Fórum >> Típusok >> 155

Thomika2009-06-24 21:14:37 // 81309
A vezetőoldali lábtérben a műanyag burkolatokat kell lecsavarozni. Utána odaférsz a fűtéscsaphoz
Zoli1552009-06-24 21:13:43 // 81308
Na ez már segítség:DHogy tudok én ehhez a legkönyebben hozzáférni?
Buksi2009-06-24 21:13:24 // 81307
Jahh, bocs! :-DDD
Buksi2009-06-24 21:13:05 // 81306
Tökéletes a leírás! ;-))))
Thomika2009-06-24 21:12:36 // 81305
Nem is Neked rajzoltam!! :P :D
Thomika2009-06-24 21:10:55 // 81304
Jó közben már elolvastam én is :)

no itt a kép:
Buksi2009-06-24 21:09:45 // 81303
Nem kell beszerelned csapot, mert már van a rendszerben egy! Azt mozgatja a nyíllal jelölt motor az előző képen! :-))
Zoli1552009-06-24 21:08:17 // 81302
Akkor majd valószínüleg a melegvízet zárom el egy kis csap beszerelésével
Buksi2009-06-24 21:05:19 // 81301
Én tudom, hogy mit mozgat! ;-))
Thomika2009-06-24 21:04:34 // 81300
Na ez jó kis kép! Mindjárt berajzolom mit mozgat a motor
Buksi2009-06-24 21:03:32 // 81299
A digitklímásnál nincs bowden! ;-)))
Thomika2009-06-24 21:03:27 // 81298
El tudod zárni ,ha a fűtéscsap kis vezérlő karját manuálisan lehúzod! Digit klímásnál egy motor mozgatja a fűtéscsapot, ami nyitva v zárja a meleg víz útját!
Buksi2009-06-24 21:03:05 // 81297
Én tuti, hogy mindig lengőkarostól fogom cserélni! ;-)
Buksi2009-06-24 21:02:28 // 81296
Sztem manuálisan nem lehet elzárni! Viszont akkor azzal a kis elektromotorral lesz a bibi, amelyik a fűtéscsapot nyitja-zárja! Éehet, hogy nem műkszik és nyitott állapotban maradt! Ezt még nézzétek meg! De ez csak egy tipp! :-))

Thomika2009-06-24 21:01:50 // 81295
Elképzelhető, hogy bowden szakadás okozza
Thomika2009-06-24 20:59:26 // 81294
Azért nem érdemes ezzel szórakozni, mert nagyon nagy szívás a szilent cseréje! csak megfelelő műhelyben lehet végezni présgépekkel!
Zoli1552009-06-24 20:57:27 // 81293
Igen van digiklíma:)Éppen ma lett feltöltve,és az a gond,hogy a meleg levegöt is nyomja!Mikor elcsíptuk a fütéscsövet akkor rendesen hütött,azért is érdekel,hogy el-e lehet manuálisan zárni a fütést?!
Thomika2009-06-24 20:55:42 // 81292
Öcsém épített bömbijében vannak speckó műanyag szilentek ,amik nagyon jók! Driftre van építve a vas, és ennek ellenére bilstein gátlókkal, ültetéssel, puhábban fut, mint az én 155ösöm
Thomika2009-06-24 20:51:13 // 81291
Pirosan csak akkor világítana, ha a kis nyomású jeladód is megadná magát! Addig szimplán nem fog kimozdulni 0,4 barról....
Buksi2009-06-24 20:50:49 // 81290
Van klímád? Manuális vagy digit? Nem látom rendesen a képen, ami az oldaladon van! :-)
Thomika2009-06-24 20:49:23 // 81289
Konkrétan 12K volt tavaly! De majd rákérdezek a kontaktomnál! Hűtha msot kicsit olcsóbb. Nekem is kéne mert idegesít, hogy nem jelzi a 0,4Bar fölötti nyomást! :(
Zoli1552009-06-24 20:47:25 // 81288
Szted az nem próbáltam?:DSajna még akkor is melegít,úgyhogy lehet más gond van,kell valami megoldást találnom rá
Buksi2009-06-24 20:45:12 // 81287
Akkor tekerd le a középkonzolon a fűtés kapcsolóját! :-D
Zoli1552009-06-24 20:42:16 // 81286
Az a melegítés amit télen használok,hogy össze ne fagyjak vezetés közben:DÉs most nyáron nem éppen örülök neki,hogy melegít:S
Buksi2009-06-24 20:29:30 // 81285
Sztem is! ;-))
Buksi2009-06-24 20:29:06 // 81284
Milyen melegítésre gondolsz? :-)
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-24 20:16:12 // 81282
Asszem csak egybe lehet lengőkart kapni, külön szilent nincs. Amúgy én nem bronz szilentet vennék, hanem poliuretán szilentet. pl.Powerflex. Stabilabban tartja a lengőkart és tovább is bírja.
afri2009-06-24 19:36:29 // 81281
lehet cserélni külön is a szilenteket, elvileg sajtolással!!

de egyébként meg jobban megéri venni komplett lengőkart!! ... szerintem!
Zoli1552009-06-24 19:32:36 // 81280
Üdv mindenkinek:)Tudja-e valaki,hogy a 2.0 8V-nél a melegítést ki e lehet kézileg kapcsolni a motornál?Ugyanis az a gondom,hogy állandóan melegít!
Buksi2009-06-24 18:27:46 // 81279
De igen, ha jól tudom, akkor lehet külön venni hozzá! Csak azt nem értem, ha nem lehet cserélni, akkor minek lehet hozzá külön kapni??? :-)
gab552009-06-24 18:12:21 // 81278
Külön nem is kapható szilent?
gab552009-06-24 18:11:42 // 81277
OFF
Anno a Citroen BX -asszem korai szériája- volt tűgörgős ágyazású lengőkaros. Rohadtul karbantartásigényes, de nagyon precíz volt tőle a futómű a kis súrlódás meg a rugalmas elem kiiktatása miatt.
ON
Buksi2009-06-24 18:08:27 // 81276
Igen, a lengőkar egyben van a szilentekkel és a gömbfejjel is! :-)
Szóval csak egyben cserélhetők! :-((
gab552009-06-24 18:06:38 // 81275
Sztem ha ezt a rugalmas elemet kiiktatod a futóműből, akkor a felfüggesztés más elemein fog többletterhelés jelentkezni (gömbfej, lengőkar-bekötés). Ha kimondottan szereted, ha kemény az autó, akkor szerintem megéri. Az alfisti.net-en láttam keményebb szilenteket, de rohadt drágán.
Nekem most lettek új lengőkarok beszerelve (ill. az autónak),még meg sem néztem őket alulról: a lengőkart szilenttel együtt szállítják?
afri2009-06-24 17:24:24 // 81274
Emberek!!! :-)
tanácsot szeretnék kérni Tőletek!!!

a lengőkarokban a gumiszilentek megint kezdenek "kopogni", pedig egy éve cseréltem komplett lengőkart, de mondták, hogy ezzel számoljak, ez az Alfa egyik gyengéje :-( , másrészt az ültetés+keményítés miatt is van, amire már egy páran közületek felhívták a figyelmemet!!

Tehát:
bronz-szilenteken gondolkodom!!! mennyire lenne jó megoldás ez a gumik helyére? jobban bírná, nem? mondják róla, hogy iszonyatosan fog vele rázkódni az eleje (bár én azt kifejezetten szeretem, ha a futómű kemény), de viszont maradandó károsodást se szeretnék szenvedni (itt gondolok a vesékre), és a kocsim se!!! :-)

Vagy csak eccerűen cseréljem ki új gumi-szilentekre??? Szerintetek??
de nincskedvem évente cserélgetni!!!! :-(( :-D
Buksi2009-06-24 17:08:44 // 81273
Köszi szépen! :-))

Egyébként részvét a lökös miatt! :-((((
Nagy baja lett?
SD2009-06-24 16:19:53 // 81272
Igen csak az a baj hogy újra ahogy felmelegszik az olaj lassan vissza fog szivárogni, azt nem tudom mennyi idő alatt.

hát akkor még borsosabb mint gondoltam....

Tényleg utána kéne járni a tipo gombának...
Riskes2009-06-24 16:14:55 // 81271
elaforg azt mondta a 8000 FT os legolcsóbb jelenleg nem kapható, 12000Ft ért tudnak rendelni (-10% amore kedvezmény) ill persze van lehetőség tartani a gyári minőséget 22,000Ft-ért.
ha fúrásra kerül a sor mindenképp dokumentálom
SD2009-06-24 15:44:55 // 81270
igazából ha sikerül megcsinálni legalább megbizonyosodhatsz hogy tényleg az e a bibi, aztán eldöntheted mikor cseréled. Ha meg nem akkor is max lecseréled:)

Ha sikerült képeket majd illesz be:)

Nekem a Szamosi mondta, de ez még nem garancia, majd kiderül mire jutsz:)
Riskes2009-06-24 15:31:08 // 81269
a fúrásos módszer jól hangzik.
1x kivettem már a gombát, 1-2 óra alatt forrasztással-ragasztással meglenne elvileg.
Gondolom a mért érték nem lenne tökéletes ha már fáradt a membrán, de a jelenlegi stabil 0.2 nél mindenképp jobb lenne, főleg ingyen.
SD2009-06-24 15:04:24 // 81268
Én olyat hallottam hogy ideiglenesen javítható, ha kiveszed, kifúrod, a házát egy vékony fúróval, aztán kirázod belőle az olajat, majd beforasztod cinnel. Akkor egy valameddig utána müxik. mert a memrán öregedése miatt adja meg magát, ahogy áterszti az olajat a házába, nem tudja már mérni a nyomás mert kiegyenlítődik a két oldalon.

De nem próbáltam még a módszert és nem is tudom hogy megéri e vele fél napot szopózni, a tuti ha veszel egyet. :)
SD2009-06-24 15:00:56 // 81267
olyan 8 körül asszem:P nekem is kéne egy... még müxik de ki tudja meddig és engem zavarna az a piros pilács...
Fairlane2009-06-24 15:00:39 // 81266
Hu, körbe kell kérdezni, ha van valahol kedvezményed esetleg az jól jöhet.
pl UnixTrade, Meteor, Bárdi...

Esetleg olaszautós boltokban.
Az Elaforg-ban asszem jár 10% kedvezmény, ha az Alfaamore-ra hivatkozol.
norbee2009-06-24 14:58:42 // 81265
Nemrég volt egy olyan infóm, hogy valamelyik Tipo olajgombáját bele lehet hekkelni, mert megegyzik az átmérő és a menetszám, de katalógus alapján nem sikerült kideríteni. Érdemes lenne utánajárni.
Riskes2009-06-24 14:53:51 // 81264
Kösz az infót! Hol érdemes megvenni (költséghatékonyan) Budapest környékén?
Fairlane2009-06-24 14:44:47 // 81263
Üdv itt. :)

Sajna az olajgomba fogyó alkatrész, de legalább nem javitható, szal valszinüleg cserés
Bontottban is ritka a jó, újonnan viszont párezer pénz, nem ócsó sajna :(
Riskes2009-06-24 14:21:15 // 81262
Üdv Kollegák!
Régóta olvasom a fórumot, tegnap sikerült regisztrálnom is a 3 hete vásárolt 1.8 8V -vel. Gondoltam beköszönök, illetve megköszönöm az üdvözléseket amit kaptam sokaktól új tagként!

Dizel 164-est terveztem és sok leharcolt ill. seftes gép után jutottam el a benzines 155-höz de örülök h igy alakult :)

rögtön lenne egy kérdésem is, olajnyomásom nincsen óra szerint. gyújtásra elmozdul a mutató a pihenőjéről, de semmiféle mozgást nem produkál. Az olajgomba vezetékét testelve kiakad max. nyomásra, így gondolom mag a gomba engedett a forró olaj nyomásának és sztrájkol. Van esetleg valami trükk amivel javitható, érdemes-e szétszedni vagy simán csere? olajnyomás lámpa működik

kösz előre is!!
SD2009-06-24 12:30:53 // 81261


ültetés azbeszt:)))
Thomika2009-06-24 12:18:13 // 81260
vmi olyasmi....:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak