Halesz2006-06-13 09:49:54 // 1692
A Kamal az nem egy X3-as nagyságú terepjáró lesz? Amellé nem zavar be szerintem semmi...
TarP2006-06-13 09:02:26 // 1691
Egyetértek veled, régebben az autógyárak egy-két jól pozícionált modellt gyártottak, most meg eljutottak oda, hogy a vásárló össze van zavarodva, nem tudja, mi ez a sok Plux, Max, Verso, SUV... kivitel, mi van a lemez alatt, miből indult....
Én ugyanígy megkérdőjeleztem, hogy a GT mellé a Brera nem cak egy cégen belüli konkurrens???
Ez a Sud meg a 149 ellen fog indulni?
Ami tetszett, hogy 2.0túró motort láttam újra az előjegyzésekben...Lehet, hogy mégsem kell audit vennem??? :)
Gabriel2006-06-12 20:50:00 // 1690
dejópofa, de minek kell, a 149 és Kamal mellé még ez is?
BadBoy2006-06-12 13:22:16 // 1689
Szerintem is nagyon jól néz ki, és még csalogató is lenne, olyan számára, aki nem akar nagy Alfát venni, és mondjuk mini konkurenciának pedig tökéletes lenne.
Xixo2006-06-12 00:50:17 // 1688
Béci linkelte a főoldalra: új Alfasud???
Csak azért tettem be ide is, hogy elmondhassam: nekem tetszene, elfogadnám 147 utódnak is!! :-))
Persze az elején lehetne egy kicsit alakítgatni, hogy ne ugyanúgy nézzen ki az összes autónk. Mint pl a fosvágennél, ahol szemből még soha nem tutod, hogy milyen autó is jön feléd...
GEORGE2006-06-09 19:32:01 // 1687
Hamarább kell csak indulni vele! :-))))
GEORGE2006-06-09 19:31:39 // 1686
Ilyen bakit Halesz!! :-))))))))))))))))))
zolee1452006-06-09 19:00:38 // 1685
vicces lenne talira menni vele, bár szégyenkezni nem kellene vele:)
Halesz2006-06-09 18:57:46 // 1684
Egyelőre még nem választható típus :)
GEORGE2006-06-09 18:56:34 // 1683
Kiváncsi leszek mennyien regelnek majd ide evvel a fajta hátsó kerekessel :-))))
zolee1452006-06-09 18:55:53 // 1682
na de ez egy zsír új gép, ráadásul az Alfások által követelt hátsókerék - hajtással!!!:)))
GEORGE2006-06-09 18:46:16 // 1681
Azért már egy jobb 155-t is lehet ám kapni az áráért.....
BadBoy2006-06-09 18:36:04 // 1680
Ja, és amit elfeljetettem, olcsóbb is mint ha 4 kerekűt vennél :)
Halesz2006-06-09 18:34:23 // 1679
Nem rossz ötlet :D:D
BadBoy2006-06-09 18:33:14 // 1678
Cseréld le rá a 145-öt, és megvan oldva a tetőablak is, és a klima is :))))
ystuc2006-06-09 18:32:12 // 1677
Nekem is vehetsz! :-)
Halesz2006-06-09 18:31:16 // 1676
Alfa bringát szeretnék! Lásd hír rovat!
GT Ɨ|ѯ2006-06-08 16:58:33 // 1675
THX!:-))
Archiváltam:-)
Gabriel2006-06-08 09:47:46 // 1674
De 4x4-es kerékhajtással, olyan országúti magasabbra helyezett kasznival...
Katt ide
Xixo2006-06-08 01:35:32 // 1673
A kamal nem a "terepjáró" lesz? A (156)CW helyett???
Gabriel2006-06-07 22:41:43 // 1672
Engem az lep meg, hogy idáig vagy én értettem rosszul, de a Kamal a 147 utódja akart lenni, mint prototípus és 4x4-es gép, erre kijön a 149 és a Kamal is... az is érdekes, hogy megmaradnak a számozott típusok azaz 159, 149, stb és jönnek mellé típusnevesek is Brera, Kamal stb. érdekes irányvonal számozunk és neveketi is osztogatunk... vagy csak a prototípusok teccenek meg úgy a publikumnak, hogy gyártani kell és nem adnak nekik új neveket?
Halesz2006-06-06 15:47:54 // 1671
Na ezeket a dátumokat, motorváltozatokat érdemes lenne elmenteni, és elővenni akkor, amikor tényleg megjelennek ezek a típusok....
Amúgy nagyon jól hangzik ez az egész :)
Xixo2006-06-05 15:33:12 // 1670
Szép tervek!! Elég jól hangzanak a turbós motorok, a 4x4, a nagy dieselek... :-))))
granturismo2006-06-04 14:52:16 // 1669
Nagy T.R. minden olaszautóbontósok fejedelme:-) adta kezembe az Automobilismo legfrissebb számát melyben van egy, a Fiat csoport közeli-távoli terveit taglaló cikk.
Jön az Alfa 149 amelyet 2007 második felében az új Fiat Stiloval egyidőben szeretnének bemutatni. A 149 melynek két legizmosabb motorja a 3.2 V6 4x4 260 lóerővel, illetve egy 2.5JTD motor állandó 4 kerékhajtással. A másik újdonság egy nagyméretű Alfa SUV a Kamal, amely 2008 harmadik negyedévében mutatkozik be egy benzines és egy diesel motorral. Benzinmotorok terén a 4.0 V8-as motor mellett a szerencsétlen GM-Fiat együttműködés keretében kifejlesztett 1.4-es és 1.6-os MPI turbo motorok jelennek meg, de az Alfa kínálatában csakis az 1.4-es motor szerepel majd. Valószínűleg azért, mert ennek a motornak a Fiat Fire motorcsaládja adja az alapját. (pld. jelenlegi Fiat 1.4 77 és 95LE-s motorok is ehhez a motorcsaládhoz tartoznak.) Ezen kívül a JTS helyett egy másik közvetlen benzinbefecskendezéses technológia (GDI) átvétele és gázüzemű motorok fejlesztése szerepel a tervekben. A GDI technológiát a 3.2 illetve a 2.0, 2.2 benzinmotoroknál használják majd. Készül egy 2.0 GDI motor Turbo változata 220LE-val.
Ugyanilyen igyekezet látható a váltók terén. Automatikus sebességváltók fejlesztésébe kezdenek. A DCT típusú váltókkal a VW-Audi csoport duplakuplungos DSG váltóihoz hasonló megoldást szeretnének megvalósítani.
A V6-os motorcsalád továbbfejlesztése folyamatos. A Multiair technológia a szelepnyitás mértékének a beszívott levegő mennyiségéhez képest történő változatását jelenti. A 3.2 V6 GDI Multiair teljesítménye nem változik a jelenlegihez viszonyítva, de fogyasztása károsanyag kibocsátása valószínűleg kedvezőbben alakul majd. Jó hír, hogy készül a 3.2 V6 GDI motor turbósított változata 450 lóerővel.
A 149-es az új premium padlólemezre készül. A motorskála 120-260 lóerőig terjed. A csúcsváltozat a 3.2 V6 összkerékhajtással. A legkisebb motor az 1.4 benzines turbo 4 változatban ebből 2 normál, 2 Multiair hengerfejjel.
Diesel fronton jön az 1.6 JTD és a 2.0 JTD azonban Alfába csak az utóbbi kerül be a tervek szerint. Ezen túl pedig az olaszokat is elérte a diesel szörnyek fejlesztése a jelenlegi 2.4 JTD 210LE-re erősödik jön egy 2.5 JTD 230Le-vel a 3.0 V6TD(J nélkül) 250LE-vel (ez érzésem szerint a VM-Motori fejlesztése amelyről már régóta hallani) és a csúcsa 4.0V8 JTD 320Le-vel. Ez utóbbi motort a Maseratival közösen fejlesztik.
És most jöjjön egy lista, hogy melyik modellbe mikor kerül új fejlesztésű motor:
149 (3 és 5 ajtós)
1.4 MPI Turbo 120 LE, 20,4 Kgm, 5-os váltó, 2008 3.hó
1.4 MPI Turbo 150 LE, 20,4 Kgm, 6-os váltó, 2007 12.hó
1.4 MPI Turbo Multiair 135 LE, 21,8 Kgm, 5-os váltó, 2009 03.hó
1.4 MPI Turbo Multiair 165 LE, 22,2 Kgm, 5-os váltó, 2009 03.hó
2.2 GDI 185 LE, 23,4 Kgm, 5-os váltó, 2008 3.hó 2007 2.hó
3.2 V6 Multiair 260 LE, 32,6 Kgm, 6-os váltó, 4x4 2009 1.hó
2.0 JTD 165 LE, 36,7 Kgm, 6-os váltó, 2008 6.hó
2.5 JTD 230 LE, 44,9 Kgm, 6-os váltó, 4x4 2009 11.hó
159 (Berlina és Sportwagon)
2.0 GDI Turbo 220 LE, 35,7 Kgm, 6-os váltó, 2009 2.hó
3.2 V6 GDI 260 LE, 32,6 Kgm, 6-os váltó, 4x4 2006 9.hó
3.2 V6 Turbo 450 LE, 45,9 Kgm, 6-os váltó, 4x4 2009 2.hó
2.4 JTD 210 LE, 40,8 Kgm, 6-os váltó, 2007 4.hó
3.0 V6 TD 250 LE, 45,9 Kgm, 6-os váltó, 4x4 2009 2.hó
169 (Berlina)
4.0 V8 400 LE, 56,1 Kgm, 6-os váltó, 2009 10.hó
4.0 V8 JTD 320 LE, 61,1 Kgm, 6-os váltó, 2011 10.hó
Brera (Coupe és Spider)
2.0 GDI Turbo 220 LE, 35,7 Kgm, 6-os váltó, 2008 9.hó
3.2 V6 Turbo 450 LE, 45,9 Kgm, 6-os váltó, 2009 6.hó
3.0 V6 TD 250 LE, 45,9 Kgm, 6-os váltó, 4x4 2009 2.hó
Kamal (SUV)
2.0 GDI Turbo 220 LE, 35,7 Kgm, 6-os váltó, 4x4 2008 10.hó
3.2 V6 GDI 260 LE, 32,6 Kgm, 6-os váltó, 4x4 2009 10.hó
2.0 JTD 165 LE, 36,7 Kgm, 6-os váltó, 2010 10.hó
2.5 JTD 230 LE, 44,9 Kgm, 6-os váltó, 4x4 2010 3.hó
A hosszabb távú tervek pedig:
Új GT: 2010 június
Új 159: 2012 június
Új Brera: 2013 január
Új Spider (946): 2013 április
Új 149: 2014 május
És mégegy érdekesség. A cikk folytatódik a Fiat és a Lancia jövőbeli újdonságaival motorok és modellek terén. A Lancia Thesisről az egész cikk egy szót sem említ, mintha nem is lézezne és 2015-ig utód sem szerepel a tevekben....
MMVI2006-06-01 10:22:57 // 1668
Alfa Romeo 149 link:
http://www.a5.hu/cikkek/1/15738.shtml
BeeGee2006-05-31 22:19:00 // 1667
Ez a tyúk és tojás esete lehet, mert a Scaglietti előtt nagyon sok Alfának is volt két egyszerű kerek hátsó lámpája.
Gabriel2006-05-31 17:55:44 // 1666
persze mielőtt valakinek is lesz ilyenje, indul egy "Női autó-e a 149?" c. topic :-))))))
Seriff2006-05-30 21:05:46 // 1665
Jajj de bájos a kis 500as!! Kéne:-)
zolee1452006-05-30 16:31:03 // 1664
az alsó kép a már említett 8C orral, és 159-es oldalsó résszel van ellátva. A 159-ben azért vagyok biztos, mert a tükröződések elég ismerősek, mostanában kutattam VT-alapot a Fiat sajtószobájában.
mesa2006-05-30 16:14:29 // 1662
Pedig csinálnak.
És ahogy elnézem a Scaglietti által meghatározott vonalat követ, vagyis hogy az oldalél végig vonul a függőleges lámpatesten. Ez látható a szappanszobron is. A két hátsó kör lámpa szintén a Scaglietti motívuma.
Talán a Grande Putno hogy a Maseratira hasonlít, az alfák ezentúl a Ferrarira fognak. Utcai Maser, Utcai Ferka.
Tehát szerintem a Scaglietti lámpáit kapja a 149, elől-hátul.
Tedi2006-05-30 15:47:16 // 1661
Utóbbinak én is örülnék, de erre sajna csak rárakták a 8C elejét :( Az elsőnek meg nagyon buta az arca, ilyet olaszok nem csinálhatnak :))
mesa2006-05-30 15:44:07 // 1660
Az alsó biztosan nem, az szinte egy az egyben 8C, sz'al bárki készíthette.
A felső már közelít a szappanszobrász elképzeléshez, és valljuk be, rajta van aza markáns él, ami a 159/Brera esetében megjelent.
További valószínűsíthetőség, hogy ott szerepel a Bravo és a Delta is, amikkel ugye rokon. Sőt,a delta C oszlopa nagyon hasonló a 147-es C oszlopához, tehát ezek az autók nagyban tükrözik a végleges verziók formavilágát...
A szappanszobrászaton viszont láthatóak Giuggiaro mester sajátos vonásai, méghozzá az alsó légbeömlőkön, az a felső modelleken még nem látható, valószínűleg azok még a Centre Stile tanulmányok a maestro hozzányúlása előtt.
BadBoy2006-05-30 15:15:22 // 1659
Nekem nagyoon tetszik! A Bravo elejéből amennyit látni azt a kicsit, még az is tetszik.
Áki2006-05-30 15:14:31 // 1658
Szép darab lesz 8C orr beütéssel!A felső képben van egy kis rózsaszín árnyalat nem gondolod?:DD:P
count M2006-05-30 15:13:00 // 1657
Áki2006-05-30 15:04:55 // 1655
Te eltudtad képzelni?:D Én is próbáltam de mindig szétesett a kép és nem láttam magam előtt amint egy agyag szobrot próbál megmunkálni!:D Amúgy tuti,hogy szőke szobrokat csinálna ami illik a személyiségéhez!:P
Tommi2006-05-30 14:57:09 // 1654
ROTFL :) Elképzelem Teddyt szobrászként :) Mivel Ő ugye szőke, biztos szőke szobrokat csinálna :PPP
Teddy!
Tudom most mire gondolsz és mielőtt megkérdezed: nem, nem vagyok :)))
Áki2006-05-30 14:54:24 // 1653
Ja ő ekkora művész lélek?!:DDD Hát ha így folytatja még akármi is lehet belőle....akármi csak szobrász nem!:D
zolee1452006-05-30 14:39:19 // 1652
ez nem az új 149-es, csak Teddy beíratkozott valami kézműves szakkörbe, és ott farigcsálnak ilyeneket...:)
Áki2006-05-30 14:35:38 // 1651
Nekem leginkább a színe tetszik ahogy játszanak a fény-árnyék kombinációval,nagyon jó a fényezése bár kicsit mattnak tünik de azért jó!:-))) :P
Tedi2006-05-27 11:38:14 // 1650
Gabriel2006-05-27 02:35:48 // 1649
de sztem lehet ezt még fokozni annélkül, hogy 10 ezerig kéne pörgetni a motort.
bocs, hogy rég jártam itt ész szétnyírom a topicot, de mi van ha a fordulatszámmérőt kalibrálják át és lehet 10ezren forog de 5ezernek láccik :-)
Gabriel2006-05-27 02:32:17 // 1648
akkor a hackerek és a crackerek mellé jön egy új emberfaj "carker", aki a sebességszabályozást üti majd ki, vagy lehet csak letöltjük a netről a cracket :-)
Gabriel2006-05-27 02:28:41 // 1647
"hogy az a kis gömbölyű?"
Ugye, hogy minden út a 147-hez vetet? :-))))))))) LOL
Az Alfákról az emberek nem nagyon tudják, hogy melyik-melyik.
Szerintem erre kellene kitalálni Amore-s névjegykártyát, aminek a hátulján mindenkinek a gépe lenne, és most nincs szmájli a hsz végén figyeled...
Gabriel2006-05-27 02:25:53 // 1646
apropó hátsó kerék... egy németfan kollégám azt mondja venne ő Alfát, de mikor lesz már hátsókerekes... erre én hát itt a 8C-azt mondja ok, de nem olyan drága amit nem tud megfizetni... és igaza van... nincs hátsó kerekes Alfa valljuk be (nem a régi modellekre gondolok)
Gabriel2006-05-27 02:17:06 // 1645
149-ben nem lesz 2.0-ás moci? hm....
Gabriel2006-05-27 02:07:44 // 1644
hát a feneke elég 147 GTA-s...
TarP2006-05-24 13:22:23 // 1643
Szívó motor??? Ammeg minek? Kinek?
Túrót mindenre! Nyomaték is köll, nem elég a literteljesítmény!