BadBoy2007-02-14 22:52:30 // 2542
Tudom, azért is irtam. Az még a 156 design volt. Most meg már a 159-es design, és az 8C designet kell figyelembe venni.
BadBoy2007-02-14 22:51:40 // 2541
Érdekes dolog a terepjáró. Én meg a héten olvastam egy amerikai felmérést, miszerint karambol esetén az SUV utasok 67%-a sérül!!! mig a sima autók utasainak csak 48%-a sérült meg baleset esetén. Hát ennyit a biztonságról! :)
Atesz19872007-02-14 22:49:12 // 2540
Sztem sem a Porsce, sem a BMW, sem a Tuareg aáruknál fogva nem családi autó. Ez az egyik. A másik az, hogy nem mindegy ki miből ül át... Ha Én is egy böhöm tegyük fel Phaetonból tenném át a popsim egy Tuaregbe, akkor nekem sem teccene. Kicsit azért szálljunk le a földre.
Amúgy, a családi autó inkább a Nissan X-trail, a Toyota RAV4, Hyundai, stb... 4 embernek inkább egy X-trail, mint mondjuk egy c4 picasso... 5ször több dolgora lehet használni, és ezek a gépek nem is zabálnak. Aki meg 10 milláért vesz Tuareget, nem hiszem hogy a fogyasztás a legnagyobb problémája...
Bckk2007-02-14 22:46:23 // 2539
Kamalt nyugodtan elfelejthetitek
BadBoy2007-02-14 22:45:32 // 2538
Formát nem ecsetelném, mert hogy mi lesz nem lehet tudni. Nagy a ködösités, és már a Kamal is egy elavult darab. Nem akarok tippelésbe sem bocsájtkozni, hogy milyen lesz, mert az meg jelenleg nagyon is nehéz. De nekem a cayann meg nagyon is bejön! :))
De ha kiölik a sportosságot, akkor meg az lesz a baj! Az arany középút lenne a megfelelő!
Bckk2007-02-14 22:43:58 // 2537
de pedig eladási viszonylatban hány emberkétől hallottam hogy a tetves SUV, mint a bömövö vagy a porse, nem beszélve a tuarégről, hogy nem nyujt több helyet a kocsi, nem tudnak bele rendesen pakolni, csak jobb a kilátás az utra és az érzés biztonságosabb. de hogy megmosni nem tudják az udvaron otthon, hiába szeretnék dédelgetni és zabálnak mint az állat. mert böhöm természetüknél fogva jo fogyit nem tudnak elérni, mindegy mien motorral vannak.
és másodsorban meg hogy ünneplőben utazgatva nem elég kényelmes, ugyanis az áfás verziok általában keményebbek /főleg ez jellemzi a kiját/, igy hátul nem lehet megtartani egy pohár kávét a kézben és belemászni a magasan elhelyezett utastérbe piszkos autonál nem uszando meg a ruhán foltmentesen. szoval ennyit a terpeszjárokrol.
ha, akkor én a rangerover-re szavazok
Atesz19872007-02-14 22:42:37 // 2536
Nekem egy szavam nem volt az Alfa terepjáró ellen, sőt!!! Csak nem szeretném, ha abba a hibába esnének a formatervel, mint a Cayennél. Tervezzék meg terepjárónak, és ne egy terepjáró platfromra épített sportkocsinak. Egyszerűen azért, mert az bután néz ki.
BadBoy2007-02-14 22:42:24 // 2535
Na ez igy már más! Ebben igazad van. Ilyenkor jó, hogy szűk a hely! :))
BadBoy2007-02-14 22:41:46 // 2534
Igen, a pénzügyi válság végett, nagyon lemaradtak :( Sajnos ezt tudomásul kell venni. De most próbálnak felzárkózni, és minél több rést betömni ahogy mondtad. Teljesen egyetértek az üzletpolitikájukkal, mert a vezetés helyében ugyan ezt tenném. Ha megnézzük a BMW palettát, még igy is el lesznek maradva.
169 - nagyon is kell. Nagy potenciál van abban a szegmensben is még az Alfa számára, csak jól kell kisakkozni az új modellt. De ez szerintem nagyon meg az Alfának, de ezt már szemlyesen kitárgyaltuk.
Pici Alfa - nagyon - nagyon sürgősen szükség van rá, az eladás növelése végett, és a nyereségesség miatt.
BadBoy2007-02-14 22:37:49 // 2533
Én 190-nel már nem :) Fülem támasztotta a tetőt :)
Atesz19872007-02-14 22:37:08 // 2532
Nem egy Q4-el nem tudsz elmenni sehol, az csak télen jó. Bármily hihetetlen vannak emberek, akik eltudnak úgy képzelni egy délutánt, hogy beülnek a SUV-jukba, kibotorkálnak a semmi közepére, és puritán körülmények között eltöltenek egy szép napot. Férfi ember ritkán vesz ilyen ambiciók nélkül SUV-ot. Vagy az asszonynak veszi, vagy pedig családi autónak szánja. Ugyanis a terepjárók kényelme, és mérete is eljutott arra szintre, hogy családi autó szempontjából felveszik a versenyt az oriás egyterüekkel, meg a többi személyautóval szemben is. Emellett többfunkciósak, biztonságosak, és méretüknél fogva kényelmesebben is közelkednek, mint a többi járgány. Most ezt nem állok neki ecsetelni, hogy miért. Én jobban érzem magam egy nagytestű autóban. Inkább az a hülye, aki kidob ennyi pénzt egy olyan CSALÁDI(!!!!!!!!!!) autóra, amit nem tud minden körülmények között használni. A szabadidős sportkocsi, meg a stílus, meg a többi, megint más kérdés...
BadBoy2007-02-14 22:36:52 // 2531
Nem is veszem ezt támadásnak, és van is rá válaszom:
1. Crosswagon nekünk kicsi volt!
Apum használja az autót 90%-ban, és ő egy 196cm magas 145 kilós ember. ÜÜzleti partnere még nagyobb darab, nem fértek el benne kényelmesen, ezért nem lett CW.
2. Ki tudnánk e használni?
Igen, a munkájábó kifolyólag, elég gyakran téved köves, murvás utakra, ahol jól jönne a magas hasmagasság. Nem kellene félni, hogy az autó alja leér, és valami kárt okoz.
Engem meg az nagyon nem érdekel, hogy másnak mi van, mert ha nem lennénk Alfa funok, akkor most SUV-nk lenne. De inkább beáldoztuk a hasmagasságot a márkáért!
Ez meg a márkahűség!
Satti2007-02-14 22:35:40 // 2530
Nem jól látod a dolgot,pont ,hogy középen kell ülni,és jobbról balról egy-egy leányzó foglal helyet,jó szorosan!:-))
Bckk2007-02-14 22:32:30 // 2529
nagyon sok az üres folt a modellpalettán.
oan kocsit kell csinalni amit keresnek, de suv téren késnek már pár éve.
ha meglesz a véglegesitett verzio, sokan koppintásnak fogják nevezni.
de ha ütős lesz, majd befogják a pofájukat.
a 4x4es mechanizmus tökéletes lett a CWbe, nem nagyon marad akadály a kocsinak ezzel a technikával. és ha ezt tetőzni tudják egy uj suv-ban ami bomba áron is lesz, nyertek.
csak az a kérdés hogy mikor.
nagy limo meg már nagyon is kell mert a 166 a legöregebb modell a palettán és hát a kereslet, az fabadkát sem ér, vagyis az eladása egyenlő a nullával
BadBoy2007-02-14 22:32:24 // 2528
Csak ne én üljek középpen! :DDDD
BadBoy2007-02-14 22:31:45 // 2527
AZért a 159-ben van hely hátul! Ismersz minket, tudod mekkora emberkék vagyunk, és mégis elférünk kényelmesen. A 147-ben nem maradt hátul hely, ebben meg van.
BadBoy2007-02-14 22:30:26 // 2526
Szerintem ez az egy fecske nem csinál nyarat effektus fog jönni :))).
Nem a hagyomány a lényeg, a jelenlegi üzleti életben, hanem a nyereség. Olyan nagy a konkurenciaharc, hogy csak igy maradhatnak a gyártók életben, és ezt neked is meg kell értened! De inkább legyen Alfa SUV, minthogy eltűnjön a márkanév!
Attie2007-02-14 22:28:57 // 2525
Én 179-cel még elvoltam. :)
BadBoy2007-02-14 22:27:35 // 2524
Csak mikorra az új márkanevet elismerik, ráment volna a gyár utolsó csavarja is! Szerintem az sem volt rossz elgondolás, és ez sem az, hogy az alfa csinál SUVt. Pénz az pénz, kereslet meg kereslet. Ha mind kettő megvan, akkor egyenes az út!
Attie2007-02-14 22:26:27 // 2523
De mi az ami miatt vennél egy hobbiterepjárót? Van olyan hely ahol a 159-cel nem tudsz elmenni?
Ha a 4x4 kell, akkor miért nem Q4-et vettél? Árban kb ott lehet vagy inkább olcsóbb is mint egy SUV.
Ha nem futkároznának az országban szépen kinéző, magas hasmagasságú, nagykerekű, 4x4-es, túlméretes kombik = SUV, akkor magadtól felmerült volna benned az igény egy ilyenre? Vagy csak azért érzed úgy hogy kell, mert másnak is ilyen van, és akkor már le ne maradj? (no offense)
Atesz19872007-02-14 22:25:19 // 2522
És ha már úgy is szabadidő autó, nem lehetett volna átalakítani valamelyik gyári modellt, olyan WRC-s jelleggel? Megerősített futómú, összekrék, ilyesmi. Milyen szép is lenne egy 146-145-156-ossal csapatni a prérin.
Satti2007-02-14 22:25:13 // 2521
Jutna ott hely 3 embernek is:-)
BadBoy2007-02-14 22:24:02 // 2520
A GT nagyon szűk a fejtérben! Megint az, hogy ilyen magas vagyok! :(
Satti2007-02-14 22:23:50 // 2519
Megnyújtott tengelytáv,magas ővvonal,ezért az állat hosszú laposnak tűnő forma.
BadBoy2007-02-14 22:23:25 // 2518
Már akinek jut heyl hátul :D
Bckk2007-02-14 22:23:18 // 2517
minél hosszabb a kocsi, annál több a hely belül, mert ugye 159es hiába hosszabb, mégsem nyujt sokkal több helyet belül, hátul.
sajna nem sok tapasztalatunk van a nagy limokkal, de a trend mutatja hogy kell, egyértelmuen.
mert mi mást is vennének a dusgazdagok, ha nem méregdrága, bazinagy dögöket. ez talán uti. és merszi vetélytárs limokupéja igencsak ott van.
Atesz19872007-02-14 22:22:41 // 2516
Hát igen... Sajnos egyre többen járnak "csak úgy" divatból terepjáróval, szabadidő autóval. Hány kitartott szőke nőt látni ezekben. :(((( Számomra mindig elkeserítő, egy robosztus férfias autóban, egy telefonálgató, szőke picsát látni.
Hát, ha kihalnak a terepjárók, veszek egy 2004 előtti Land Rover Freelandert..
BadBoy2007-02-14 22:20:22 // 2515
A dizel Alfák is sikeresek!
Ez izlés kérdése! Minket is érdekelt volna egy hobbiterepjáró, ha lett volna a kinálatban, de sajna nem volt, amikor megvettük a 159-et. Ezzel szerintem nagyon sokan igy vannak.
Attie2007-02-14 22:20:13 // 2514
Nem hiszem el, kölcsönadod? ;-)))))
Attie2007-02-14 22:19:40 // 2513
OK, de mi miért esszük meg? :)
Attie2007-02-14 22:19:15 // 2512
Ez mondjuk helytálló lehet :)
Ha 5 méter hosszú az autó, akkor magasságban is lehet hogy kb olyan mint egy 164 :)
Halesz2007-02-14 22:19:12 // 2511
:) gondoltam idézek egy jó gondolatot :D
Satti2007-02-14 22:18:37 // 2510
Látom ez tetszett:-))
Attie2007-02-14 22:18:11 // 2509
Így van, a Cayenne nem sportautó. Ezért nem is értem mit keres a Porschek között... Legalább valami új műrkanevet csináltak volna, mint a Lexus van Infinity esetén.
BadBoy2007-02-14 22:17:35 // 2508
Hát igen, olyan embernek mint TE van hely, de nekem már nem jut fejtér! Hátul a cls nagyon szűk! Tapasztalat :)
BeeGee2007-02-14 22:17:15 // 2507
Rendes telepjárót már egyre kevesebben gyártanak, Alfa olyat sose fog már..
Inkább pilótákra költse a kis pénzét, mint erdészekre.. :)
BadBoy2007-02-14 22:16:39 // 2506
Egyet értek, az Alfa terepjáró nagyon is kelendő lehet, ha nem a porcchét nézzük,hanem a valódi konkurenciát a BMW-t nekik is van két sikeres hobbiterepjárójuk. Elfogadták az emberek, és veszik is. Az Alfa is hasonló lesz, ha piacra kerül! Az emberek az SUVkan nem terepezni veszik, hanem mert státusz-szimbólum, és ez az autó nagyon is arra lenne tervezve, kimagasló menettulajdonságokkal.
Halesz2007-02-14 22:15:36 // 2505
"De még hogy,akár pajzánkodni is lehet benne:-))"
Tedi2007-02-14 22:14:16 // 2504
Ez kb olyan, mint az iPod. Miért nem jó egy sima mp3 lejátszó? Ugyanazt tudja...
Mert brand lett belőle és ugyanezt csinálják az autógyárak PR-osai is.
Satti2007-02-14 22:14:00 // 2503
Ez egy kicsit optikai csalódás,mert az autó rohatt nagy méretű lesz,ezért hiába a lapos építés,akkor is lesz benne hely rendesen!
BadBoy2007-02-14 22:13:53 // 2502
Pedig lesz, és itt az amorén is fennt volt a hirek közt, ahol a 2010-ig szóló tervek voltak ismertetve.
Nem illik a márka imázsába?!?!? EZ most nem számit, ha nyereségesek akarnak lenni, meg kell hogy épitsék, és meg is fogják, mert a Fiatnak is lesz szabadidőautója. A cayanne mióta sportautó? Ez ugyan az, és mégis sikeres a model.
Atesz19872007-02-14 22:13:24 // 2501
Ha szeretnék megkérni emberkéket, hogy virtuális alkossanak egy terepjárót a 145-ből, kihez forduljak?
Attie2007-02-14 22:13:05 // 2500
:-))) Hatott a gépezet :)
BadBoy2007-02-14 22:11:54 // 2499
AZ övvonal hasonlit, csak a lámpákat cserélték le. Nagyon komolyan néz ki!
Halesz2007-02-14 22:11:00 // 2498
Mert az ipod az kurvajó :))
Attie2007-02-14 22:10:55 // 2497
ööö, hát kupé merciben még nem ültem.
De ez az Alfa akkoris rohadt laposnak látszik :)
Pl a GT-ben szerintem tök jól el lehet férni hátul, de ez szükebbnek tűnik fejtérben.
Satti2007-02-14 22:09:56 // 2496
De még hogy,akár pajzánkodni is lehet benne:-))
Atesz19872007-02-14 22:09:42 // 2495
Úgy nem rossz, csak ennek sincs terepjáró formája. Ez is inkább szabadidő autó, amivel legfeljebb a száraz földesútra merészkedsz ki, de nem terepre. Szerintem egy terepjáró dizájnja legyen egyszerű, és jellemezzék határozott vonalak. Mintha két téglát egymásra raknánk, a felsőt kicsit hátrébb tolnánk, és az alsó végének vonalában lefvágnánk a felesleget. Egy igazi terepjárúnek ilyenek az arányai. Engem az újabb Toyota pick upoktól is elkap a hányinger...
Nem illik bele az Alfa imidzsébe ez biztos. Én még is azt gondolom, hogy talán sikerülhetne nekik összehozni valamit. Például, ha a 145nek kicsit turcsibb orra lenne, meg maga a kasztni magasabb lenne, plusz a terepmagasság, egész pofás kis terepjáró kerekedne belőle.
BadBoy2007-02-14 22:09:28 // 2494
Hát ez tuti az új "Nagyvad". A hirek ugyebár arról szóltak, hogy a Quattroporte alaplemezére fog épülni az új csoda, és a méret meg is fel. A másik hir az volt, hogy a CLS merci ellenfele lesz, és lám, megvan a köv. hasonlóság: keret nélküli ablakok, és alacsony tetőiv. EZ nagyon hasonlit ismét a 169 tervhez, amit eddig lehetett tudni! :)
Attie2007-02-14 22:09:00 // 2493
Abszolút megértem, hogy gazdaságilag szükség lehet rá, de ez akkor is egy nagy törés lesz megint szerintem :( Kb, mint a dízel Alfák. (Persze most pofázok, miközben én is dízel Alfát szeretnék venni, de az akkor sem az igazi...)
Amúgy meg azért van divatja a SUV-knak, mert a marketingesek jól kiépítették azt, hogy az emberek azt érezzék, hogy sükségük van olyanra. Pedig nincs is :) Szerintem.
Ez kb olyan, mint az iPod. Miért nem jó egy sima mp3 lejátszó? Ugyanazt tudja...