Mondjuk, hogy a két kommentet betudjuk AdiArsenal kolléga zsenge korának, 1987-ben született :)
AdiArsenal!
Olvass kicsit vissza az Alfa Romeo 104 éves történelmében, lehet sokmindent másképp fogsz látni ;) Ne csak a jelenben élj és a jelen alapján ítélj ;) Kezdve pl onnan, hogy a MiTo honnan kapta a nevét :)))
Tommi2014-05-08 23:02:02 // 20792
AdiArsenal2014-05-08 14:34:01 // 20790
Az engem nem érdekel, nekem a régebbi Alfák nem tetszenek, 147 utániak tetszenek
vm2014-05-08 12:54:53 // 20789
Ezt azért itt nem hiszem hogy túl sokan osztanák... ;-)
Tedi2014-05-08 10:44:51 // 20788
Sracok, azert egymas torkanak ne essetek, a cikkhez felhasznalt kep egy evek ota terjengo photoshop, semmihez semmi koze :)
Buksi2014-05-08 09:18:06 // 20787
Sztem ez rohadt jól néz ki úgy, ahogy van. ;-))
AdiArsenal2014-05-08 05:48:54 // 20786
Nem lesz új MiTo :( Pedig minden idők legszebb Alfája a Giuliettával együtt!
Zsombor2014-05-08 00:41:49 // 20785
Jesszus! Honnan van az a lámpa? BMW bontóból? :) Amúgy a forma eléd dög.
WarbiRunner (Gyuri)2014-05-07 10:53:10 // 20782
Sőt...hülye vagyok, ezt már be is mutatták hivatalosan?
VKG231!!! (156+75)2014-05-07 10:50:01 // 20781
Hát ez a krájzler nem valami eredeti...
WarbiRunner (Gyuri)2014-05-07 10:46:33 // 20780
Talán már hihető hogy jövőre valami szedán szerűt gyártanak majd. Ugyanis Chrysler spy shot már van. Gondolom ez lesz a Giulia alapja is, vagy ki tudja minek nevezik majd. Remélem kicsit formásítanak még rajta, de a semminél már sokkal jobb :-)
tdemeter2014-05-06 19:07:18 // 20778
http://www.forbes.com/sites/joannmuller/2014/05/06/alfa-romeo-to-spend-7-billion-on-brand-relaunch/
7 oraval ezelotti hir!
7 oraval ezelotti hir!
GTPeti2014-05-06 18:29:50 // 20777
"De ha hasonló módon átvenné akár a VW"
Erre én is NULLA esélyt látok. NEM akarok TFSI és TDI motoros Alfát, mert AZ már tényleg nem Alfa. Márpedig gondolhatod, hogy nem másféle motorokat tennének bele. No meg a plattform... Még belegondolni is rossz a VW nagy plattformegyesítésében milyen alapokra építenék. No meg a Baukastensystem sem kimondottan az az olasz virtus, már ami a benne rejlő cuccokat illeti... A VW brandet vesz, nem mást. A Lambo teljesen más, annál felfelé terjeszkedtek, márpedig Golf futóművet mégsem rakhatnak bele, így szükségszerűen megmaradt a gyár és az olasz tervezés. Jómagam még a gondolattól is írtózom, hogy "Alfa Romeo by Volkswagen".
Erre én is NULLA esélyt látok. NEM akarok TFSI és TDI motoros Alfát, mert AZ már tényleg nem Alfa. Márpedig gondolhatod, hogy nem másféle motorokat tennének bele. No meg a plattform... Még belegondolni is rossz a VW nagy plattformegyesítésében milyen alapokra építenék. No meg a Baukastensystem sem kimondottan az az olasz virtus, már ami a benne rejlő cuccokat illeti... A VW brandet vesz, nem mást. A Lambo teljesen más, annál felfelé terjeszkedtek, márpedig Golf futóművet mégsem rakhatnak bele, így szükségszerűen megmaradt a gyár és az olasz tervezés. Jómagam még a gondolattól is írtózom, hogy "Alfa Romeo by Volkswagen".
Tommi2014-04-30 16:19:06 // 20774
Részben már megválaszolta vm kolléga, a Seattal próbáltak latinos-sportos arculatú márkát felépíteni, nem sok sikerrel :) Túraautóban és itt-ott nem rosszak a Seatok, de nincs múltja, nincs presztízse. Szerintem ha esetleg a VW vásárolna fel minket, akkor a Seat át lenne pozicionálva máshová és a "helyére" lépne az Alfa.
Buksi2014-04-29 22:41:28 // 20773
Nagyon is az lenne! ;-)))
Kazes☻2014-04-29 22:34:20 // 20772
Guszti... lenne. :)
VKG231!!! (156+75)2014-04-29 20:43:22 // 20771
A kérdés az, hogy kell-e nekik... De igen, az egy jobb verzió lenne szerintem is.
Halesz2014-04-29 20:36:00 // 20770
Én őszintén remélem, hogy a BMW veszi meg...
VKG231!!! (156+75)2014-04-29 20:33:33 // 20769
Na pont ez az. Erre jutottak vele. Nézd meg a Leont... Ugyanez lesz az új Alfa modellekkel is.
Nem kell megőrizni semmit, de nekem az is elég lenne ígéretnek, ha nem véreztetnék ki...
Másrészt az összes modell a cuccok B vagy C vonalbeli variánsait kapja meg Seatéknál.
Majd biztos az Alfát fogják tolni... De felőlem aztán tolják, kelljen csak 30-35 ezrenként motort cserélni bennük (TFSI), az majd segít a presztízs emelésében...
Mondjuk perpill új Fiatot se vennék Alfa emblémával, így új VW-t sem fogok. A régi csicsafiat Alfák legalább egyéniségek voltak...
Nem kell megőrizni semmit, de nekem az is elég lenne ígéretnek, ha nem véreztetnék ki...
Másrészt az összes modell a cuccok B vagy C vonalbeli variánsait kapja meg Seatéknál.
Majd biztos az Alfát fogják tolni... De felőlem aztán tolják, kelljen csak 30-35 ezrenként motort cserélni bennük (TFSI), az majd segít a presztízs emelésében...
Mondjuk perpill új Fiatot se vennék Alfa emblémával, így új VW-t sem fogok. A régi csicsafiat Alfák legalább egyéniségek voltak...
vm2014-04-29 20:25:36 // 20768
Az tök más sztori.
KONKRÉTAN azért vették meg, hogy az legyen a brand Alfája.
Sem múltja, sem hagyománya, mit őriztek volna meg?
KONKRÉTAN azért vették meg, hogy az legyen a brand Alfája.
Sem múltja, sem hagyománya, mit őriztek volna meg?
VKG231!!! (156+75)2014-04-29 19:54:53 // 20767
Oké. És a Seat?
Tommi2014-04-29 17:46:03 // 20766
Azt leszámítva, hogy a Gallardo V10-esét betették az S6-os vagy milyen Audiba, illetve, hogy sok ingolstadti rendszámú négykarikás cégautó áll a gyár parkolójában, nem nagyon szóltak bele a németek, hogy mit hegesztenek össze a srácok Bolognában. Ugyanott és ugyanazok az emberek szerelik össze az autókat és Jürgen meg Hans nem ültek oda okoskodni. Jól megy a Lambonak, stabil háttér, van pénz fejleszteni, de ugyanakkor meghagyták a szabadságát is. Nem jártak rosszul azzal, hogy a VW Gruppe megvette őket.
Szerintem egyikünk sem tudná feldolgozni, ha az Alfa lehúzná a rolót. De ha hasonló módon átvenné akár a VW, akár más, ahogy ez a honfitársánál történt és talpra tudna állni a cég a totális csőd helyett, akkor szerintem sokan lenyelnénk azt a békát, hogy új tulajdonos lett.
Szerintem egyikünk sem tudná feldolgozni, ha az Alfa lehúzná a rolót. De ha hasonló módon átvenné akár a VW, akár más, ahogy ez a honfitársánál történt és talpra tudna állni a cég a totális csőd helyett, akkor szerintem sokan lenyelnénk azt a békát, hogy új tulajdonos lett.
Grando2014-04-29 14:43:53 // 20765
Na ja. Jó eséllyel megint csak vaklárma, hogy legyen már szó a márkáról. Ha már valódi hír nemigen akad.
.......................2014-04-29 14:27:04 // 20764
sehol egy szó Sem a Kupékról..
.......................2014-04-29 14:21:51 // 20763
mindegy ,csak legyen már valami
kezdjenek el modelleket gyártani
mindegy hogy VW vagy Fiat alapra
kezdjenek el modelleket gyártani
mindegy hogy VW vagy Fiat alapra
VKG231!!! (156+75)2014-04-29 13:41:50 // 20762
Ahogy gondolod :D Lesz majd új Giulietta MQB platformon, EGÉSZEN MÁS LÁMPÁKKAL, mint az aktuális Leon. Hurrá! :D
Grando2014-04-29 13:38:42 // 20761
Nem eszik azt olyan forrón. Bár ennél a lassú és szánalmas sorvadásnál az is jobb lenne.
VKG231!!! (156+75)2014-04-29 13:37:32 // 20760
Megy a VW-hez letétbe :D
Grando2014-04-29 13:24:59 // 20759
Tényleg juhéj. Végre! :)
Önállósul az Alfa Romeo
Önállósul az Alfa Romeo
VKG231!!! (156+75)2014-04-29 13:17:27 // 20758
Juhéj! ...... :/
Giallo752014-04-20 22:43:15 // 20757
Nagyon sajnálom :(
quasimoto2014-04-18 00:35:59 // 20756
Akkor isdesüss:
- ezek fillérekért gyártott alkatrészek, csak nekünk vevőknek képviselnek értéket, mert az ár amiért megkapjuk magas
- rég kifutott modellek alkatrészei, melyek nem az alkatrészraktárból származnak ( egyik sem kopóalkatrész, a HF sem igazi kopóalkatrész, a szívósor pláne ) hanem a gyártásra betárazott készletekből. Ezeket nem használták fel, túl sokat rendeltek. Az olaszoknál ez gyakrolatilag így van mióta a világ világ.
- kell a hely a raktárban az új cuccoknak, amiket majd 15 év múlva dobnak ki és bizony drágább a hely mint a kacatok értéke
- ezek a cuccok az értékesítési toplisták alján vannak, a várható értékesítés minimális
- nem árulják ki kedvező áron, mert úgy gondolják sérülne az évtizedek alatt kialakított ( arcátlan ) alkatrészár tematika
Kultúráltabb cégek az ilyen túlrendelt cuccokat eladják ( elképesztően alacsony áron ) a márkára specializálódott dealereknek, akik szép haszonnal de a gyári ár ca. feléért elárulgatják még pár évig, így mindenki jól jár.
Az Alfa úgy látszik teliszarja a rajongókat, a dealereket és úgy nagyjából ezt az egész klasszikus vonalat. Lassan minden jelentősebb márkának van klasszik üzletága. Porsche, BMW, Mercedes, stb. komoly zsetont kaszálnak az - ócska szar minőségben, az eredeti gyári alkatrészeknék sokkal gyengébb - újragyártott cuccokon. Az utcán hever a pénz. Az Alfa ezt is leszarja. Még a meglévőket is kidobja :), beszarok. Aki hülye haljon meg.
- ezek fillérekért gyártott alkatrészek, csak nekünk vevőknek képviselnek értéket, mert az ár amiért megkapjuk magas
- rég kifutott modellek alkatrészei, melyek nem az alkatrészraktárból származnak ( egyik sem kopóalkatrész, a HF sem igazi kopóalkatrész, a szívósor pláne ) hanem a gyártásra betárazott készletekből. Ezeket nem használták fel, túl sokat rendeltek. Az olaszoknál ez gyakrolatilag így van mióta a világ világ.
- kell a hely a raktárban az új cuccoknak, amiket majd 15 év múlva dobnak ki és bizony drágább a hely mint a kacatok értéke
- ezek a cuccok az értékesítési toplisták alján vannak, a várható értékesítés minimális
- nem árulják ki kedvező áron, mert úgy gondolják sérülne az évtizedek alatt kialakított ( arcátlan ) alkatrészár tematika
Kultúráltabb cégek az ilyen túlrendelt cuccokat eladják ( elképesztően alacsony áron ) a márkára specializálódott dealereknek, akik szép haszonnal de a gyári ár ca. feléért elárulgatják még pár évig, így mindenki jól jár.
Az Alfa úgy látszik teliszarja a rajongókat, a dealereket és úgy nagyjából ezt az egész klasszikus vonalat. Lassan minden jelentősebb márkának van klasszik üzletága. Porsche, BMW, Mercedes, stb. komoly zsetont kaszálnak az - ócska szar minőségben, az eredeti gyári alkatrészeknék sokkal gyengébb - újragyártott cuccokon. Az utcán hever a pénz. Az Alfa ezt is leszarja. Még a meglévőket is kidobja :), beszarok. Aki hülye haljon meg.
Giallo752014-04-16 21:32:19 // 20755
Hát nem tudom, de én szívesen elfogadnám ezt a kupacot :)
Martika832014-04-16 15:55:44 // 20754
Én nem is értem. Fiat kidobta a raktárkészletét vagy mi..? Ezek tök új cuccok.
Buksi2014-04-16 14:25:56 // 20753
Nemcsak a tiéd! :-/
Grando2014-04-16 13:50:27 // 20752
Jaj, ez a kép...! A szívem megint kihagyott egy ütemet.
Martika832014-04-16 12:57:27 // 20751
Giallo752014-04-15 22:08:18 // 20750
A jó öreg Bussot kellene megint gyártani.
Abarai2014-04-08 08:03:26 // 20747
Hátööö...
A moduláris padlólemez és a Ferrari (eredetű) motor nekem nem nagyon jön össze a pehelysúllyal.
A moduláris padlólemez és a Ferrari (eredetű) motor nekem nem nagyon jön össze a pehelysúllyal.
Kazes☻2014-04-07 20:17:31 // 20746
.......................2014-04-03 12:21:25 // 20745
qrva sok meló egy új platformot kifejleszteni,föleg úgy hogy a jövöben minden Olasz autó használni akarja majd,
a BMW a 4 est 3 évig szabta át a 3 as kupéból,úgy hogy az alkatrészek nagy része nem változott,és azt csak mindazért hogy beleférjen a Hybrid Akku
a Mini be a BMW hosszanti diesel Motor installálása is majd egy évig ment,pedig csak egy pár kiegészítö alkatrész változik
szóval krva sok mig
megtervezik
beszállítót keresnek
prototipust gyártanak
tesztelik
és végre kész
ez cakkkli pakli Minimum 5 év
a BMW a 4 est 3 évig szabta át a 3 as kupéból,úgy hogy az alkatrészek nagy része nem változott,és azt csak mindazért hogy beleférjen a Hybrid Akku
a Mini be a BMW hosszanti diesel Motor installálása is majd egy évig ment,pedig csak egy pár kiegészítö alkatrész változik
szóval krva sok mig
megtervezik
beszállítót keresnek
prototipust gyártanak
tesztelik
és végre kész
ez cakkkli pakli Minimum 5 év
WarbiRunner (Gyuri)2014-04-03 11:36:16 // 20744
Ennyi idő alatt én is kifejlesztem már azt a platformot. :-) Kíváncsi lennék a fejlesztőcsapat egy napjára. Van egyáltalán feladatuk? Van egyáltalán fejlesztőcsapat?
Vagy tervezik, tervezik, majd bejön az osztályvezető: "na gyerekek, select all, delete, változott a terv, mostantól hátsókerekes platformot kell csinálni. Másnap elsőkerekest, harmadnap összkerekest, azán a Macudától kapott rajzokon kell kicsit gyömöszölni, aztán csak úgy rajzolgatnak ami tetszik, péntek kávészünet. Vagy fogalmam sincs. Ha egy fejlesztő csapat valamin dolgozik, annak 2-3 év alatt minimális látszatja kéne hogy legyen. Legalább ötlet szinten, vagy guruló prototípus szinten. Nem hiszem hogy fél éves, éves melókat kikukáznak mert hirtelen rájöttek hogy más kell ide az évi 500e-hez. Ez hülyeség. Vagy egyáltalán semmin nem dolgoznak, vagy kevesen vannak (pár tervező akik elvoltak a 4C ínyenckedésen), vagy másnak dolgoznak.
A Giulia mióta is "készül"?
2009-ben már készültek a fantom és PS képek a netre, kezdődtek a találgatások, hogy milyen lesz 2011-ben. 2014 van...
Vagy tervezik, tervezik, majd bejön az osztályvezető: "na gyerekek, select all, delete, változott a terv, mostantól hátsókerekes platformot kell csinálni. Másnap elsőkerekest, harmadnap összkerekest, azán a Macudától kapott rajzokon kell kicsit gyömöszölni, aztán csak úgy rajzolgatnak ami tetszik, péntek kávészünet. Vagy fogalmam sincs. Ha egy fejlesztő csapat valamin dolgozik, annak 2-3 év alatt minimális látszatja kéne hogy legyen. Legalább ötlet szinten, vagy guruló prototípus szinten. Nem hiszem hogy fél éves, éves melókat kikukáznak mert hirtelen rájöttek hogy más kell ide az évi 500e-hez. Ez hülyeség. Vagy egyáltalán semmin nem dolgoznak, vagy kevesen vannak (pár tervező akik elvoltak a 4C ínyenckedésen), vagy másnak dolgoznak.
A Giulia mióta is "készül"?
2009-ben már készültek a fantom és PS képek a netre, kezdődtek a találgatások, hogy milyen lesz 2011-ben. 2014 van...
VKG231!!! (156+75)2014-04-03 09:45:43 // 20743
Ezek hülyék...
According to Autobild, the company (Alfa Romeo) is still planning to offer a Spider but it will be based on their new rear-wheel drive platform. Little else is known about the model but it will reportedly be a lightweight, two seater that arrives in 2016.
According to Autobild, the company (Alfa Romeo) is still planning to offer a Spider but it will be based on their new rear-wheel drive platform. Little else is known about the model but it will reportedly be a lightweight, two seater that arrives in 2016.