Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2010-04-20 21:43:16 // 98560
Huh, még jó, hogy a multkor elhoztam a java műanyagokat, kédergumikat, illetve hiányzó biszbaszokat :))
SD2010-04-20 21:41:50 // 98559
Ha veszel egy új szerkezetet és az utána valami komoly helyen szétbarmoltatod akkor lehet megéri, de szerintem ha olyan rugdosást kap az autó amihez az kell akkor más is kifingik előbb utóbb... Szerintem:)
Fairlane2010-04-20 21:41:38 // 98558
Úgyérted torokfűtés? :)
Fairlane2010-04-20 21:40:28 // 98557
Neked is vazze? :)

Pont ma mondtam a cégnél pár kollegának, hogy "má nagyon péntek van" azt kiröhögtek, meg elbujt köztük egy managger is, az csak vonogatta a szemöldökét... :S
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-04-20 20:27:34 // 98555
Tényleg,most hogy mondod a tyukketrec kimaradtt.
SD2010-04-20 19:49:37 // 98554
Pár műanyag meg új felnik és kész a felújítás?:)

Valami tyúkketrec vagy színre fújt bizbax nem kéne?:)
SD2010-04-20 19:16:21 // 98553
Ja de tegyük föl hogy valami állat módon közlekedik és 30k alatt elkoptatja a vadiúj gyári tárcsát akkor is az lesz valszeg a legkevesebb költsége:)

Magában a kevlár tárcsa inkább olyan autóba való amiben nem marad meg a rendes mert szétég, mert olyan nyomaték van hogy azt áttenni de akkor meg nem egy utcai váltó fogja elvinni.

Szerintem alapból a felújítás kétséges hogy lesz e egyáltalán olyan mint a gyári, vagy csak valami gagyi rángatós tosz.

Én is amondó vagyok ha nincs britál tuning az autóban egy új teljes szerkezet, nem csak tárcsa mert az fél munka, és ha kell esetleg munkahengerek és olyan lesz az autó mint új korában:)

Én is ezt halogatom már egy ideje mert szerintem nem jó helyen fog a kuplungom, de amíg nem csúszik nem szedem szét.
Longman2010-04-20 19:15:11 // 98552
igen, a lehetőségek között volt ez is, de semmiképp nem kellett volna vágni-hegeszteni, mert csavarral van a csonkra rögzítve, úgyhogy közdarab esztergáltatással lehetett volna megoldani, de mivel 2 irányban is kellett volna fordítani rajta, a gázbowden felőli részen már nem lett volna hely, a pill. szelep mozgató részének, illetve van ott egy + torokhűtés is, szóval semmiképp nem fért volna el, ráadásul így annyira közel került volna az LMM hez hogy a 2 kis csö kivezetést sem fért volna el.
TSiga ( I am the TSIG)2010-04-20 19:08:40 // 98550
Fejlődjél még egy kicsit:

TSiga ( I am the TSIG)2010-04-20 19:04:41 // 98549
Most találtam:


Vagy így jobb:


155 rulez
katbal2010-04-20 19:01:27 // 98548
Ebbe a használt tárcsa kevlározásba még annyi buktatót látok, hogy maga a kuplungtárcsa sem csak egy darab basz, hanem több annál. Az agy rész, ami a bordástengelyre megy fel rugókon keresztül csatlakozik a külső részhez, hogy a torziós lengéseket csillapítani tudja, ráadásul a kopóréteg és a hordozó közt is szok. lenni valami hullámos lemez, ami egy rugalmasságot ad a tárcsának. Gondolom ezeket nem cserélik "kevlározásnál". Mire egy gyári tárcsa lekopik, addigra a rugók is elfáradnak, lötyögni kezdenek a helyükön, meg az a hullámos lemez is elveszti a rugalmasságát. (...legalábbis én ezt tapasztaltam, amikor cseréltem a sajátomat...) Én tuti, hogy csak új tárcsát kevlároztatnék, de leginkább meg beraknék egy gyárit. Szerintem utcai autókba túlkapás ez egy kicsit. A gyári szerkezetnek meg tárcsának is van bőven nyomatékfeleslege......hogy megég vagy sem, az meg lábfüggő
TSiga ( I am the TSIG)2010-04-20 18:47:39 // 98547
Nem lehetne-e esetleg a pillangószelep felfogatását az LMM felé fordítani? Nekem logikusnak tűnik, hogy a pillangószelep felfogatását levágni és úgy felhegeszteni, hogy az LMM-mel legyen egy vonalba.
TSiga ( I am the TSIG)2010-04-20 18:44:03 // 98546


Nem igazán lehet javítani rendesen pasztával.
TSiga ( I am the TSIG)2010-04-20 18:13:28 // 98545
Hali T. Cartársak!

Velem meg közölte atyám, hogy valami nagyon fura hangja van a koTSinak. Beindítom, hát olyan, mint egy traktor. Ráállok a rámpára, kiderült, hogy a katalizátor utáni dobba menő TSő van a dob nyakánál körbetörve. Tehát a cső lötyög a dobban. Kereshetek kipufogóst, aki meghegeszti. Meg akkor már elöl is az Y csőnél is van egy picike lyuk. Atyám szerint meg lehetett volna előzni a bajt, ha időben megjavítom. De a dob bemenete nincs kitámasztva, tehát akárhogy kenem körbe kipuf javító pasztával, az tovább reped, és végül ugyanide jutottam volna.

Van 155-ösös pólóm a talira. Fotók majd akkor :-DD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-04-20 17:48:14 // 98544
Na jó még kap új felniket is:-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-04-20 17:46:15 // 98543
Na kérem,hátsó fékbetétek cserélve.Kilincsek szinrefujva,már csak az első lököst kell zöldre fujni,holnap Érd,müanyag hegyek cserélye,kédergumik,hiányzó bizbaszok,csütörtökön,kipuff csere,főfékhenger csere,jövő héten vizsga.
Na most egy évig a szavát sem akarom hallani a talján dögnek.
Buksi2010-04-20 17:37:31 // 98542
Uhhh... király polírozva is! ;-))
Buksi2010-04-20 17:33:27 // 98541
Remélem is! ;-))
Longman2010-04-20 17:27:56 // 98540
nah hívtak a galvanizálóból hogy kész a cuccom! holnap befejezem tehát, remélem minden OK lesz!
SD2010-04-20 17:25:10 // 98539
Virtuális Romeó topicot néztétek ?:)
Longman2010-04-20 16:39:22 // 98538
én nagyon valószínünek tartom hogy ezért.. de azért a szívósor tömítettsége sem volt a toppon..
Longman2010-04-20 16:37:52 // 98537
majd ha benne lesz a galvanizált benzin híd is..
ajánlom hogy holnapra kész legyenek, mert már vagy 2 hete nincs kocsim! :(
süsnye2010-04-20 16:18:38 // 98536
jól néz ki!
lehet én is felpolírozom a műa szívócsonk csöveit.. :)))
süsnye2010-04-20 16:16:57 // 98535
érdekes...
az enyimbe a hőérzékelő egy kicsi kis vékonyka szálon egy bumszli.. :))

ez elvileg a beszívott levegő hőmérsékletét méri... de, hogy okozhatott-e problémát.. jó kérdés... sztem nagyot nem...
SD2010-04-20 16:14:19 // 98534
Nagyon igényes!!!! Gratula, szép lesz:) És szerintem meghálálja:)
SD2010-04-20 16:12:33 // 98533
ehh lehet ezért rángatott?:)

az amúgy csak hőmérő asszem, a légmennyiséget a torlólaphoz csatolt potméter méri.
pb_2010-04-20 16:12:04 // 98532
Q4be ne kevlárt tegyél.
pb_2010-04-20 16:09:42 // 98531
Semmit, simán teszik a dolgukat, ahogy eddig.
pb_2010-04-20 16:08:03 // 98530
Azért ez nem egészen így van.
RoliQ42010-04-20 16:01:30 // 98529
és azon nem gondolkodtál el hogy kicseréled a tárcsát... (kevlár) és ez kopás állóbb az oké! de az nem jutott eszedbe hogy ehhez mit szól a kuplung szerkezet és a lendkerék? Én már láttam szétégett lendkereket! de tudjátok mit... nekem nyolc:D
Gyozi1552010-04-20 15:57:26 // 98528
mármint úgy értem hogy hamarabb megadja magát mint a gyári tárcsa...
Longman2010-04-20 15:54:08 // 98527
baj az semmiképp nem lehet belőle, az biztos!
Longman2010-04-20 15:53:05 // 98526
jah a lényeg, el is felejtettem, hogy amint a képen látható az LMM alján van az a kis sárga csöcs, az maga az érzékelője,


namost a régi tákolt közdarabbal az szépen így ki volt takarva:

ez miket okozhatott szerintetek?

az új közdarabbal már jó:

kíváncsi vagyok lesz-e "látszata"
Gyozi1552010-04-20 15:49:07 // 98525
nehogy azt hidd h mindenki szinterrel megy, vannak ott kevláros kuplungok is, meg gyári jó minőségűek!!

de végülis tökmind1, a szerelőm azt mondta hogy baj nem lehet belőle, mármint a kevlárból, és még milőtt valaki fantáziálni kezdene hogy biztos azért mondta h még1xer cserélhesse a kuplungot, NEM, nem ygyvan, ismerem, nbarátom :D
afri2010-04-20 15:47:14 // 98524
mindenki kedvéért, csak hogy ne essen félreértés: a kevlárkuplungot a régi általad használt tárcsából "újítják" fel!! tehát a régi betétek le, kevlár betétek fel!!

tulajdonképpen egy jóval olcsóbb megoldás és (talán) jobb is, mintha vennél zsír új gyárit!! de kinek a pap, kinek a papné!! :-DD

én a kevlárra esküszöm (takarékosságból kifolyólag) !! ;-)
de ezzel senkit nem akarok megbántani!! ;-)
afri2010-04-20 15:43:27 // 98523
frankó lett nagyon!!
király ez így polírozva is!! ;-)
Longman2010-04-20 15:26:11 // 98522
majd megkérdem a drifter kollégámtól! :)
Longman2010-04-20 15:25:14 // 98521
ebből szempontból még takarékoskodni is lehet vele.. :)
RoliQ42010-04-20 15:23:52 // 98520
senki nem használ ott kevlár kuplungot!!!!! SZINTER APÁM SZINTER!!!!
Longman2010-04-20 15:23:23 // 98519
félig összeraktam a szívóoldalt ma:
kész lettek a csövek, de nem krómozták aztán, mert nem merték bevállalni vmiért, úgyhogy maradt a polírozás

mostmár készíthetek ilyen közeliket én is :)


még hiányzik a benzinhíd, a galvanizálóban balfaszoskodnak

éés, a szívócső ilyen lett, kicsit érdekes látvány, de ez van, a levegő hibátlanul tud áramlani benne sikerült összehozni, és kiadta úgy hogy rá tudtam tenni mind2 oldalára a szilkon csövet..
Fairlane2010-04-20 15:22:38 // 98518
Sok lesz az a 25-30....
Thomika 41-ért tud komplett valeo szettet, tárcsával, szerkezettel, kinyomócsapággyal...
süsnye2010-04-20 15:14:37 // 98517
nemtom, olyan pénteki fílingem van, kicsit szét vagyok szórva... ;))
afri2010-04-20 15:13:15 // 98516
hát az újat minek is b@sznánk el emiatt!!! :-DD
afri2010-04-20 15:12:21 // 98515
végülis ebben igazad van!! ... aláírom!!
TE! figyejj mán' ide! :-)
ha ugyis nálatok lesz a miskolc-rali gépátvétele, akkor körbenézhetnél, mi a véleményük a versenyzőknek a kevlár-kuplung terén!!
nem azt mondom, hogy töltess ki mindegyikkel kérdőívet róla, csak 1-2 arcot megkörnyékezhetnél vele!! szerinted?? ;-)
süsnye2010-04-20 15:11:24 // 98514
ja, már hogy ezt a régi tárcsával kell megcsináltatni... ez kimaradt nekem eddig :))
süsnye2010-04-20 15:09:37 // 98513
mondom, nem akarok én senkit meggyőzni, csak olyan parasztvakítás szaga van a dolgonak (persze lehet, h nincs igazam, nincs tapasztalatom, de ha jól sejtem nektek sem ;) )...

vegyük 30nak a kuplung tárcsát... 10 a kevlár... ami azt jelenti, hogy 130%-os áron lesz kuplung tárcsád a gyárihoz képest...
valóban 30%-al hosszabb lesz az élettartama is?
Longman2010-04-20 15:09:09 // 98512
teljesen igazatok van hogy adott esetben, ha sokat égeted a kuplungot akkor tovább bírja ez a kevláros cucc mint a gyári.
engem inkább a megbízhatósága aggasztana, hogy vajon mikor engedi el magát az az utólagos szegecselés? 50K km múlva, vagy 150? mert ha az előbbi akkor zsebre lehet tenni hogy tartósabb, meg akkor is ha a szerkezet nyugdíjazza magát előbb mint a kevláros cucc.. :)
afri2010-04-20 15:05:10 // 98511
természetesen ki kell várni azt az időt, amíg megcsinálják a TE kocsidból kiszedett használt kuplungtárcsára a betéteket!! vagy pedig szerzel vmi szar használtat, és azt adod oda nekik!! ;-)
és tárcsacserénél, csak régi le, az (új) kevláros pedig fel!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak