Happy 2K, topik! :)
 
	
 
	Tedi2006-10-13 00:12:48 // 
2000 
	Akkor Neked mákod volt :)
Mi egy feka 159 2.4-et láttunk, épp akkor jött a mosóból, egy Brerát, egy faceliftes 156-ot, két 146-ost leharcolt állapotban, meg egy 166-ost a diadalívnél.
A parkolás? Láttuk, hogy a csávó pont ráparkol a háta mögött lévő autóra és horpad/reped minden :))) Szánalom egyébként, hogy minden második autó emiatt van rommá zúzva...
	
 
	Halesz2006-10-13 00:10:31 // 
1999 
	Én ebben a körforgalomban vezettem egyszer (1,3-as Corsát, 1999-ben). Londonból hazafele jövet. Óriási élmény volt :))
De az Alfát ide nem szívesen vinném be egy körre sem :)
	
 
	Shane2006-10-13 00:08:48 // 
1998 
	Én lépten nyomon láttam Alfákat. A parkolóházban Brera, 147 egy tucat, 156GTA... Na igen, az autók állapota elég siralmas volt. 10ből 10 törve, horpadva... Láttatok parkolást?
A teherautó vajon hogy fért be oda?

Simás arrébb tolják egymást. Mi mindíg két helyre parkoltunk, hogy esélyük se legyen megtolni az autót.
Diadalív körforgalom? 


 
	
 
	Xixo2006-10-13 00:06:42 // 
1997 
	Toljad mindet!!!! :-)))
	
 
	Tedi2006-10-13 00:05:06 // 
1996 
	Deltáról is van jópár képem, Grande Punto Sporting, Ducato Truckster, új Ypsilon, Thesis bicolore, Bertone tanulmány, Pininfarina Ferka 4/5. Maserati és Ferrari nincs, mert képtelenség volt megközelíteni.
	
 
	Tedi2006-10-13 00:03:39 // 
1995 
	Az volt a baj, hogy nem lehetett egyszerre fotózni is, meg az autót körbebámulni :)
	
 
	Xixo2006-10-13 00:02:59 // 
1994 
	Ok, köszi! 
És jöhet minden ami olasz!! :-))
	
 
	Halesz2006-10-13 00:02:03 // 
1993 
	A 8C-ért mentünk :)
	
 
	Xixo2006-10-13 00:00:24 // 
1992 
	Sokat nem fényképeztél a kiállításon...
	
 
	Tedi2006-10-12 23:59:04 // 
1991 
	Van egy rakás, holnap feltolom őket :)
	
 
	Halesz2006-10-12 23:56:36 // 
1990 
	Mindössze egy GT-t és egyetlen Brerát láttunk 5 nap alatt :(
	
 
	
	A városban volt egy pár ilyen méretű hirdetés. :)
Viszont az utakon annál kevesebb Alfa gurult... és azok is a tipikus párizsi állapotban (minden sarka leütve).
	
 
	Shane2006-10-12 23:52:01 // 
1988 
	Gondolom ezt nem volt nehéz nem észre venni...

 
	
 
	Halesz2006-10-12 23:51:15 // 
1987 
	
	
 
	Attie2006-10-12 23:45:25 // 
1986 
	Olyanom nix :(
Skype van :)
	
 
	Xixo2006-10-12 23:45:03 // 
1985 
	Akkor várok!! Köszi
	
 
	Xixo2006-10-12 23:44:38 // 
1984 
	Csak nem!! Elég bután állna ez a morcos orr egy pici kasztnin.
	
 
	
	Van. A zilletékesekre várunk hogy feltöltsék őket. :)
	
 
	
	Ja. Ezen kívűl nincs vele semmi baj, de ez nem a Delta utódja, kár volt visszatérni a névhez.
	
 
	Halesz2006-10-12 23:42:09 // 
1981 
	Reméljük ebbe a hibába nem esik az Alfa a 149-cel...
	
 
	Xixo2006-10-12 23:41:08 // 
1980 
	Tényleg! Vannak még képeitek valahol??
	
 
	Halesz2006-10-12 23:40:38 // 
1979 
	Igen, valahogy túl nagyra vették... Mintha egyterű lenne...
	
 
	Xixo2006-10-12 23:40:10 // 
1978 
	Tényleg már van az is!!!
Az a jó a fócvágenbe, hogy megterveznek egy "formát" és azt adják el 
S-M-L-XL méretben!!!! :-)))))
	
 
	
	Na, akkor már: amiről nem volt még szó (mert kissé OFF, de nem annyira mint az említett Dövú :P :)), a Lancia Delta HPE. Jójó, de mit is mondjak rá... kissé, hmmm... böszme. :)
	
 
	Halesz2006-10-12 23:38:48 // 
1976 
	Mostanában az ICQ nincs nagyon használatban... MSN?
	
 
	Halesz2006-10-12 23:38:19 // 
1975 
	Tudod, a Jettát reklámozzák úgy, hogy adja el a garázsát, mert arra az autóra büszkének kell lenni. Hát nemtom, olyan mint egy összenyomott viziemlős...
	
 
	Attie2006-10-12 23:38:09 // 
1974 
	Na erről akartalak is kérdezni, csak nem voltál online ICQ-n amikor én.
	
 
	Halesz2006-10-12 23:37:12 // 
1973 
	Nekem elég volt a Daewoo-Chevrolet WTCC tanulmány is :))) Mondjuk az tetszett egy kicsikét :)
	
 
	
	Azé' azt a neonzöld izét megnézhettük volna, ha már arra járunk. Mondjuk tök felesleges lett volna. :;
	
 
	Xixo2006-10-12 23:36:01 // 
1971 
	Így nem vágom. Az melyik is a passzát vagy a bora vagy szedán póló???
Sajnos nekem olyan egyformák..... :-))))
	
 
	Halesz2006-10-12 23:35:04 // 
1970 
	Alfás szűzlányok! A - nem foglalt - férfi cartársaknál lehet jelentkezni áldozatnak az Amore oltárán :))))))))
	
 
	Halesz2006-10-12 23:33:26 // 
1969 
	De van! A Phateon, vagy mi :)))))))) 
Az olyan szép, mindennél jobb, nekem inkább az kéne.
Gófos Jani.
	
 
	Xixo2006-10-12 23:32:52 // 
1968 
	Köszönjük, hogy feláldoztátok magatokat!!! :-))))))))
	
 
	Xixo2006-10-12 23:31:50 // 
1967 
	Szép lenne, ha azt is koppintanák!!
Nincs is ilyen kaliberü autója a fócvágenéknek!!!
	
 
	Halesz2006-10-12 23:28:42 // 
1966 
	:) Én máshogy fogalmaznék:
Több mint két éves munkánk fekszik abban, hogy végre ilyen elsőkézből származó tudósítást írhassunk Nektek!!
	
 
	Attie2006-10-12 23:21:04 // 
1965 
	Azért már az is mekkora kiváltság, hogy beleülhettetek egy 8C-be! :)))
A pórnépnek még ez is utolérhetetlen álom :)
	
 
	Halesz2006-10-12 23:14:07 // 
1964 
	Nagyon csúnyán :(
	
 
	Tedi2006-10-12 22:51:40 // 
1963 
	najó, de most 8C kaliberű autókra gondoltam :)
	
 
	Xixo2006-10-12 17:38:09 // 
1962 
	Azért az új ibiza seggén visszaköszön a 145-147!! Legalábbis szerintem...
	
 
	Tedi2006-10-12 14:13:53 // 
1961 
	Ahogy a cikkben is írtuk, kitöltöttük már a lottószelvényt :)
	
 
	Tedi2006-10-12 14:13:04 // 
1960 
	Ugyanezt eljátszhatnák a Ferrarival, vagy a McLarennel mégsem teszik. Miért pont az alfával tennék meg? Lehet, hogy a Seat akar lenni az WV csoport Alfája, de kurva messze vannak még attól. Azzal meg lesznek elölrébb, hogy koppintanak egy 8C-t, sőt...De még csak koppintani sem tudnak :)
	
 
	TarP2006-10-12 14:13:02 // 
1959 
	Alig hiányzik hozzá 30-32milló :)
	
 
	Tedi2006-10-12 14:11:01 // 
1958 
	Mi kell még? 8Cééééééééééééééééééééééééééééé :)))
Egyébként meg ámen :)
	
 
	TarP2006-10-12 09:14:38 // 
1957 
	Most azért kell imádkozni, hogy ne másolja le senki.
Mert ami ennyire gyönyörű és drága, azt le fogják copy-zni, rákerül valami Maddza, vagy Séjat jel és olcsó lesz és 100000-eket adnak majd el belőle:(
	
 
	
	A 8C az Alfa üzenete a világnak: igen, megint itt vagyunk, meg tudjuk csinálni, tudunk egy olyan autót készíteni amit a konkurencia nem; és mindenki erre fog vágyni, de mégsem lehet mindenkié. Azért mert csak. A 8C leginkább a 33 Stradale és a TZ2 utóda, vagy inkább örököse.
A 12.5-37 közötti tartományt gondolom a Brera GTA (illetve a különböző motor-variációk a Brerára) fogja "kitölteni".
Ami szerintem fontosabb, hogy bemutatták a Q2-t - és ezzel remélhetőleg elindul egy olyan folyamat, ami az Alfa Romeo-t visszavezeti a tényleg sportos, tényleg egyedi megoldású és szerkezetű autók felé. A szépség ugye nem kérdés, és a Brera-project keretében már a robosztusság és a megbízhatóság is előtérbe került... mi kell még? :)
	
 
	Tedi2006-10-11 20:13:03 // 
1955 
	Szerintem bűn lett volna ezt az autót 12-20 millióért kínálni. Sokkal nagyobb kuriózum annál, megérdemli, hogy elkérjenek érte 37 milliót.
	
 
	TarP2006-10-11 10:06:35 // 
1954 
	Igen fura így, hogy a 30-40 millió körüli range-ban 3-4 autója is található a konszernnek (F430, 4200GT, Gransport, 8C) Viszont a sokkal eladhatóbb 13-26 millós rangeet uralják a kis Posche-k, Merci CLK-k SLK-k, BMW Coupe-k, Audi TT-k... 
Nem vagyok egy marketinges, de biztos, hogy másképp csináltam volna.
Ugyanakkor a tradíció értékét elfogadom, tudom, hogy megemeli a cég arculatát és a vásárlók orrát is :)
	
 
	Atásh2006-10-11 09:53:51 // 
1953 
	Az 500-as szériától persze, hogy nem lesz jobb egy autó, de értékesebb igen! Már az is jó arány lenne, ha az 500 vevőből 100 azért venné meg, mert magas műszaki tartalommal felvértezett formatervezési műremeket lát benne, amit mellesleg qrva jó vezetni, s csak 400-an vennék pusztán a kuriózum miatt. Ezt a 400 embert egyrészt nem is izgatná a 8C, ha olcsóbb lenne, másrészt jót röhögnének rajtunk, hogy ár/érték összehasonlításba bonyolódtunk.
Nagyon remélem, hogy a 8C projekt távlati célja éppen az, hogy lehetővé tegye az általad említett rés betöltését új, némileg szerényebb típusokkal. Ehhez viszont meg kellett mutatniuk, hogy mire képesek, ha kompromisszummentesen alkothatnak.
Remélem továbbá, hogy "lefelé" is vannak terveik, mert a jelenlegi tendencia alapján csak egyre távolodok attól, hogy egyszer új Alfát vehessek.
	
 
	TarP2006-10-11 09:08:37 // 
1952 
	Kéretik nem kutyázni a világ egyik legszebb coupe autóját, mert szijjelvágok itt mindenkit :)
500-as széria engem nem hat meg. Nehogy azért legyen jobb pl egy Spyker, vagy Königsegg, vagy Pagani egy Ferrari-nál, mert a Ferrariból több van.
Nálam az a kérdés, hogy mit nyújt. A 8C, ha lehet hinni a sajtóanyagoknak, tényleg magasabb technikai színvonal, mint a régi 4200GT, ami most kíván megújulni... állítólag 1400kg körüli tömege van, duplakuplungos félautomatája, és 450lovas, valamint a kasztni szénszálas műanyag, ami alapján tényleg csúcs. 
De 37 milló egyben azt is jelenti, hogy ilyenünk sem lesz :(
Jelenleg az Alfák árkategóriában lefednek 4,5millótól 12,5millóig egy réteget, majd jön egy 37 millós autó. Ez nem illik a képbe.
A 8C-nek "szeintem" a 12,5 milló és a 26milló (alap Maserati) közötti rést kellett volna betölteni és akkor nem 500darab lett volna a limit, mert a Porsche-nek sem kell limiteken gondolkodni, hadd tudják megvenni minnél többen.