlélet még mindíg jobb,
nem a Marchionne a hibás ezért a tendenciáért ,Ö csak felismeri ,hogy ilyen a PIAC!
Mert a VÀSÀRLÒK nem veszik az extra ALFA-t mert nem azt akarják,
hanem egy olcsó jó ,kevés fogyasztású tömegautót,
Sajnos...
NaTo2012-02-16 09:50:05 // 19184
Teddy: A pénzszemléletű Marchionne eldöntötte, először olyan autókat csinálnak, amik hozzák a pénzt, és nem viszik, minden csak ez után.
Na ez egy igazán szomorú, és buta ötlet Marchionne-tól.
Ebben van a logikai ellentmondás, nem abban, amit én szeretnék!
Mi az, hogy "majd aztán csinál olyan autókat", amik csak viszik a pénzt?! Ezt nem teszik, mert ez nem érdekük. Eleve hogy lehet ilyen terv, hogy valamikor is csinálni olyan autót, ami nem éri meg... ezzel aztán nem fogja a márka preztízsét növelni, de azzal fogja rontani, hogy csinál eladható unalmas autókat. Ezzel elbukja azokat a vásárlókat, akik igazi Alfa Romeo-kat akarnak, mert nekem bármit mondhattok, a mostani autóikban nincs meg az, ami még anno egy Alfettában, vagy egy 75-ösben meg volt, és itt most nem csak a hátsókerék hajtásra gondolok. Ez egy dolog, ami alapvetően fontos, de ezt most hagyjuk. A lényeg az, hogy ezzel a hozzáállással, vagy marketing stratégiával szép szürke tömegautógyárrá válik / vált az Alfa Romeo. Nem sokára alig lesz különbség egy opel, és egy Alfa között.
Na ez a szomorú!
Ha valaki új Alfát birtokol, és sértettem a nézeteit, attól elnézést kérek, de - nagy tanítónkat idézve (Besenyő IV István) - sajnos igazam van. :)
Na ez egy igazán szomorú, és buta ötlet Marchionne-tól.
Ebben van a logikai ellentmondás, nem abban, amit én szeretnék!
Mi az, hogy "majd aztán csinál olyan autókat", amik csak viszik a pénzt?! Ezt nem teszik, mert ez nem érdekük. Eleve hogy lehet ilyen terv, hogy valamikor is csinálni olyan autót, ami nem éri meg... ezzel aztán nem fogja a márka preztízsét növelni, de azzal fogja rontani, hogy csinál eladható unalmas autókat. Ezzel elbukja azokat a vásárlókat, akik igazi Alfa Romeo-kat akarnak, mert nekem bármit mondhattok, a mostani autóikban nincs meg az, ami még anno egy Alfettában, vagy egy 75-ösben meg volt, és itt most nem csak a hátsókerék hajtásra gondolok. Ez egy dolog, ami alapvetően fontos, de ezt most hagyjuk. A lényeg az, hogy ezzel a hozzáállással, vagy marketing stratégiával szép szürke tömegautógyárrá válik / vált az Alfa Romeo. Nem sokára alig lesz különbség egy opel, és egy Alfa között.
Na ez a szomorú!
Ha valaki új Alfát birtokol, és sértettem a nézeteit, attól elnézést kérek, de - nagy tanítónkat idézve (Besenyő IV István) - sajnos igazam van. :)
NaTo2012-02-16 09:50:04 // 19183
Teddy: A pénzszemléletű Marchionne eldöntötte, először olyan autókat csinálnak, amik hozzák a pénzt, és nem viszik, minden csak ez után.
Na ez egy igazán szomorú, és buta ötlet Marchionne-tól.
Ebben van a logikai ellentmondás, nem abban, amit én szeretnék!
Mi az, hogy "majd aztán csinál olyan autókat", amik csak viszik a pénzt?! Ezt nem teszik, mert ez nem érdekük. Eleve hogy lehet ilyen terv, hogy valamikor is csinálni olyan autót, ami nem éri meg... ezzel aztán nem fogja a márka preztízsét növelni, de azzal fogja rontani, hogy csinál eladható unalmas autókat. Ezzel elbukja azokat a vásárlókat, akik igazi Alfa Romeo-kat akarnak, mert nekem bármit mondhattok, a mostani autóikban nincs meg az, ami még anno egy Alfettában, vagy egy 75-ösben meg volt, és itt most nem csak a hátsókerék hajtásra gondolok. Ez egy dolog, ami alapvetően fontos, de ezt most hagyjuk. A lényeg az, hogy ezzel a hozzáállással, vagy marketing stratégiával szép szürke tömegautógyárrá válik / vált az Alfa Romeo. Nem sokára alig lesz különbség egy opel, és egy Alfa között.
Na ez a szomorú!
Ha valaki új Alfát birtokol, és sértettem a nézeteit, attól elnézést kérek, de - nagy tanítónkat idézve (Besenyő IV István) - sajnos igazam van. :)
Na ez egy igazán szomorú, és buta ötlet Marchionne-tól.
Ebben van a logikai ellentmondás, nem abban, amit én szeretnék!
Mi az, hogy "majd aztán csinál olyan autókat", amik csak viszik a pénzt?! Ezt nem teszik, mert ez nem érdekük. Eleve hogy lehet ilyen terv, hogy valamikor is csinálni olyan autót, ami nem éri meg... ezzel aztán nem fogja a márka preztízsét növelni, de azzal fogja rontani, hogy csinál eladható unalmas autókat. Ezzel elbukja azokat a vásárlókat, akik igazi Alfa Romeo-kat akarnak, mert nekem bármit mondhattok, a mostani autóikban nincs meg az, ami még anno egy Alfettában, vagy egy 75-ösben meg volt, és itt most nem csak a hátsókerék hajtásra gondolok. Ez egy dolog, ami alapvetően fontos, de ezt most hagyjuk. A lényeg az, hogy ezzel a hozzáállással, vagy marketing stratégiával szép szürke tömegautógyárrá válik / vált az Alfa Romeo. Nem sokára alig lesz különbség egy opel, és egy Alfa között.
Na ez a szomorú!
Ha valaki új Alfát birtokol, és sértettem a nézeteit, attól elnézést kérek, de - nagy tanítónkat idézve (Besenyő IV István) - sajnos igazam van. :)
Kazes☻2012-02-16 09:26:32 // 19182
Édibédi vagy! Kispolák a király! Jó, hogy nem már cskoda, aminek az orrát lefújja egy kisebb szelecske az útról! :DD
A 4x4 is kircsi, de /pill. az se nem van. :(
A 4x4 is kircsi, de /pill. az se nem van. :(
zolee1452012-02-16 00:47:50 // 19181
Esetleg nem árt a kerekeket is egy picit előrébb tolni, mert hülyén néz ki 60/40 súlyelosztással egy hátulkaparós. Aztán kérdés még, hogy hosszában is elférne-e a motor? Plusz a legnagyobb kérdés: van-e értelme a kompakt kategóriában bevállalni egy olyan dolgot amitől ha igazak a hírek a BMW is elmenekül a következő generációnál.
Márpedig ha valaki látta a legújabb 1-es BMW-t az nem hiszem, hogy időben olyan nagyon messzire teszi a következő generációt. Elég nagy dizány tévedésnek tűnik a mostani.:D
Nem mondom, sportkocsi, vagy netán BMW 3-as kategória, és fölötte legyen hátulkaparós. Még akkor is, ha az emberek 90%-a nem jaszkarizni akar a kocsijával, szóval nem feltétlenül szempont az, hogy lehessen erőcsúsztatni. A sportos haladás futómű kérdése, de legyen rwd.
Viszont kompakt és az alatt értelmetlen. Ha már minden áron plusz költséget akar az ember inkább legyen összkerekes. Esetleg viszont láthatnánk a rally pályákon is.:)
Mondjuk nem az idióta fékezős "difizárral", hanem rendessel.
De ha nagyon olcsó könnyű hátsókerekes kocsira vágysz ajánlom a Kispolszkit. Senki ne mondja nekem azt, hogy nem élményautó, hiszen hátul kapar.:D
Márpedig ha valaki látta a legújabb 1-es BMW-t az nem hiszem, hogy időben olyan nagyon messzire teszi a következő generációt. Elég nagy dizány tévedésnek tűnik a mostani.:D
Nem mondom, sportkocsi, vagy netán BMW 3-as kategória, és fölötte legyen hátulkaparós. Még akkor is, ha az emberek 90%-a nem jaszkarizni akar a kocsijával, szóval nem feltétlenül szempont az, hogy lehessen erőcsúsztatni. A sportos haladás futómű kérdése, de legyen rwd.
Viszont kompakt és az alatt értelmetlen. Ha már minden áron plusz költséget akar az ember inkább legyen összkerekes. Esetleg viszont láthatnánk a rally pályákon is.:)
Mondjuk nem az idióta fékezős "difizárral", hanem rendessel.
De ha nagyon olcsó könnyű hátsókerekes kocsira vágysz ajánlom a Kispolszkit. Senki ne mondja nekem azt, hogy nem élményautó, hiszen hátul kapar.:D
Kazes☻2012-02-15 23:55:09 // 19180
A lényeg, hogy a hely megvan. Csak jó irányba kell állítani a motort, váltót és gyí! :)
a többinél is, csak az ugye + meló. :)
a többinél is, csak az ugye + meló. :)
Tedi2012-02-15 23:43:03 // 19179
Ez összkerék. Tudtommal a hátsókerékhez nem smakkol. Ilyen alapon a 155-ből is lehetett volna hátsókerekes verzió, mert abból is volt összkerék. 164 detto.
Tedi2012-02-15 23:37:03 // 19178
Abban egyetértünk, hogy az elhatározás kérdése, hogy miféle vasakat gyártanak. Pár hónapja írtam itt egy cikket arról, hogy miért azt gyártja az Alfa, amit, kaptam érte hideget-meleget :)
Egy olyan cégnél, ahol évi sokszázmilliós veszteségek vannak, az anyacég pedig csak azért nyereséges, mert a brazil Fiat, illetve a Chrysler eladásai Amerikában megdobták a szaldót...ugye nem kell tovább folytatni? :)
A pénzszemléletű Marchionne eldöntötte, először olyan autókat csinálnak, amik hozzák a pénzt, és nem viszik, minden csak ez után. Igazság szerint meg is lepődtem a 4C-n tavaly Genfben, mert nem illik bele a képbe, de nem bánkódom, hogy létezik :)
Hogy mit várnak az Alfától...nem tudom, hogy van-e erre Torinónak bármilyen pollja, de gyanítom, kicsit többet tudnak az igényekről, mint mi itt. Ők arra mennek, amerre a többiek.
Én is örülnék annak, ha lenne egy a NaTo által leírt Alfa. De ugyanígy szeretnék 200 forintos benzint, meg azt, hogy ne basszanak bele kütyüket az autóba. Mindegyik irreális, mert nem errefelé megy a trend. Kivétel erősíti a szabályt.
A Toyota-Subaru vasa kb 5 milla lesz, tényleg nem egy túlszofisztikált darab, ellenben ott van kooperáció, feleződnek a költségek. Azt már halkan jegyzem meg, hogy szerintem a bevételek is, de gyártó szinten ésszerű költségeken belül tudtak maradni. meg hát egy Toyota megengedheti magának azt, amit az Alfa nem. És a Fiat-konszern en-bloc nem.
Egy olyan cégnél, ahol évi sokszázmilliós veszteségek vannak, az anyacég pedig csak azért nyereséges, mert a brazil Fiat, illetve a Chrysler eladásai Amerikában megdobták a szaldót...ugye nem kell tovább folytatni? :)
A pénzszemléletű Marchionne eldöntötte, először olyan autókat csinálnak, amik hozzák a pénzt, és nem viszik, minden csak ez után. Igazság szerint meg is lepődtem a 4C-n tavaly Genfben, mert nem illik bele a képbe, de nem bánkódom, hogy létezik :)
Hogy mit várnak az Alfától...nem tudom, hogy van-e erre Torinónak bármilyen pollja, de gyanítom, kicsit többet tudnak az igényekről, mint mi itt. Ők arra mennek, amerre a többiek.
Én is örülnék annak, ha lenne egy a NaTo által leírt Alfa. De ugyanígy szeretnék 200 forintos benzint, meg azt, hogy ne basszanak bele kütyüket az autóba. Mindegyik irreális, mert nem errefelé megy a trend. Kivétel erősíti a szabályt.
A Toyota-Subaru vasa kb 5 milla lesz, tényleg nem egy túlszofisztikált darab, ellenben ott van kooperáció, feleződnek a költségek. Azt már halkan jegyzem meg, hogy szerintem a bevételek is, de gyártó szinten ésszerű költségeken belül tudtak maradni. meg hát egy Toyota megengedheti magának azt, amit az Alfa nem. És a Fiat-konszern en-bloc nem.
Kazes☻2012-02-15 22:58:28 // 19177
Meg is írták anno:
"Új padló
Vadonatúj padlólemezt terveztek a Giuliettának az olaszok. Neve egyszerűen Compact, moduláris felépítésének hála azonban könnyedén lehet szélesíteni és nyújtani is, így a jövőben valószínűleg ez lesz a 159-es és a Brera-Spider duó, valamint több Chrysler, Dodge és Jeep platformja is. Alkalmas összkerékhajtás fogadására is, így a legsportosabb és a terepes modelleknek is megfelel. Több mint 90 százalékban nagy- és ultranagy-szilárdságú acélból áll, tömege 16 kilogrammal kisebb a Bravo padlólemezénél (mindössze 174 kilogramm), pedig jóval merevebb annál." -origo
"Új padló
Vadonatúj padlólemezt terveztek a Giuliettának az olaszok. Neve egyszerűen Compact, moduláris felépítésének hála azonban könnyedén lehet szélesíteni és nyújtani is, így a jövőben valószínűleg ez lesz a 159-es és a Brera-Spider duó, valamint több Chrysler, Dodge és Jeep platformja is. Alkalmas összkerékhajtás fogadására is, így a legsportosabb és a terepes modelleknek is megfelel. Több mint 90 százalékban nagy- és ultranagy-szilárdságú acélból áll, tömege 16 kilogrammal kisebb a Bravo padlólemezénél (mindössze 174 kilogramm), pedig jóval merevebb annál." -origo
GTPeti2012-02-15 22:39:56 // 19176
Linkeld már be légyszi a cikket, amiben ez az alvázas kép volt! Thx.
Kazes☻2012-02-15 22:24:41 // 19174
Juliskában simán elfér, hogy hátul kaparjon. :)
Kazes☻2012-02-15 22:13:46 // 19173
Kazes☻2012-02-15 22:13:07 // 19172
És ott van pl. a mazda mx5 is, de tudom az csak 2 személyes. :)))
GTPeti2012-02-15 22:08:31 // 19171
Engedd meg, hogy reagáljak. ;)
Az, hogy legyen egy olcsó, ámde hátsókerekes padlója a Fiat konszernnek, az SZVSZ inkább elhatározás, mint pénz kérdése. (Bár utóbbi is.) El kéne dönteni, hogy mit akarnak. Amit NaTo írt, az szerintem is az amit nagyon sokan várnak az Alfától. Nem kell hightech sportautó, viszont egy élvezetes és megfizethető sport(os)autó igen. Ja és nyugodtan fogyaszthat annyit, mint egy átlagautó, mivel nem hightech masina, hanem megfizethető, ez érthető is.
Ja és a 6 milla az használtan már csak 3. (A Toyotánál pont most csináltak egy olcsó hátsókerekes sportautót. Semmi extra technika, mégis vinni fogják.)
(A kütyüs kéréssel ne is foglalkozzunk sokat, nem ez a döntő szempont.)
Az, hogy legyen egy olcsó, ámde hátsókerekes padlója a Fiat konszernnek, az SZVSZ inkább elhatározás, mint pénz kérdése. (Bár utóbbi is.) El kéne dönteni, hogy mit akarnak. Amit NaTo írt, az szerintem is az amit nagyon sokan várnak az Alfától. Nem kell hightech sportautó, viszont egy élvezetes és megfizethető sport(os)autó igen. Ja és nyugodtan fogyaszthat annyit, mint egy átlagautó, mivel nem hightech masina, hanem megfizethető, ez érthető is.
Ja és a 6 milla az használtan már csak 3. (A Toyotánál pont most csináltak egy olcsó hátsókerekes sportautót. Semmi extra technika, mégis vinni fogják.)
(A kütyüs kéréssel ne is foglalkozzunk sokat, nem ez a döntő szempont.)
Tedi2012-02-15 21:50:25 // 19170
Kicsit ellentmondásosak az igényeid szerintem.
Eleve, kiidulva abból, hogy Fiatnéknál most nincs is olyan padló (a 4C specó, kölcsön kért padlóját leszámítva), ami tudna csak hátsókereket. Nem lehet olcsó autóról beszélni, mert egy autóhoz egy padlót felhasználni....qrvadrága, és senki nem csinál ilyet a tömeggyártók közül.
Ezt félretéve szerinted mennyibe kerülne egy nem szénszálas, tök klasszikus, hátsókerekes, 1.8 TBi Alfa, mondjuk a MiTo alapjain? Nem 5 milla az biztos, de nem is 6. ami meg ugye az itt fórumozók jelentős részénél már kicsapja a biztosítékot. Ja, és akkor még arról nem is beszéltünk, hogy persze egyen 1 litert 100-on, sőt, termelje inkább a benzint :) Mert ez is (irreális) elvárás szokott lenni.
A kütyüs kifogás, vagy kérés meg mostanság egy tömegautóban....paradoxon :) Mert a legtöbb igényt ki kell elégítenie ahhoz, hogy akkora példányszámban fogyjon, hogy megérje.
Röviden: szerintem lehetetlent kérsz, kértek.
Eleve, kiidulva abból, hogy Fiatnéknál most nincs is olyan padló (a 4C specó, kölcsön kért padlóját leszámítva), ami tudna csak hátsókereket. Nem lehet olcsó autóról beszélni, mert egy autóhoz egy padlót felhasználni....qrvadrága, és senki nem csinál ilyet a tömeggyártók közül.
Ezt félretéve szerinted mennyibe kerülne egy nem szénszálas, tök klasszikus, hátsókerekes, 1.8 TBi Alfa, mondjuk a MiTo alapjain? Nem 5 milla az biztos, de nem is 6. ami meg ugye az itt fórumozók jelentős részénél már kicsapja a biztosítékot. Ja, és akkor még arról nem is beszéltünk, hogy persze egyen 1 litert 100-on, sőt, termelje inkább a benzint :) Mert ez is (irreális) elvárás szokott lenni.
A kütyüs kifogás, vagy kérés meg mostanság egy tömegautóban....paradoxon :) Mert a legtöbb igényt ki kell elégítenie ahhoz, hogy akkora példányszámban fogyjon, hogy megérje.
Röviden: szerintem lehetetlent kérsz, kértek.
NaTo2012-02-15 14:30:37 // 19169
szerintem ilyen nem lesz :)))
Kazes☻2012-02-15 13:37:22 // 19168
Jaaa..., és nem Disco stílusban! ; )))
...esetleg lehet még (ha bele veszi) MiTo NaTo NoTa. :)
...esetleg lehet még (ha bele veszi) MiTo NaTo NoTa. :)
GTPeti2012-02-15 13:09:23 // 19167
...és az lesz a NaTo-NoTa. :)
vm2012-02-15 12:13:47 // 19165
Azért mert a piac nagyjának pont ezek a f.ságok kellenek, amik Neked, nekünk nem...
Putyesz2012-02-15 12:07:35 // 19164
a szivemből szóltál......
Kazes☻2012-02-15 10:34:22 // 19163
És milyen igaz! De vigyázz, mert a végén még egy szerzemény (nóta) lesz belőle!!! :DDD
NaTo2012-02-15 10:28:10 // 19162
Már megint egy prototípus... újragondolták, leporolták...
Könyörgöm, mikor gyártanak már szériában, megfizethető, sportos, hátsókerekes vagány kocsikat, amikkel élvezet gurulni???
Nem kell V8-as motor bele, pont elég lenne 1.8 turbo...
Nem kell kézzel csinálni a szénszálas alu. hiperkönnyű karosszériát, jó lenne a hagyományos is...
Nem kell 500 db-ban limitálni, hátha tudnék én is venni egyet.
Nem kell bele hegymenetből segítő elindulás, meg elektronikus kézi, meg dvd lejátszós iphone kihangosító, meg semmilyen buziskodás, én autózni szeretnék!
Kormányt, 3 pedált meg egy váltót bele...
Miért nem gyártanak végre megint Alfa Romeo-t?
Könyörgöm, mikor gyártanak már szériában, megfizethető, sportos, hátsókerekes vagány kocsikat, amikkel élvezet gurulni???
Nem kell V8-as motor bele, pont elég lenne 1.8 turbo...
Nem kell kézzel csinálni a szénszálas alu. hiperkönnyű karosszériát, jó lenne a hagyományos is...
Nem kell 500 db-ban limitálni, hátha tudnék én is venni egyet.
Nem kell bele hegymenetből segítő elindulás, meg elektronikus kézi, meg dvd lejátszós iphone kihangosító, meg semmilyen buziskodás, én autózni szeretnék!
Kormányt, 3 pedált meg egy váltót bele...
Miért nem gyártanak végre megint Alfa Romeo-t?
Kazes☻2012-02-14 21:15:34 // 19161
Szuper ez az új Disco Volante! Kereke nem is lesz? Rögtön már homok sikló (vagy mi a Star Warsból) lesz?! Igencsak előre mutató! :)
zolee1452012-02-14 19:03:01 // 19160
Az ezer éves vicc jutott eszembe: Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!
Tedi2012-02-14 18:17:47 // 19159
Kettes voltam, kikérem magamnak! :D
Javítva, köszi!
Javítva, köszi!
picturesmaker2012-02-14 18:12:42 // 19158
"Összesen három darab készült belőle, egy kupé és háron kabrió."
Matekból 1-es!!!! :-))))
Matekból 1-es!!!! :-))))
Puskin2012-02-14 17:45:37 // 19157
GT Ɨ|ѯ2012-02-14 17:36:47 // 19156
koppintgatnak a fiúk...:-)
Kazes☻2012-02-14 09:49:44 // 19155
A Kamal? Neeem iiiis! :)
Kazes☻2012-02-14 09:48:03 // 19154
El se kezd, mert valszeg ilyen nem lesz egy darabig. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-14 09:07:12 // 19153
reméljük, elég böszme így szemből
Grando2012-02-14 09:06:46 // 19152
Alig 9 éve még nem tűnt annak. Változik a világ. ;)))
Qtya752012-02-14 08:35:18 // 19151
Az tutti, nagyon szép darab!! Csak nem tudom mennyi ideig kellene rá gyűjtögetnünk! :-))
Junior2012-02-14 08:31:15 // 19150
ez fantasztikus! erre lenne értelme gyűjteni
Kazes☻2012-02-13 14:43:25 // 19148
Jó régi már cegénke! Akkor meg kellett volna csinálniuk szerintem. :)
Kareszka19842012-02-13 14:41:15 // 19147
G-MANN🍀2012-02-13 14:39:12 // 19146
tényleg :-) :-)
Kazes☻2012-02-13 14:29:26 // 19145
Ez nem csak úgy néz ki, szvsz. :)))
zolee1452012-02-13 14:26:05 // 19144
Ez most úgy néz ki, mint amit középen hosszára ketté vágtak, beletoldottak vagy 8-10 centit és összeheggesztették. Érdekes módja a szélesítésnek.:D Sztreccslimó, de keresztben nyújtva.:D
Kazes☻2012-02-13 14:20:06 // 19143
Szvsz így sem lenne rossz, csak már nem ésszerű. Persze normális állapotban. Nekem a Kamal is nagyon tetszett anno. :)