Fórum >> Típusok >> 155

SD2009-11-05 10:18:18 // 87360
Na ennek már lehet valami összeföggése, mert egy megfittyedő trafó ha ugrál az elektron, a hidegtől. lehet.
Buksi2009-11-05 10:09:00 // 87359
Nekem 2K-val lett rövidebb a negyedéves csekkem! ;-)
Buksi2009-11-05 10:07:14 // 87358
Sajna ez a szitu nálam is! :-(
sőt, amikor megvettem és hoztam haza a gépet 2004 februárban, akkor sem ment fel 60 fokig a mutató (akkor még nem tudtam, hogy ez nem jó) és kinyomott kuplungnál le is fulladt a motor! De ez meg már azért volt, mert az egyik gyújtókábel össze volt égve a trafóval, szóval gyújtás probléma keletkezett gondolom én a nem megfelelő üzemhőmérsékletű olaj miatt, amitől rángatott! Nem megfelelő gyújtás, ill. ingadozó feszültség = összeégett trafó és kábel! Próbálok ésszerű magyarázatot találni a dologra, de eddig nem sikerült! Pedig ezek a valós tünetek! :-/

De mióta télen eltakarom kartonnal az olajhűtőt ezek a tünetek megszűntek! Rendszeresen figyelem a kábeleket is és semmi nyoma oxidációnak vagy égésnyomnak! :-)
Fairlane2009-11-05 09:58:04 // 87357
mostmá nekem is ki kéne számolnom :)
tegnap elkezdtem, de belefagyott a biztositas.hu....
SD2009-11-05 09:45:36 // 87356
engem az nem hagy nyugodni hogy lehet hogy majdnem a felel lesz jövőre a biztosításom...

talán nem arra játszik a biztostó hogy ez is több mint a semmi, ha befizeti az ember, mert jövőre borul a bil, és nem lesz pénze autózni az embereknek ergo kárt sem okoznak???

nem szeretem én azt ha egy pénzintézet jótékonykodik...
SD2009-11-05 09:39:45 // 87355
Jó de valami fals nincs?

azt érteném ha hideg az olaj és ez nem tecc, de hogy ettől miért rángat? mondjuk ebben is lehet logika, ha nem melegszik át a motor rendesen

de én valami tömésre gondolnék.
Fairlane2009-11-05 09:30:16 // 87354
Jó akkor magyarázd meg, hogy mióta hidegebb van, és nem hatvankodott az olaj, azóta hajlamosabb volt (már amúgy bemelegedett vízzel) alacsony forduladon rángatni egy kicsit.

Cellulóztuninggal meg nem csinálja...

Tavaly is ez volt, igazából azután kötöttem össze én is, hogy Buksi írta vagy mondta egyszer, hogy nála ugyanez a szitu.
SD2009-11-05 09:23:42 // 87353
már értve úgy hogy megmozdult az olaj, és van 70-80 vízhőfok, tehát ilyen szüttyökésnél sem
Buksi2009-11-05 09:19:14 // 87352
Jelentem nekem sem! :-))
SD2009-11-05 09:14:57 // 87351
De nekem ha bemelegedet, semilyen körülmények közt nem rángat, annak azért csak van valami fals oka.
Fairlane2009-11-05 09:02:04 // 87350
Igenis ALFAtábornagy elvtárs!
Jelentem jóreggelt :))


Mellesleg installáltam kartonlapot a vonószem mellé, és ma reggel ugyanolyan használatnál már a 80as vonás alá kúszott fel az olajhőfokom :D
Ennek köszönhetően(?) nem rángat be kettes alapjáraton gurulásnál.

\o/
O
/ \
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-05 08:25:36 // 87349
Morgen,mi van mindenki punnyad?JÓÓÓ REGGELT EVTÁRSAK,ÉBRESZTŐ FŐŐŐŐL!!
Longman2009-11-04 19:15:19 // 87348
legalább mondd meg neked milyen színek vannak rajta, és milyen sorrendben. úgy egyszerűbb lenne segíteni :)
Diesel2009-11-04 18:55:00 // 87347
Jólvanna aztán esett lenekemis, hogy nemigy kelett volna kezdeni:)))) szeretem nagyon csak 1,5hónapja minden áldott percemet vele töltöm aztán már kezd kicsit sok lenni.amugy a jelado gyári mert uj váltót kapott azon rajta a csati is minden csak a möszerfalhoz menő vezeték van elszakitva tehát akinek gyári az megtudja nézni sztem és ha az enyémmel egyeznek a szinek akkor már nyert ügyem van.
RoliQ42009-11-04 17:49:46 // 87346
nem egészen csak némi rendezés a motortérben:) de egyébként igen elölre akarom rakni a coolert! de nem olyan nagyott! a fejlesztés folyik a fejben:) 2 tengely, nagyobb injektorok, program hozzá, állítható benzinnyomás, a boost controlt is be kéne kötni ilyesmik! talán majd tavaszra!:)
Buksi2009-11-04 17:26:57 // 87345
Csak emlékeztettelek! :-DD
süsnye2009-11-04 17:25:32 // 87344
neszójjábe! :)) mmár meg van válaszolva :)
Buksi2009-11-04 17:16:01 // 87343
Buksi2009-11-04 17:15:28 // 87342
Nem ez volt a kérdés! :-D
süsnye2009-11-04 16:59:15 // 87341
"Van egy olyan problémám, hogy ismét 155 tulaj lettem"

hát hogy lehet így kezdeni egy mondatot? ;)))
Longman2009-11-04 16:54:31 // 87340
De még a jeladók között is lehet különbség. Én gyárit vettem, annak barna, sárga, és kék vezetékei vannak..
Longman2009-11-04 16:52:58 // 87339
Jah, most esett le mi a gond.. :D
Longman2009-11-04 16:51:52 // 87338
Az utólag beszerelt jeladónak (még ha gyári is) nem egyeznek a színei a csatlakozó utánival..
Egyébként a csatlakozó után:
A - fekete-lila
B - kék
C - kék-piros
Diesel2009-11-04 16:46:21 // 87337
Sziasztok!Van egy olyan problémám, hogy ismét 155 tulaj lettem ami nemis volna baj ha az idiota elöző tulaja nemtrimbolt volna szét sokmindent.Az első és legnagyobb probléma az, hogy a sebességmérő jelado ami a váltü hátulján van azegy 3 kábeles csati.namost ők valahogy az ellendarbját ami bemegy az utastérbe az orához leszaggatták róla a csatlakozot igy van 3 csupasz kábelem és ennyi.probáltam összépaszentolni csak az a baj, hogy a színek nagyon nem egyeznek.Volna valaki olyan kedvés és a csatlakozás pontoknál a szigetelést feljebb huzva a kábelekt vizslatva megmondaná, hogy melyik kábel melyikhez csatlakozik?Másik kérdésem, hogy nincs valakinek 2.0ts 8vhez km orája?csak mert ma vizsga után mentem vele 1 kört és egyszercsak elkezdett füstölni a km óra... iszonyat szaggal megspékelve kiégett.:(((Előre is köszi!
BL2009-11-04 16:43:25 // 87336
Te is le akarod cserélni a gyári IC-t valami Front Mounted szörnyre ? :)
Longman2009-11-04 16:23:30 // 87335
mondjál méreteket, aztán megkérdem tőle.. Fel is szokta polírozni egyébként, és savállóból készülnek!
RoliQ42009-11-04 15:50:51 // 87334
szépen beszélj akkor majd vele mert nekem meg majd kell a coolerhez csövezés:)
Longman2009-11-04 15:49:02 // 87333
Köszi, már írtam nekik emilt, mert itt csak egyenes csövet írnak, mármint a légcsőhöz.. De szilikon sincs ilyen raktáron csak rendelésre..
Közben akadt egy itt is egy srác aki kipufogó végeket készít, úgyhogy holnap fogja megnézni pontosan miről is van szó.. De elvileg meg tudja csinálni
RoliQ42009-11-04 15:44:30 // 87332
segítek egy picit ....csövezés
SD2009-11-04 15:29:52 // 87331
Obi: kémény osztály:)
Longman2009-11-04 15:06:10 // 87330
No, csak rosszul emlékeztem reggel.. Nem 67-72-es a szívócsövem, hanem 85-ös! Azért így más. Szilikon csövet még csak-csak lehet találni hozzá (bár készleten ahogy nézem sehol nincs), de 85-ös hajlított könyököt.. :(
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-04 13:15:47 // 87329
Köszi,most felkutattam a unixnál 3500 pénz.
SD2009-11-04 13:12:22 // 87328
Bazzeg puttóban folyik a jobb első telő... Elvile új! Asszem fogom a flexet az belebexom:D
SD2009-11-04 13:11:29 // 87327
no akkor alakul a hibakeresés:)
SD2009-11-04 13:09:19 // 87326
Ha láttad volna az autómat, de láttad nem?:D na akkor tudod miért nem cserélem le:)

Csere szóba sem jöhet, egy jó TS-t egy fos V6-ra? mert amit lehet kapni az 99%-ban az:( majd egyszer ha itt lesz az ideje. De nem csere!
gabor6962009-11-04 13:09:13 // 87325
Igen igen ilyen 2.5-3k körül van én is most vettem nemrég
Longman2009-11-04 13:08:31 // 87324
akkor csak az önindítóm lesz a gatya..
süsnye2009-11-04 13:07:30 // 87323
nem, azóta kiderült, hogy 13,6 és 14,4 között kell lennie a töltőfesznek
afri2009-11-04 13:06:42 // 87322
én most vettem nemrég az enyémben, illetve nem én vettem, hanem szereztem egy autószerelő által, hát ugy
nagykeráron volt 2-2,5 ezer körül darabja, azthiszem , de nem vok benne tuti biztos, mostanában költöttem rá pár dolgot, ugyhogy kavarodnak az emlékeim között!! :-)
Longman2009-11-04 13:06:10 // 87321
Jut eszembe, hétvégén lecseréltem egy biztosabb darabra a generátor gerjesztőjének (tőtés lámpa) a csatlakozóját, azóta 14,0 a töltésem alapjáraton, felkapcsolt fogyasztókkal (bár hűtőventi és hátsó ablakfűtés nem ment). Az még mindig rossz? Csak a 14,4V elfogadható???
afri2009-11-04 13:04:12 // 87320
te is mé nem cseréled már le a piroskát egy V6ra?
most van válogatnivaló, még 99ezerért is találsz! ;-)

ugyis mindig a V6ot hajkurászod mindig!
SD2009-11-04 12:56:41 // 87319
Vagy fogsz egy flexet és ráragasztasz egy fél motort még ozt sorhat:)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-04 12:51:09 // 87318
Nem tudjátok mibe fáj egy kormányösszekötö gömbcsukló?
afri2009-11-04 12:39:43 // 87317
már csak azért mondom, mert régebben (még a nyáron) folyamatban volt egy motorcsere a kocsimban, először dedra turbo mocit akartam, de az túl nagy meló és idő lett volna, aztán ugy volt , hogy Marklartól veszek V6-os donort, de aztán az erre fordított pénz másra ment el (házfelújítás), most pedig pl. ha eladnám az enyémet, vehetnék egy V6-ot! :-)))

bár így első ránézésre a Sparky-é tűnik az összes közül a legütőképesebbnek (képeken keresztül)!!!

el kéne mennem egy V6 tesztvezetésre vhova! ... :-DDD
afri2009-11-04 12:34:38 // 87316
most egyébként elég "sok" V6 van hirdetve a hasznaltauto.hu oldalon ...
Buksi2009-11-04 12:13:48 // 87315
Nekem a héten beugrik valamikor az a karton! ;-))
SD2009-11-04 11:14:44 // 87314
Baaazzeg lecserélted a V6-ot egy dájhccsú motorra?:D:D:D
SD2009-11-04 11:13:30 // 87313
De a sintjelző rövidebb a TS-ekben, asszem:)
süsnye2009-11-04 10:49:53 // 87312
nem panaszkodom :))
Longman2009-11-04 10:40:25 // 87311
sajnos kell hozzá fúrni-faragni.., de megoldom! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak