Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Kazes☻2017-11-17 08:48:45 // 22242
Én is! :-) És, hogy miben várható még... Stelvio, Giulietta, stb.?
GT Ɨ|ѯ2017-11-17 08:00:30 // 22241
A hibrid Giu-t célkeresztbe kérem:-)
Liquid2017-11-06 22:55:34 // 22240
ez elég gáz
droberto2017-11-06 22:49:01 // 22239
Köszönöm, hogy foglalkoztatok a kérdéseimmel.
Jó volt a műsor témailag és most már hangilag is tökéletes volt.

A témához adalék:

Egy barátom, két hete szeretett volna egy benyás Giuliát kipróbálni a győri dealer-nél. Mondták nincs, de van dízel. Gondolta mi baj lehet, feliratkozott az automatára. Erre két hetet várt, mert úgy volt, hogy ma hozzák vissza tartós tesztről.
Mielőtt ma indult felhívták, hogy ha nem lenne nagy baj, akkor csak a manuálist tudja kipróbálni, mert az automatát még nem kapták vissza. Mondta annyi baj legyen. :)
Mikor odaért, és már mentek volna kiderült, hogy egy másik kollega elkötötte a vasat, mert jelenése volt a bíróságon.
Röhely ez a vevőközpontúság.
Emberünk vett ki egy nap szabit és utazott hatvan kilómétert a semmire.
:(((
GT Ɨ|ѯ2017-11-06 18:18:20 // 22237
ok, Boss a s01e02-nél néztem:-)
Halesz2017-11-06 18:09:02 // 22236
"Sziasztok! Ahogy ígértük, november 2-a este sorsulunk! A hozzászólók közül a nyertesünk: Fekete Norbert! Kérjük jelentkezz az info@alfaamore.hu címen az Alfa 4C egérért! :)

Természetesen a második adásban is lesz nyereményünk, és ezentúl mindig a következő adás végén sorsolunk majd!"
GT Ɨ|ѯ2017-11-06 17:54:02 // 22235
a 35 kommentben nem találom...:-)
Halesz2017-11-06 16:54:51 // 22234
Köszi, örülünk, hogy tetszett!

YouTube-on kommentben sorsoltunk.

Ezentúl mindig a következő adásban fogunk :)
_Ata_2017-11-06 14:01:49 // 22233
Jó volt ismét a műsor, gratula! :) Az előző adás nyertesét hol lehet megtalálni? :)
GT Ɨ|ѯ2017-11-05 19:43:58 // 22232
ööö, aam...:-)gratu, fejlődés volt csak így tovább:-)
Halesz2017-10-30 17:02:52 // 22231
trxAlfa! Köszönjük! A következő részben már tuti, hogy fejlődni fogunk képben és hangban is, de további terveink is vannak :)
trxAlfa2017-10-28 03:59:06 // 22230
Csak most fedeztem fel a videotokat, pedig fel is vagyok iratkozva régóta a youtubeon rátok, nem is értem miért nem ajánlotta. Én bátorítanálak titeket, kezdésnek már helyből eléggé összeszedett volt, és valódi háttérinfókat is tartalmazott. Képi és hanguásvilágban persze van tér a fejlődésre, és ha komolyan gondoljátok szerintem fejlődjetek is az idővel, de mondom pozitív volt az élmény számomra ígyis.
Tedi2017-10-25 14:38:47 // 22229
Köszönjük! :) Igen, hangosítási gondok voltak, de a következőre már remélhetőleg sikerül ezt megoldani. Egy mikrofont használtunk és kevésnek bizonyult. A próbafelvételeken jó volt. nade két hét múlva...:)
Abarai2017-10-25 14:01:30 // 22228
Még nem értem a végére, de eddig tetszik. Egy apró kritika azért akad: néha alig hallani titeket. Mikrofon mellé beszéltetek, vagy más gond volt?
droberto2017-10-25 12:31:48 // 22227
Igazából arra lennék kíváncsi, hogy miért hiszik a kereskedők és az FCA, hogy olyanok mint Enzo Ferrari a XX sz. második felében? Ha valaki kocsit akar venni, annak kilincselnie kell.
Nem lehet a QV Giut kipróbálni, még komoly vételi szándékkal sem. Sőt még a Velocét sem. Ez egy bazi nagy vicc. Egy M4-est vagy egy E AMG-t is odaadnak akár egy hétvégére is. Sőt még talán a Porsche szalonban is lehetne tesztvezetni.
És már nem is új típusokról beszélünk.
Nincs TV reklám, mert azt mondják, hogy drága a főműsoridő. Egy Suzuki vagy egy Mazda megteheti ezt. Vagy akkor miért nincsenek újságreklámok? Vagy pl. a TC miért nem tesztelte a QV-t?
Az Alfacityn pl. miért nem volt tesztvezetés?
Hiába jó a termék, hiába van 3 bazó jó motor(család), ha nincs reklám!
Nincs az mint régen, hogy Olasz autó, Japán autó. Globalizáció van. Olasz fejlesztésű német autók és technológiák (Opel 1.6 dízel, common-rail), német vezetésű koreaiak (Kia) és olasz design-os japánok (Mazda) és németek (Audi). A technológiákról és fejlesztésekről nem is beszélve. Magyarul, nagyon kicsi a különbség a márkák, típusok között. Nem nagyon van már rossz autó. Ezért kellene az értékeket kihangsúlyozni.
(Mert a Suzuki Booster Jet reklámtól elkap a sírógörcs.)
Értem én, hogy rétegmodell, meg lassabban öregszik ha kevesebb van belőle, de én még 30 év múlbva is szeretnék új Alfa Romeókat.
Bocs az OFF-ért és hogy kijött belőlem?
Halesz2017-10-24 23:53:16 // 22226
Következő műsor témájának felírtuk ezt is! :) Köszi :)
droberto2017-10-24 22:34:00 // 22225
Nagyon jó ötlet volt a műsor.
Jó kicsit belehallgatni a kulisszatitkokba.
Azt gondoltam, hogy a harmadik témátok a kevés reklám és a FCA és a kereskedések passzív piaci hozzáállása lesz.
Halesz2017-10-23 23:57:00 // 22224
Nézzétek meg Backstage című műsorunkat, amelyben kéthetente kibeszélünk mindent az Alfa Romeo világáról! Várjuk a kritikát, a témaötleteket, a kérdéseket, igyekszünk mindenre válaszolni! :)

https://www.youtube.com/watch?v=lHpDVXl2mBQ&t=211s
Kócosw2017-09-20 15:11:30 // 22223
igy ahogy mondod, mondhat aki amit akar egy sw-t nem lehet egy SUV al kivaltani.
Eleve arban sem ugyanaz a kettö.
nem ertem.olyan gyönyörü sw lehetett volna belöle.
van 156 sw-m, volt 159 sw-m. Bar most egy offos ugymond suv van alattam de inkabb vennek sw-t megint a varialhatosaga vegett
Giuntini2017-09-20 13:24:42 // 22222
Igen, de nem 6 hengeres, én vezettem, nagyon bántó a hangja. Olyan, mint a négyhengeres BMW dízel. Most a KUL-on vezettem egy 170 lovas 2.0 159-est, annak a hangja normális, nem az az elviselhetetlenül kerregő. Tehát nem lehet azt mondani, hogy az én 5 hengereshez szokott fülem miatt van. A négyhengeres Giulia dízel lehet hogy fogyasztásban jó, de az a hang... És ezt nem csak én mondom egyedül.
pettinke2017-09-20 13:16:40 // 22221
ugyanabból a 2.2-ból kijön a 210 ló is a Veloceban vagy a Stelvioban :-)
Giuntini2017-09-20 13:13:38 // 22220
Szerintem jönni is fog, mert ez az egyetlen útja az Alfának. Mindenben konkurálni a BMW-vel. A Giulia fantasztikusan sikerült, a Stelvio sem matyó hímzés, és igazad van, az eredeti cikket kell elolvasni. De hiányolom ennek ellenére a Giuliából a hathengeres dízelt. A 2,2 még 180 pacival is nagyon vérszegény.
pettinke2017-09-20 13:01:40 // 22219
olvassátok meg az eredeti cikket is.
az arról szól, hogy jövőre tán jön a coupé :-)
Giuntini2017-09-20 12:49:29 // 22218
Ez megint valami nagyokos. Tény, hogy a Giulia nem úgy fogy, ahogy tervezték, de a Stelvio előrendelései, és eladásai Európában jól mennek. Olaszországban a szegmens vezető autója. Most van az, amitől féltettem a Giuliát. Igenis kellett volna SW ez tisztán látszódik, és kellett volna a V6 dízel. Aki ilyet akar megy a BMW-hez még mindig.
Buksi2017-09-10 21:39:37 // 22216
Én sem, de azért ezt jobb lenne elkerülni! :-)
GT Ɨ|ѯ2017-09-09 17:59:05 // 22215
meglátjuk...:-)


én már nem csodálkoznék semmin...
Buksi2017-09-09 14:32:02 // 22214
Ne csak egy darabig, hanem inkább soha! 😉
GT Ɨ|ѯ2017-09-09 11:27:13 // 22213
1 darabig még nem....:-)
Buksi2017-09-07 11:33:49 // 22212
Remélem nem is fog bekövetkezni!
RomeoOne2017-09-07 11:30:42 // 22211
GT Ɨ|ѯ2017-08-22 19:39:52 // 22210
maseRomeo2017-08-19 18:50:26 // 22209
sajnos nem értem, de a képen látható alfa nagyon tetszik...

Montreal
GT Ɨ|ѯ2017-08-19 13:18:28 // 22208
Alfa Romeo, il futuro
Piritu - 1.000.0002017-07-27 21:46:47 // 22207
Buksi2017-05-27 21:53:29 // 22206
Nem néz ki rosszul. :-)
gradvolttomi2017-05-26 06:31:27 // 22205
GT Ɨ|ѯ2017-04-01 07:12:18 // 22204
Kazes☻2017-03-18 20:43:04 // 22203
Bizony, de ott a félig offos topic...
trxAlfa2017-03-18 20:31:34 // 22202
Gondolkoztam már ezen a témán, és nem értem egyébként, hogy Marhióne úrnak miért nem opció értékesíteni a márkát. Inkább beszántja némán az egészet, és akkor egy perces néma csend az egykoron dicső, de mára letűnt legendás márkák oltáránál.
Kicsit magyarázatra szorul ez az értékesítés dolog, kb úgy képzelem el, mint ahogy a Volvót megvették a kínaiak. A tőkét biztosítják, minden további az svéd marad. Elég jól működik a recept. De lehetne mondani a Tata Motors által birtokolt márkákat is, indiai tőke, sikeres európai márkákkal. Miért ne lehetne ezt megoldani a Lanciával is?
Annyit töketlenkedtek, hogy már portfólió sincs. Teljesen 0-ról kéne felépíteni a márkát, és hát ki is mondta nem egyszer, hogy még csak tervek sincsenek és nem is lesznek ezzel kapcsolatban. Mi a fenének tartják meg a nevet? Ha időben eladták volna, mostanra virágozhatna kb annyira mint a Volvo. De még most sem lenne teljesen késő, ha jelképes összegért is, de lenne értelme áruba bocsátani a megmaradt dolgokat. Ha ügyesen tárgyalnak Olaszországban lenne még a gyártóüzem is.
deportivo2017-03-18 20:15:13 // 22201
Bár ez Alfa oldal de azt kell mondanom, hogy sajnálok minden történelmi márkát , aminek vége, de a Lancia picit mélyebben szíven ütött, hiszen magam is birtokoltam azt a márkát. Kár érte.
GT Ɨ|ѯ2017-02-26 15:00:52 // 22200
Gyorsan le kellene gyártani egy 5ezres szériát...pl:-)
Kazes☻2017-02-26 14:07:09 // 22199
Szuper! Lehet is SS... Giulia SS! :)
Giuntini2017-02-26 13:42:48 // 22198
Gyönyörű!
GT Ɨ|ѯ2017-02-26 13:10:03 // 22197
Più “Sprint” per la Giulia

jöhet/ne/:-)
Tommi2017-01-29 18:50:42 // 22196
Nem rossz, de ez a világító scudetto nekem elég erősen cicástuningos-homasitás megoldás :( Remélem csak a koncepción marad így és nem engedik utcára :)))
Forsberg2017-01-29 16:22:49 // 22195
Igen, nekem is jobban tetszik. Ha nem lenne színezett a szélvédője, akkor még jobban tetszene.
GT Ɨ|ѯ2017-01-29 14:59:06 // 22194
1 nyúlfaroknyival...:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak