Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552006-09-30 14:54:34 // 11147
Mi lehet itt a gázz??? http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=565413&command=ugras&screenwidth=800
Marklar1552006-09-30 13:14:02 // 11146
Inkább 3,2 es mocival Nivitec kompresszoros kivitelben;)
Marklar1552006-09-30 13:12:52 // 11145
Ettől még Hőőős vagy!!! ;)))
Gery832006-09-30 13:06:00 // 11144
:DDD Minden ellenére, azért sztem nagyon állat lenne csinálni egy ilyet, mondjuk q4 alapra! Vesz az ember egy q4-et + egy kasznit, oszt hajrá!
Attie2006-09-30 12:54:10 // 11143
Én mondjuk ennél még csak rosszabb minőségű képen láttam, úgyhogy köszi! :) A gyárban is tudták, hogy mi a legszebb szín :)
Gery832006-09-30 12:37:02 // 11142
Húha... :D Aszittem nagy hősként fogtok ünnepelni, micsoda autócsodát fedeztem fel! :DDD
mszabika2006-09-30 12:33:47 // 11141
look mailbox ;)
mszabika2006-09-30 12:33:27 // 11140
igen, ismerjük ;)
GEORGE2006-09-30 11:51:13 // 11139
Már sokszor van itt ez a kép. De nagy kár ,hogy nem gyártották!!
Gery832006-09-30 11:50:24 // 11138
Ezt nézzétek, mit találtam!
Ilyet komolyan csinálni kéne!

Marklar1552006-09-30 10:53:38 // 11137
Ez jól hangzik. Tavaszig kihúzza;)
GEORGE2006-09-30 10:52:11 // 11136
15 ezret nyugodtan! 20at adnak meg rá szerintem 15ként frissitsed!
GEORGE2006-09-30 10:51:25 // 11134
Nincs egy kis lovéd kölcs.....:-))))))))
Marklar1552006-09-30 10:51:13 // 11133
Jut eszembe: Mennyit illik elmenni a Selenia 20k val? Nekem8e van már benne.
Marklar1552006-09-30 10:49:59 // 11132
Holnap kiderűl, hogy milyenek az ex gátlóid;) Az e havi mérleg: Szabika gátlói, féktárcsa szabályozás+ új fékbetét elől, fékfolyadék csere. Váltó javítás, difi csapágyak, nyelestengely csapágy szimeringek új olaj. Új alsó kuplung munkahenger. Szervó olaj csere. Ne kérjen senki kölcsön;)
Marklar1552006-09-30 10:45:34 // 11131
Nem csak a márkanév a fontos;)
magyarka2006-09-30 09:37:45 // 11130
sziasztok! ki tudna abban segiteni,hogy a 155-ösöm anterna erösitö honnan kap villanyt gyárilag??? ja nekem az ablak fűtő szálak fölött van az üvegben,az erösitő már megvan a "c"oszlopnál csak nem kapp villanyt! elöre is köszi!
Paco2006-09-30 07:11:06 // 11129
Maradjunk abban hogy a Tutela és a Selenia is egy márkanév, és mindkettő Fiat Lubricants (FL) termék :) (Sőt,a Paraflu is :))
Yoyo2006-09-30 06:45:41 // 11128
Az biztos, hogy Tutella, nem selénia:)))))))
Marklar1552006-09-30 01:13:45 // 11127
Azt lehet, hogy Tutella az. De az is Selenia csak máshogy hívják.? Abban viszont biztos vagyok, hogy az Elaforgban vettem. Ma meg szimeringeket. Csapágyat meg csapágy boltban;)
Buksi2006-09-29 20:38:07 // 11126
Gondolhattam volna! :-)))))))))))
András bácsi2006-09-29 19:54:45 // 11125
Elfelejtettem a technikai háttér eme hiányosságait. :)
Paco2006-09-29 19:41:08 // 11124
Én azt mondtam, hogy egyszerűbb.... Akna nélkül elég nehéz csövet bontani, még akkor is ha aknád van de nincs világításod. Vagy mondjuk a V6-ot. A szivattyúnak nem lesz semmi baja ha egy két percig levegősen jár (teljesen úgysem lehet kinyomatni vele,mindig rákell tölteni egy kis frisset), persze hosszabb időre nemérdemes úgy hagyni.
Tom5552006-09-29 19:25:57 // 11123
Ha valakinek kell első fékbetét occson Simar irjon mer ényémbe nem jó Ez a agyobbik fajta és kopásszenzoros. 6000 (8600 a bolti ár)
András bácsi2006-09-29 19:21:14 // 11122
És ez szerinted jobb megoldás, mint megbontani a csövet?
perdix1552006-09-29 19:17:29 // 11121
Szia! Nekem 3 hete volt ilyen.....és a riasztó szívta le...pontosan az a része az a pöcök, ami a motorháztetőt védi...az szívtale...tavaly meg egy relé a motortétben...szal nézesd meg...bármi lehet!!!!
Fairlane2006-09-29 18:23:10 // 11120
Báhh megszivatott a drága verda 2 napja áll a céges parkolóban, ma próbálom elinditani semmi, áramtalan a gép... még a riasztó ledje sem villog eddig nem volt ilyen, egész héten állt aztán pöccre start... szerencsére volt nálam bikakábel, meg megfűztem egy autós kollegát, hogy segitsen, így elsőre beindult mentem vele 10 percet, tankoltam, a kutnál már indult faszán lámpa ugye nem tud úgy maradni, ha nincs gyujtáson, a belső világitás se égett... mi a pöcs szivhatta le az akksit? netán van vmi tipikus, ami néha ugy gondolja, és lemeríti? vagy az akku döglődik? zárlat? most főhet a fejem, hoyg mikor nem indul legközelebb?!?! :((((((((((((((((((( ajdatok tanácsot, ha tudtok...
Paco2006-09-29 17:05:25 // 11119
Nem tévedsz, szárazon kell járatni a szivattyút. Mondtam, hogy nagy adag bátorság kell hozzá.
Yoyo2006-09-29 16:38:49 // 11118
Help! Kellene egy 1997-es 2.0i-es 155-ösre olajdekli, ha valaki tud szóljon légyszives! Köszi:))
Yoyo2006-09-29 16:37:28 // 11117
Tőle loptam:)))
anti772006-09-29 16:16:55 // 11116
Sziasztok. Sajna gallyra ment a gépem ezért ha hud valaki 155 2.5 TD(97-es évjárat. felül van az izzítógyertya) hengerfejet eladót ne fogjátok vissza magatokat.
Buksi2006-09-29 15:50:11 // 11115
Érdekes, a csocsi is mindig ezt szokta mondani! :-)))
Buksi2006-09-29 15:49:47 // 11114
Okés, ezt jó tudni! :-))
mszabika2006-09-29 13:12:37 // 11113
hogyne tudnám :DDDDDDDDD
Yoyo2006-09-29 12:51:01 // 11112
Tudod a neveltetésem:))
mszabika2006-09-29 12:14:44 // 11111
;)) nincs mit :)
Yoyo2006-09-29 11:10:26 // 11110
Idő van rá:))))
András bácsi2006-09-29 11:09:36 // 11109
Igen. Jó párszor kell tekergetni.
Yoyo2006-09-29 11:08:27 // 11108
Akkor jól tudtam, köszke:)
mszabika2006-09-29 11:05:48 // 11107
jobbra-balra kormány tekerés koppanásik párszor, és légtelenítve van :)
kormi1552006-09-29 10:52:32 // 11106
Urak! Délutántól minden eddig ismert kommunikációs elérhetőségem megszűnik. Az újakat jövő héten megadom.
Yoyo2006-09-29 10:41:51 // 11105
De légtelenítési lehetőséget nem láttam, saját magát légteleníti ugye?
András bácsi2006-09-29 10:38:42 // 11104
Én így szoktam. Egyszer erre-arra megtekerve a kormányt kinyomja a felesleget. A csőből azért egy kis idő kell, míg lefolyik. Utána meg elég soká tart, míg kinyomja magából a levegőt.
Yoyo2006-09-29 10:26:36 // 11103
Kormányműnél lebont és kész, kifolyik?
András bácsi2006-09-29 10:13:31 // 11102
Mert feleslegesnek tartom a szüttyögést, amikor egy csőcsatlakozás megnyitásával cserélhető az anyag. Megbontás nélkül vagy marad benne, vagy szárazon kell járatni a szivattyút. Bár a titokzatos kolléga lehet, hogy kifejlesztett valami varázslatot, és így tévedek.
mszabika2006-09-29 10:09:46 // 11101
nincs kétségem :) csak nem adott teljes leírást :DDD
Yoyo2006-09-29 09:19:36 // 11100
Most mi van? Korrekten válaszolt:)))))
perdix1552006-09-29 08:48:25 // 11098
Lehet hogy én a mások utat választottam? A könnyebbiket? lehet...de jo lett.... Fogtam a szervoolajtartályhoz csatlakozó bilincset, amit csillagfejű csavar../tehát nem JUHÁSZ...hehehehe...ja az csillagszemű..na mindegy/ tartott..leszedtem és mind a tartályból..mind a csőböl egy felfogó üvegbe folyattam a szennyezett olajat. a csövet egész a hűtő alatti szakasz a bilincsekből kiszedtem így a folyadékelvnek köszönhetően azokból a szakaszokból is kijött a fáradt olaj....erre mertem vállalkozni ugy tűzoltó munkába...jobb lett...de igaz nem mind olaj távozott a rendszerből....... Mindenesetre több, mintha nem csináltam volna semmit!!!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak