Fórum >> Típusok >> 155

Kovacs Laci 1552013-07-13 17:40:15 // 133551
Selinat nem használtam még de legközelebb azt veszek, ez csak tapasztalat hogy ami benne van nem eszi és 280 ezer kilóméter ellenére sem eszi és nem fekete.
vm2013-07-13 15:39:42 // 133548
Hát azért khh... de ;-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-13 15:23:56 // 133547
Annyival nem megy jobban a V6, mint a TS. Szerintem.
A V6-hoz drágább a lengéscsillapító meg a féktárcsa. Ráadásul mire kicserélsz benne 6 gyertyát, addigra a TS-en a kuplungot.
:-)

Tpiushibák: hátsó sárvédőnél rohadás, kézifék, magyar autószerelők.
Ezek mind szivatósabb dolgok.
Marklar1552013-07-13 10:57:14 // 133546
Azért ennyire nem izgat... :) Ezt dobta a gugli. De! Messziről jött forgalmazó azt mond amit akar. ;)
Persze lehet még nagyon fasza. A MOLt sem ismerik nagyon a Kárpát medencén túl. De, ha a gyári +/- pár ezer, akkor inkább... ;)
GEORGE2013-07-13 02:39:01 // 133545
Én nyugodt vagyok :-)
Buksi2013-07-12 23:06:49 // 133544
Szúúúúszáááá bratyó! :-DDD
De meg lehet kérdezni, én csak mondtam! :-)))))))
Igyál valamit az egészségemre és puszi a Marty-nak! ;-))))
GEORGE2013-07-12 22:19:55 // 133543
gondolkodok= gondolkodik :-)

végül is egy betű eltérés, és teljesen más :-)
GEORGE2013-07-12 22:03:18 // 133542
Miért akarnék én vitatkozni? ? ? ?
Azért csak meg lehet kérdezni valakitől, hogy miért gondolkodok úgy ahogy, nem?
Vagy itt már minden kérdés vitának számít?
Buksi2013-07-12 20:59:56 // 133541
Sztem felesleges vitatkozni bratyó, engem sem lehet meggyőzni arról, hogy vegyek noname olajat! Nekem megéri az az 1000-2000ft többletkiadás, amennyivel a Selenia többe kerül! Legalább tudom, hogy gyári előírt olaj van a vasban! ;-)))
GEORGE2013-07-12 19:59:24 // 133540
Tényleg csak érdeklődés képen, ha egyszer annyiba kerül a motorhoz való gyári olaj, mint egy "noname" olaj, akkor miért van előnyben a noname olaj?

Mert ha mondjuk 5000 Ft-al lenne több az 5 liter gyári olaj, mint egy másik 5L olaj, akkor azt mondom elgondolkodik az ember, mert az már literenkét 1000 Ft-al több.
Buksi2013-07-12 19:42:42 // 133539
:-)))
Kovacs Laci 1552013-07-12 19:41:19 // 133538
Olvas utána nagyon jó olaj, nem a márka a lényeg az hogy jó legyen.
vm2013-07-12 18:21:03 // 133537
Főleg annak fényében fura az átlag éves olajcserekor 1-2 ezresen éjszakákat matekolni, hogy az éves fenntartás jelentéktelen hányadáról beszélünk ;-)
GEORGE2013-07-12 17:24:04 // 133536
13900 Ft az "utcáról" beesőknek az 5L Selénia 20K 10W40-es olaj.
Ha kapsz rá 10%-ot, akkor már 12510 Ft az 5 liter.
Szemben az ismeretlen olaj 12000 Ft-os árával, igaz azt nem írtad, hogy 4L-es vagy 5L-es.

Szerintem ha kedvezmény nélkül kapja valaki 13900-ért az a majd 2000 Ft nem olyan nagy összeg különbözetre, főleg egy autó fenntartási költségeit nézve. Még is csak a gyári olaj kerülne bele.
GEORGE2013-07-12 17:20:27 // 133535
Szerintem nem szabad kijelenteni azt, hogy felesleges Seléniát venni.
Mert miért lenne felesleges? Csak azért mert léteznek olcsóbb olajok is?
Inkább mondjuk azt, hogy nincs rá pénzem és ezért másik a Seléniához hasonló olajat veszek.
Most érezze kellemetlenül magát az aki Seléniázik?

Amúgy az Elaforgnál minden Alfa Romeo Club Magyarország és Amore tag kap kedvezményt az árból, ha jelzi, hogy valamelyik csapatból érkezett.
Marklar1552013-07-12 17:08:36 // 133534
Ezt az olaj márkát még nem is hallottam. ;)
Marklar1552013-07-12 17:07:08 // 133533
Hmmm. A Gyári belevaló 20K for AR 2,200-2500ft/L Tehát 11-12500ft ról beszélünk/ olaj csere. Nem értem, hogy minek variálni...? S nem 20000km illik cserélni, hanem 10-12000km. Nem kell mindenben a marketinget követni. Úgy is a gari lejárta után bosszulja meg magát... ;) Azok meg már mi vagyunk...
Kovacs Laci 1552013-07-12 16:37:38 // 133532
Az én vasamba Addinol Full Sint olaj van az is nagyon jó 12 ezer péz.
Marklar1552013-07-12 16:19:41 // 133531
A leírás alapján rendben van. Csodákra azért ne számíts. Nézd meg.
GT Ɨ|ѯ2013-07-12 15:34:48 // 133530
magas labda volt:-DD
Buksi2013-07-12 10:33:15 // 133529
Te csak ne osszad! :-DDDD
Buksi2013-07-12 10:32:55 // 133528
Ide már mindenkit beengednek? :-DDDDD
afri2013-07-11 22:52:01 // 133527
osztom! ;-)
afri2013-07-11 22:51:39 // 133526
V6-ost vegyél!
többet bír! ;-)
B.László2013-07-11 20:41:28 // 133525
Sziasztok srácok! 55 ben.nem vagyok képben ezért fordulok hozzátok. Kilátásban 1 55 vétele jelenleg ezt néztem ki. Mire kell figyelni az 55 nél mik a tipikus hibák?
Köszi a válaszokat előre is! :)
Inter156 (il mascalzone)2013-07-11 20:27:09 // 133524
Szerintem is... :-DDD
Buksi2013-07-11 20:18:37 // 133523
Mióta megvettem a gépet én Selenia-t rakok bele! vm(NagyVad) kollegánál a bárdiban is olcsón hozzájutok! ;-)))
Thomika2013-07-11 20:15:41 // 133522
Teljesen felesleges a Selenia-t venni baromi drágán!! Eni i-Sint 10W40-et kell venni, olajshop.hu-n 6500Ft-ért megveszed a 4 litert, plusz 1590Ft-ért a literest, és megvan az olajcseréhez szükséges mennyiség! Még szűrőt is tudsz ugyanitt venni, és olcsón házhoz hozzák! Ennél egyszerűbben nem megy! :)
Buksi2013-07-11 20:06:16 // 133521
Ha shark, akkor cápaolaj! :-DDDD

Viccet félretéve Selenia 20K Alfa Romeo a gyári olaj! :-)
Buksi2013-07-11 20:04:46 // 133520
Nagyon viccess! :-DDDD
csoki19942013-07-11 17:16:44 // 133519
Üdv! milyen olajat ajálnanátok a 155-höz? 2.0 T.shark.
GT Ɨ|ѯ2013-07-11 07:12:44 // 133517
nem fér be:-)
GT Ɨ|ѯ2013-07-11 07:12:14 // 133516
őzriasztó:-)

bocs..
Zsolt1552013-07-11 06:54:38 // 133514
Furmányos. :-)))
Buksi2013-07-11 03:11:48 // 133513
Akkor nekem is kell egy ilyen! :-DD
Marklar1552013-07-10 22:52:10 // 133512
Műalkotás. S6 os leömlő turbóval... Biztos jó hangja lehet. Szerintem még az őzek is elmenekülnek. :-P
Buksi2013-07-10 20:04:53 // 133511
Ez meg mi a lósz@r? :-DD
GT Ɨ|ѯ2013-07-10 10:30:03 // 133510



enyhülést:-)))
Marklar1552013-07-09 22:50:24 // 133509
A GTnél is? :-PPP
Marklar1552013-07-09 22:49:48 // 133508
Ne menet közben nézegesd... :-P
Fairlane2013-07-09 22:40:13 // 133507
Lehet hülye kérdés.... de jó módszerrel csinálod?

A motor legalább 10 percet álljon. Ezután pálca kihúz, tiszta ronggyal vagy papírral letöröl. Eztán pálca visszadug tövig, majd ismét óvatosan kihúz. Ekkor kéne látnod egy reális olajszintet.
Buksi2013-07-09 22:23:31 // 133506
Az a jó, ha a legfelső pontnál van a szint! :-)
Alfasan2013-07-09 21:51:48 // 133505
Hy.

Valaki mesélje már el nekem, hogy a 155-ös Nívó pálcájáról, hogy a rákba kell az olajszintet leolvasni? Mert ügye hivatalosan a két pont között kéne az olajnak lennie, de nekem a két pont alatt, fölött, között, keresztbe kasul van. Csak engem szivat a gép, vagy ez általános jelenség?

Köszi
GT Ɨ|ѯ2013-07-08 16:57:44 // 133504
Mindig megvárom míg kihűl, de lehet berakatok majd 1-et,thx:-)
GT Ɨ|ѯ2013-07-08 16:56:53 // 133503
AR-Lancia-hoz nincs:-(

megvilágosodtam,köszi:-)
Zsolt1552013-07-08 16:39:48 // 133502
A turbo timer arra jó, hogy ha például jól meghajtod a gépet és idő előtt le akarnád állítani, akkor ez a szerkezet nem engedi leállítani a motort, amíg a turbó vissza nem hűlt. Egysezrűen kiveszed a gyújtáskapcsolóból a kulcsot, autót bezárod, de a motort addig járatja, majd miután elérte az ideális hőmérsékletet leállítja a motort.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak