Van sok német ismerősöm aki utálta a bmw jét mert hátsókerekes
Eladták mind,és vettek x drive osat,vagy az új active tourert
És vegyes korosztály fiatalok is!
Ok hogy egy sportkocsi hátsókerekes,
De szerintem sem kellene ezt a rwd ennyire isteníteni
A 159 be került volna 300..400lóerő ,öszkerékkel,senki nem nyafogott volna itt se
Szóval a lóerőt kell erőltetni (szerintem)
Ott van az Rs focus,lelépi a legtöbb bmw t ,aztán mégis elöl kapar
.......................2015-04-16 20:49:59 // 21292
Zselé2015-04-16 20:25:23 // 21291
Nem hiszem, hogy egy prémium (vagy prémium árképzésű) márkának az aktuális modelljeivel a mostani tizenévesekre kéne koncentrálni, mert attól, hogy teleposzterezik vele a szobát, nem lesz eladás (hogy felnőtt korukba mi lesz velük, az meg megint más).
Legyünk optimisták:
Egy hátsó kerekes Alfa eltalált motorokkal jól el tudná találni azt a fizetőképes korosztályt, akik igazi vezetési élményre vágynak még.
Messzebb megyek (bilibe lóg a kezem):
A BMW már az 1-esben és a 2-esben is elsőkerék hajtásra és négyhengeres eco motorokra kezd váltani. Lassan szerintem a 3-masra is kiterjesztik ezt, és ott lesz egy rakás vásárló, aki hátsó kerekes, középkategóriás autót keres...
Ami viszont szerintem tényleg gáz, hogy 10 éves modellciklusok vannak... Ez ma már nem elég. Ráadásul ha ma bemegyek egy Alfa szalonba, se közepes limuzint, se kombit, se coupét, se nagyautót, se SUV-ot nem kapok. Inkább szerintem ez a gond, de ez megvan a Fiat kínálatában is, ahol most nagyjából az a nagy mutatvány, hogy az 500-ast gyurmázzák.
Legyünk optimisták:
Egy hátsó kerekes Alfa eltalált motorokkal jól el tudná találni azt a fizetőképes korosztályt, akik igazi vezetési élményre vágynak még.
Messzebb megyek (bilibe lóg a kezem):
A BMW már az 1-esben és a 2-esben is elsőkerék hajtásra és négyhengeres eco motorokra kezd váltani. Lassan szerintem a 3-masra is kiterjesztik ezt, és ott lesz egy rakás vásárló, aki hátsó kerekes, középkategóriás autót keres...
Ami viszont szerintem tényleg gáz, hogy 10 éves modellciklusok vannak... Ez ma már nem elég. Ráadásul ha ma bemegyek egy Alfa szalonba, se közepes limuzint, se kombit, se coupét, se nagyautót, se SUV-ot nem kapok. Inkább szerintem ez a gond, de ez megvan a Fiat kínálatában is, ahol most nagyjából az a nagy mutatvány, hogy az 500-ast gyurmázzák.
Zsunior2015-04-16 15:04:00 // 21290
Hát azért volt itt még egy néhány :)
msd2015-04-16 14:17:40 // 21289
Amikor az életkor az egyetlen érv... hát igen, ismerős. :, D
Zsunior2015-04-16 13:23:54 // 21287
Teljesen mindegy, csak valamit lehessen fikkantani... :D
.......................2015-04-16 12:35:25 // 21286
erröl beszélek ,
nem tudom a kolléga mire gondolt????
8 év Volt a megcélzott átrozsdásodási garancia a 159 nél
nem tudom a kolléga mire gondolt????
8 év Volt a megcélzott átrozsdásodási garancia a 159 nél
Liquid2015-04-16 12:28:07 // 21285
a 156-omnál 9 évesen már küszöböt kellet cserélnem
.......................2015-04-16 12:12:02 // 21284
lassan 10 évesek a 159 ek
egyen Sem láttam még rügyezö küszöböt,vagy sárvédöívet
igazából rozsdát sehol
( a segédvázkereten kívül,az meg nem kaszni mert csavaros ,cserélhetö)
egyen Sem láttam még rügyezö küszöböt,vagy sárvédöívet
igazából rozsdát sehol
( a segédvázkereten kívül,az meg nem kaszni mert csavaros ,cserélhetö)
mesa2015-04-15 19:43:29 // 21282
A futóműve lehet, hogy tartósabb, csak a kasznija nem.
Andy2015-04-15 18:38:45 // 21281
Köszi a bókot! ;)))
Kedvenc sportriporterem volt Jenő, aki (K)nézy azt a meccset de nem (K)látja! :))
Oldalamat megtekintve, látható az évjárat! :P ;))))
Persze ahhoz olvasni is kell. :))
És hát valóban a piTSába még nem lettünk elküldve mert 159-ünk, vagy Bélánk, vagy Mitonk esetleg Juliskánk van.
Azt a határt tényleg nem lépte át.
Kedvenc sportriporterem volt Jenő, aki (K)nézy azt a meccset de nem (K)látja! :))
Oldalamat megtekintve, látható az évjárat! :P ;))))
Persze ahhoz olvasni is kell. :))
És hát valóban a piTSába még nem lettünk elküldve mert 159-ünk, vagy Bélánk, vagy Mitonk esetleg Juliskánk van.
Azt a határt tényleg nem lépte át.
Tedi2015-04-15 18:31:05 // 21280
VDani in the house :D
BeeGee2015-04-15 17:56:54 // 21279
Az Amore meg az internet úgy általában nem az a hely, ahol tudni az emberről ismeretlenül, hogy merre hány méter. Neved alapján nem tudni, hogy 28 éves vagy :)
Amorén azért zömében kedves de belterjes társaság van, akik egy egy újonc megnyilvánulásán rendszerint megsértődnek. Pedig ez szvsz hülyeség. Van egy határ, persze, de ezt még nem lépte át a srác.
Amorén azért zömében kedves de belterjes társaság van, akik egy egy újonc megnyilvánulásán rendszerint megsértődnek. Pedig ez szvsz hülyeség. Van egy határ, persze, de ezt még nem lépte át a srác.
Andy2015-04-15 17:20:35 // 21278
A célozgatást NEM én kezdtem. :)))
De a gyerek még a csattogószárnyú falepkét tologatta, mikor Én a vizsgabiztosnak magyaráztam a mozaikban, hogy van azon az Alfettán hátul is féktárcsa, csak beljebb... :))
És ugyan én nem szerelek sem magamnak, sem másnak ám attól még a műszaki érdeklődés megvan és mint olyan a nyomatékról is tudom hogy mihez kell, meg a lóerőről is.
És igen piszkálja a csőrömet és nem csak emiatt a srác miatt, hogy a mai fiatalságban semmi, de semmi tisztelet nincs az idősebbek felé. (kivétel erősíti a szabályt)
Mert ugyan egy csapat vagyunk, (bár ez a gyerek szerintem tévedésből rossz szektorba ült), de nem ittunk egymás lábvizéből. Ha érted a képes beszédem.
Én általában benne vagyok minden vérszívásban, meg ökörködésben, de ez messze nem az volt.
Te régebben olvasgatod már az amorét, áruld már el nekem, mi a fene késztet arra embereket hogy bosszantsák a többséget. Mert ez nem az első ilyen.
Nem értem. Ettől áll fel nekik vagy mi??
Hogy az olaszok impotensek, hogy az egész banda nem ér egy vezérlésmódosítót és hogy a fekete pulcsis egy hazudozó ezt vágom, sőt talán perpill a legjobban itt az Amorén.
Mégsem fikázom az autókat és nem hasonlítom más márkákhoz.
Pedig tudnám elhiheted. :)))
De ez nekem egy ilyen szent fejlövésem, ismersz! :))
ÉS eztán is beleállok majd a trollkodókba, ezt is tudod rólam! ;))
De a gyerek még a csattogószárnyú falepkét tologatta, mikor Én a vizsgabiztosnak magyaráztam a mozaikban, hogy van azon az Alfettán hátul is féktárcsa, csak beljebb... :))
És ugyan én nem szerelek sem magamnak, sem másnak ám attól még a műszaki érdeklődés megvan és mint olyan a nyomatékról is tudom hogy mihez kell, meg a lóerőről is.
És igen piszkálja a csőrömet és nem csak emiatt a srác miatt, hogy a mai fiatalságban semmi, de semmi tisztelet nincs az idősebbek felé. (kivétel erősíti a szabályt)
Mert ugyan egy csapat vagyunk, (bár ez a gyerek szerintem tévedésből rossz szektorba ült), de nem ittunk egymás lábvizéből. Ha érted a képes beszédem.
Én általában benne vagyok minden vérszívásban, meg ökörködésben, de ez messze nem az volt.
Te régebben olvasgatod már az amorét, áruld már el nekem, mi a fene késztet arra embereket hogy bosszantsák a többséget. Mert ez nem az első ilyen.
Nem értem. Ettől áll fel nekik vagy mi??
Hogy az olaszok impotensek, hogy az egész banda nem ér egy vezérlésmódosítót és hogy a fekete pulcsis egy hazudozó ezt vágom, sőt talán perpill a legjobban itt az Amorén.
Mégsem fikázom az autókat és nem hasonlítom más márkákhoz.
Pedig tudnám elhiheted. :)))
De ez nekem egy ilyen szent fejlövésem, ismersz! :))
ÉS eztán is beleállok majd a trollkodókba, ezt is tudod rólam! ;))
Zsunior2015-04-15 16:02:41 // 21277
Ne haragudj de szerintem ezt rosszul értelmezted.
Nem akartam ennyire részletesen belemászni, mert jószerivel már én is csak mosolygok az ilyen dolgokon, de akkor:
Ha visszakeresed honnan indult ez az egész eljutsz Ákey első kommentjéhez, ami nálam és úgy gondolom egyébként, hogy nem csak nálam, kivágta a biztosítékot. Annak is a második fele.
Az, hogy véleménye van "A jövő Alfái"-ról, ami a topic neve is, teljesen rendben van. Ezzel a véleménnyel valaki vagy egyetért vagy nem, akkor is a véleményéhez joga van. De Ákey nem elégedett meg ezzel. Ő a kommentje második felével lefikkantja (és lehet ezt magyarázni, ez akkor is fikázás) a 159est, a Brerat, a MiTo-t, a Giuliettat, a 4C-t.
És még csak az sem érdekel, hogy életében nem volt ilyen autója, és soha nem vezetett ilyet.
Minden alfás ismeri az érzést, amikor a többségében irigy emberek alaptalanul "leszarolasz"-ozzák, negatív megjegyzésekkel illetik szeretett autóját. Mert csak. Ez az adott alfistinek persze marha szarul esik, még akkor is ha Ő akkora jampi, hogy Őt nem érdekli.
Aztán felmegy az interneten a szeretett márkája rajongói oldalára, ahol megint nem lát mást mint:
"159, Brera szép, de ki akar Opelt vezetni 2x drágábban"
"A 4C, MiTo meg a Guiletta három zsákutca"
Milyen rajongói oldal ez akkor?
Legyen negatív véleménnyel az Alfa jelenlegi stratégiájáról, üzletpolitikájáról. Itt ez a topic, hogy leírja. De más tagok autóját ilyen félvállról ne fikázza már. Teljesen tudatlanul ráadásul, mert olyan féligazságokkal, unfair összehasonlításokkal áll elő, hogy az már komikum.
Lehet én vagyok túlságosan szentimentális, de szerintem ez nem való egy rajongói oldalra. Képzeld már el egy találkozón, ahogy besétál a 159/Brera tagokhoz, hogy "ki akar ilyen opelt vezetni? "
De elképzelhető, hogy ez csak nekem nonszensz.
Nem akartam ennyire részletesen belemászni, mert jószerivel már én is csak mosolygok az ilyen dolgokon, de akkor:
Ha visszakeresed honnan indult ez az egész eljutsz Ákey első kommentjéhez, ami nálam és úgy gondolom egyébként, hogy nem csak nálam, kivágta a biztosítékot. Annak is a második fele.
Az, hogy véleménye van "A jövő Alfái"-ról, ami a topic neve is, teljesen rendben van. Ezzel a véleménnyel valaki vagy egyetért vagy nem, akkor is a véleményéhez joga van. De Ákey nem elégedett meg ezzel. Ő a kommentje második felével lefikkantja (és lehet ezt magyarázni, ez akkor is fikázás) a 159est, a Brerat, a MiTo-t, a Giuliettat, a 4C-t.
És még csak az sem érdekel, hogy életében nem volt ilyen autója, és soha nem vezetett ilyet.
Minden alfás ismeri az érzést, amikor a többségében irigy emberek alaptalanul "leszarolasz"-ozzák, negatív megjegyzésekkel illetik szeretett autóját. Mert csak. Ez az adott alfistinek persze marha szarul esik, még akkor is ha Ő akkora jampi, hogy Őt nem érdekli.
Aztán felmegy az interneten a szeretett márkája rajongói oldalára, ahol megint nem lát mást mint:
"159, Brera szép, de ki akar Opelt vezetni 2x drágábban"
"A 4C, MiTo meg a Guiletta három zsákutca"
Milyen rajongói oldal ez akkor?
Legyen negatív véleménnyel az Alfa jelenlegi stratégiájáról, üzletpolitikájáról. Itt ez a topic, hogy leírja. De más tagok autóját ilyen félvállról ne fikázza már. Teljesen tudatlanul ráadásul, mert olyan féligazságokkal, unfair összehasonlításokkal áll elő, hogy az már komikum.
Lehet én vagyok túlságosan szentimentális, de szerintem ez nem való egy rajongói oldalra. Képzeld már el egy találkozón, ahogy besétál a 159/Brera tagokhoz, hogy "ki akar ilyen opelt vezetni? "
De elképzelhető, hogy ez csak nekem nonszensz.
BeeGee2015-04-15 15:38:17 // 21276
Leoltás:
Andy és Ákey pont ugyanarról beszéltek (modern dízel jó hogy megy úgy, mint egy szívó benzines) apud mégis célozgat a korára. Sztem két 16 éves beszélgetett :D
Ősalfások szerint a 159 egy tuti autó, mások szerint csak egy átlagosan teljesítő szép autó. 156hoz képest előrelépés volt, de a konkurenciához képest nem mutatott különösebb pluszt. Az a szomorú hogy 2015ben sincs más, csak egy nyomorult 10 éves típus ami már akkor sem volt egy nagy eresztés, mikor új volt. MiTo és Giu még ekkora figyelmet sem kap.
Bocs, túl negatív vagyok, de a nemtudom hányadik év után hitegetés csalódott vagyok a márkában és semmi jót nem várok tőlük.. Ennek köszönhető hogy ami pár éve menőnek tűnt, az mára nagyon megfakult (véleményem a 159 és Giuról)
Andy és Ákey pont ugyanarról beszéltek (modern dízel jó hogy megy úgy, mint egy szívó benzines) apud mégis célozgat a korára. Sztem két 16 éves beszélgetett :D
Ősalfások szerint a 159 egy tuti autó, mások szerint csak egy átlagosan teljesítő szép autó. 156hoz képest előrelépés volt, de a konkurenciához képest nem mutatott különösebb pluszt. Az a szomorú hogy 2015ben sincs más, csak egy nyomorult 10 éves típus ami már akkor sem volt egy nagy eresztés, mikor új volt. MiTo és Giu még ekkora figyelmet sem kap.
Bocs, túl negatív vagyok, de a nemtudom hányadik év után hitegetés csalódott vagyok a márkában és semmi jót nem várok tőlük.. Ennek köszönhető hogy ami pár éve menőnek tűnt, az mára nagyon megfakult (véleményem a 159 és Giuról)
VKG231!!! (156+75)2015-04-15 15:27:11 // 21275
Nekem műszerfal se kéne, egy fordulatszámmérő azt hadd szaladjon... :D
Zsunior2015-04-15 15:20:57 // 21274
Teljes mértékben igazad van, bár a leoltós részt én nem értem :)
Ezzel nem is vitatkozott senki, szerintem az "ősalfások" is látják ezt.
Ezzel nem is vitatkozott senki, szerintem az "ősalfások" is látják ezt.
.......................2015-04-15 14:52:09 // 21273
én az jelenlegi alfát mit céget kritizálom,de
az olasz technikával semmi bajom,söt
infóképpen dobtam fel mert én sem tuttam eddig,hogy nemcsak az Audi passat vonalon van olyan sokgöbcsuklós futómü
az olasz technikával semmi bajom,söt
infóképpen dobtam fel mert én sem tuttam eddig,hogy nemcsak az Audi passat vonalon van olyan sokgöbcsuklós futómü
BeeGee2015-04-15 14:38:11 // 21272
Hogy van ez szosza, valaki a helyedre tör és az olaszokat véded? :)
Egyébként vannak jó meglátások itt, ami lehet hogy fáj az ősalfásoknak, de attól még jogosak. Az az igazság, hogy az olaszok nagyon nem érzik merre változik a világ, és ha nem fogják meg a mostani tizenéveseket, biztosan lehúzhatják a rolót. Őket meg a fejlesztésekkel, technológiával, kütyükkel inkább lehet motiválni, mint alu pedállal meg hátsókerék hajtással. Megkérdeznél tíz tizenöt évest, 9 tuti választana egy ipadet a középkonzolra, mint hátsókerék hajtást..
Németek lézerlámpával jönnek ki, olaszok meg? Új műszerfal betét, bazeg.. Ami dicsőség volt, rég elmúlt, ebből a fiatal nem lát semmit és az sem érdekli, ha Andy leoltja, mert miért érdekelné..
Egyébként vannak jó meglátások itt, ami lehet hogy fáj az ősalfásoknak, de attól még jogosak. Az az igazság, hogy az olaszok nagyon nem érzik merre változik a világ, és ha nem fogják meg a mostani tizenéveseket, biztosan lehúzhatják a rolót. Őket meg a fejlesztésekkel, technológiával, kütyükkel inkább lehet motiválni, mint alu pedállal meg hátsókerék hajtással. Megkérdeznél tíz tizenöt évest, 9 tuti választana egy ipadet a középkonzolra, mint hátsókerék hajtást..
Németek lézerlámpával jönnek ki, olaszok meg? Új műszerfal betét, bazeg.. Ami dicsőség volt, rég elmúlt, ebből a fiatal nem lát semmit és az sem érdekli, ha Andy leoltja, mert miért érdekelné..
Halesz2015-04-15 14:21:03 // 21271
Én őszintén drukkolok, hogy megvegye valaki.
.......................2015-04-15 12:50:45 // 21270
William2015-04-15 08:47:53 // 21269
Nem tudom ki olvasta ezt a hírt, de azért érdekes!
http://m.totalcar.hu/magazin/hirek/2015/04/14/vasarlot_keres_a_fiat-chrysler/
http://m.totalcar.hu/magazin/hirek/2015/04/14/vasarlot_keres_a_fiat-chrysler/
Zsunior2015-04-15 08:18:57 // 21268
De még mindig ott tartasz, hogy kategóriájában el van maradva az alfa, és eközben jóval a kategóriája feletti típusokkal hasonlítod össze. Szedd már össze magad :D
.......................2015-04-15 07:03:30 // 21267
Van nem egy 3.0Tdi audis ismerősöm
Van elég sok gond az injektorokkal,mivel piezo nem felújítható,van akinek a 6darab injektor csere 600eFt ba fájt,
Alfa még mindíg a solenoid első gen CR rendszert használja ,strapabíró jól bevált
FELÚJÍTHATÓK 25eFt darabáron
Nagynyomású is a bevált CP1,azzal sincsenek gondok
Sőt a multijet 2 a golyófészkes injektorok továbbfejlesztései,
A VAG meg most tér vissza a piezo tól ugyanoda amit az ALFA jtdm ezer éve használ
Van elég sok gond az injektorokkal,mivel piezo nem felújítható,van akinek a 6darab injektor csere 600eFt ba fájt,
Alfa még mindíg a solenoid első gen CR rendszert használja ,strapabíró jól bevált
FELÚJÍTHATÓK 25eFt darabáron
Nagynyomású is a bevált CP1,azzal sincsenek gondok
Sőt a multijet 2 a golyófészkes injektorok továbbfejlesztései,
A VAG meg most tér vissza a piezo tól ugyanoda amit az ALFA jtdm ezer éve használ
Liquid2015-04-15 00:50:35 // 21266
a "Nekem is ellenzőm" "Nekem sincs ellenzőm" akart lenni
Liquid2015-04-15 00:35:49 // 21265
még mindig nem értem mi a bajod :)
Ha 159-ben nem lenne motor akkor sokkal több lenne benne mint a riválisaiban, elég ránézni, de ez tényleg ízlés dolga. Én látok előrelépést, van alapom az összehasonlításra.
A problémát nem 2005-ben kell keresni mikor a 159 kijött hanem 2011-ben mikor utód nélkül kifutott. Nekem is ellenzőm, sőt... Sajna perpill nem látok olyan olasz gépet amivel majd le tudom cserélni a 159-et, és ez elszomorít nagyon, de attól még nem opelozom le és nem hasonlítom felfelé se lefelé, hanem a kategóriáján belül.
Ha 159-ben nem lenne motor akkor sokkal több lenne benne mint a riválisaiban, elég ránézni, de ez tényleg ízlés dolga. Én látok előrelépést, van alapom az összehasonlításra.
A problémát nem 2005-ben kell keresni mikor a 159 kijött hanem 2011-ben mikor utód nélkül kifutott. Nekem is ellenzőm, sőt... Sajna perpill nem látok olyan olasz gépet amivel majd le tudom cserélni a 159-et, és ez elszomorít nagyon, de attól még nem opelozom le és nem hasonlítom felfelé se lefelé, hanem a kategóriáján belül.
Ákey2015-04-15 00:23:26 // 21264
Ezeknek az előrelépéseknek kellett volna akkor örülni, ami alapvető elvárás annyi pénzért, illetve márkától, abban az időben?! Ez már komolyan vicc...
Tényleg utoljára: szeretem az Alfákat, csak az irányvonalat és nagyképűséget nem. Ezzel megbántottam sok embert, ez van.
Ui.: én, mint "tiszavirágos" alfás, mentem az elmúlt 1 év 3 hónap alatt 24 ezer kilométert, ebből kb 15000 autópálya vagy gyorsforgalmi út. Maradék Pest és Tarján (szar utak, most lesz komplett első hátsó futóműcsere- alkatrészek már a lakásban- amit elfogadok és szeretem továbbra is, kb nem látott már új alkatrészeket vagy 7 éve ilyen téren ;) ). Tavaly volt vezérlés, gyertya, kipuff dob csere. Megy, mint a Doxa, úgy, hogy a fél életét nálam 4000 fölötti fordulaton élte. Csak Selenia, fateréba Racing természetesen, következő nekem is az lesz. Pepecselek vele ezt azt, cserélem az olajat rendesen, és megy. Megadom neki a 1,5 percet is indításkor, még többet is néha. Szeretem azért is, mert ugyan első kerekes, de klasszikus Alfa, szeretem, szeretem, szeretem! Mindent megadok neki, de nem ütöttem be a fejem, és tudom, hogy mik a hibái, mikre lehet számítani, s hol tart kiforrotságában egy Alfa a kategóriájához képest. Vagyis, kinézek a fejemből! Béke.
Tényleg utoljára: szeretem az Alfákat, csak az irányvonalat és nagyképűséget nem. Ezzel megbántottam sok embert, ez van.
Ui.: én, mint "tiszavirágos" alfás, mentem az elmúlt 1 év 3 hónap alatt 24 ezer kilométert, ebből kb 15000 autópálya vagy gyorsforgalmi út. Maradék Pest és Tarján (szar utak, most lesz komplett első hátsó futóműcsere- alkatrészek már a lakásban- amit elfogadok és szeretem továbbra is, kb nem látott már új alkatrészeket vagy 7 éve ilyen téren ;) ). Tavaly volt vezérlés, gyertya, kipuff dob csere. Megy, mint a Doxa, úgy, hogy a fél életét nálam 4000 fölötti fordulaton élte. Csak Selenia, fateréba Racing természetesen, következő nekem is az lesz. Pepecselek vele ezt azt, cserélem az olajat rendesen, és megy. Megadom neki a 1,5 percet is indításkor, még többet is néha. Szeretem azért is, mert ugyan első kerekes, de klasszikus Alfa, szeretem, szeretem, szeretem! Mindent megadok neki, de nem ütöttem be a fejem, és tudom, hogy mik a hibái, mikre lehet számítani, s hol tart kiforrotságában egy Alfa a kategóriájához képest. Vagyis, kinézek a fejemből! Béke.
Ákey2015-04-15 00:06:18 // 21263
Akkor nincs is miről beszélni... inkább nem is kellett volna leírnod, számomra bizonyítottál. ;) Nem baj, jó kis tapasztalat ez. Amúgy nem gondoltam volna, hogy ez ilyen vitát vált ki. ASR16-nak igaza van, relax... értelmetlen árral szembe menni. Csak az a bajom, hogy veszünk egy mostani, névleg pajzsos kocsit, s akkor már sarlatán az, ha egy másik pajzsos netán meri szidni az irányvonalát a pajzsgyártónak. Ááhh, soha nem fogom megérteni. Örülök neki, hogy kilátok a fejemből. Üdv
Liquid2015-04-14 22:57:29 // 21262
te tényleg csak fényképről láttál 159-et, de az is max. 150x100 pixeles volt, fénymásolt és feketefehér :D
De ha gondolod és kiérdemled egyszer viszek egy kört ezzel a szar majdnem opellel, aztán meglátod hogy mit nem tud.
Szerintem is most hagyd abba mert ebből már nem nagyon tudsz okosan kijönni később.
Csak hogy tudd a 159-nél pl. az is nagy előrelépés, hogy megfelel az akkori törésteszteknek és az emiatt felszedett jelentős túlsúly ellenére is eszetlenül tud kanyarodni, a futóműve pedig messze tartósabb mint a 156-é, mi ez ha nem fejlődés?
De ha gondolod és kiérdemled egyszer viszek egy kört ezzel a szar majdnem opellel, aztán meglátod hogy mit nem tud.
Szerintem is most hagyd abba mert ebből már nem nagyon tudsz okosan kijönni később.
Csak hogy tudd a 159-nél pl. az is nagy előrelépés, hogy megfelel az akkori törésteszteknek és az emiatt felszedett jelentős túlsúly ellenére is eszetlenül tud kanyarodni, a futóműve pedig messze tartósabb mint a 156-é, mi ez ha nem fejlődés?
Tedi2015-04-14 22:44:30 // 21261
Ez okés, csak a kategória más, ezért nem értettem az AMG-s hasonlatot :)
Andy2015-04-14 21:19:00 // 21260
...hát öcskös, ahogy elnézem a fotódat, lehet hogy régebbi az autószerelő szakmunkás bizonyítványom mint ahány éves vagy. :)))
De mindig szívesen tanulok, az OKOSABBTÓL! ;)))
De mindig szívesen tanulok, az OKOSABBTÓL! ;)))
VKG231!!! (156+75)2015-04-14 21:08:08 // 21259
És mi a kérdés?
.......................2015-04-14 21:07:19 // 21258
Amg nél van sok v8 ,és pomt most kifuttatják a v12 eseket,
A jövöben csak v8biturbo lesz a max motor
Ez is dowsizing
A jövöben csak v8biturbo lesz a max motor
Ez is dowsizing
Tedi2015-04-14 21:02:20 // 21257
OMFG, hogy a villámba keveredett ide pont az AMG?! :DDD Néha próbálom megérteni az észjárásodat, de bocsánat, nem sikerül, biztos én vagyok a segghülye :)
Ha már összehasonlítunk valamit, akkor próbálj meg összehasonlítható dolgokkal példálozni. Tudod, ebben az esetben még a Ferkát is jobban elfogadtam volna, mert ott is tetten érhető, hogy V8 helyett inkább V6 Turbót használnak. A Maseratinál szintúgy. nem azt mondom, hogy CSAK azt használnak, de elkezdték inkább azt használni. Lásd California.
Ha már összehasonlítunk valamit, akkor próbálj meg összehasonlítható dolgokkal példálozni. Tudod, ebben az esetben még a Ferkát is jobban elfogadtam volna, mert ott is tetten érhető, hogy V8 helyett inkább V6 Turbót használnak. A Maseratinál szintúgy. nem azt mondom, hogy CSAK azt használnak, de elkezdték inkább azt használni. Lásd California.
vm2015-04-14 20:57:27 // 21256
Nem, szerintem Andy nem hallott még ezekről a dolgokról... ;-)
ASR162015-04-14 19:36:23 // 21255
Ákos, szerintem engedd el ezt a dolgot mert már nem lesz jobb, sőt..;) Értjük amit írsz, de egyet nem sokan értünk vele. Ez nem gond, nem vagyunk egyformák, ettől kerek a világ. Peace mindenkibe..:))
Ákey2015-04-14 19:35:55 // 21254
Igen, az A6 árát nem akartam említeni, csak kategóriájában a 159 valahogy beesett az a4-a6 közé, de azt a plusz 10 millát bőven megérte annak idején. Az A4 meg 10 millával kevesebbért hozza kétszer-hétszer többet. A 3.2 v6-tal nem magamat illettem, hanem másokat nem akartam megbántani, akik dízeleznek vagy kis benzinest vesznek. Ja csak szólok, hogy otthon ott van egy 2.5 v6, s etetjük is rendesen.
De direkt nem árat akartam előhozni. Csak szóba került itt a dízelek istenítése. És azért A6, mert tapasztalat.
Hozod a 4C-t, egy 800 kg-os gokartot, szemben egy 1.6 tonnás (szívó benzines) géppel. Akkor legyen két 4C= közel 1700 kg, 3.4 l turbó. Szorozva 1,6-tal a köbcentit= 5,44 l-nek kellene lennie az Audinak, hogy versenyben legyen, ami amúgy 4.2-es. Igaz, hogy az 4wd az előnyére van vezethetőség szempontjából, de a motortól kéri is a teljesítményt. Így tehát kilyukadunk oda, hogy a kettőt nem kellene összehasonlítani. A 4C amúgy ízlések és pofonok, elég megosztó, én nem nyilatkozom. Ja és akkor ez miért kerül 16 és 22 millába barátom? Ott vagyunk, hogy A6 S-line vagy 4C? Tessék, lehet választani...
Ez nem neked szól most, csak már nem esik jól újat írni. Andy: Nem tiszavirág Alfázás a miénk, mert már a második érkezett meg 1 éven belül, sőt arra én beszéltem rá fatert. Vele meg mindent megoldunk, mert ő a legjobb szerelő, tényleg hatalmas koponya és kéz a témához. Valószínűleg lesz még több Alfa is később a család többi tagjának, tervbe van véve. De attól, hogy jobb kocsik, mint az átlag, szebbek, mint az átlag, kevés van belőlük, ettől még nem szállok el, nem orákulum ettől még az Alfa, s attól ugyanúgy lehet dicsérni a többi márkát és el kell ismerni, ha ugyanabban jobbak.
De direkt nem árat akartam előhozni. Csak szóba került itt a dízelek istenítése. És azért A6, mert tapasztalat.
Hozod a 4C-t, egy 800 kg-os gokartot, szemben egy 1.6 tonnás (szívó benzines) géppel. Akkor legyen két 4C= közel 1700 kg, 3.4 l turbó. Szorozva 1,6-tal a köbcentit= 5,44 l-nek kellene lennie az Audinak, hogy versenyben legyen, ami amúgy 4.2-es. Igaz, hogy az 4wd az előnyére van vezethetőség szempontjából, de a motortól kéri is a teljesítményt. Így tehát kilyukadunk oda, hogy a kettőt nem kellene összehasonlítani. A 4C amúgy ízlések és pofonok, elég megosztó, én nem nyilatkozom. Ja és akkor ez miért kerül 16 és 22 millába barátom? Ott vagyunk, hogy A6 S-line vagy 4C? Tessék, lehet választani...
Ez nem neked szól most, csak már nem esik jól újat írni. Andy: Nem tiszavirág Alfázás a miénk, mert már a második érkezett meg 1 éven belül, sőt arra én beszéltem rá fatert. Vele meg mindent megoldunk, mert ő a legjobb szerelő, tényleg hatalmas koponya és kéz a témához. Valószínűleg lesz még több Alfa is később a család többi tagjának, tervbe van véve. De attól, hogy jobb kocsik, mint az átlag, szebbek, mint az átlag, kevés van belőlük, ettől még nem szállok el, nem orákulum ettől még az Alfa, s attól ugyanúgy lehet dicsérni a többi márkát és el kell ismerni, ha ugyanabban jobbak.
Zsunior2015-04-14 19:27:08 // 21253
Hű de okos vagy :) ez igen!
Ákey2015-04-14 19:06:21 // 21252
Hallottál már arról, hogy motor forgatónyomatéka??? 3.0 V6 régi konstrukció, szívó. Jó, hogy pariban van vele a 2.4 jtdm, amit tovább fejlesztettek, ráadásul turbós, majd' 400 Nm-rel a gyomrában. Jó, hogy nagyot tol 200-ig és versenyben van, főleg, hogy súlyban is közel ugyanaz, ha csak a motorról van szó.
Ha meg a futóműről van szó, azért illik nem visszafele fejlődni egy gyárnak, szóval még szerencse, hogy beveszi ugyanazt a kanyart ugyanakkora sebességgel, mint egy 10 évvel korábbi konstrukció.
Ha meg a futóműről van szó, azért illik nem visszafele fejlődni egy gyárnak, szóval még szerencse, hogy beveszi ugyanazt a kanyart ugyanakkora sebességgel, mint egy 10 évvel korábbi konstrukció.
.......................2015-04-14 18:40:04 // 21251
tölem lehetne 1,4 biturbo V8 is :)
GTPeti2015-04-14 18:34:17 // 21250
Valóban el.
Főleg, hogy gyakorlati haszna nem sok van. Ezt nem én mondom. Hanem egy BMW tesztpilóta, akivel tegnap beszéltem. Ő már csak tudja. Napi 8+ órában ilyen autókat vezet.
Főleg, hogy gyakorlati haszna nem sok van. Ezt nem én mondom. Hanem egy BMW tesztpilóta, akivel tegnap beszéltem. Ő már csak tudja. Napi 8+ órában ilyen autókat vezet.
.......................2015-04-14 18:23:31 // 21249
az i8 is 3 henger
elmúlik a világ dicsösége
olyan drága már most is a 430d ,kb 30 % al drágább mint a 330d coupe volt
elmúlik a világ dicsösége
olyan drága már most is a 430d ,kb 30 % al drágább mint a 330d coupe volt
GTPeti2015-04-14 18:20:24 // 21248
A MB-nél még a jó kis V8 dízel is a hülye downsizing áldozatául esett, pedig egyes típusokhoz (GL) az volt az egyedüli értelmes alternatíva. Ha még az AMG motorokat is kinyírnák, akkor nagyon nehéz lenne megvédeniük a presztízsüket SZVSZ. Ez igazából városon belüli verseny. Le akarják nyomni a Porschét, na.
A BMW-nél a köv. 3-asban lehet, hogy már nem is lesz hathengeres motor. Erről szoktak cikkezni a német újságok... (Csak 3 és 4 hengeresek.)
A BMW-nél a köv. 3-asban lehet, hogy már nem is lesz hathengeres motor. Erről szoktak cikkezni a német újságok... (Csak 3 és 4 hengeresek.)
Andy2015-04-14 18:19:46 // 21247
A Grand Cherokee nem egy batár dög, hanem egy elegáns ragadozó!
És nem csirke, hanem törzsfőnök! Csak tudom! ;))))
Szerintem sincs baj amúgy a Mitoval, meg a Giuval, bár nekem nem ők a legszebbek.
Viszont ez ízlés dolga, ezen nem szabad fennakadni.
Az utolsó mondatoddal pedig maximálisan egyetértek. :))
Ebben az országban semmilyen szar nem elég büdös...
És nem csirke, hanem törzsfőnök! Csak tudom! ;))))
Szerintem sincs baj amúgy a Mitoval, meg a Giuval, bár nekem nem ők a legszebbek.
Viszont ez ízlés dolga, ezen nem szabad fennakadni.
Az utolsó mondatoddal pedig maximálisan egyetértek. :))
Ebben az országban semmilyen szar nem elég büdös...
Andy2015-04-14 18:15:26 // 21246
"Jah és láttam már közelről 159-et... egy szerelőnél..."
Talán bele kéne ülni és kipróbálni, menni vele. Végül is arra csinálták. :))
Higgy nekem, meglepődnél mennyivel jobb mint gondolnád!
Na jó nem egy opel, de azért nem rossz verda.
Tudod Te, hogy pl a 2,4 dízel Brera 200 - 210 ig minden menettulajdonságában abszolút pariban van egy 3.0 V6 166-al??
Dehogy tudod, mert ha tudnád akkor talán nem osztanád itt az észt.
Van benne rutinom, hogy az ilyen srácok nem futnak be nagy karriert itt.
Tudod ez egy rajongói oldal, itt nem nagyon vevők az emberek a fikkantásra, meg az opel és audi tömjénezésre sem nagyon kíváncsi senki.
Mi nem járunk ezeknek a típusoknak a rajongói közé, félinformációkkal felvértezve de tapasztalat hiányában okoskodni. Mert ők sem örülnének nekünk! :))
Mi csak békésen szeretjük itt az Alfákat, elvagyunk a hibáikkal meg az erényeikkel.
Ha elromlik megjavíttatjuk, ha jó élvezzük.
Így szoktuk mi egyszerűek...
Talán bele kéne ülni és kipróbálni, menni vele. Végül is arra csinálták. :))
Higgy nekem, meglepődnél mennyivel jobb mint gondolnád!
Na jó nem egy opel, de azért nem rossz verda.
Tudod Te, hogy pl a 2,4 dízel Brera 200 - 210 ig minden menettulajdonságában abszolút pariban van egy 3.0 V6 166-al??
Dehogy tudod, mert ha tudnád akkor talán nem osztanád itt az észt.
Van benne rutinom, hogy az ilyen srácok nem futnak be nagy karriert itt.
Tudod ez egy rajongói oldal, itt nem nagyon vevők az emberek a fikkantásra, meg az opel és audi tömjénezésre sem nagyon kíváncsi senki.
Mi nem járunk ezeknek a típusoknak a rajongói közé, félinformációkkal felvértezve de tapasztalat hiányában okoskodni. Mert ők sem örülnének nekünk! :))
Mi csak békésen szeretjük itt az Alfákat, elvagyunk a hibáikkal meg az erényeikkel.
Ha elromlik megjavíttatjuk, ha jó élvezzük.
Így szoktuk mi egyszerűek...
.......................2015-04-14 18:12:12 // 21245
a V8 a V12 es Motor downsizingja nem :)
mint az AMG nél
mint az AMG nél
Zsunior2015-04-14 18:08:44 // 21244
Te beszéltél, de inkább ne tetted volna... bocsi :)
Csapongsz a hozzászólásoddal ismét ide-oda, mint a szárnyaszegett madár.
Egy Audi A6 S-line újkori ára 20 millió magyar forintocskától indul felfele.
Az új Alfa Brera/159 ára alapfelszereltséggel 10 millió forint környékén mozgott.
Gondolom ebből azért már látod, hogy a példálózásod, összehasonlítgatásod erősen sántít.
Egyben szeretném felhívni a figyelmed arra a tényre, hogy a 159-et illetve a Brerat középkategóriájú autónak szánta az Alfa. A MiTo alsó középkategóriás a gyár szerint.
Te pedig összehasonlítod az Audi felsőkategóriás autójával :)
Nem egy közönségnek szánták a kettőt, nem is egy áron mozogtak/mozognak, nem is igazán értelek. :)
Egyébként, a 2.2es JTS motorral is autózható a 159/Brera, tény és való, hogy a 1,8 tbi, a 2.4 jtdm illetve a 3.2 V6 erősebb. A 3.2 V6 lehet, hogy neked nehezen etethető de azért van aki áldoz ennyit a benzinszag oltárán :)
A padlólemezen közösen dolgozott a GM illetve a Fiat, de soha nem használták fel máshol. A motorblokkot a JTS motorokban szintén a GM adta, de már a hengerfej, sőt gyakorlatilag minden a Fiattól van benne. Kár, hogy téged ez elkedvetlenített :(
Szóval nagyon boldogok vagyunk, hogy nincsen szemellenződ, javaslom nyisd ki a szemed akkor :) Nem a kategóriájával hasonlítod össze az egyes Alfa típusokat.
Illetve idéznék tőled: "Az Alfa már rég nem kuriózum technikailag, ezzel csak ezt akartam mondani."
Amikor az Alfa autót adott ki az mindig nagyot szólt. Így volt ez a 156-al, a 166-al, a 159/Brera-val, de ha nem akarsz a múltba révedni akkor nézz már rá a 4C-re könyörgöm. A 4C ami elverte az R8-at a Nürburgringen, szerinted nem kuriózum technikailag.
Csapongsz a hozzászólásoddal ismét ide-oda, mint a szárnyaszegett madár.
Egy Audi A6 S-line újkori ára 20 millió magyar forintocskától indul felfele.
Az új Alfa Brera/159 ára alapfelszereltséggel 10 millió forint környékén mozgott.
Gondolom ebből azért már látod, hogy a példálózásod, összehasonlítgatásod erősen sántít.
Egyben szeretném felhívni a figyelmed arra a tényre, hogy a 159-et illetve a Brerat középkategóriájú autónak szánta az Alfa. A MiTo alsó középkategóriás a gyár szerint.
Te pedig összehasonlítod az Audi felsőkategóriás autójával :)
Nem egy közönségnek szánták a kettőt, nem is egy áron mozogtak/mozognak, nem is igazán értelek. :)
Egyébként, a 2.2es JTS motorral is autózható a 159/Brera, tény és való, hogy a 1,8 tbi, a 2.4 jtdm illetve a 3.2 V6 erősebb. A 3.2 V6 lehet, hogy neked nehezen etethető de azért van aki áldoz ennyit a benzinszag oltárán :)
A padlólemezen közösen dolgozott a GM illetve a Fiat, de soha nem használták fel máshol. A motorblokkot a JTS motorokban szintén a GM adta, de már a hengerfej, sőt gyakorlatilag minden a Fiattól van benne. Kár, hogy téged ez elkedvetlenített :(
Szóval nagyon boldogok vagyunk, hogy nincsen szemellenződ, javaslom nyisd ki a szemed akkor :) Nem a kategóriájával hasonlítod össze az egyes Alfa típusokat.
Illetve idéznék tőled: "Az Alfa már rég nem kuriózum technikailag, ezzel csak ezt akartam mondani."
Amikor az Alfa autót adott ki az mindig nagyot szólt. Így volt ez a 156-al, a 166-al, a 159/Brera-val, de ha nem akarsz a múltba révedni akkor nézz már rá a 4C-re könyörgöm. A 4C ami elverte az R8-at a Nürburgringen, szerinted nem kuriózum technikailag.
AdiArsenal2015-04-14 17:25:17 // 21243
Mito, Giulietta zsákutca?? Szerintem a két legszebb Alfa, v6-os meg v8-as motort meg rakjanak a batár dögökbe, mint a Grand Csirke. Amúgy meg ekkora utcai autókba bőven elég az, ami ma a palettán van olasz szinten. Szerintem ha 2 literes turbós lenne a legkisebb motor pl. egy Giuliba, ennél is kevesebben vennék. A vásárlók nagyon nagy részének nem a nagy köbcentis autó kell. 1.4 multiair 7.8 alatt van százon, minek ennél több??? A mai Alfáknál a jelenlegi motor paletta így jó ahogy van. A nagyobbakba lehet egy kicsivel nagyobb motort tenni, de a kisebb kategóriáknál megfelelő a mostani.
De biztos igen hülyék dolgoznak olaszban, az összes okos magyarországon van, akiknek legendásan semmi se jó.
De biztos igen hülyék dolgoznak olaszban, az összes okos magyarországon van, akiknek legendásan semmi se jó.