Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Xixo2011-05-03 01:24:20 // 18201
Arról nem beszélve, hogy ez jó esetben is csak egy GT-Brera utód lesz, nem a 159-esé...
1372011-05-02 23:41:57 // 18200
Ezek a Giuliáról készült képek még mindig abból indulnak ki, hogy az Alfa szép autókat fog kiadni. Az utolsó két modelljük alapján ezt maximum a Kék Osztriga bárban gondolják így.

Valami újabb mosómedve szemű uniszex cucc inkább realitás.
Buksi2011-05-02 20:21:49 // 18199
Aham... ;-)
finucci2011-05-01 21:45:39 // 18198
Grando2011-04-29 20:33:55 // 18197
Reméljük (!), hogy még kb. megfizethető áron... és hogy valóban lesz is. ;)))
Jimmi T.2011-04-29 13:23:27 // 18196
Egyetértek a 4C vonatkozásában. Dögös, modern kupé, még kb megfizethető áron. 230-250 ló a 850kg-hoz nyakig elég. A tervezett évi 1500 db már több mint arculatépítés. Aztán jöhet a 159 és a166 utód is.
BeeGee2011-04-29 13:17:13 // 18195
A 4C talán pont ilyen lesz.
Ám ha azt a modellt is elbakják (értsd valami agylövés mentén kéthengeres 100LE fog 1500 kg-t cipelni, de beparkol magától) akkor részemről végképp megállt a karrier a 159esnél.
Kompressz úr2011-04-29 12:59:03 // 18194
Az átlag Alfa user sokra megy a 8C meg a 4C utáni vágyakozással. Olyan modellek kellenének, amiket ma, holnap eccerű földi halandó is meg tud rendelni, ha kupét, kabriót vagy telekjárót akar. Ez az egész FIAT csoport (a Chryslert most hagyjuk) problémája, a FIAT 500-on kívül nincs egyetlen rétegmodellje sem.
BeeGee2011-04-29 10:19:58 // 18193
Ha a 8C és 4C nem lenne, bennem már rég kihalt volna a remény, hogy az Alfa tud még vágyakozást keltő autókat tervezni.
Úgyhogy remélem a 4C-t nem adják fel.
TarP2011-04-29 10:14:57 // 18192
A lényeg hogy a Mercedes, BMW megteheti, hogy a 26 modelljükön felül kiadnak egy ilyen 45Milliós valamit viccből.
BeeGee2011-04-29 09:56:58 // 18191
Engem ez nem zavarna, ha lenne pénzem rá :)
Gyártsanak mindenből 100 db-ot, kis műhelyekben, helyre állna az Alfák értéktartása.
Mondjuk ez a Zagato nem kéne, nem tetszik.
TarP2011-04-29 09:41:30 // 18190
Van 3 vékonyréteg modellünk: 8C, Zagato, 4C.

Nincs egy coupen-k, nincs egy nagylimuzinunk... És rinyálunk, hogy nincs elegendő darabszám, így lassú a fejlesztés.
Vikking 3112011-04-29 09:40:31 // 18189
Egytértek, talán exkluzívabb így az imidzs ámerikában...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-29 09:26:03 // 18188
tényleg okosan csinálják... 3 modellnél járunk mi a terv jövőre kettő?
Cgo2011-04-29 09:18:56 // 18187
szerintem meg nincs igazad. naponta vannak ilyen hirek, azok kozott siman elveszne egy "ujabb kozeposztalyu, sima utcai gep az Alfatol" hir, viszont a ezekre a (gondolom nagyreszt kezzel keszult) modellekre

1. mindenki felkapja a fejet es a gyerekek elkezdik az ágyuk fole ragasztgatni
2. foleg amerikaban felkapjak a fejuket es fejben csinalnak egy refresht, hogy az Alfa Romeo nem ujfajta hamburger, hanem automarka
3. nem kell gyartosort csinalni, gyarat epiteni, munkasokat fizetni
4. osztott koltseg a Zagatoval (gondolom)
5. nagyszerias modell johet, ha mindez lefutott es kesz a terep

Szerintem okosan csinaljak.
BeeGee2011-04-29 09:12:15 // 18186
Ezt Zagato gyártja Alfa emblémával.
Azon kívül semmi köze hozzá a Fiatnak, szerencsére :)
Kn[.]xX2011-04-29 09:01:28 // 18185
azért nekem ez jobban tetszett:)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-29 08:53:28 // 18184
a fennmaradáshoz vagy előrelépéshez darabszám kell nem koncepció autók vagy limitált szériák...8C-t is lehetett volna csinálni V6-tal olcsóbb pénzért ....
mesa2011-04-29 08:48:43 // 18183
Nem a darabszám a lényeg, hanem maga a lépés. Ezt kell benne látni
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-29 08:47:04 // 18182
9db-bal? nagy hódítás....miért nem széria????
mesa2011-04-29 08:36:01 // 18181
Nagyszerű! Megvalósult az elképzelésem :) Mondtam én az előzőnél, hogy hiába 8C alapú, de az arányai erősen Viperre hajaznak. És lám-lám, meg is lett Amerika meghódítása az olasz mester által :))
TarP2011-04-29 08:31:56 // 18180
Jogos. Nem értem miért kell ilyen sok vékonyréteg-0 réteg modell.

Egy GT utód kellene 1750TBi-val, meg némi 3.6V6-tal!

Villogtatjuk a design-okat csak épp megvenni nem lehet... Akkor minek, hogy legyen mit másolnia a Mazdának, Seat-nak??? Majd ők adnak belőle 7 milliós változatot és 150.000 példányt, mi meg mondjuk, hogy de a 9 darab előbb volt... és???
Blade2011-04-29 07:01:13 // 18179
Kapják be a kilenc példányukat....
GT Ɨ|ѯ2011-04-29 06:05:37 // 18178
9db...:-)

hm...max 1:43-ban majd talán....
Xixo2011-04-29 01:43:03 // 18177
Ha minden igaz, akkor ez az Abarth lesz az! És akkor majd amikor azt megveszed, a mostanit eladhatod nekem! :)))
Buksi2011-04-29 00:13:24 // 18176
Szerintem sem csúnya! ;-)
vm2011-04-28 21:21:22 // 18175
Úgy bizony, rendben van. Nagyon ;-)
Vikking 3112011-04-28 21:16:51 // 18174
Ez így senkinek nem keltette fel az érdeklődését? :D

Bemutatták a V10-es Alfa sportkocsit.

Én ha vájper, ha nem, csurgok tőle. Mindenhonnan.
Tedi2011-04-20 21:44:44 // 18173
:DDD Deal :)
KGBMAN2011-04-20 21:18:29 // 18172
Megelőztél :)))
Belga2011-04-20 20:59:43 // 18171
mesa2011-04-19 20:45:25 // 18170
Még valami az OFFoláshoz:
egy jó állapotú, bőr belsős Tipo GT-t, vagy egy Coupet bármikor második hétvégi autónak elfogadnék :)
mesa2011-04-19 20:41:39 // 18169
OFF
Barchetta >> Fiat Punto MkI.
Tipo / Tempra >> Alfa 155. Annak még az ajtaja is megegyezik.Fel--le csavarozhatod mind a két autón. Viszont az 55 után volt egy 64-em, és most van egy 56-om

it is sufficiently different from the original "Tipo" one to be seen as a new platform
A 156 elől kettős keresztlengőkaros, a Tipo meg MacPherson. Elég erősen áttételesen sem Tipo
Ellenben The Punto Mk 1 of 1994 was derived from the Fiat Tipo, with the same suspension configuration - MacPherson struts at front, trailing arm at the rear. A Barchetta viszont egy az egyben az Mk 1 Punto-n alapszik. Kettőnk közül tehát Neked van áttételesen Tipod :P

Van még az a keveredés, hogy létezik padlólemez is "Tipo" néven, és létezett egy FIAT modellis, Tipo néven. De ezt persze tudjukjól ;)

De ahogy mondod, pont ugyanennyire lehet, hogy nekem áttételesen egy Ferrarim van, mivel a Selespeed a Ferrari 355 F1 elektro-hidraulikus váltóját kapta. Szóval, Ferrari az! ;DDD

Ezt így gyorsában levezettem,remélem érthető voltam ! :)
De ha nemtudtalak meggyőzni, akkor legyen igazad:

mind a kettőnknek Tipoja van, csak a tiedről lefújhatja egy erősebb szél a tetőt.
Tedi2011-04-19 11:49:19 // 18168
Nagyon zárójelben jegyezném meg, hogy várok egy barchetta utódot ;)
Xixo2011-04-19 11:42:38 // 18167
Ezt az Abarth formát még a Barchetta utódjaként emlegették jó néhány évvel ezelőtt...
Tedi2011-04-19 11:18:24 // 18166
Mesa, a helyedben én hallgatnék, mert Neked meg áttételesen egy Fiat Tipód van :D
Grando2011-04-19 11:11:01 // 18165
Én is attól tartok, hogy hamarabb fogunk ilyesmit látni tőlük az utcán, mint az Alfától (Fiat csoporttól). Bárcsak ne lenne így. ://
mesa2011-04-19 10:44:26 // 18164
Figyelj, nem fijátos vagy? :D Akkor Neked nincs is választási lehetőséged :P
Tedi2011-04-19 10:33:05 // 18163
Menjünk vissza a homokozóba? :D Najó, de az enyém az alfás lapát, Neked már csak az ójdis marad :P
mesa2011-04-19 10:30:40 // 18162
Kabbe. Pedig lehetett volna fikázni az ódisokat, hogy utánozás-majomszokás :D
Tedi2011-04-19 10:14:51 // 18161
Nekem is inkább az Abarth kéne. Ciki, de evvan :)
Tedi2011-04-19 10:14:03 // 18160
Olvastam tegnap, de nem éreztem nagyon ütősnek. Megmarad háttérsztorinak, egyszer majd elsütöm :)
BeeGee2011-04-19 10:13:20 // 18159
Azzal várjunk még, nehogy beelőzzenek.. Ebben a tempóban még az is esélyes lehet :(
mesa2011-04-19 10:01:17 // 18158
Akkor a következő hír lehetne, amit ajánlottam, hogy Piech-ék már kiadták az ukászt a 4C Audi megfelelőjének tervezésére! ;) Kissé felpezsdült a kompakt sportkupé kategória :))
Selmak2011-04-19 10:01:12 // 18157
Skoda többek között annak köszönhette a sikerét hogy malaccá, szappantartóvá gömbölyített jürgenekkel ellentétben a konzervatív szögletes formavilágot hozta, ráadásul nem török és szerb bolgár vendégmunkások villázták össze, ezért jobb volt az összeszerelés minősége mint a anyavállaltnál.
mesa2011-04-19 09:59:09 // 18156
Szerintem az Abarth sem kutya :) Nekem még jobban is tetszik a széles "szája"
BeeGee2011-04-19 09:54:12 // 18155
Az kell mondjam, a roadster Abarth ebben a formában jobban néz ki, mint a 4C. Pedig az is bejön..
Selmak2011-04-19 09:52:07 // 18154
Piech milyen anyagra állt át újabban? XD
Tedi2011-04-19 09:42:56 // 18153
Detto. De erős a gyanúm, hogy egyidejűleg vezetik be. Legalább is Wester szavaiból én ezt olvastam ki még a premieren.
SKrisz2011-04-19 09:36:59 // 18152
Ez tök jó... Engem mondjuk jobban érdekel, hogy Európában mikor lesz (ha lesz...) piacon a 4C :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak