Sziasztok ! Van egy 166 2.4 jtd-s Alfám ,hifivel lenne egy kis gondom . Néha minden átmenet nélkül elnémul , ha ki eszem az erősítőt kb. félóra múlva vissza rakom és szól
Ismét . De mikor elhallgat a beállítások is vissza állnak alapra /a hifi rendszer / kikapcsol .
A beállításokban vissza kell kapcsolni .
?????????
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa-HiFi
Alfa 1662018-03-29 16:55:10 // 17127
Wolf2018-03-26 20:21:58 // 17126
Állandó 12 volt, plusz egy megszakító kapcsoló hosszabb leállásokhoz. Mindennapi használatnál nincs gond, de ha áll egy-két hetet, magadhoz nyúlsz, mert nem fog indulni kocsi. Piok még gyújtással is hirhedten nagy áramzabálök. Nekem tökéletes akksit üresre szívott bő egy hónap alatt. Fixel szerintem egy hét is elég neki. Sőt, újabbaknál blutooth, minden megy kikapcsolt állapotban is, ha van áram gyújtásszálon.
wermi2018-03-26 19:14:59 // 17125
Sikerült megoldanom. :( ..
wermi2018-03-26 18:33:31 // 17124
Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni hogy létezik olyan 159 gyári fejegység ami nem kezel cd tárat? A helyzet az hogy van egy 159 esem amiben van cdtár, de a fejegységen nem tudom előcsalni a cd changert...átnéztem nem volt rádugva a cdtár nem is jó a csatija kell hozzá átalakitó gondolom, úgy is hagytam, a burkolat alatt találtam egy rca kábelt szerintem volt benne hifi és arra gondolok nem ez a fejegység volt benne gyárilag mint ami jelenleg. Mai nap megjött a cdtár emulatorom amit bekötöttem viszont ugyan úgy nem tudok a fejegységen cd changer funkciót előcsalni. Most vagy balfasz vagyok és nem tudom hogyan kell vagy nem tudja a fejegység ezt a dolgot. Csak aux,és cd meg a tuner van. Raktam fel képet a fejegységről ha valaki tud esetleg segíteni azt megköszönném.
mizooo2018-03-26 17:37:20 // 17123
Képzeljétek haveromnak is hasonló fej van a Fityójában, megkérdeztem tőle, hogyan használja. Állandó 12V van mindenhová kötve és megmutatta, hogy a kijelzőt a Disp gombbal kapcsolja ki teljesen.... Hétvégén kap egy állandó 12V-ot azt hiszem :)
rocketking2018-03-24 10:15:24 // 17122
Sziasztok!
Nemrég szert tettem egy 159-esre. Sima CD-s rádió van benne, usb csatlakozót (vagy jack bemenetet) egyelőre nem találok sehol.:( Viszont ha CD-re váltok, a gombnyomásra "AUX-ot" ír ki a kijelző. Ez normális vagy reménykedhetek benne, hogy az előző tulaj már mókolt vele vmit, és csak nem találom a kivezetést? (Nyilván külső forrást szeretnék rákötni.)
Köszi!
Nemrég szert tettem egy 159-esre. Sima CD-s rádió van benne, usb csatlakozót (vagy jack bemenetet) egyelőre nem találok sehol.:( Viszont ha CD-re váltok, a gombnyomásra "AUX-ot" ír ki a kijelző. Ez normális vagy reménykedhetek benne, hogy az előző tulaj már mókolt vele vmit, és csak nem találom a kivezetést? (Nyilván külső forrást szeretnék rákötni.)
Köszi!
Zselé2018-03-22 21:54:27 // 17121
Csinál kapcsolt 12v-t, azaz megoldja a problémád :)
Zselé2018-03-22 21:53:50 // 17120
Igen, szerintem sokat zabál, ez a baj a Pioval, nincs full kikapcs
mizooo2018-03-22 19:42:41 // 17119
A CanBus adapter mit csinál ha veszek hozzá? Mire való? Kormány vezérlésem nincs és nem is akarok.
mizooo2018-03-22 19:41:56 // 17118
Sziasztok, a 159-ben leváltottam a Piritu-tól vásárol sok éve szolgálatot teljesítő Blaupunkt fejegységet egy Pioneer MVH-29BT-re. Nem is emlékeztem pontosan a Blau bekötésénél milyen buktatók voltak, de most az ISO csatit megnézve azt láttam, hogy csak az állandó 12v van meg, a kapcsolt 12v hiányzik. Szerencsétlen Blau így is bekapcsolt és működött, bár ugye a gyújtás ráadására/levételére nem reagált (De automatán kikapcsol 1 óra működés után.) viszont be tudtam kapcsolni gyújtás nélkül is.
Na most a Pioneer-nak húztam be egy gyújtás 12-t mert anélkül be sem kapcsolt, és nem is tudom gyújtás nélkül bekapcsolni :( A hangja és a FLAC kompatibilitása kb. kárpótol azért, hogy gyújtás nélkül nem tudom bekapcsolni, de néha használtam a régit is álló helyzetben.
Szerintetek ha adok a kapcsolt szálnak is egy állandó 12V-t nagyon kinyírja majd az akkum? ilyenkor világít a kijelző és az óra megy rajta.
Na most a Pioneer-nak húztam be egy gyújtás 12-t mert anélkül be sem kapcsolt, és nem is tudom gyújtás nélkül bekapcsolni :( A hangja és a FLAC kompatibilitása kb. kárpótol azért, hogy gyújtás nélkül nem tudom bekapcsolni, de néha használtam a régit is álló helyzetben.
Szerintetek ha adok a kapcsolt szálnak is egy állandó 12V-t nagyon kinyírja majd az akkum? ilyenkor világít a kijelző és az óra megy rajta.
Kócosw2018-03-17 21:23:19 // 17117
ASR162018-03-07 17:10:53 // 17116
Halihó,
Segítsetek lécci, tuti volt róla szó, de ha valaki két szóban leírná azt megköszönném.
147 mp3-as gyári fejegységnél van valami trükk a lemezben vagy az írásban, mert nem olvas be mp3-at. Köszi a bármit.:)
A.
Segítsetek lécci, tuti volt róla szó, de ha valaki két szóban leírná azt megköszönném.
147 mp3-as gyári fejegységnél van valami trükk a lemezben vagy az írásban, mert nem olvas be mp3-at. Köszi a bármit.:)
A.
Laciferi2018-03-07 15:58:26 // 17115
Sziasztok! Nincs valakinek elfekvőben egy használaton kivüli, de működőképes Magnat Crusader 560-as erősitője nem horror árban? Kérem jelezzétek ha van, akár az oldalamon is! Köszönöm! :)
yani🍀2018-02-27 23:22:47 // 17114
Kell hozzá egy Can-bus adapter..
hpeti912018-02-27 21:45:52 // 17112
Köszi a választ! A kormányvezérlő kábelkötege nekem sem jutott eszembe, meg fogom nézni ott is. Valahonnan muszáj valami jelet kapnia, mert gyújtás ráadásra bekapcsol. Továbbá még az is rejtély számomra, hogy a blue&me egységtől honnan kapja az audio jelet, mert a két ISO csatin és a kormányvezérlő csatlakozón kívül nincs más. Elképzelhető hogy vezeték nélküli a kapcsolat? Ez részben megmagyarázná hogy miért dobálja el néha.
Tocke2018-02-27 08:36:20 // 17111
Én sem találtam, a hármas óracsoportról vittem vezérelt 12V-ot. Amit viszont akkor nem néztem meg, hogy a kormány felől nem kaphatta e meg a régi rádió.
hpeti912018-02-27 08:25:12 // 17110
Sziasztok!
159 faceliftben szeretném lecserélni a gyári fejegységet egy Alpine-ra. Viszont a kábelkötegben nem találtam kapcsolt +12 V-os szálat, csak állandó +12-t. Ez csak nálam van így, vagy minden 159-ben?
159 faceliftben szeretném lecserélni a gyári fejegységet egy Alpine-ra. Viszont a kábelkötegben nem találtam kapcsolt +12 V-os szálat, csak állandó +12-t. Ez csak nálam van így, vagy minden 159-ben?
Mateus2018-02-26 21:31:20 // 17108
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy gyári navis 159-be melyik a legfrissebb navi verzió?
Olyan kérdésem lenne hogy gyári navis 159-be melyik a legfrissebb navi verzió?
Bento2018-02-17 18:36:23 // 17107
mgeri762018-02-16 12:04:12 // 17106
147 es alfa rádiohoz keresek valamilyen vonalbemenet megoldást. net kinál pr lehetöséget de mind emliti hogy cd táras rádiohoz. az emyém egy szimpla cd lejátszos rádio. se cd tár sem Mp3 se semmi... csak rádio + a Cd lejátszo.
A telefoncsatlakozással mokoltam valami bemenetet de ritka pocsék a minősége ráadásul csak mono
A telefoncsatlakozással mokoltam valami bemenetet de ritka pocsék a minősége ráadásul csak mono
yani🍀2018-02-14 16:17:07 // 17105
Pioval nem működött a gyári. A legjobb, ha beépíted azt, amit adtak a Kenwoodhoz
Balaska882018-02-14 15:32:35 // 17104
Sziasztok!
Van egy 159es Alfám, amiben a nem navis, blue&me-s rádió volt. Ki lett cserélve egy 2 dines kenwoodra, amibe egy sima 3,5es jacken csatlakozik az utólagos mikrofonja. A kérdésem az lenne, hogy az Alfa gyári mikrofonját össze lehet e hozni valahogy az utólagos rádióval?
Van egy 159es Alfám, amiben a nem navis, blue&me-s rádió volt. Ki lett cserélve egy 2 dines kenwoodra, amibe egy sima 3,5es jacken csatlakozik az utólagos mikrofonja. A kérdésem az lenne, hogy az Alfa gyári mikrofonját össze lehet e hozni valahogy az utólagos rádióval?
berobbantam2018-02-11 13:04:05 // 17103
Szia
Én végigjártam a témakört.Nemem kell a csomagtartó ami amugy se tul nagy.Szóval vettem egy blau lapos aktív méjet.Az utastérben sehol nem fér el.Az első ülés alatt van egy merevítő ott az van utban.A hátsó ülés alatt esélytelen.Kalaptartó sem jó mert nem egyenes.Kikötöttem vele a csomiban.Elsőre felcsavaroztam az ülés támla mögötti lemezre.Halott ötlet.Szétrázta a kasztnit.Aztán kivettem a csomagtér felső kárpitját.20x20-as szögvasbol csináltam két hosszanti merevítőt.Kivágtam a kárpitot megfelelő helyen és ezekhez felkötöttem a mélyet két gurtnival.Tök jó.Mintha nem is lenne a csomiba és az aut9t sem rázza szét.Neke. elöl ground zero komponens szett van a hátsó ajtokba kétutas pionerr.Szerintem így együtt kellemes a hangzás.Az egész egy kenwood fejröl megy.De nem kell csumázni egy kis mélyért.Biztos van sokkal jobb rendszer.De én nem vagyok vájt fülű nem járok hifis versenyekre a csomagtartó viszont nagyon kell.
Én végigjártam a témakört.Nemem kell a csomagtartó ami amugy se tul nagy.Szóval vettem egy blau lapos aktív méjet.Az utastérben sehol nem fér el.Az első ülés alatt van egy merevítő ott az van utban.A hátsó ülés alatt esélytelen.Kalaptartó sem jó mert nem egyenes.Kikötöttem vele a csomiban.Elsőre felcsavaroztam az ülés támla mögötti lemezre.Halott ötlet.Szétrázta a kasztnit.Aztán kivettem a csomagtér felső kárpitját.20x20-as szögvasbol csináltam két hosszanti merevítőt.Kivágtam a kárpitot megfelelő helyen és ezekhez felkötöttem a mélyet két gurtnival.Tök jó.Mintha nem is lenne a csomiba és az aut9t sem rázza szét.Neke. elöl ground zero komponens szett van a hátsó ajtokba kétutas pionerr.Szerintem így együtt kellemes a hangzás.Az egész egy kenwood fejröl megy.De nem kell csumázni egy kis mélyért.Biztos van sokkal jobb rendszer.De én nem vagyok vájt fülű nem járok hifis versenyekre a csomagtartó viszont nagyon kell.
Jani552018-02-11 10:45:01 // 17102
Jó helyen jársz, itt is megtalálod, csak pörgess vissza, meg a keresésnél a piros ablakba beírod a rádíókód kulcsszót és lesz találat bőven.
A régi gépemben megvan a konkrétan segíteni tudó cartárs neve, (de most nem tudom megmondani,) a rádió oldalán lévő gyártási számhoz perceken belül hozzárendeli a kódot. Rátalálsz te is, én is megtaláltam. Egyébként bármelyik hivatalos fiat-alfa kereskedés (egy héten belül kb egy húszasért) is megmondja.
A régi gépemben megvan a konkrétan segíteni tudó cartárs neve, (de most nem tudom megmondani,) a rádió oldalán lévő gyártási számhoz perceken belül hozzárendeli a kódot. Rátalálsz te is, én is megtaláltam. Egyébként bármelyik hivatalos fiat-alfa kereskedés (egy héten belül kb egy húszasért) is megmondja.
mgeri762018-02-10 22:36:44 // 17101
Sziasztok.
Vettem a 147 esembe egy gyári rádiot amit anno ki is probáltunk mielött kiszedtük . A probléma akkor kezdödött mikor beszereltem. Bekapcsolásnál kodot kér :( tud valaki valami megoldást rá ? Elörre is köszi a segitséget
Vettem a 147 esembe egy gyári rádiot amit anno ki is probáltunk mielött kiszedtük . A probléma akkor kezdödött mikor beszereltem. Bekapcsolásnál kodot kér :( tud valaki valami megoldást rá ? Elörre is köszi a segitséget
Laca622018-02-01 18:43:10 // 17100
Sziasztok !
YATOUR ügyben kérném a segítségeteket.Mindenképpen kiváltom a CD tárat.
Amit eddig tapasztaltam,hogy ha itthon veszem,az kb 23 - 25000 pénz.Ha Ebay-en rendelném,kijönne 14 - 15000 forintból,pl Németországból.
Van egyáltalán különbség a két cucc között ? Vagy ugyanaz a gyártmány,csak más az úgynevezett árrés ?
Köszönöm előre is !
YATOUR ügyben kérném a segítségeteket.Mindenképpen kiváltom a CD tárat.
Amit eddig tapasztaltam,hogy ha itthon veszem,az kb 23 - 25000 pénz.Ha Ebay-en rendelném,kijönne 14 - 15000 forintból,pl Németországból.
Van egyáltalán különbség a két cucc között ? Vagy ugyanaz a gyártmány,csak más az úgynevezett árrés ?
Köszönöm előre is !
Béci Ɨ|ѯ2018-01-19 14:04:33 // 17099
Ülnek, ráadásul gyerekek. Oda nem merem rakni. :D
Kócosw2018-01-19 08:00:18 // 17098
nezz körül hasznalt piacon,hatha beleakadsz egybe.
Kócosw2018-01-19 07:59:07 // 17097
Ülnek sokat hatul? hatso könyöktamasz helyre befaragni egy 8" ost?
Béci Ɨ|ѯ2018-01-19 07:42:15 // 17096
Nem, sajnos hátsó ülések között sincs hely hozzá. A kesztyűtartó alatt talán lenne, de ott meg egy viszonylag vastag, de puha szigetelő anyag van, az nem bírná el. Plusz tuti, hogy mindig belerúgna az aki a jobb egyen utazik. :)
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!
Az marad, amit Kocosw írt, valami rendesebb méretű aktív ládát keresek és azt rakom a csomagtartóba. A Hertz-nek és a Pioneernak is vannak elég tisztességes teljesítményű aktív ládái, bár nem is olcsóak.
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!
Az marad, amit Kocosw írt, valami rendesebb méretű aktív ládát keresek és azt rakom a csomagtartóba. A Hertz-nek és a Pioneernak is vannak elég tisztességes teljesítményű aktív ládái, bár nem is olcsóak.
Csabo222018-01-19 00:03:47 // 17095
Szia
Én maxell gold cd-r 80-at használok (millió mást is próbáltam). laptoppal, külső asus iróval nero sw-vel készitem a lemezeket (mondjuk 8x sebességen), és remekül szólnak. amellett szépen is olvassa a fej.
Mikor a navi FW-ét próbáltam frissiteni, ellőttem egy csomó lemezt, majd a végén rászántam egy maxell gold-ot és azzal összejött. szóval nagyon sok múlik a lemezen és az irási technikán is, hogy hogyan szól egy lemez és mennyire képes a lejátszó beolvasni.
Vannak akik azt mondják lassan kell irni, vannak akik a nagyobb sebességre esküsznek. sztem valahol 4-16x között lehet az igazság audio lemez esetében.
Én maxell gold cd-r 80-at használok (millió mást is próbáltam). laptoppal, külső asus iróval nero sw-vel készitem a lemezeket (mondjuk 8x sebességen), és remekül szólnak. amellett szépen is olvassa a fej.
Mikor a navi FW-ét próbáltam frissiteni, ellőttem egy csomó lemezt, majd a végén rászántam egy maxell gold-ot és azzal összejött. szóval nagyon sok múlik a lemezen és az irási technikán is, hogy hogyan szól egy lemez és mennyire képes a lejátszó beolvasni.
Vannak akik azt mondják lassan kell irni, vannak akik a nagyobb sebességre esküsznek. sztem valahol 4-16x között lehet az igazság audio lemez esetében.
olahzolee2018-01-18 22:44:05 // 17094
Sziasztok!
Adott a 2010es 159sw-m fl navis
(Rögtön az elején...nekem hangra tökéletesen megfelel(ne!)és szivesen megtartanám gyárinak a belteret, mivel így tetszik)
És a probléma:
-blu&me USB-jén keresztül élvezhetetlen a zene...magas torz, mély meg alig
-CD rész pedig már kiakaszt...hangra nekem tökéletes, de amint elindulok az autóval akadozik a lejátszás (24X esen irt MP3lemezzel), de pl 10X esen írttal már csak a 35.-40.számok között akad... lassabban még nem jöttem rá hogy irjak lemezt... de például ha áll az autó akármilyet hibátlanul visz...
Most volt szakinál az autó ezügyben...kitakaritva és fej ultrahangozva, azt mondták tökéletes...
Ez gyárilag ilyen sz#r és engedjem el?
Ha igen akkor mit bele? (Androidos és társait passzolnám)
És gyári navishoz beépitökeret létezik valahol? Mert én ha megbolondulok sem találok :/
Elöre is köszönöm a tippeket, válaszokat!
Adott a 2010es 159sw-m fl navis
(Rögtön az elején...nekem hangra tökéletesen megfelel(ne!)és szivesen megtartanám gyárinak a belteret, mivel így tetszik)
És a probléma:
-blu&me USB-jén keresztül élvezhetetlen a zene...magas torz, mély meg alig
-CD rész pedig már kiakaszt...hangra nekem tökéletes, de amint elindulok az autóval akadozik a lejátszás (24X esen irt MP3lemezzel), de pl 10X esen írttal már csak a 35.-40.számok között akad... lassabban még nem jöttem rá hogy irjak lemezt... de például ha áll az autó akármilyet hibátlanul visz...
Most volt szakinál az autó ezügyben...kitakaritva és fej ultrahangozva, azt mondták tökéletes...
Ez gyárilag ilyen sz#r és engedjem el?
Ha igen akkor mit bele? (Androidos és társait passzolnám)
És gyári navishoz beépitökeret létezik valahol? Mert én ha megbolondulok sem találok :/
Elöre is köszönöm a tippeket, válaszokat!
Wolf2018-01-18 16:47:35 // 17093
Hát ez így nehéz ügy. Raveland 80mm vastag, tehát az sem fér be. Passzolok, kesztyűtartó alá nem lehet felfogatni? Hátsó ülés alatt, előtt, középen?
Piritu - 1.000.0002018-01-18 16:00:00 // 17092
Nekem egy ilyen Raveland van. Simán befér az ülés alá.
Kócosw2018-01-18 15:21:10 // 17091
vannak eleg kompakt aktiv ladak mar a csomitartoba. hasznaltban az altalad emlitett feleert mar van korrekt sztem..
Zsoltikj ૐ2018-01-18 15:18:33 // 17090
az a kicsi blaupunt aktiv láda 75w :/ a berlina csomagtartóba szerintem el fog veszni a mély mire előrejutna
Kócosw2018-01-18 15:17:55 // 17089
csomagtartoban keves lesz mint sünben a deuer... :(
Béci Ɨ|ѯ2018-01-18 15:14:28 // 17088
Megnéztem, nem fér be. :( Szinte semmi hely nincs az ülés alatt.
Wolf2018-01-18 13:45:03 // 17086
77mm magas. Tuti nem fér alá? Azt írják, névlegesen 120 vatt.
Mennyi a valós? 70 watt? Messze van az a csomagtartó.
Subokat illik nulla basszuskiemeléssel küldeni, azaz ajtóknál is veszítesz mélyet.
Ha mindenáron csomagtartó, volt itt szó nem túl rég azt hiszem blapunkt aktív mélyládáról, egész kicsike volt az is, tán 20cm méllyel. Kb fele árban, bár sokszorosan nagyobb.
160x200x77... fogj össze három könyvet, próbáld be kocsiba. Hátha.
Mennyi a valós? 70 watt? Messze van az a csomagtartó.
Subokat illik nulla basszuskiemeléssel küldeni, azaz ajtóknál is veszítesz mélyet.
Ha mindenáron csomagtartó, volt itt szó nem túl rég azt hiszem blapunkt aktív mélyládáról, egész kicsike volt az is, tán 20cm méllyel. Kb fele árban, bár sokszorosan nagyobb.
160x200x77... fogj össze három könyvet, próbáld be kocsiba. Hátha.
Béci Ɨ|ѯ2018-01-18 11:52:58 // 17085
A csomagtartóba. Az ülés alá szerintem nem fér be bármennyire lapos is.
Kócosw2018-01-18 11:51:33 // 17084
Hova gondoltad tenni a kocsiban?
Béci Ɨ|ѯ2018-01-18 10:48:42 // 17083
Ah, hülye vagyok, Erre a Macrom-ra gondoltam.
Béci Ɨ|ѯ2018-01-18 10:36:30 // 17082
Sziasztok!
Tegnap beszerelésre kerültek a Hertz hangszórók a vasba. Hát ég és föld a különbség. :) Viszont a mély még mindig hiányzik. A 145-ben volt egy JBL bass pro aktív ládám, ami nekem teljesen megfelelt. A 156-ba is valami hasonlót raknék a helytakarékosság és mozdíthatósága (értsd: könnyen ki tudom venni és visszarakni ha szükséges) miatt.
Viszont ugye a 156 berlina, a 145 meg egy légtér volt, nem tudom, hogy elég lenne-e egy ilyen láda. Nem akarom lezavarni vele a varjakat villanydrótokról, csak egy kis kellemes mély támogatás kéne.
Illetve erről a Macrom M2SW.801P-ről mi a véleményetek? Nagyon jó az ára :D De még soha nem hallottam a márkáról. Elvileg olasz. Macrom
Tegnap beszerelésre kerültek a Hertz hangszórók a vasba. Hát ég és föld a különbség. :) Viszont a mély még mindig hiányzik. A 145-ben volt egy JBL bass pro aktív ládám, ami nekem teljesen megfelelt. A 156-ba is valami hasonlót raknék a helytakarékosság és mozdíthatósága (értsd: könnyen ki tudom venni és visszarakni ha szükséges) miatt.
Viszont ugye a 156 berlina, a 145 meg egy légtér volt, nem tudom, hogy elég lenne-e egy ilyen láda. Nem akarom lezavarni vele a varjakat villanydrótokról, csak egy kis kellemes mély támogatás kéne.
Illetve erről a Macrom M2SW.801P-ről mi a véleményetek? Nagyon jó az ára :D De még soha nem hallottam a márkáról. Elvileg olasz. Macrom
Wolf2018-01-08 18:16:52 // 17081
Helló
Köszi, jó tipp, de nem az volt.
Hibátlanul működött, kikapcsolás után többet nem indult.
Pont most végeztem, most már azt is tudom, hibás oldalt reccsenti fej. Hogy ennek mennyi esze van. Potyára szétszedtem másik ajtót is.
Átnéztem, minden klappol, egy sánta vezeték volt, azt végül kivettem, mint kiderült amúgy tisztességesen szigeteltem, de mivel hertz magasa nem játszik, kicx saját váltóról megy felesleges bele.
Na szóval nagy erőkkel mérek. Egyre jobban liluló fejjel, minden klasz, lehúzom csatit, hogy csak gyári rendszer legyen azonnal éled fej, visszadugom semmi.
Megint átnéz, végigmér jó. Már azt hittem hangszóró égett össze..ugyan mitől, nem szoktam küldeni. Kibontottam mélyközepet, direktbe kocsira, szól.
Most mi? Váltó? Még olyan életemben nem volt, levegőbe visszakötöm, reccs, semmi.
Újabb szög hertz koporsójába. Nem láttam semmi értelmét lepattintható burkolatnak. Behangoltam, jó az úgy, nem kell csesztetni folyton. Lepattintottam burkolatot, kis maszírozás, egyik ellenállás hangos kattanással ugrik helyére. Csuklok. Rádió bekap: szól.
Nem voltam ideges, kicsit sem.
Szóval úgy lett zárlatos, hogy ahol mértem mindenhol megvolt a 4,2 ohm annyi, hogy másik oldalon 4,4 et mért műszer, ezen felvontam szemöldököm, mert hátul atomkeményen 4,4 mindkét kicx.
Komoly kínai műszer, volt vagy 600 forint, bizonyított megint. Lehet nem pontos, de na.
Szóval rendesen megbántam, hogy beraktam hangváltót. Egyenlőre így van bent, majd tavasszal szétdöntöm ujraforrasztom, vagy kihajítom. Érdemleges különbség alacsonyabb hangerőn nincs, cintányért is hallani, nem tudom hol vág, de nem biztos, hogy ott szoktak.
Én hertzből már csak mélyközépben hiszek, de arra esküszöm. Enyenlőre...
Zene van. Hurrá.
Köszi, jó tipp, de nem az volt.
Hibátlanul működött, kikapcsolás után többet nem indult.
Pont most végeztem, most már azt is tudom, hibás oldalt reccsenti fej. Hogy ennek mennyi esze van. Potyára szétszedtem másik ajtót is.
Átnéztem, minden klappol, egy sánta vezeték volt, azt végül kivettem, mint kiderült amúgy tisztességesen szigeteltem, de mivel hertz magasa nem játszik, kicx saját váltóról megy felesleges bele.
Na szóval nagy erőkkel mérek. Egyre jobban liluló fejjel, minden klasz, lehúzom csatit, hogy csak gyári rendszer legyen azonnal éled fej, visszadugom semmi.
Megint átnéz, végigmér jó. Már azt hittem hangszóró égett össze..ugyan mitől, nem szoktam küldeni. Kibontottam mélyközepet, direktbe kocsira, szól.
Most mi? Váltó? Még olyan életemben nem volt, levegőbe visszakötöm, reccs, semmi.
Újabb szög hertz koporsójába. Nem láttam semmi értelmét lepattintható burkolatnak. Behangoltam, jó az úgy, nem kell csesztetni folyton. Lepattintottam burkolatot, kis maszírozás, egyik ellenállás hangos kattanással ugrik helyére. Csuklok. Rádió bekap: szól.
Nem voltam ideges, kicsit sem.
Szóval úgy lett zárlatos, hogy ahol mértem mindenhol megvolt a 4,2 ohm annyi, hogy másik oldalon 4,4 et mért műszer, ezen felvontam szemöldököm, mert hátul atomkeményen 4,4 mindkét kicx.
Komoly kínai műszer, volt vagy 600 forint, bizonyított megint. Lehet nem pontos, de na.
Szóval rendesen megbántam, hogy beraktam hangváltót. Egyenlőre így van bent, majd tavasszal szétdöntöm ujraforrasztom, vagy kihajítom. Érdemleges különbség alacsonyabb hangerőn nincs, cintányért is hallani, nem tudom hol vág, de nem biztos, hogy ott szoktak.
Én hertzből már csak mélyközépben hiszek, de arra esküszöm. Enyenlőre...
Zene van. Hurrá.
Kócosw2018-01-08 09:07:55 // 17080
megnezted a bekötest? nekem a 156 ban minden tipusnal egy vezeteket maskent kell kötni az iso ban.A JVC nel mashogy volt mint most a clarionnal. Nekem pl minden ment kiveve az mp3 jatszast.Illetve jatszas volt csak egy fikarsznyi hang nem jött ki a torkan.minden kussban.Az ideg szetcsapott, aztan Gugli baratom a vegen kiköhögte hogy megkell cserelni egy bekötesi pontot.es lass csodat azonnal megy.
Wolf2018-01-08 08:44:04 // 17079
Dagad a történet, macerásabb, de kevésbé, remélhetőleg kevésbé drága irányban. Kibontottam fejet. Beraktam blaupunktot, be sem kapcsol. (Tudom, kell gyújtás, úgysem)
Nem tudom van e értelme kiszedni pio iso kábelcsonkját, azt kihagyva tudom bekötni blaut, de meg se villan.
Szerintetek melyik ajtóval kezdjem?
Bal elsőt reccsenti, mikor próbálja magát bekapcsolni. Az én tippem bal első, az van legtöbbet zaklatva.
Rágcsál az ideg. Hideg van. Mekkora eséllyel fogom eltördelni patentokat?
Nem tudom van e értelme kiszedni pio iso kábelcsonkját, azt kihagyva tudom bekötni blaut, de meg se villan.
Szerintetek melyik ajtóval kezdjem?
Bal elsőt reccsenti, mikor próbálja magát bekapcsolni. Az én tippem bal első, az van legtöbbet zaklatva.
Rágcsál az ideg. Hideg van. Mekkora eséllyel fogom eltördelni patentokat?
Wolf2018-01-03 07:22:23 // 17078
Köszönöm.
Igen, én is arra jutottam, hogy ki kell bontsam, berakom a tesztnél használt blaupunktot.
Whoa: kitört a kőkor, rádiót kell hallgatni, mert mechanika nélküli, és sd slotja elromlott, aux...se telon, se tableten nincs zene.
Nem volt hajtva mielőtt leállt, talán harmad hangerőn halgattuk.
Gari rég lejárt.
Egyszer bedobom blaut, aztán még arra jutottam, mivel rca megy, legrosszabb esetben rádio iso vezetékét elvágom, és betáplálom végfokról, de ugye akkor meg hátsó kettő nem lesz.
Ha veszek még egy erősítőt, akkor meg fejet is cserélhetek annyiból. Uh, remélem valami vezeték szellem lesz a dologban.
Elirtam, 80prs.
Igen, én is arra jutottam, hogy ki kell bontsam, berakom a tesztnél használt blaupunktot.
Whoa: kitört a kőkor, rádiót kell hallgatni, mert mechanika nélküli, és sd slotja elromlott, aux...se telon, se tableten nincs zene.
Nem volt hajtva mielőtt leállt, talán harmad hangerőn halgattuk.
Gari rég lejárt.
Egyszer bedobom blaut, aztán még arra jutottam, mivel rca megy, legrosszabb esetben rádio iso vezetékét elvágom, és betáplálom végfokról, de ugye akkor meg hátsó kettő nem lesz.
Ha veszek még egy erősítőt, akkor meg fejet is cserélhetek annyiból. Uh, remélem valami vezeték szellem lesz a dologban.
Elirtam, 80prs.