Ha tekerni teker, akkor húzd le a légmennyiségmérő csatiját és nézd meg, hogy úgy indul-e? A lámpa továbbra is fog világítani, de így ki tudod zárni, h ha az LMM rossz. Ez ingyen van ;) És az LMM tud ilyen hibát csinálni.
Nagytétényben már nincs is autósbolt... kinyírták a tacskó és társai... Budafokon még maradt egy állva, de ott meg daewoo feliratos lett volna, ami hasonló két ezeré'... az nem köllött. ;)
Különben mező nincs, csak fennsík, meg ilyesmik... :D
Nem értem,mi van.Kazes megfertőzte a többi autót is??Nem alszik el a kis piros fúvókás lámpám,a benzinpumpát csak addig hallom míg önindítózás után megy egy kicsit...az autó meg baszik indulni.A kulcs jelem szépen elalszik,tehát csekkolja a kulcsot...Ezzel a hibával találkoztatok már? Eddig pöccre indult,most is,csak azonnal le is állt.Gondolom még volt egy kis nafta benne.Tanácstalan vagyok.146 TS.
Cartársak, jelentem kész! :)
Kau 80%-a volt szerencsére a nyerő. Az érdi bontóból szereztem 2-2 db relét, 500.-/db áron, aksit feltöltöttem és pöcc-röff! :)
Hauhhh... nagy kő esett le a szívemről (talán páran hallottátok is), köszi mindenkinek a segítséget! Ölöm é bódottá van! :D
Nálam is így volt, a code rendszer megszakítja az ac pumpa tápellátását, amíg nem csekkolja sikeresen a kulcsot. Én nem akarok ünneprontó lenni, de fog kelleni az a vonószem :)
Azt értem :-) A kerékkulcsal együtt meg is kapja. De ahhoz az autóhoz sose kellett ilyesmi :-) Vonószem... ugyan. Olyan, mint a gyújtógyertya, már nem is emlékszem mire való :-)
Ja! És most jut eszembe! Van egy biztosíték hátul a pumpánál is. Azt a nagy fekete, kerek műanyagot kicsavarod a csomagtartóban és a pumpa tetejénél van az elektromos vezetékbe iktatva. Hátha ;)
Akkor lehet, hogy azt a relét kell cserélned az aksi előtti dobozban. (Van minden autós boltban). Egyik az immoé, másik a pumpáé, a harmadik, ha jól tudom a klímáé. Az immoé és a pumpáé egyforma. 1x nekem is kellett cserélnem az egyiket. Érdemes az egyiket magaddal vinni, vásárláskor :)
Amúgy nézd meg, hogy nem-e csúszott le a vezeték alul ahova a relék lábai mennek.
Ráadom a gyújtást és ég a befecsi és a code lámpa és nem is alszik el, bár a befecsi egyet villan és marad... amúgy síri csend, tehát pumpa nem megy, azt a hangot ismerem... csak a kis venti a műszerfalon.
Néztem azokat is, de ránézésre rendben... lábaikat megcsiszolgattam a jobb érintkezés reményében, ám semmi nem változott. Hogy melyik a reléje, azt nem tudom sajna...
Az akksi előtti dobozkában a relét is nézted? Nem mindig látszik rajta, hogy rossz lenne.
Egyébként KisP cartárs korábban írta, hogy egy sima autó villamossági szerelővel kiiktattatta az immot, esetleg őt is megkérdezheted, hogy megy ez pontosan.
Azzal nem tehetik tönkre az immodat papi. Lehet hogy a gyújtás kapcsolóba lévő mágnes tekercs a bibis, vagy a kulcsban lévő. Szedd szét a kulcsot hátha csak ott valami szét esett..... Vagy abgyujtás kapcsolt szedd szét......
Immogyűrű cserén kívül a többit vére tudtam hajtani, de semmi eredmény eddig... :( Mit lehet még kezdeni ezzel? Esetleg a végleges kiiktatás nehéz?
Fura, hogy szinte egyik pillanatról a másikra... beszélgetések alapján egyesek szerint a parkolóban blokkolóval próbálkozó autótolvajok sajnálatos mellékhatása lehet, hogy az enyém is kapott egy dózist valamelyik értékesebb autót pásztázva... az tény, hogy csak úgy gomolyogtak a rendőrautók, volt pár raj kint.
Van egy 145 1.4 boxerem, 1996 os.
Néha alapjáraton fel villan a műszerfalon ez a piros jel, és az alapjárat is fel megy 1500 ra. Tudnátok segíteni ,hogy mi lehet ez?