Fórum >> Típusok >> 155

atesssz2010-06-15 14:56:00 // 101860
aztaszentitneki :O
süsnye2010-06-15 14:34:14 // 101859
akarom kérdezni Vki tudja.. :)
süsnye2010-06-15 14:23:00 // 101858
Vmi tudja, h a kormánykerék rögzítő anya metrikus-e vagy nem-e? Hvégén szereltem, de nem figyeltem meg...
Fairlane2010-06-15 11:38:55 // 101857
ő állta a polírt, de ennyi...
süsnye2010-06-15 11:02:33 // 101856
és a garázs üzemeltetővel jutottál vmire?
Fairlane2010-06-15 10:44:46 // 101855
Lepolírozták, látszólag eltünt.
Viszont ott egy kicsit kopottabb a lakk, bizonyos fényben látszik a polírozás helye... :(
süsnye2010-06-15 10:22:24 // 101854
uhh..
Tényleg, mi lett a cementes-sós lé marta heggel?
Fairlane2010-06-15 10:10:37 // 101853
Dehogyis, várjuk a mai jégesőt....

Tegnap olyan cseresznye nagyságú elverte a verdát, de szerencsére maradandó nyomot nem hagyott
süsnye2010-06-15 09:58:10 // 101852
Jóreggelt!
Mivan, mindenki nyaral? :)
süsnye2010-06-15 09:57:35 // 101851
neked konkrétan ez kell (80-29 oldaltól)
süsnye2010-06-15 09:56:24 // 101850
vagy itt is érdemes megnézni, ezek sokkal jobb minőségű scannelések..
Buksi2010-06-15 03:39:40 // 101849
Nah szép! TSiga fetrengeni jár a Marklarhoz! :-DDDD
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-14 20:54:53 // 101847
...onnantól már gondolom megy. :-P
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-14 20:54:19 // 101846
Felmész szépen az Ő oldalára, és
Zoli1552010-06-14 20:28:32 // 101845
És hol tudom megnézni azt a manualt?
süsnye2010-06-14 16:15:03 // 101844
a probléma szpontjából annyi a kérdés, h szakadt-e vagy nem... ha nem szakadt, akkor lehet továbblépni...

a venti szinte biztos jó

maradnak a relék, meg a kábelek
atesssz2010-06-14 16:04:36 // 101843
Csütörtök reggel hajnalban indulok Horvátországba, előtte még meg kell ejteni egy külső féltengely cserét, kicsit kopog, nem nagyon, de inkább cseréltetem. Meg belerakatom a felújított kormányművemet is végre, 3 hónap után:) Szóval most szervízben van.
De legalább már azt tudjuk, hogy ergo az 1. fokozat nincs meg, és nem a klíma miatt:)

Szóval hogyan lehet variálni azzal a két darab teljesítmény-ellenállással?
Buksi2010-06-14 15:56:39 // 101842
Akkor passz! Ezért is írtam, hogy nem értek a lovakhoz! :-)))
süsnye2010-06-14 14:23:14 // 101841
nah meggyöttem, kész vagy-e má? :))

jah, igen... manualé szerint 0.23ohm -ot kell mérned rajta...
Ádi_39002010-06-14 13:49:13 // 101840
Még jó, hogy nem kell a nagy áram. :))
Köszi a választ. Szóval akkor talán az 540A is elég. OK.
atesssz2010-06-14 13:28:25 // 101839
Nekem teljesítmény-ellenállás van benne alul és felül
süsnye2010-06-14 13:20:06 // 101838
a sarukon mérd... Buksi képe szerint 30K -s az ellenállás
atesssz2010-06-14 13:11:46 // 101837
Melyik ellenállást nézzem meg? Alsót, vagy felsőt? Az alsó nagyobb kocka, a felső kisebb.
Akkor elvileg akkor jó, ha lehúzott saruval csak pár Ohm-ot mérek rajta, ugye?
Fairlane2010-06-14 13:06:14 // 101836
Szerintem majdnem mindegy.... Dízelnél kell a nagy áram.
Viszont ha a 60asnál nagyobb akkut raksz bele, ami még belefér azzal csak jót teszel.

Nekem 74Ah van asszem 680 Ámperrel :)
süsnye2010-06-14 13:04:04 // 101835
sört nem szeretem... ;))
Ádi_39002010-06-14 12:57:01 // 101834
Hali.
Új akksit kell vennem hamar. Nem néztem meg, mekkora inditóáram kell a gépbe. 60Ah-s, az addig oké, de az inditóáramot nem tudom. Valaki ki tudna segíteni?
Köszi.
atesssz2010-06-14 12:53:02 // 101833
ha sikerül megoldani ezt az egyes fokozat mizériát, jövök neked 3 sörrel :P
atesssz2010-06-14 12:52:18 // 101832
Melyik ellenállást nézzem meg? Alsót, vagy felsőt? Az alsó nagyobb kocka, a felső kisebb.
Akkor elvileg akkor jó, ha lehúzott saruval csak pár Ohm-ot mérek rajta, ugye?
süsnye2010-06-14 12:21:04 // 101831
akkor egyre gyanúsabb az az ellenállás, amit Buksit mutatott...
Én következő lépésként vagy megnézném nem szakadt-e az ellenállás (ellenállás mérővel, lehúzott csatikkal) vagy rövidre zárt 1. fokozat mellett megnézni, mekkora a fesz az ellenállás lábain... ha 12V akkor nem gut.
Marklar1552010-06-14 12:08:18 // 101830
áhh.
4 napig nem vagyok s csak 120hsz:)
Remélem péntektől 9 napíg is így lesz:)
atesssz2010-06-14 12:08:13 // 101829
Hali!
Kiszedtem a csatit, rövidre zártam mind a kettő fokozatot.
Az 1. fokozatnál nem mennek a ventilátorok, viszont relé kattan!
A 2. fokozat szépen megy.

következő lépés?
Krisz1552010-06-14 12:00:01 // 101828
rosszul lett úszó, elsodródott 3 éves kislány, eltűnt 20 éves srác vélt öngyilkossági szándékkal, és a ráadás a szolgálat után hazafele látott motoros baleset amit nem akartam ott hagyni, megálltam frankón megpatkáztam a felnit, a helyszínen levő rendőrrel már kézfogássl üdvözöltük egymást, előző nap együtt kerestük a 20 éves eltűnt kölyköt, de sokat már nem tudtam tenni a motorosért, akkor érkezett két mentő, nem sokkal később a helikopter, na ez durva látvány volt. tegnap este 7 fele. még egy hét itt, aztán megyek haza befejezem a vizsgákat fősulin, aztán úgy néz ki jövök vissza
süsnye2010-06-14 11:54:55 // 101827
milyen eset?
Krisz1552010-06-14 11:48:49 // 101826
na végre pár nap pihi,nemsokára barátnőm is megérkezik én már leégtem rendesen:) ennyi eset tavaly egész évben (többszáz szolg. óra) nem volt, mint most 3 nap alatt (36 szolg. óra) ráadásul még előszezonban, pár lézengő ember között. Alfámat tihanyi kompon megcsodálták szóval happy end
süsnye2010-06-14 11:10:04 // 101825
a hűtőradiátorban van egy hőkapcsoló. Nálam a menetirány szerinti bal oldalon, alul van a radiátorban, nálad nemtom hol van. :)
Ennek a hőkapcsolónak három lába van, amire összesen két csati megy. Ha jól emléxem, akkor a kettes csati az 1. fokozat köre (fekete és fehér kábel), a harmadik külön álló (piros), pedig a második fokozaté (a fekete a közös a két körben).
Szal, annyit kell tenned, hogy ezeket a csatikat lehúzod a hőkapcsolóról és gyújtás alatt, rövidre zárod az 1. fokozat körét (fekete és a fehér) pl. egy kis csavarhúzóval...

Ha így megy a venti, akkor a hőkapcsoló nem OK.
atesssz2010-06-14 10:56:18 // 101824
akkor ezt pontosan hogyan is tudom megnézni?:)
biztitket már átnéztem mindenütt.
süsnye2010-06-14 10:53:35 // 101823
na, akkor visszont nem a klímá okozza ;)

lehet az ellenállás, amit Buksi mutaott, lehet a hőkapcsoló, lehet vmelyik relé, biztosíték, törött kábel...
én azt nézném meg először, hogy mi történik, ha a hőkapcsolónál az 1. fokozat csatijait rövidre zárod gyújtás alatt. Ha úgy megy a venti, akkor a hőkapcsoló a ludas, ha nem megy, akkor utána van a gond..
atesssz2010-06-14 10:48:30 // 101822
megnéztem, klíma nélkül sincs 1. fokozat!
süsnye2010-06-14 10:15:17 // 101821
esetleg próbáld meg, hogy álló helyzetben magasabban tartod fordulatszámot, hogy akkor hűt-e. Lehet, hogy kevés a rendszerben a gáz, ahhoz, h alapjáraton tudjon működni és a min nyomáskapcsoló letiltja...
atesssz2010-06-14 10:11:04 // 101820
igen igen, a klíma az hűt, be is kapcsol, igaz, gáz majd kell bele. Csak nem nagyon klímáztam úgy álló helyzetben, nehogy nagyon felmelegedjen a kondenzátor. Ha van menetszél, akkor klíma is van:)
Még azt leszűrtem a manual-ból, hogy 15.5 bar-nál kell bekapcsolnia a ventilátornak.
süsnye2010-06-14 10:00:45 // 101819
az egy érdekes kérdés... :))
A ventit két dolog indítja be. Vagy a radiátorban lévő hőkapcsoló, vagy a klíma nyomáskapcsolója.
Ahhoz, hogy a nyomáskapcsoló jelet adjon, nyilván mennie kell a klímának, de ha nem megy a klíma sem álló helyzetben, akkor nem a ventivel van a gond.

Szal álló helyzetben kapcsolgat a klíma? Hallod a csattanásokat? Mikor bekapcsolódik a kompresszor, akkor egy erős csattanást lehet hallani.
atesssz2010-06-14 09:55:05 // 101818
fő a tökéletesség, törekszünk az ideális vezetőképességre :PPP
atesssz2010-06-14 09:53:41 // 101817
és akkor mi a szitu, ha csak a klímázásnál nem megy az 1. fokozat?
süsnye2010-06-14 09:53:24 // 101816
micsoda flancolás... aranyozott.. ;)))
süsnye2010-06-14 09:52:23 // 101815
:))
ezt azért meg kéne nézned :)

Ha nem megy sehogy sem az 1. fokozat, akkor esélyes, az, amit Buksi mondott.
atesssz2010-06-14 09:51:37 // 101814
hali!
Nekem is volt ilyen esetem, én mindkettőt aranyozottra cseréltem.
Ádi_39002010-06-14 09:45:52 // 101813
Szevasztok!
Egyik aksi sarum eltört.
1. Mindegy, milyenre cserélem?
2. Muszáj vel együtt a másikat is cserélnem?
3. Azonos anyagú legyne a két saru?
Köszi előre is.
atesssz2010-06-14 09:43:19 // 101812
azt hiszem igen
süsnye2010-06-14 09:36:17 // 101811
Egyébként Jóreggelt!

és monnyanak le a b@lf@sz, kontár villamossági szerelők... tegnap, miután felraktam az új kormányt, láttam, hogy alatta a gyújtáskapcsolóból kimenő egyik kábel össze van "rakva" egy másik kábellel, de a rézszámak kilógnak a szigetelés alól... Ekkor már volt egy olyan sejtésem, hogy itt is az lesz, mint a fűtőventinél, hogy vmi szerencsétlen ökör állat csak összesodorta a kábeleket és ennyi a kötés.
Persze így is volt. Három ilyen profi illesztést találtam, mind a riasztó + immo kábelei voltak. De, hogy még további bizonyítékot szolgáltasson hihetetlen szintű profizmusáról az a barom állat, sikerült két ilyen kötést úgy egybe vennie a szigetelő szalaggal, hogy gyakorlatilag egy réget kis szigetelő szalag választotta el a drótókat... és az egyik negatív, a másik, meg pozitív volt..., mikor leszedtem a szalagot, egyből elkezdette prellezni az immo reléje, meg a kontorllámpák fele világított. És természetesen, a pozitív illesztésnél, a blankolásnál a kábel sigetelése, meg volt keményedve és feketedve...
Hogy szakadna egy mázsa sz@r az ilyennek a nyakába! :)
De, lehet, hogy így megoldódott, a melegben, esetlegesen működő immo rejtélye.. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak