ASR162015-05-06 17:42:43 // 21392
Olcsóbban? Ez konkrétan a ghibli oldala.. persze összevissza állnak az elemek, szarok az illesztések, más a lökös, de ez egy ghibli..:D
Kazes☻2015-05-06 17:33:06 // 21391
Jó kis képek! De milyen furcsa dolog ez... mintha romokból lenne toldva-foldva, összetákolva, aztán kigurul a vörös szőnyegre és leesik az állunk! Hajrá-hajrá AR! ;)
Én legalábbis még nem csalódtam, úgy hiszem nem is fogok. :)
Én legalábbis még nem csalódtam, úgy hiszem nem is fogok. :)
.......................2015-05-06 17:08:44 // 21390
ez olcsóbban néz ki mint a skiccek
nem tecc,
olyan mint egy audi A4 oldalról
nem tecc,
olyan mint egy audi A4 oldalról
mesa2015-05-06 16:51:40 // 21389
a hátsóban nem vagyok biztos, hogy négydugattyús!
mesa2015-05-06 16:50:55 // 21388
GT Ɨ|ѯ2015-05-06 15:18:56 // 21386
Zsunior2015-05-06 08:14:33 // 21385
A 4C-re hajazó forma jön be a legjobban.
A szürke nekem túlságosan is jürgenvágen..
A szürke nekem túlságosan is jürgenvágen..
Kazes☻2015-05-05 21:39:43 // 21384
Tedi2015-05-03 18:53:19 // 21383
Érdekes dolog, amit írsz. mert ugye mi azért is vettünk Alfát, mert nem szaladgál belőle sok az utakon, exkluzívabb. Viszont ebből soha nem lehet megélni, gyártóként legalább is biztosan. Szóval vagy tucattermék lesz, és elveszünk mi, vagy maradunk mi, de akkor az Alfa fog eltűnni záros határidőn belül. Nagy dilemmának tűnik, de szerintem nem az. Sajnos az exkluzivitást fel kell, hogy áldozzák az életben maradásért. Deal? részemről igen.
Tedi2015-05-03 18:51:24 // 21382
Én biztos vagyok benne :)
AdiArsenal2015-05-03 07:28:02 // 21381
Szerintem tök jó ez a várakozás, sokkal jobb így mintha hetente új modelleket mutatnánk be, mint pl. a bmw meg az audi, az ember azt se tudja éppen melyik az új melyik a régi, ez is az egyik varázsa az Alfának, hogy nincs sok modellje, én nem bánnám ha ez így is maradna, mert azt sem szeretném ha sok lenne belőlük az utakon, mert akkor elvesztené a varázsát, olyanok is vennék, akik csak egy autót akarnak és nem kizárólag Alfát.
Tomi1472015-05-02 22:07:33 // 21380
Kétségtelenül ez a Giuliáról több helyen is elérhető kép rendkívül impozáns! Remélem ez lesz a valóság és nyáron már láthatjuk élőben is! Talán már július 11-én is?
A legújabb, magyar nyelvű cikk talán ez a témában megosztom Veletek:
http://mno.hu/autopult/nagyot-robbant-az-alfa-romeo-kozeleg-a-giulia-1284490
A legújabb, magyar nyelvű cikk talán ez a témában megosztom Veletek:
http://mno.hu/autopult/nagyot-robbant-az-alfa-romeo-kozeleg-a-giulia-1284490
Balázs156SW2015-05-02 21:56:41 // 21379
Köszi, ez így rendben is van. Két hónap és már nem képet fogunk fotózni...remélem....
Zoli852015-05-02 19:39:46 // 21378
Üdv! Ma egy hosszabb uton volt szerencsem egy 2008as patika allapotu 525 dizel bmw-hez. Meg kellett allapitanom hogy a bmw uber precizitasa nem az alfa vilaga. Nade kerem szepen a bmwben is zizegett egy ket dolog a rossz uton. Haza a 2003as alfaval jottunk semmivel sem zizegett tobb az en kocsimban mint a bmwben. Egy dolog igaz a futomuve az otosnek jobban rosszabb utra van hangolva mint az alfanak. Akarhogy is legyen jobban otthon erzem magam az alfaban mint a bmwben. Ezt csak ugy tapasztalatnak irtam le........
Tedi2015-05-02 14:10:33 // 21377
Ez egy évekkel ezelőtti render. Ha ötször nem raktam be hírhez illusztrációnak, akkor egyszer sem. Egy állítólag kiszivárgott fotóhoz nem tehetem be képként, gondolom ép ésszel felfogható, hogy miért nem.
Putyesz2015-05-02 11:21:41 // 21375
hát 11 éve(mikor regisztráltam ide) nem igazán voltak ilyen viták "köztünk".....túl sok az okos
Balázs156SW2015-05-02 08:58:33 // 21374
az ilyen hozzászólások miatt hisszük többen régi alfások, hogy a sajnos a tagság felhígult, és nem olyan ez a közösség, mint régen volt... az egyébként nem sírás, ha két verzió közül az egyik tetszik, a másik nem.
vm2015-05-01 11:21:07 // 21373
Vihar a biliben. Páran azt hiszik, ha nem sírnak, már nem is alfások ;-)
William2015-04-30 23:14:36 // 21372
Ez nagyon faszányosan néz ki! Nekem nagyon tetszik!
msd2015-04-30 21:41:08 // 21371
Mi ez a fanyalgás a főoldalon lévő képpel? Annyit lehet látni, hogy:
-néhány elemében hasonlít a 4C-re
-eltűnik a maciarc/ufó-fényszóró
-piros
Ezek közül melyik negatívum? Nekem abszolút pozitív mindegyik. A képen egyáltalan nem látszódnak az autó arányai, sem a motor, sem az, hogy melyik kerék a hajtott. Nem értem a negatív hangulatot.
-néhány elemében hasonlít a 4C-re
-eltűnik a maciarc/ufó-fényszóró
-piros
Ezek közül melyik negatívum? Nekem abszolút pozitív mindegyik. A képen egyáltalan nem látszódnak az autó arányai, sem a motor, sem az, hogy melyik kerék a hajtott. Nem értem a negatív hangulatot.
Balázs156SW2015-04-30 19:56:49 // 21369
Inkább ezt a képet kéne berakni főcímnek, nagyobb kedvvel jönnék az oldalra....
GT Ɨ|ѯ2015-04-30 19:29:42 // 21368
ASR162015-04-30 14:44:28 // 21367
aha, meg az is hogy nagyon máshoz se'..;)
Abarai2015-04-30 13:55:58 // 21366
Az megvan, hogy ezekhez semmi köze a gyárnak? :)
ASR162015-04-30 13:23:03 // 21365
ja-ja, formatervekben piacvezető a gyár..:D
Putyesz2015-04-30 12:29:34 // 21364
Buksi2015-04-30 12:21:59 // 21363
Még én sem, de nagyon jól néz ki. :)
Putyesz2015-04-30 12:15:00 // 21362
BeeGee2015-04-29 13:34:35 // 21361
Telefontartód együtt avul a telefonoddal :)
Én annyit szeretnék, hogy egyszer pároztatom a kocsival, onnan kezdve ha beszállok betehessem egy kis üregbe amit lecsukok és indukciósan tölt menet közben, miközben mindent kitükröz egy lecsukható képernyőre.
Remélem egy Carplay és Android Auto támogatásnál nem adják alább.
Én annyit szeretnék, hogy egyszer pároztatom a kocsival, onnan kezdve ha beszállok betehessem egy kis üregbe amit lecsukok és indukciósan tölt menet közben, miközben mindent kitükröz egy lecsukható képernyőre.
Remélem egy Carplay és Android Auto támogatásnál nem adják alább.
tributoItaliano2015-04-29 13:17:03 // 21360
Nagyon szép.
Abarai2015-04-29 13:11:17 // 21359
Én is, a telefontartó lassan avul el. :) Az infocenter viszont villámgyorsan. Egy autó gyártási ciklusa alatt több generáció kifuthat belőle. Ezt oldaná meg egész' elegánsan.
Zsolt1552015-04-29 12:46:14 // 21358
OFF
Az Opel gyár is csak 1-2 hónapja küldte a frissítést az IPhone 4-hez.
Az Opel gyár is csak 1-2 hónapja küldte a frissítést az IPhone 4-hez.
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-29 12:33:07 // 21357
Abarai2015-04-29 11:16:47 // 21356
A gyártók is felismerték már a problémádat. Terjed az a megoldás, hogy a telefonodat tükrözik a beépített egérmozin, ami így kvázi terminálként működik, és a telefonod csinál mindent. Remélem, előbb-utóbb az Alfa is megcsinálja.
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-29 09:29:06 // 21355
A lényeg nem jött át..Tudom, hogy aki új autót vesz, az általában másképp áll hozzá, nem bont, nem variál, nem módosít. Ezt tudja a gyár is.
Pont azt próbálom mondani, hogy ezek annyira könnyen elérhető technológiák, semmi kunszt nincs bennük, ezzel szemben az autókba beépített kütyük nem kifejezetten korszerűek. Ki vannak fillérezve azok is. Nagyon az az érzésem hogy ezeknek a "fejlesztése" annyiban áll meg, hogy megtalálni azt a kínai gyártót, amelyik legolcsóbban, tűrhető szinten legyártja adott darabszámban.
Csak példaként, a 146-om simán fogadja az asszony iPhone-ját, felismeri, lehet tapitelefonozni ezerrel. 4 éve vettem a vasba egy fejegységet 24e-ért ha jól rémlik. Igaz ez USB-s, tehát dugdosni kell a madzagot, de 30-ért volt Bluetoothos is.
A GT Blue&Me-je nem sokkal lehet okosabb, ha egyáltalán...gondolom nem 30e Ft-os extra volt.
Az, hogy egyébként ezekre van e szükség, és milyen formában, egyéni ízlés kérdése. Nekem infó center se kell, nincs rá igényem. Egy külső hőmérőt néha el bírnék viselni, de ennyi :-) Beépített navi sem kéne, és semmiféle külön eszköz. Kifejezetten idegesít, ha sok kütyüvel kell foglalkozni. Legyen EGY, ami jelenleg a telefonom, de az oldjon meg mindent. Ha belegondolok, a fejegységre sem sok szükség van már, CD-t soha nem látott, a rádió adókat ki nem állhatom. Van benne egy pendrive amin van egy rakat zene, városban szaladgáláskor az megy, de hosszabb utakra, előtöltöm FastTube-al a telefonomra ami épp jól esne, vagy a NAS-ról streamelem. Persze itt sem árt előtölteni, mert van ahol nincs rendes net útközben. De mikor is lesz erre lehetőség egy gyári rendszerrel? Hogy az otthoni NAS-ról streameljem a zenét, sőt, már kipróbáltam és működött, TV adást is.
Mikor lesz olyan rugalmas, hogy feldobok rá 3 féle navi szoftvert és épp azt használom amelyik az adott szituációban a legpraktikusabb (online vagy offline)?
Pont azt próbálom mondani, hogy ezek annyira könnyen elérhető technológiák, semmi kunszt nincs bennük, ezzel szemben az autókba beépített kütyük nem kifejezetten korszerűek. Ki vannak fillérezve azok is. Nagyon az az érzésem hogy ezeknek a "fejlesztése" annyiban áll meg, hogy megtalálni azt a kínai gyártót, amelyik legolcsóbban, tűrhető szinten legyártja adott darabszámban.
Csak példaként, a 146-om simán fogadja az asszony iPhone-ját, felismeri, lehet tapitelefonozni ezerrel. 4 éve vettem a vasba egy fejegységet 24e-ért ha jól rémlik. Igaz ez USB-s, tehát dugdosni kell a madzagot, de 30-ért volt Bluetoothos is.
A GT Blue&Me-je nem sokkal lehet okosabb, ha egyáltalán...gondolom nem 30e Ft-os extra volt.
Az, hogy egyébként ezekre van e szükség, és milyen formában, egyéni ízlés kérdése. Nekem infó center se kell, nincs rá igényem. Egy külső hőmérőt néha el bírnék viselni, de ennyi :-) Beépített navi sem kéne, és semmiféle külön eszköz. Kifejezetten idegesít, ha sok kütyüvel kell foglalkozni. Legyen EGY, ami jelenleg a telefonom, de az oldjon meg mindent. Ha belegondolok, a fejegységre sem sok szükség van már, CD-t soha nem látott, a rádió adókat ki nem állhatom. Van benne egy pendrive amin van egy rakat zene, városban szaladgáláskor az megy, de hosszabb utakra, előtöltöm FastTube-al a telefonomra ami épp jól esne, vagy a NAS-ról streamelem. Persze itt sem árt előtölteni, mert van ahol nincs rendes net útközben. De mikor is lesz erre lehetőség egy gyári rendszerrel? Hogy az otthoni NAS-ról streameljem a zenét, sőt, már kipróbáltam és működött, TV adást is.
Mikor lesz olyan rugalmas, hogy feldobok rá 3 féle navi szoftvert és épp azt használom amelyik az adott szituációban a legpraktikusabb (online vagy offline)?
GTVili2015-04-28 23:09:28 // 21354
Na ez a lámpa már tetszene! ;-)
Kazes☻2015-04-28 22:06:02 // 21353
...ha már itt tartana... :)
panza2015-04-28 19:13:25 // 21352
No ez nagyon biztató! A videót elnézve a "maserati bőrbe" bújt alfa elég arányosnak tűnt! Remélem a hátulja olyan marad, mint a videón! Most így nagyon király!!!!
Halesz2015-04-28 17:57:00 // 21350
Hát engem rohadtul idegesít, hogy a 2009-es Blu&Me-s GT-m olyan "okos", hogy nem látja az iPhone-t, csak az iPad-et, meg a pendrive-okat. Az akkori BMW-k fedélzeti rendszere meg még a lemezborító képét is kirakták a képernyőre. (nem csak a BMW-k, csak most ez jutott eszembe)
Lehet, hogy kis fantáziával utólagosan lehet ilyeneket telepíteni, de én nem akarom megbontani a belső rendszert, nem akarom, hogy egy olyan fejegység legyen benne, amit nem oda terveztek, aminek le kell vennem az előlapját, hogy attól kelljen félnem, hogy ellopják.
Ha veszek egy új autót, kapjak bele egy modern rendszert, ami a következő 4-5 évre legalább versenyben tudjon maradni, adjanak ki hozzá frissítéseket.
A U connect már egész jó, a Renegade-ben nagyon tetszett, imádnám, ha utólag bele lehetne tenni a GT-be, dehát nem lehet :)
Lehet, hogy kis fantáziával utólagosan lehet ilyeneket telepíteni, de én nem akarom megbontani a belső rendszert, nem akarom, hogy egy olyan fejegység legyen benne, amit nem oda terveztek, aminek le kell vennem az előlapját, hogy attól kelljen félnem, hogy ellopják.
Ha veszek egy új autót, kapjak bele egy modern rendszert, ami a következő 4-5 évre legalább versenyben tudjon maradni, adjanak ki hozzá frissítéseket.
A U connect már egész jó, a Renegade-ben nagyon tetszett, imádnám, ha utólag bele lehetne tenni a GT-be, dehát nem lehet :)
Tedi2015-04-28 17:24:49 // 21349
Ha nem is ez a legfontosabb, de igen, számít. Véleményem szerint. Haladni kell a korral ebben is.
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-28 16:32:37 // 21348
Nekem ezzel van pár fenntartásom. A legnagyobb, hogy tényleg ez számít egy autóban? A szórakoztató rendszer műszaki tartalma? Ami mellesleg jobbára feláras extra, nem is kevés pénzért és már a megjelenés pillanatában elavult.
Azért a U connect és hasonló "connectivity" rendszerek és appok nem egy űrtechnika. Kis fantáziával bárki telepíthet ilyet töredék árban az autójába. Tudom, nem mindenki akar ilyennel vacakolni, megértem, inkább csak arra célzok, hogy egy ilyen rendszert összedobni nem lehet egy különösebben nagy falat egy autófejlesztő cégnek. Főleg ha összevetjük a tényleges műszaki feladatokkal: motor , futómű, zajcsillapítás, törésbiztonság stb.
Azért a U connect és hasonló "connectivity" rendszerek és appok nem egy űrtechnika. Kis fantáziával bárki telepíthet ilyet töredék árban az autójába. Tudom, nem mindenki akar ilyennel vacakolni, megértem, inkább csak arra célzok, hogy egy ilyen rendszert összedobni nem lehet egy különösebben nagy falat egy autófejlesztő cégnek. Főleg ha összevetjük a tényleges műszaki feladatokkal: motor , futómű, zajcsillapítás, törésbiztonság stb.
Abarai2015-04-28 13:54:05 // 21347
Van benne pohártartó? Kezd elkurvulni az Alfa... :D
Grando2015-04-28 12:50:24 // 21346
Segítsetek! A pohártartóért trendi még nyavajogni, vagy már túlhaladott? :D
vm2015-04-28 12:25:27 // 21345
Én kicsit azon parázok, nehogy az új vasban kazettás magnó legyen... ;-)
.......................2015-04-27 17:11:20 // 21344
aláítom a Tedi véleményét,
a Mito monochróm pixeles rádíó kijelzöje ma úgy hat mintha öskövület lenne a SmartPhone ok világában
a Mito monochróm pixeles rádíó kijelzöje ma úgy hat mintha öskövület lenne a SmartPhone ok világában
Tedi2015-04-27 16:05:38 // 21343
Félreértesz, nem a Juliskát akartam fikkantani :)
A belső formatervvel semmi baj nincs, a műszaki tartalom az, ami ma már nem feltétlenül állja meg a helyét. A U connecttel nagyot léptek előre, de ma már új autót nem lehet csinálni parasztvakítós LCD-s kijelzők, meg tapipados, két-vagy háromujjas tapipad és társai nélkül.
Az összehasonlításod a 147-esnél helytálló, a többinél nem, mert nem egy súlycsoport. De mindegy is, mert a megen buktát nem arra értettem, hogy a Giulietta bukta lenne. Hanem arra, hogy megint belefognak valamibe, ami nem hozza a várt sikert.
A belső formatervvel semmi baj nincs, a műszaki tartalom az, ami ma már nem feltétlenül állja meg a helyét. A U connecttel nagyot léptek előre, de ma már új autót nem lehet csinálni parasztvakítós LCD-s kijelzők, meg tapipados, két-vagy háromujjas tapipad és társai nélkül.
Az összehasonlításod a 147-esnél helytálló, a többinél nem, mert nem egy súlycsoport. De mindegy is, mert a megen buktát nem arra értettem, hogy a Giulietta bukta lenne. Hanem arra, hogy megint belefognak valamibe, ami nem hozza a várt sikert.