Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

TarP2007-03-01 12:01:40 // 2591
Mivel rokkant (is) volt szegényke, remélem adtál neki pár száz Forintot... ?
mesa2007-03-01 11:57:04 // 2590
Hétvégén állt egy Bentley coupe a budaörsi Tesco előtti rokkant parkolóban. Csináltam róla fotót a PDA-val, de nem lett jó. 22 "-os felnije volt per harminccal vazze! Szerintem Budapesten még sosem ment többel negyvennél, kerülgetvén a kátyúkat! :D
zolee1452007-03-01 11:53:51 // 2589
Ezek nem szoktak gondolkodni. Ha jön valami új sportgép azt megveszik és kész, általában szarnak rá hogy ki gyártja. A lényeg az, hogy elmondhassák, "olyanom is van". Volt egy cikk valami arab benzinkutasról. Szepen vezetgette elő a garázsból a kocsikat. Porsche 959, Ferrari F50... egy Bentley kupé volt a szaladgálós autója. Elkezdte mesélni, hogy most nagyon megtetszett neki a 911 GT1.. már meg is rendelte... El tudom képzelni ahogy gondolkodott: villanyszámla vagy GT1, GT1 vagy villanyszámla...:)
mesa2007-03-01 11:51:44 // 2588
Keménytetős kabrió nem létezik! Ha másért nem is, ezért biztosan nem fognak csinálni! :))
Atesz19872007-03-01 11:40:36 // 2587
Alfa nem fog csinálni valami keménytetős kabriót, amiben esetleg 4-en is el lehet férni? Engem nagyon érdekelne a jövőben a dolog. A 3.-4. alfám mindenképpen cabrio lesz. :)
mesa2007-03-01 11:40:28 // 2586
Vagy Zapatinast ! Nagyon hiányzik. Igaza volt valakinek a totalcaron, hogy most már az AR is szégyelheti magát. Ez a 159/Brera/Spider eygen arc tök gáz. Hiába szép egy magába, így már erőltetett és unalmas. Ugyanez a sors vár a 8C-re is. Ki fog kifizetni annyi pénzt egy autóra, ha az alsó-közepes 149-cel is összetévesztik ? R8-ról ne beszéljünk Nevetséges. (nem a Gordini féle! :))
BadBoy2007-02-20 23:24:01 // 2585
Ezek totál hülyék! Nem tudják, hogy mi is az a Ferrari. De mondjuk az emberek sem teljesen normálisak. Belső infóim szerinte, amik nem csalnak, mert "sógor" az audi eladó, már van egy rendelése az R8-ra. A hülye, vehetne inkább Ferarrit, az mégis csak néz, és presztizs!
Tom122007-02-20 21:15:51 // 2584
Ahogy mondod, AKARJA, illetve csak szeretné... Kellenek a példaképek az autógyártásban is.:-) Engem sokkal jobban nyugtalanítana, ha ez pl. fordítva lenne.:-)))
Tibe2007-02-20 10:40:17 // 2583
Szerintem tök randa lett ez az új ódi, semmi sportautó formája nincs. Legalábbis egy Ferrarihoz képest.
Halesz2007-02-20 10:28:46 // 2582
Da Silva tervezte azt az új szupersport audit, ami állítólag a Ferkákkal akarja felvenni a versenyt... Hát nemtom, elképzelem az az olasz, vagy francia milliárdost, aki elkezd gondolkozni: ferrari, vagy audi, audi, vagy ferrari.... :)
BeeGee2007-02-16 22:16:27 // 2581
Micsinál az ódi (vagy az anyacég) hogy sorra viszik el a formatervezőket?? Bezárt a vonalzógyár? :) Da Silva-t visszahozhaták..
mesa2007-02-16 21:50:55 // 2580
Szerintem max a kerékcsavarok tapadnak arról az autóról a kezéhez :))))
Zool2007-02-15 20:11:54 // 2578
Bocsi rossz helyre írtam. Hiába a fránya multitask ,meg a picit sok túlóra...
Zool2007-02-15 20:07:44 // 2577
Ha külföldről vennéd most helyes akciók vannak a belgáknál: http://www.alfa-actions.be/salon2007/lu/index.php
Tedi2007-02-15 17:35:20 // 2576
Viszont ne felejtsd el, hogy a Wolfgang Egger a Centro Stile Alfa Romeo vezére volt és a 8C Competizione formaterve is az ő nevéhez fűződik :)
BadBoy2007-02-15 17:14:36 // 2575
Már ki is lett vesézve tegnap! :)
Zool2007-02-15 16:44:34 // 2574
lesifótós képe egy nagy Alfáról (Valószínűleg) http://www.italiaspeed.com/2007/cars/alfa_romeo/02/169_prototype/1502.html
Zool2007-02-15 16:43:02 // 2573
Amikor a 147 kijött, pár dolog nem tetszett annyira. A Facelift pont azokat valósította meg, ami ereetileg hiányzott. De valahogy mégsem tetszett annyira, mint az eredeti. Anynira nem hogy 2005ben inkább a kiárúsított Liena Rossát választottam, mint az akkor bemutatott, már rendellhető 147est. Pedig elvileg klappolnia kellett volna. Egyébbként ki volt az aki eltűntette a csomagtartó kapszkodót az Alfákról?
mesa2007-02-15 12:10:35 // 2572
Most olvastam a Totalcaron (gondolom Italiaspeedes hír) : "Walter de Silva helyére Wolfgang Egger kerül, aki eddigi pályafutásának nagy részét a Fiat-csoportnál töltötte." Micsoda jó hír ez! Ugyanis neki köszönhetjük a faceliftes (szerintem unalmas) 147-eseket. Az autó teljes egyéniségét (a könnycsatornás első lámpákat, az ördögi hátsó lámpákat) eltűntette, beolvasztotta a semmilyenbe, megtoldva egy H-astrás króm csíkkal a csomagtér ajtón. Hát kívánom neki, hogy az egyébként is ásítós Audinál csupa hasonló manővereket hajtson végre ! :P :D
mesa2007-02-15 01:12:45 // 2571
Miért én chuck "Crosswagon és utódai"-ról beszélek ?! :))))
Tedi2007-02-15 00:32:12 // 2570
Az offos autók topicban folytassátok légyszi ezt az eszmecserét... Köszi szépen :)
zolee1452007-02-15 00:29:08 // 2569
Az a bajom a RAV4 féle autókkal, hogy egy kicsit mindenre alkalmas, így aztán igazából semmire sem. Sportosnak nem sportos, mert ahhoz magas. Családi autónak sem nevezném, mert ahhoz túl sportos. Városban nem túl jó, mert nagy. Terepjárónak vicc. Amikor valami több dolognak akar megfelelni az mindenképpen kompromisszum. Felmerült itt a Porsche Cayenne, az maga a vicc. Egy 911 turbo leveri mint sportkocsi, egy Land Rover meg leveri mint terepjáró. Ellenben qrva nagy, és qrva drágán el lehet adni.:) Hétvégi bohóckodáshoz bármi jó, terepjárásra meg pénztárcától függően Lada Niva, vagy Land Rover. (A Nivát nem viccből mondtam.)
mesa2007-02-14 23:59:24 // 2568
Én maradnék a Pikkásznál, ha addig ne jön ki Alfa egyterű... Nézem az ADAC hibastatisztikákat, és megjelenése óta vezet a festőművész. Pont a yappánokat előzi :P Egyébként meg mondom, ha ennyit költhetnék úgy, hogy nem a család érzi meg,én akkor is a Crosswagon mellett döntenék! Végül is csak egy millerrel több, mint az unalmas RAV4. Van stílusa, és tíz év múlva már ciki lesz az álterepjárózás, de nem a Crosswagonozás! :P
Atesz19872007-02-14 23:37:11 // 2567
c4 picasso 7 610 000 A külömbség kb 2 millió. Joh, a Toyota kicsit drága. Mindenesetre, ha lenne 7.5 misim, akkor inkább vennék egy Kondát, vagy X-trailt, vagy Rav4-t.
Atesz19872007-02-14 23:32:38 // 2566
Nem mondtam? Én használtan veszek majd 3 milla körül. :PPPP
Atesz19872007-02-14 23:31:06 // 2565
Tudtam, hogy a képembe vágja valaki a Cee'd-t. :))) Nah, Ő tényleg egy versenyképes autó. De azt nagyon kicsi Aygo, 107, c2 meretű KIA-t Ők sem gondolták komolyan... Bár, lehet, hogy az hyundai... A lényeg, hogy azt akartam azzal hangsúlyozni, hogy az Alfa nem fog hamarjában összedobni egy terepjárót, mert kell. Más gyárak ezt megteszik. Nagyon alaposan megfogják rágni, meg már rágják is a dolgot, és valami fergeteges dolgoggal fognak kijönni. Mivel késésben vannak, nem engedhetik meg maguknk, hogy hibázzanak.
mesa2007-02-14 23:28:57 // 2564
Hajrá! Térjünk vissza rá egy tíz év múlva, ha megvannak a gyerekek, meg a RAV4 :P :DD RAV4 2.2 fűtőtest = 9 685 000.HUF
mesa2007-02-14 23:23:02 // 2563
A 169 csak szép lehet! Egyébként az a VT nagyon nem állja meg a helyét, az csak egy 8C popsi meg 159 kilincsek egy Aston Martinon. Én úgy érzem, hagyományosan keskeny C-oszloppal kell kijönnie a zászlóshajónak. Mert az úgy kecses, úgy szép! Ami a traileren van, azon nem látszik,de gyanítom, hogy olyan. Ha belegondoltok, az összes germanoid felső közepes autónak vaskos C-oszlopa van, csak az Alfa 164/166 lógott ki a sorból. Pont a kecsességével, sportosságával a böszme vasak ellenében! :)))
BadBoy2007-02-14 23:22:49 // 2562
Szerintem is szép autót hoznak össze. Roomster - tényleg csúnya, és elkapkodottnak néz ki, de azért az át van gondolva rendesen!!!! Kia Ceed - itt nagyon tévhitben vagy, mert az egy nagyon átgondolt, és gondosan kivitelezett autó. Csomagolása sem rossz. Európai mércével, és ha a golf V-re gondolok, akkor még jól is néz ki! Cayann - ez meg szubjektiv dolog. Aki KP-ben fizeti ki, annak az kell. És már úton a Cayman hobbiszáguldozni. Az ilyen amberek nem fognak mást venni. Ezzel kitűnnek, és gyors autójuk van, amivel elég sok helyen át lehet menni.
Atesz19872007-02-14 23:20:21 // 2561
Joh, Én falusi gyermök lévén ismerek pár nagyon szép helyet, ahova azért nem jutok ki gyakran, mert nincs kedvem gyalogolni 10 km-t. Ugyanezt a távot letudhatom egy jó kis terepjáróval. Afelöl nyugodt lehetsz, hogy a RAV4, meg az X-Trail a 4 kerekével elmegy minden értelmesen megválasztott akadályon. Én még mindig nem 10 millás költségvetésű autókról beszélek... A Crosswagonnak annyi értelme van, mint az Octavia 4x4-nek. télen nem rossz, minimális tereppel is megbízkózik, de amúgy nem ér 10 milliót... Maradjunk annyiban, hogy a családnak Én egy X-trailt, vagy RAV4-t veszek, Te meg valami mást. Aztán hogy ki tudja több dologra használni, az más kérdés. Nyilván mindkettőnek vannak előnyei, hátrányai. Én inkább a többfunkciót, mint néhány kényelmi vonatkozást tartok fontosnak. A tartosságról nem is beszélve... 4 személyes családról beszélek...
mesa2007-02-14 23:17:54 // 2560
Van egy Virtuális AR topik. Ott nyújtsd be az igényed, mondjuk nekem! :)
BadBoy2007-02-14 23:14:05 // 2559
Hát olvastam olyan hireket, egy szlovák üzleti portálon, hogy az összes vw, és audi SUV Pozsonyban vesztegelt az udvaron hetekig, mert rájöttek, hogy a motornál vannak hibás alkatrészek, és nem tudtak mit csinálni. Várták a németek válaszát mit kell kijavitani. De ezt nagyon titkolták. Most már tuti szállitják az autókat, mert MO felé a vonatok az iskolámtó 100M-re mennek el, és már láttam több szállitmány touareget, és q7-et is. Mondjuk a német újdonságok engem sem érdekelnek. Talán az MB-s hirek érdekelnek egy picit. De a japánokkal is igy vagyok.
Atesz19872007-02-14 23:11:51 // 2558
Hát, eddig még nem okozott csalódást az Alfa. Remélem ezuttal is sikerül valami igazán dögöset összehozniuk. Elvégre, itt szívvel, lélekk, örömmel csinálják az autókat, nem pedig azért, mert Épp piacra kell dobni egy ilyent is (Skoda Roomster, KIA-k, stb...). Szerintem sikerül megint egy mindenki álltal irigyelhető, szívdobogtató dolgot összehozniuk, ami éppúgy meg fog feleni a fiatalos, divatos dizájnlt kedvelő, és a hagyományos, férfias terepjárókat kedvelő emberek izlésének. Amúgy a Cayenne legalább annyira gáz, mintha megfognák a Brerát, és abból dobnának össze egy terepjárót...
mesa2007-02-14 23:09:02 // 2557
Mint gyakorló családember, ebben ellent kell mondjak neked. :) Egy egyterűben menet közben is lehet mozogni, ha például hátra kel menni a gyerek(ek)hez. Álterepjáróval ezt nem teszed meg. Az egyterűbe agyerekek ki- beszállnak, önállóen, a másik esetében csak simán kiesnének a küszöbről. Aki elviszi a családját kirándulni, az a terület előtti parkolóban hagyja a járgányt, hiszen a szabadba, a frissbe viszi a családot! Aki a zöldbe megy SUV-val, az szimplán egy tahó. Ráadásul egy kis nedves avar, sártenger láttán rögtön elakad, és akkor mindneki jót röhög az álterepjárós városi ficsúron, hogy a traktor húzza ki a tízmillás aszfaltgumis járgányt. Én semmi értelmét nem látom az SUV-oknak, kivéve a kátyús belvárosi forgalomban. Egyébként meg utálom őket, mert tényleg tahók, és a széles sárvédő nélküli kerekeikkel állandóan beverik a normális magasságban mögöttük érkező autók szélvédőjét. Angliában egyszerűen festékkel és savval leöntik a nagyváros SUV tulajok járgányát... Viszont az olyat mint az Allroad Quattro, meg a Crosswagon, azt értelmesnek tartom. Mert arra teljesen alkalmas, hogy a hét öt napján a városban kiszolgáljon, hétvégén meg felmenj vele a Balatonparti szőlősbe a föld úton!
Bckk2007-02-14 23:08:51 // 2556
most szerencséjük van mert már fél éve nem nyomja az ipart ott, de az utolso darabok tuti hiányosak voltak, mert már naon pipa volt a cégre a haver azota meg a tökét áztatja angliában, az autodelta táján érdekes hogy német auto jövőbéli modelljei nem tudnak igy lázba hozni mint most ez a pár spy fotoa lehetséges 169ről őrület
BadBoy2007-02-14 23:07:40 // 2555
Igen, mert egy terepjáró az nem kupé, de lehet 10 év múlva más lesz a vleményem. De mondjuk az X3 is nagyon bejön! Be kell valjam, de nem szégyellem! :))
BadBoy2007-02-14 23:06:36 // 2554
Jól teszed, csak igy tovább. Szükség van a rossz német autóra! :DD
Atesz19872007-02-14 23:02:18 // 2553
Látom Te is a hagyományos, cicoma nélküli, nem összevissza kupésított, határozott vonalú terepjárókat kedveled. :)
Bckk2007-02-14 23:01:30 // 2552
akkor meg kell dicsérnem Lajos barátom hogy minőséges munkát végzett, vagy lehet nem az ő müszaka alatt gyártodott le a porsé
Atesz19872007-02-14 23:00:21 // 2551
Bocsi, látom közben megértettétek. :))) Amúgy 10 milláért természetesen ALFA GT!!! :D
BadBoy2007-02-14 22:59:20 // 2550
Na aakor egy pl. a touaregre (lesz cayanne is a storymban :)) ): Csoporttársnőm apukájának volt 5L TDI vw-je. 1 év alatt 3 váltócsere!!!!! NEm birta a terhelést! Azt mondta, hogy soha többé vw SUV. És már sokaktól hallottam azt a hibát, hogy a váltó nem birta a terhelést, cserélni kellett, és hogy soha többé nem akar ilyet. Utána vett cayannt, és most meg tiszta happy, mert megy mint az őrült az autó, és volt FR-ban egy porsche találkozón, ahol off-roados tanárok megmutatták neki mire képesz autója. Amitó megvan az autó, még semmi hiba nem volt vel, pedig egy gyártósorról gördül le a touareggel, és a q7-el.
Attie2007-02-14 22:58:12 // 2549
A márkahűség dícséretes dolog :)
Atesz19872007-02-14 22:58:02 // 2548
De ki beszél a Tuaregről könyörgöm? :) Nekem sem tetszik, arról nem is beszélve, hogy egy nagy rakás szar, állandóan szerlőhöz hordják. Ott van a Konda CR-V, vagy az emlegettett Toyota RAV4. A maguk módján egész pofásak, nincs is sok belőlük, és többet érnek, mint egy Scenic. Talán kisebb valamivel, de sokkal praktikusabbak. Én még mindig erről beszélek, nem arról, hogy a 10 millámat egy Alfa GT-re, vagy egy Tuaregre költsem. Közepes költségvetésű, családi autóalternatívákról van szó.
Bckk2007-02-14 22:56:48 // 2547
sajnos biztonság terén nem állnak oan jol mert az emlitett szoke picsák nem kötik le magukat, telefonálnak a bal kézzel a jobbal meg a táskájukban turkálodnak, és csak balesetet okoznak - kovetkezmény: szélvédocsere és homlokplasztika :-))) ja meg uj mobil, tusarku és műmellplasztikázás a deformácio kovetkeztében
BadBoy2007-02-14 22:55:42 // 2546
Egyre nagyobb teret hoditanak ezek az autók, és egyre profibban van megalkotva a futóművük, hajtásuk, és ezért egyet kell értenem veled.
BadBoy2007-02-14 22:54:29 // 2545
Mondjuk ebben egyetértek, mert a tömeg hobbi-terepjárók ezek az autók, amelyek fogyasztása max. egy literrel tér el a sedanoktól pl. 159. De ide sorolnám az új Freelandert, ami nekem speciel naygon tetszik, és a fogyija sem vészes. És tényleg praktikusabbak, mint egy egyterű.
Bckk2007-02-14 22:53:56 // 2544
de nem tudok csak én vagyok ennyire elfogult, de kéna a fenének egy olyan dög mint a tuareg, mikor minden sarkon van belőle. nem tud semmiben sem különbözni egy mázsaszámra gyártott skoda fabiatol ien téren. ha csak nem hogy szélesebb, magasabb és szart sem ér a dizájnja
Atesz19872007-02-14 22:53:38 // 2543
Ezek az adatok folyamatosan javulnak...
BadBoy2007-02-14 22:52:30 // 2542
Tudom, azért is irtam. Az még a 156 design volt. Most meg már a 159-es design, és az 8C designet kell figyelembe venni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak