Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Jimmi T.2015-04-27 15:50:27 // 21342
" megen bukta "
a gazdasági világválság 4.5 évében asszem több ment el belőle mint az arany években (90-es évek vége, 2000-es évek eleje) az alábbi három nem bukta modellből összesen.
147 - Gyártott darabszám 124039
166 - Gyártott darabszám 72749
Spider/ GTV - Gyártott darabszám 74038
Alfa Amore számok alapján.
A belső után meg még mindig inkább a nyálát folyatja az a néhány kívülálló aki kiváncsi rá. Csak ugye a magyar, a gyári használtat keresi mindig ,ami ugye nem létezik.
Tedi2015-04-27 13:03:49 // 21341
A Giuliettára már semmilyen vasat nem éri meg fejleszteni. Öt évvel ezelőtti konstrukció, annyit lépett azóta előre az autóipar, hogy ciki lenne kiadni egy autót azzal a belsővel pl. Illetve ki lehet adni, de abból megen bukta leszen.
Balázs156SW2015-04-27 09:17:30 // 21339
A terepjárósított Giulietta, Fiatra degradálva. http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/04/27/bakancsos_fiat_egyenesen_kinabol/
Ez simán bevállalható lenne Alfa néven, az eredeti Giu belsővel Európában is. És akkor lenne még egy piacképes Alfa. Az olaszok marketingje megint nem az igazi....
ASR162015-04-26 23:51:19 // 21338
Lehet itt fanyalogni, meg "régi szép időzni", ez gyerekek 2015ben nagyon rendben van.. már ha tényleg ilyen lesz..:) jönnek az új motorok, hátul kapar, ha az amcsi piac ráharap akkor lehet bizakodni..
Tedi2015-04-26 23:40:03 // 21337
Tudom, hogy ki csinálta :) De, ha már itt tartunk, mármint a "félresiklásoknál" az én Fiat Coupémat meg Chris Bangle tervezte :) Hiába van rajta kívül a Pininfarina logo Sergio a belteret rajzolta.
Kazes☻2015-04-26 18:44:06 // 21336
Maj'meglássuk...! :) Minden esetre nem rossz! Szvsz.
GTPeti2015-04-26 18:28:42 // 21335
redbull902015-04-25 16:24:37 // 21334
Hát nagyon remélem nem ilyen nyomott lesz mint egy 166
GTPeti2015-04-25 15:47:57 // 21333
Ez már viszont lehet, hogy az igazságot mutatja, mert állítólag egy hivatalos schedule-ből származik.



De az is lehet, hogy itt is trükköztek. :)
Squeky2015-04-25 15:43:05 // 21332
Nézz csak utána kinek a formaterve volt a Vw Golf I ;)
SzJanos2015-04-25 08:47:38 // 21331
Ez mondjuk nem látszik egyáltalán! :D Mintha nem szívvel-lélekkel dolgozna a vonalzósoknak.
Tedi2015-04-25 02:44:03 // 21330
Ja, és ennek a margójára egy dolog: nincs már meg az a trend, ami korábban volt az autógyártásban, hogy külső stúdióktól vesznek formatervet a gyártók, mindent igyekeznek házon belül megoldani, mert költséghatékonyabb, legalább is állításuk szerint. Ezért vásárolta fel az addigra legyengült Italdesignt-a VW, ezért megy szépen lassan újra csődbe a Bertone. Pininfarina csak azért tud megélni, mert a Ferrari tőle rendelni a formát.
Tedi2015-04-25 02:41:50 // 21329
Hát azt várhatod, Giugiaro a VW-csoportnak tervez :D
SzJanos2015-04-24 21:57:13 // 21328
A linken közölt képek nagyon ütősek, csak sajnos soha nem lesz belőlük valóság. Szerintem ezt a borzalmas 4C orrot erőltetik tovább, mint a leközölt képen, és mi meg dühönghetünk. Személy szerint egy Giugaro design-t akarok látni újra! :(
Liquid2015-04-24 21:01:54 // 21327
elmentek a designerek a Kiához meg a Mazdához, és jöttek helyettük a Toyotától :(
Nagyon várom a és remélem pozitív csalódás lesz.
Grando2015-04-24 20:51:02 // 21326
Úgy van! ;)
vm2015-04-24 20:41:19 // 21325
Kár parázni, míg nincs egy igazi autó. "hitelben nem aggódunk" ;-)
Rastaman2015-04-24 20:31:46 // 21324
Ha tényleg végérvényesen le akarják húzni a rolót, akkor ez a "tökéletes" utód... :( :(
osee_selespeed2015-04-24 19:04:42 // 21323
Csak nem ilyen drótkerítés rács lesz rajta. :) Így kicsit gagyi fele húz.
Zoli852015-04-24 19:01:55 // 21322
Errol a keprol egy dolog jut eszembe: nem illik bele a sorba, de nagyon. Hol van ez egy 75-os, 33-as, 155,156, gtv, spider, uram bocsa egy gt szepsegehez? Az ember ugy erzi, hogy az Alfa elengedte a rajongok kezet, legalabbis en igy erzem. Nekem ez nem Alfa Romeo szinvonal design-ban.
sas-1592015-04-24 18:29:35 // 21321
ez eddig ronda, de legalább gagyi is, ezekkel a műanyag rácsokkal.
a már megint csak fotosoppolt verzió már bíztatóbb.
GTPeti2015-04-24 14:28:16 // 21320
Új infók. Vagy nem. :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-24 14:15:20 // 21319
Mármint akár a Maseratik kinézetének a megtervezését..
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-24 14:14:44 // 21318
:-D Yesss.A rajzai alapján simán rábíznám a srácra :-)
GTPeti2015-04-24 13:58:57 // 21317
Ha egy Masera-által tervezett modellből készül TI változat, akkor az egy MaseraTI? :D
Tedi2015-04-24 12:56:41 // 21316
Megnéztem a srác facebook-odalán az ő képét a quattroruote printből. Már azon is sokkal arányosabb a cucc, mint azon a képen, amit mi közöltünk tegnap éjjel.
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-24 12:04:28 // 21315
Hát nagyon nem mindegy melyik lesz közelebb a valósághoz. A 4route kép alapján borzalmas, Alessandro Masera viszont már párszor bebizonyította, hogy tud valamit :-)
Tedi2015-04-24 10:44:52 // 21314
Lesz, igen, de abból a Lancia már vajmi keveset kap, nincs mibe beletenni. Azt a mocit az Alfákban, meg a Maseratikban sütik el.

Egyébként az új Julisra visszakanyarodva picit, egy forma csinált egy digitális rajzot, amin a 4ruote képén látott design elemek vannak kicsit arányosabbá téve. Mert tegyük hozzá, azon azért az arányok eléggé el vannak csúszva, nyilván nem véletlenül, ha tényleg ez lesz az új nózi.
.......................2015-04-24 10:27:44 // 21313
nem azt volt a V6 motoros cikkben hogy 2018 ra lesz ?
Tedi2015-04-24 07:51:46 // 21312
Ebben igazad van, csak a baj az, hogy a Themát már nem gyártják. Csak az Ypsilon és a Voyager van.
.......................2015-04-24 07:38:11 // 21311
A VM Motori eredetü V6 diesel van 240 ló 550Nm ,Lancia Themaban fut már egy ideje ott 9körül eszik,úgy hogy 2,2 tonna a kocsi
De azt sugallták,hogy valami 2,2 es csak 4 hengeres lesz
Tedi2015-04-24 07:32:12 // 21310
Ez volt 10 éve. Mára azért kicsit másabb a helyzet. Annyiban mindenképpen, hogy nincs se Busso, se GM V6-osunk...nade majd most
.......................2015-04-24 07:32:11 // 21309
Reméljük a kép torzít,kövéresnek látszik az arca
.......................2015-04-24 07:26:52 // 21308
Az E500 13 at eszik úgy hogy 387 ló

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/28-Mercedes-Benz/262-E-Klasse.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=350&powerunit=2


A 159 V6 15 öt és csak 260 ló
A 159 2,4 jtdm 9 et ,csak 200 lóval

be kell lássuk,hogy az Alfa nem áll a motortechnika csúcsán
Zoli852015-04-24 07:04:16 // 21307
Jajjj, remelem nem ez lesz az uj Alfa. Kiabrandito nagyon szamomra......
Béci Ɨ|ѯ2015-04-24 06:44:27 // 21306
Szerintem ez ütős lesz. :) Nekem legalábbis tetszik.
SzJanos2015-04-23 23:14:24 // 21305
Annyi szép koncepció volt, remélem nem ez valósul meg a képről. Nagyon kiábrándító ez az új design vonal. Bár már nem is olyan új, de annál lehangolóbb, hogy ezt követik.
Tedi2015-04-23 22:39:45 // 21304
Talán igaz :)

Íme az új Alfa arca
GTPeti2015-04-19 14:40:16 // 21303
Egy V8-cal szerintem az lett volna a gond, hogy "extrém sokat fogyaszt". Persze vszínüleg ugynannyit fogyaszt egy E500 is, de más a vásárlóréteg és utóbbiak nem problémáznak azon, ha egy bazi motor hajtva sokat eszik. Gondolom ugyanígy van ez a Maser és a 8C vásárlóinál is. A presztízs szerintem azt is jelenti, hogy ilyen dolgokat "elnéznek". És ilyen szempontból bizony a németeknek nagyobb a presztízse. Engem ez egyáltalán nem zavar.*

(*: NEM az exkluzivitásról van szó. Gondoljunk csak egy kereklámpás E500 és egy 159 TI megjelenésére. Itt egyenlít a 159. - Most elkanyarodtam az eredeti témától. Bízom benne, hogy átjött, mire gondoltam.)
Tedi2015-04-19 13:58:36 // 21302
Ja, a teljesítményével nyilván nem lenne gond :)
.......................2015-04-19 13:35:47 // 21301
Van nem egy v8 2 tonnás kocsi,egy párban már ültem is
400 lovas e500 is 1,9Tonna ,és körbeugorja a Brerát
Tedi2015-04-19 13:19:35 // 21300
"A 159 be került volna 300..400lóerő ,öszkerékkel,senki nem nyafogott volna itt se"

Hihi, szerintem simán :D A 3.2-es volt összkerékkel, azzal az volt a baj, hogy túl nehéz. Egy Maser V8-cal sem lett volna könnyebb. Vagy qrva drága lett volna. 13 milla volt az összkerekes 3.2, egy V8-cal szerintem a 15 lett volna a reális.
Mindig van valamiért belekötni, és jó magyar szokás szerint meg is teszik itt sokan :)))
VKG231!!! (156+75)2015-04-19 09:19:50 // 21299
Plííz legyen wankel a range extender, hogy lehessen rajtuk tovább röhögni :DDD
(Minden RX-8-nál eszembe jut ez a kép az eriksznócc tuningról:
)
GTPeti2015-04-19 06:24:11 // 21298
A 3-as marad RWD-s, amíg belsőégésű motorkat használnak. (Ami még két generációt jelent a gyári infók szerint. Utána már szeretnének áttérni az elektromos hajtásláncra range extenderrel.)

+1 szavazat a "számomra sem must-have az RWD egy felső középkat. autó esetén"-re.
GTPeti2015-04-19 06:18:37 // 21297
Srácok, tegnap találkoztam valakivel, aki (khm...) a jövőbeli automataváltó-beszállítónál dolgozik. Annyit segítek, hogy nem japán az illető. :)
Szóval neki volt már élesben dolga a keresztben-hosszában szabdalt prototípussal. Azt nehezményezte, hogy a kardántengely csúszóperselyét (nem tudom mi a hiv. neve) rossz helyre tették, mert ez a hátsó diffi előt van, holott a váltónál sokkal praktikusabb lenne. Vagyis azon kevés autókhoz tartozik, aminél válócserekor (ami remélhetőleg nem lesz gyakori) mindent le kell hámozni majd az autó aljáról. (Kipuff, zajvédő burkolatok, stb.) Nem csak itt talált erős "hozzáférhetőségi gondokat".
Szóval igazi Alfa lesz a kicsike. :D
Még annyit mondott, hogy eredetileg 6 applikációt tevezett az Alfa gyár, de ezt leredukálták kettőre. Gondolom, itt az aut. váltó - motor párosításokra gondolt.
vm2015-04-16 21:33:24 // 21296
Azért ebben a nagy hátulkapar imádatban van egy jó adag sznobéria is. Nagy összegben mernék rá fogadni, hogy tíz rajongóból nyolc csak a telekre, meg a közértig lötyög a vassal, de olyan fasza dolog má' egy ilyen vagány elitklubhoz tartozni ;-)
.......................2015-04-16 21:10:04 // 21294
Új szint hoz az biztos,így olyan vásárlók is alfát vehetnek akik eddig rá se néztek
Zselé2015-04-16 20:57:16 // 21293
Én nem istenítem a hátsókerekest. Csak azt mondom, hogy egy épp alakuló rést fog betömni a modell, mert sokan viszont tényleg istenítik.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak