Fórum >> Típusok >> 155

RoliQ42009-11-04 10:36:55 // 87310
sikerüljön a gyakorlatban is:)
Longman2009-11-04 10:34:26 // 87309
azért megihlettél, asszem kitaláltam! :)
RoliQ42009-11-04 10:23:57 // 87308
sokat aludtál?DDD
süsnye2009-11-04 10:20:46 // 87307
coolerhez 90 fokos??? akkor warmer nem? ;PP :))
RoliQ42009-11-04 10:11:36 // 87306
a coolerekhez amit használnak az akkor átmérő mint ami neked kell! ahhoz meg lehet kapni szilikon csövet amiből van 90 fokos meg amit akarsz:)
Longman2009-11-04 10:06:41 // 87305
Örülök hogy próbáltok segíteni!
Gondolom ilyenre gondoltok:


Ez szép és jó, de egy ilyen normál cső mint ez, vagy mint Maklárnak van az 40-50 körüli átmérőjű, vagy kisebb. Az enyémen van 2 "csücsök" is, bár azt még könnyű is rátenni..
Viszont az enyémnek ha jól emlékszem 67 vagy 72 a belsője, és ekkora az alapjárati motoron lévő csonk is amire ráhúzom. A kipuffos itt Miskolcon max. 60-as csővel foglalkozik. De ha szerzek is rendes csövet amit lehajlíttatok, még mindig kell több mint 70-es belső átmérőjű gumicső is amivel rögzíteni tudom. Na ilyen átmérőjű csövet 1 helyen találtam nagy nehezen, de ennek a külseje már 90 körüli! Képzeld el hogy néz ki 2 ekkora dunccsal.. :)
Longman2009-11-04 09:57:46 // 87304
Már próbáltam.. nem lett fasza.. Ráadásul ennek nagyon vastag az átmérője, vastagabb mint a normál szívócsövek. Megcsináltuk fémből a csövet, de mindent végigjártam mire találtam akkora keresztmetszetű gumicsövet ami rámegy, és qrva drága volt.. És még szar is lett az egész, esztétikailag meg egy hányadék.
Boltban lehet kapni vastag kipuff csövet, de mire azt lehajtatom, meg szerzek rá normális gumitömlőt, majdnem annyiba van mint a gyári cső. Akkor meg inkább azt.. Azért a 28K-ból lejön még 40%.. :)
Fairlane2009-11-04 09:55:15 // 87303
Jah, én is innen közelíteném meg a dolgot :)

Marklarnak fém szívócsüve van....
RoliQ42009-11-04 09:54:01 // 87302
ez lett volna a kövi kérdés:)
RoliQ42009-11-04 09:53:32 // 87301
nem lehetne csináltatni? fémbű? gondolok itt mondjuk olyasmire mint a cooler csövezés...
Longman2009-11-04 09:53:18 // 87300
pláne, 164-est ezer éve nem bontott..
Longman2009-11-04 09:52:47 // 87299
Ráadásul a 166, vagy a GTV-é is teljesen más..
RoliQ42009-11-04 09:52:45 // 87298
trencsikéknél sem?
Longman2009-11-04 09:52:04 // 87297
A világon sincs, csak a 12V-hez..
RoliQ42009-11-04 09:51:09 // 87296
bontó?
Longman2009-11-04 09:50:54 // 87295
Nem tömtem be mer most 28.000 Forintos szívócsövet kell vennem..
RoliQ42009-11-04 09:50:51 // 87294
sztem ez a normális ha van olajhűtőd ha nincs:) hiszen az olajhűtőnek szélsőséges használat mellett van jelentősége! és akkor dolgozik is! de aki dugóban áll v pályázik és nem jó az olajhőmérséklet az érdekes!
Longman2009-11-04 09:48:45 // 87293
na, az enyém ugyanígy műkszik..
Fairlane2009-11-04 09:48:21 // 87292
"A fékolaj tartály szintjelzője szorul, egyszer világít a figy. lámpa egyszer nem.
Ellenben ha behúzom a kéziféket arra nem világít a visszajelző..
"

-> ergo nem a lámpics rossz :)
Longman2009-11-04 09:47:28 // 87291
a pilács nem rossz, mer megyen a fékfolyadék hiányára a jelzés.. nem tudol olvasni, a zelőbb írtam.. A V6-nál ugyanaz a visszajelző mielőtt belekötnél.. :)
RoliQ42009-11-04 09:46:42 // 87290
is is azért írtam oda az időt az elején haladós utána m3 bevezető a nagy lajostól... :) ott már lassan haladós de utánna megint tudtam menni :)
Longman2009-11-04 09:45:38 // 87289
Csomagtérben alsó boritás ki, ott egy műanyagtosz alatt van a banyapumpa-egység fedele. A cigit elnyomod, a benzincsöveket meg a elektromos drautot lekötöd, - eddig megvolt.. :D Szóval tekerni kell azt a baszást amiben a jeladó csatlakozója van.. Azt nem tudtam. Meg a benzincsövek bilincseit is ki kell cserélni mert elég gatyák..
SD2009-11-04 09:45:22 // 87288
igen ott van a racsni mellett mögött mittom, egy kis érintő kaccsoló, demég lehet rossz a pilács is.
SD2009-11-04 09:43:03 // 87287
és ez olyan áldogálós vagy menegetős verzió?
Fairlane2009-11-04 09:42:25 // 87286
A kézifék visszajelzőjének a kapcsolója asszem valahol a kézifékkar környékén van, próbáld meg ott megpiszkálni.

A benyaszintmérő valakinek a blogjában asszem benne van :)

Csomagtérben alsó boritás ki, ott egy műanyagtosz alatt van a banyapumpa-egység fedele. A cigit elnyomod, a benzincsöveket meg a elektromos drautot lekötöd, és kurva nehezen letekered a műanyag kupakot. Utána valahogy felfele ki lehet legózni az egészet.
RoliQ42009-11-04 09:42:15 // 87285
adok támpontokat!

ma jöttem haza reggel !
beindult a gép 1 perc járatás és elindulás pár perc múlva a víz 87 fok az olaj meg még nincs 60fok aztán az is 60 fokos lett (reggeli forgalom) mire hazaértem az olaj olyan 80 fok körül volt! az adott út alatt kb 2 szer kapcsolt be a venti! ez kb 10km volt és fél óra!
SD2009-11-04 09:42:10 // 87284
Betömted már a kipufogót? Mire visszamegyek úgy szóljon mint egy 166:))) vagy egy gtv:)
Longman2009-11-04 09:40:55 // 87283
Inkább villantózás..
Vagy fenekezés, de az már más téma.. :)
Longman2009-11-04 09:39:13 // 87282
Az annya picsáját jelezgessen.. :)
SD2009-11-04 09:37:24 // 87281
az is csavarós bajonett záras asszem

hideg meg az anyagok tágulása per kontakt korrozió, evvan.

Nekem olaszban az aznapi 700-adik kilaméter után megszűnt a felső belső pilácsa a gombokban aztán másnap meg már volt...

mittom jelzett hogy mostmár pihenne?

tied meg jelez hogy hidege van:)
süsnye2009-11-04 09:36:50 // 87280
ha kapás van vágj be neki és kijön ;)))
SD2009-11-04 09:35:00 // 87279
na de ha mint hallottuk a hőmérő az alján van az ott visít alatta a jeges balkáni tundra (jó képzavar:D) akkor mi töktől melegedne föl???
Longman2009-11-04 09:33:26 // 87278
Ilyen hirtelen hidegtől meghülyülhetnek ezek már.. Nekem pl. megadta magát a benzinszintmérő, ill. vannak egyéb más X-Akta tünetek amik most hogy 0 fok van, szépen előjöttek..
A fékolaj tartály szintjelzője szorul, egyszer világít a figy. lámpa egyszer nem.
Ellenben ha behúzom a kéziféket arra nem világít a visszajelző..
Eltűnt a beltér -és csomagtérvilágításom, de a kesztyűtartóé megy.
Valamelyik balos kp.motor, vagy azok csatlakozói szintén halottak.. :DDDD Szerinted..? :DDDDDDDDDDDDDDD

Erről jut eszembe az benzin szintmérő úszót hogy kell kiszerelni??
SD2009-11-04 09:33:20 // 87277
szeritnem 60 fokon már ellátja a feladatát, mondjuk érezni is lehet 3000-4000 fölé nem szereti úgy forgatni de nem is kell.

ezért indulok én pályán mindig 110-körül aztán ahogy megvan az olajhő akkor indul az utánégető, akkor már könnyebben veszi a fordulatot, csendesebb, nem kell kínozni.

de ha neked segít a harman-karton rencer akkro erre a 20 kilcsire lehet hogy érdemes.
Fairlane2009-11-04 09:32:40 // 87276
A globális felmelegedéstől, meg a stájner kristóftól, bazmeg, attól :)
SD2009-11-04 09:31:13 // 87275
és? az baj hát hideg van, gondolom nem forgatod szarrá? hát mitől melegedne föl?
Fairlane2009-11-04 09:30:09 // 87274
Selenia20K AR
Fairlane2009-11-04 09:28:51 // 87273
Oda esetleg, de mondom, városon kívül se igen akar feljebb menni. Reggelente az M0-n jövök 20 kilcsit, aztán végigállom a szentendreit befele, ekkor sem igen megy 60 fölé...
RoliQ42009-11-04 09:28:06 // 87272
milyen olajat használsz?
Longman2009-11-04 09:27:23 // 87271
Nem az a lényeg, nekem városban is bemelegszik az olaj még ilyen hidegben is 80-90 fokra is akár..
Fairlane2009-11-04 09:26:16 // 87270
Persze, ez is benne van....

De nyáron még jól/jót mutatott a műszer.
Akkor olyan 70-80 fok körül volt az olaj átlagos haladásnál, és 100 körül pályán, vagy erőltetésnél.
SD2009-11-04 09:25:05 // 87269
vagymi ártani nem használ:D
SD2009-11-04 09:24:50 // 87268
Kartonozz akkor:) ha nem takarod le az egész hűtőt szerintem nem lesz baja:)

Használni meg nem árt:)
SD2009-11-04 09:23:23 // 87267
De szerintem a 60-fokos olaj városban szüttyögni tök ok nem?
RoliQ42009-11-04 09:19:41 // 87266
nekem inkább nyáron volt gondol a túlmelegedéssel.. próbáltam csökkenteni a hőmérsékletet! nekem az olajhűtő a jobb oldalt van a kerék elött... ... kikaptam a ködlámpát 3 jól kitisztítottam a hűtőt kb 10 fokot lefaragtam az olajhőmérsékletből! ez fontos volt főleg "játszásnál"!
RoliQ42009-11-04 09:15:27 // 87265
én azt gondolom hogy ezek a különbségek autóink állapotától és az olaj minőségében keresendők! olykor a mérőműszer pontatlanságából fakadhat!
RoliQ42009-11-04 09:14:10 // 87264
ezt értem de ha minden normális lenne akkor az olajnak is megfelelő hőmérsékletűnek kéne legyen! jó persze értem én akinek nem melegszik fel az tegyen be karton hiszen elég baj az ha az olaj 60 fok alatt marad!
de mondjuk gondolkodtam azon.. hogy maga a mérő rossz mondjuk csal 10 fokot vagy ilyesmi! és akkor már máris jobb:) a termosztát okés dolgot meg úgy lehet vizsgálni hogy autópálya és ha 80-90 fokról visszahűl.. akkor nem zár teljesen és ha így van akkor veszíthet az olaj is a hőmérsékletéből!
Fairlane2009-11-04 09:04:49 // 87263
Ok, de amit írtál a vízre vonatkozik, ami nálam látszólag okés.....
Nyilván gyári felszereltségként nem volt rendelhető karton :DD

És igen, nálam is 60 alól indul az oil, de normál használatnál nem is szárnyalja által....
RoliQ42009-11-04 08:59:21 // 87262
azért valami lábast készíts oda:D
RoliQ42009-11-04 08:58:48 // 87261
szerintem meg úgy van ez kitalálva hogy nem kell karton! és ha minden szuperál termosztát stb akkor nem is kell! mert akkor minek kéne? hiszen ha zárva van a termosztát akkor teljesen mind1 hogy megy e hideg levegő a hűtőre vagy sem! ha meg nyit a termosztát akkor legalább hamarabb visszahűl , mert jó hideg vizet kap:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak