Tsiga, én már nem akarok neki állni, se szerszámom, se kedvem, se helyem.
van mivel menni, így annyira nem "hiányzik" Sőt ma kaptam egy telefont, ami alapján megint lesz miből válogatnom, ha Alfázni akarok ( de erről bővebbet majd később )
Szóval ha a züd V6 motorja sérült, akkor ezt már nem csinálom meg, akkor a Zsolti barátom tartalék V6 12V-je kerül a züdbe :-)
GEORGE2013-07-20 14:02:13 // 133651
GEORGE2013-07-20 13:57:14 // 133650
Nekem a V6-al 160-as km óra szerint, klímával, Bp-Bécs oda vissza ( Osztrákban minden sebesség KRESZ szerint ) 9.6L/100km.
Tárnok-Paks-Tárnok 180-as pálya utazóval 11L/100km nem egyszeri adat egyik sem.
Az eddigi rekordom lefele 8.8L/100km felfele 11L/100km.
Mindkettő vegyes Tárnok-Bp-Tárnok viszonylatban.
Ha arányaiban több a városi kilométer akkor közelebb kerül a fogyi a felső értékhez.
Nagy átlagban 10-10,5 közt iszik a V6-om.
Szinte decire hasonló fogyasztást produkált a barátom 155V6-ja ( Sprint korábbi 155-se)
Érdekes a 155V6 fogyija. Volt szerencsém 3db 155V6-on megtapasztalni. Ha a korábbi 146 ti-met / 2.0 TS 16V 155LE / vagy a mostani Marea SW /2.0 20V 155LE/ hasonlítom vele, akkor azt kell mondjam, hogy egyformán isznak.
A 146ti vegyesben beérte 9-9,5L/100km-el. A 155v6 beéri 10-10,5-el, a Mera Sw 20V 8.5-9,5L, ezért mondom bátran, hogy 10 lityiből mind a három kijön.
Amikor a Marea SW 20V-vel nyomom Bp-Bécs távot és szintén 160-an az utazó, akkor a fogyi is egyezik a V6-al.
Annyi az összes különbség, hogy a nagy átlagban a Marea 20V 1-1,5L-el kevesebbet kér.
Amúgy pedig a 3 autó, a 146ti, Marea SW és a 155V6 szinte egyformán mennek.
Egyikre se lehet azt mondani, hogy komoly kiérezhető különbséget tudnának produkálni egymás ellen..
Mondjuk érthető is,pl a Marea SW és a 155V6 közt, lóerőben 10 paci van a 155V6 javára, míg súlyban kevéssel de a Marea a nyerő. A 146ti pedig egyezik lóerőre a Marea SW-vel és szó szerint pár kg csak a súly különbségük.
Alfa 155V6 8,4s/215km/h/1330kg
Alfa 146 ti 8.4s/216km/h/1275Kg
Marea 20V Sw 9.2s/210km/h/1280Kg
Motorhang tekintetében vannak inkább különbségek, de ott viszont komoly mértékben.
A legjobb a V6, majd a sor5-ös Marea és végül a 146ti 4 hengerese zárja a sort.
Nem rossz a 4 hengeres, főleg mikor egy direkt szűrőn keresztül elordítja magát 5.500 után 7300-ig, de a másik kettő verziót úgy sem tudja überelni.
Szomorú is leszek, mikor eljön a Marea csere ideje, mert sajnos nincs másik 5 hengeres verzió az olaszok kínálatában :-(
Tárnok-Paks-Tárnok 180-as pálya utazóval 11L/100km nem egyszeri adat egyik sem.
Az eddigi rekordom lefele 8.8L/100km felfele 11L/100km.
Mindkettő vegyes Tárnok-Bp-Tárnok viszonylatban.
Ha arányaiban több a városi kilométer akkor közelebb kerül a fogyi a felső értékhez.
Nagy átlagban 10-10,5 közt iszik a V6-om.
Szinte decire hasonló fogyasztást produkált a barátom 155V6-ja ( Sprint korábbi 155-se)
Érdekes a 155V6 fogyija. Volt szerencsém 3db 155V6-on megtapasztalni. Ha a korábbi 146 ti-met / 2.0 TS 16V 155LE / vagy a mostani Marea SW /2.0 20V 155LE/ hasonlítom vele, akkor azt kell mondjam, hogy egyformán isznak.
A 146ti vegyesben beérte 9-9,5L/100km-el. A 155v6 beéri 10-10,5-el, a Mera Sw 20V 8.5-9,5L, ezért mondom bátran, hogy 10 lityiből mind a három kijön.
Amikor a Marea SW 20V-vel nyomom Bp-Bécs távot és szintén 160-an az utazó, akkor a fogyi is egyezik a V6-al.
Annyi az összes különbség, hogy a nagy átlagban a Marea 20V 1-1,5L-el kevesebbet kér.
Amúgy pedig a 3 autó, a 146ti, Marea SW és a 155V6 szinte egyformán mennek.
Egyikre se lehet azt mondani, hogy komoly kiérezhető különbséget tudnának produkálni egymás ellen..
Mondjuk érthető is,pl a Marea SW és a 155V6 közt, lóerőben 10 paci van a 155V6 javára, míg súlyban kevéssel de a Marea a nyerő. A 146ti pedig egyezik lóerőre a Marea SW-vel és szó szerint pár kg csak a súly különbségük.
Alfa 155V6 8,4s/215km/h/1330kg
Alfa 146 ti 8.4s/216km/h/1275Kg
Marea 20V Sw 9.2s/210km/h/1280Kg
Motorhang tekintetében vannak inkább különbségek, de ott viszont komoly mértékben.
A legjobb a V6, majd a sor5-ös Marea és végül a 146ti 4 hengerese zárja a sort.
Nem rossz a 4 hengeres, főleg mikor egy direkt szűrőn keresztül elordítja magát 5.500 után 7300-ig, de a másik kettő verziót úgy sem tudja überelni.
Szomorú is leszek, mikor eljön a Marea csere ideje, mert sajnos nincs másik 5 hengeres verzió az olaszok kínálatában :-(
Buksi2013-07-20 13:46:23 // 133649
Mé' pont én jutottam eszedbe?? :-DDD
GT Ɨ|ѯ2013-07-20 13:24:37 // 133648
még az enyém sem:-)))
afri2013-07-20 02:18:06 // 133647
V6-tal is eljárok ennyivel! :-P
.. vegyes "üzemmódban"!
.. vegyes "üzemmódban"!
Kovacs Laci 1552013-07-20 00:32:00 // 133646
Szenzor csere akkor be vált neked? 2.0 16v is ennyit eszik nekem.
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-19 22:58:17 // 133645
Az a baj, hogy te nem ápoló vagy, hanem ápolt .:-P
Marklar1552013-07-19 22:54:02 // 133644
Én Rádnézésel is megmondtam, hogy nem a szíveddel van a baj... ;-PPP
Marklar1552013-07-19 22:52:35 // 133643
2,0 16V sem eszik lényegesen többet. ;)
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-19 22:52:08 // 133642
OTT A BAJ! VIZET! Hogy lehet vizet inni???????
Arra ott a pálinka. :-)
Bár egy kis tuning nem árt. :-)
Arra ott a pálinka. :-)
Bár egy kis tuning nem árt. :-)
Fairlane2013-07-19 22:43:07 // 133641
Itt nálunk ma leállt a kút-bull, a házi vízrendszer.
Megműtöttem. Egy évet élt a visszacsapószelep, a műanyag belseje elfosta magát elengedi a nyomást.... pedig csak vizet ivott, nem dohányzott :P
Holnap reggel hajthatok újat.
Hiába, tényleg a gyári alkatrészeknél kell maradni - neked is :)
Megműtöttem. Egy évet élt a visszacsapószelep, a műanyag belseje elfosta magát elengedi a nyomást.... pedig csak vizet ivott, nem dohányzott :P
Holnap reggel hajthatok újat.
Hiába, tényleg a gyári alkatrészeknél kell maradni - neked is :)
atesssz2013-07-19 22:27:10 // 133640
jó rég írtam ide, A-ból B-be járós autó szerepét tölti be most a TS, márciusi olajcsere, meg vezérlés csere +termosztát szenzor óta abszolút semmi sem lett ráköltve, és nem is igényli. kopp kopp kopp :)
Bár lassan esedékes lenne az elrohadt hátsó dobban elszabadult terelőlemezek zörgése miatt a csere, de majd csak szépen lassan. A jobb hátsó sárvédő rohadása is egyre szembetűnőbb területeket foglal el...
Néhány fogyasztási adatot is közzé teszek, mindig teli tankoltam üres tank környékén az autót, egy okos telefonos alkalmazásba beírva a tankolásnál a km óra állást, és a tankolt üzemanyag mennyiségét.
Az adatok a következők:
8,40 l/100km (még téli gumikkal 185/60 R14)
8,96 l/100km
11,29 l/100km (itt a fél tankot városban, klímával autóztam ki)
8,94 l/100km
9,08 l/100km
9,41 l/100km
viszonylag egységes a fogyasztási adat. Ha hímes tojás van a talpam alatt, akkor is 8,7, 9 körül eszik, és akkor is, ha 110, 120as tempóval megyek vele. 9 feletti fogyasztásoknál volt huzamosabb klímázás + 4személy
Várom a véleményeket, hozzászólásokat. :)
Bár lassan esedékes lenne az elrohadt hátsó dobban elszabadult terelőlemezek zörgése miatt a csere, de majd csak szépen lassan. A jobb hátsó sárvédő rohadása is egyre szembetűnőbb területeket foglal el...
Néhány fogyasztási adatot is közzé teszek, mindig teli tankoltam üres tank környékén az autót, egy okos telefonos alkalmazásba beírva a tankolásnál a km óra állást, és a tankolt üzemanyag mennyiségét.
Az adatok a következők:
8,40 l/100km (még téli gumikkal 185/60 R14)
8,96 l/100km
11,29 l/100km (itt a fél tankot városban, klímával autóztam ki)
8,94 l/100km
9,08 l/100km
9,41 l/100km
viszonylag egységes a fogyasztási adat. Ha hímes tojás van a talpam alatt, akkor is 8,7, 9 körül eszik, és akkor is, ha 110, 120as tempóval megyek vele. 9 feletti fogyasztásoknál volt huzamosabb klímázás + 4személy
Várom a véleményeket, hozzászólásokat. :)
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-19 22:24:21 // 133639
Az eset azért nem tegnap volt.... :-(
Kinél áll ennyit?
Te is elég ügyes vagy. Neki kellene állni. A komolyabb gépmunkát megcsinálja egy műhely, a többi meg megy neked is.
Kinél áll ennyit?
Te is elég ügyes vagy. Neki kellene állni. A komolyabb gépmunkát megcsinálja egy műhely, a többi meg megy neked is.
GEORGE2013-07-19 21:09:46 // 133638
Még a mester parkolójában van. . . . . eddig még nem nézett bele.
GEORGE2013-07-19 21:07:58 // 133637
Srácok, van valakinek pályája üvegszálas cuccokkal foglalkozó emberkéhez?
Ügyes kezű kéne és megbízható.
Egy küszöb spoilert kéne rászabni egy autóra.
Ügyes kezű kéne és megbízható.
Egy küszöb spoilert kéne rászabni egy autóra.
Ati772013-07-19 18:00:09 // 133636
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-19 16:19:47 // 133635
Az a jó hír, hogy semmi jele nincs a betegségnek. Nem lihegek feleslegesen, nem fulladok, bírok mindent csinálni. Gyakorlatilag a szívószelep nem zár rendesen és a kompresszió kicsit csökkent. De nem kell megbontani a cuore sportivot. Továbbra sem fogok bagózni és inni. Bagóra nem tudok kit, inni meg ott van Buksi. :-)
A dokinéni szerint kerűlni kell a heti összesen 8 órás alvásokat és normális pihenéssel nagyon sokáig el lehet lenni.
Bár talán most elkezdek valami vitamint szedni és rászokok a több zöldségre. Persze nem leszek vega. :-)
A dokinéni szerint kerűlni kell a heti összesen 8 órás alvásokat és normális pihenéssel nagyon sokáig el lehet lenni.
Bár talán most elkezdek valami vitamint szedni és rászokok a több zöldségre. Persze nem leszek vega. :-)
süsnye2013-07-19 09:36:19 // 133634
gratu! :)
Thomika2013-07-19 08:59:19 // 133633
Ez nagyon jó hír! Gratula! :) Öngyógyításba kezdtél? :)
afri2013-07-18 23:43:26 // 133632
ennek télleg örülünk! ;-)
akkor biztos nagyon jó kisfijú voltál! :-))
akkor biztos nagyon jó kisfijú voltál! :-))
Zolika1552013-07-18 19:56:16 // 133631
Fasza! ::P
Zsolt1552013-07-18 19:48:51 // 133630
Azért 1-2-3 -s gyertyákat kiszedni, nem annyira egyszerű.
Kovacs Laci 1552013-07-18 19:48:36 // 133629
Jó hír! Erőt egészséget!
Zsolt1552013-07-18 19:47:55 // 133628
Gratula hozzá! :-)))
Jupiter1552013-07-18 19:31:37 // 133627
Végre valami jó hír :)
GT Ɨ|ѯ2013-07-18 19:15:17 // 133626
Szerencsére, gratu:-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-18 18:04:20 // 133625
No comment... :-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-18 18:03:50 // 133624
Lefotóztam a beleegyező nyilatkozatról... :-)
Buksi2013-07-18 17:39:09 // 133623
Na, valami jó hír is van ma! :-))
Fairlane2013-07-18 17:36:56 // 133622
Na, ez jó hír! :)
Akkor ilyen lökött maradsz? :D
Akkor ilyen lökött maradsz? :D
Ati772013-07-18 17:33:45 // 133621
Grat!
Az mindig jó ha elkerülhető a vágás! :)
Ezt fejből írtad le ,vagy bemásoltad? Elolvasni sem volt egyszerű! :D
Az mindig jó ha elkerülhető a vágás! :)
Ezt fejből írtad le ,vagy bemásoltad? Elolvasni sem volt egyszerű! :D
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-18 16:57:03 // 133620
Üdvöz T. Cartársak!
Ma megvolt a transoesophagealis echokardiográfia.
Nem lesz műtét!!!!!! :-DDDDDDD
Ma megvolt a transoesophagealis echokardiográfia.
Nem lesz műtét!!!!!! :-DDDDDDD
GT Ɨ|ѯ2013-07-18 12:23:27 // 133619
Alfa Chris2013-07-17 22:35:27 // 133618
a legérdekesebb az, hogy az axiálcsukló, és a gömbfej is teljesen egyformák.
Marklar1552013-07-17 22:04:05 // 133617
Végül is az fbn már ki is tárgyaltuk :)
Marklar1552013-07-17 22:03:27 // 133616
A facebookon már órák óta téma... :)
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-17 21:34:31 // 133615
Maga a kormánymű az közös a 8 meg a 16V-ben. Vagy az axiálcsukló vagy a nyomtávrúd a különbség. Én konkrétan levágtam a nyomtávrúdból 2 centit és jó lett. Van még rajta elég menet és a kormányösszekötő gömbfejekben is van vagy 4 centi menet.
Alfa Chris2013-07-17 21:28:03 // 133614
A fékek kérdését megoldottam, a kisfék helyett felszereltem a nagy fékeket, ezzel nincs is gond. A másfajta csonkállvány miatt, viszont nem tudok összetartást állítani.
Egyszerűen ha koppig betekerem, az sem elég.
Akkor is hiányzik 2-3 cm menet.
Tehát alatta van a 16V csonkállvány, 8V-s kormányművel, és nem áll rendesen a kerék alatta.
Egyszerűen ha koppig betekerem, az sem elég.
Akkor is hiányzik 2-3 cm menet.
Tehát alatta van a 16V csonkállvány, 8V-s kormányművel, és nem áll rendesen a kerék alatta.
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-17 21:20:29 // 133613
Én azért megszenvedtem a 164 V6 TB-vel.
Jut eszembe: mi van a V6-tal??
Jut eszembe: mi van a V6-tal??
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-17 21:19:07 // 133612
Ez a sparco katalógus még megvan valahol. Itt szerettem bele a 155-be...
Fairlane2013-07-17 21:18:40 // 133611
Tippelek: a tíz kedvenc ikeás bútorod neve? :D
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-17 21:18:18 // 133610
Hali! Be tudod tenni minden gond nélkül. A probléma, hogy a 8V még kis fékes, a 16V meg már nagy. Más a csonkállvány is. Ha viszont a 8V is már nagy fékes, akkor gond nélkül be lehet tenni.
Alfa Chris2013-07-17 20:35:02 // 133609
Sziasztok.
Szükségem lenne egy 155-ös futómű, és kormánymű gurura, aki tudna nekem abban segíteni, hogy a 2.0 16V kormányművet be tudom-e rakni a 8V 1.8Ts-be, ugyanis a többi futómű alkatrészét, gólyaláb, csonkállványokkal, féknyergek, és tárcsák, már beszereltem, csak ugye a régi kormánymű miatt nem stimmel a kerék összetartás.
Mind a kettő széles kasztnis.
Valaki segítsen mit lehet, és mit nem.
Köszönöm szépen!
Szükségem lenne egy 155-ös futómű, és kormánymű gurura, aki tudna nekem abban segíteni, hogy a 2.0 16V kormányművet be tudom-e rakni a 8V 1.8Ts-be, ugyanis a többi futómű alkatrészét, gólyaláb, csonkállványokkal, féknyergek, és tárcsák, már beszereltem, csak ugye a régi kormánymű miatt nem stimmel a kerék összetartás.
Mind a kettő széles kasztnis.
Valaki segítsen mit lehet, és mit nem.
Köszönöm szépen!
Inter156 (il mascalzone)2013-07-17 18:49:49 // 133608
:-DD
Inter156 (il mascalzone)2013-07-17 18:49:23 // 133607
Engem kért meg! Én tudok tíz szót svédül és az elég volt :-D
Buksi2013-07-17 17:41:41 // 133606
Csak nem akartam! ;-))))))))
Svéd2013-07-17 17:22:48 // 133605
Velem is szokott beszélgetni.:D
Marklar1552013-07-17 16:27:32 // 133604
Kézzel lábbal. Meg minden olyan nyelven amiből tudok pár szót... :)
Marklar1552013-07-17 16:26:40 // 133603
GEORGE2013-07-17 13:27:43 // 133602
És hogy kommunikáltál vele, tudsz svédül? :-)