Fórum >> Típusok >> 155

süsnye2011-12-06 15:39:49 // 119456
emléxem, anno, mikor a Tipo-t hirdettem, a csóka telefonban meg akart győzni, h hát irreális, h 260ért akarom eladni, ő ad érte 200k-t, annál többet senki nem fog adni érte, ő biztos benne..
mondom ez hülye b+.. azt értem, h alkudni akar, de ne nézzen má' hülyének :)) mondtam, neki pár perc után, h ne raboljuk egymás idejét, 260 az ár, ilyen felhajtás után már csak azért sem engedek belőle.. de azért nyomatta, h meg fogom bánni bla-bla-bla..
aztán eladtam 260ért + az alufelnik.. :)
Longman2011-12-06 15:35:36 // 119455
:)))))))))) Jah, azt válaszoltam hogy igen..:) hehe
A 270 nagyon alkuképes, én 200-250 között gondolkodom, de ha valaki kapásból kirak 200-at az vigye...

Szomorú de ez van :)

A poén az iromány stílusa volt, na meg ez most. :DD
Marklar1552011-12-06 15:33:55 // 119454
Ilyesmi nekem is volt. Komolytalannak ítéltem és nem válaszoltam:)
mreni2011-12-06 15:32:13 // 119453
írd vissza neki,hogy motor nélkül viheti :D
süsnye2011-12-06 15:31:14 // 119452
az "értelmes alku" tág fogalom.. ;))
Longman2011-12-06 15:23:50 // 119451
Kíváncsi leszek mennyi ilyen lesz, mai email:
hali, 200ért adod az alfát?

ennyi, egyszerű, lényegretörő.. :)
süsnye2011-12-06 13:35:56 // 119450
akkor az.. :)
süsnye2011-12-06 13:35:33 // 119449
nemtom, az eper robbantott ábrát ill. a manual-t néztem, de nem igazán sikerült rájönnöm azok alapján, h hogyan is van az rögzítve és mennyire hozzáférhető..
G-Burt2011-12-06 12:59:38 // 119448
Bezony
Tentacle2011-12-06 12:02:11 // 119447
Indukció az ilyen, gyors változas - nagy feszültség :)
De amúgy én is sokkal kisebb feszültségre tippeltem volna.
Fairlane2011-12-06 11:31:24 // 119446
Nincs...
Valami nagy imbuszkulcsos dugó mögött van, hátulról, nem?
süsnye2011-12-06 11:05:35 // 119445
OK.. nem én csinálom, hanem szerelő, remélem megoldja.. :)
G-Burt2011-12-06 11:01:17 // 119444
Lehet leszedés nélkül is, de nem egyszerű
süsnye2011-12-06 10:38:12 // 119443
láncfeszítővel nincs tapasztalatod? :)
a cseréhez le kell vajh szedni a HF-et?
Fairlane2011-12-06 10:32:51 // 119442
Már az enyém? Ja, azóta nincs vele gond, nem szökik a lé sem...
süsnye2011-12-06 10:22:52 // 119441
azt mondd inkább, h jó lett-e a felőjított szervócső? :)
Fairlane2011-12-06 10:19:22 // 119440
Okoska, azt írtam, hogy "ezekben" a drótokban :)
A műszerfal alatt rohangálókra értettem :)

Egyébként pl egy ívhegesztő is ilyen 10-30V közti feszültséggel megy...
süsnye2011-12-06 09:22:28 // 119439
pl. gyertya szikrához sovány lenne a 12V.. :P :)
Longman2011-12-06 09:02:36 // 119438
Jól van köszönöm szépen, majd én is megnézem ma a manualban.
Longman2011-12-06 09:01:20 // 119437
Egészen pontosan gyújtásra csak egy impulzust 12V-t küld a relé a pumpának, kb. 1mp, azzal "feltölti" a rendszert, és amikor indítózok akkor kezd folyamatosan működni. Gondolom azt szakítja meg.
Vagy gyújtásjelet nem küld. Lehet ez kiderül a manualból, a Motronic kapcs. rajzból, majd megnézem azt is.
Tudom hogy a jeladó és a csati között is lehet gond, a biztonság kedvéért leellenőrzöm majd, de messze a csati után már a tűzfalhoz közel mozgattam a kábelt, akkor jelentkezett a hiba.
Hozzáteszem, ha a jeladó vezetékével lenne gond annak jobban örülnék, mert abból van másik.
Longman2011-12-06 08:49:58 // 119436
Ez tuti? Mert akkor örülünk Vincent.. :)) Csak egy problémára kell koncentrálnom..
Fairlane2011-12-05 23:40:38 // 119435
Ez a 28V most tökre meglepett.
Esküdni mertem volna, hogy 12V-nál nincs nagyobb fesz ezekben a drautokban :S
Fairlane2011-12-05 23:38:58 // 119434
Hagyd, nem érdekes, elhiszem.
katbal2011-12-05 19:43:16 // 119433
Kopogásérzékelő nélkül indulnia kell! Inkább a fordulatjeladó lesz a bibi.
TSiga ( I am the TSIG)2011-12-05 18:23:05 // 119432
Okos ötlet! :-D Addigra remélem ki lesz kapalálva és rendbe lesz hozva fotózható állapotra. :-)
mreni2011-12-05 17:45:41 // 119431
Tehát az ecu csatin a 67-es 68as láb a főtengely pozíció szenzoré.
A 67esen indítózáskor 4.2V, alapjáraton 11V, 3000 fordulaton 28 V feszültségnek kell lennie.68-as lábon gyujtáson 0V a fesz.

De előbb csinálj egy szakadás vizsgálatot.
mreni2011-12-05 17:39:10 // 119430
ja tényleg,mert neked gyujtásra indítja az AC-t ugye?
de a motorba nem fecskendezi be ha rossz a jeladód. A jeladó és a csati között is lehet gond,nem feltétlen csak a csati és ecu között.
Longman2011-12-05 17:17:41 // 119429
az ac relé behúz, az biztos.
megnézem majd én is a manualban, de ha gondolod megnézheted te is, több szem többet lát..
annyi hogy a 164 3.0 24V-t nézd AR66301

kicserélem majd a jeladót is, de biztos h nem az a gondja, hiszen a kábel mozgatására kezdett így reagálni..
és az is biztos hogy ez nem újkeletű probléma..

a vezérlés oldali kopogás érzékelőt is ki kéne cserélni a csatlakozó miatt, de lehetetlen hozzáférni magához a jeladóhoz azoldalt.. :S
És az a baj hogy ezeknek a csatlakozóját sem tudom cserélni, hiszen ilyen árnyékolt, olyan mint a koax kábel..
Vagy ismeri esetleg valaki ennek a trükkjét??
mreni2011-12-05 16:23:22 // 119428
ki kell mérni a csati és a vezérlő között,hogy van-e szakadás,ha gondolod megkeresem mely lábakon megy a jel az ecu csatijához,illetve a jeladót is ki lehet mérni,hogy mekkora az ellenállása. ha gondolod megnézem a konkrét adatokat hogy mit kell mutatnia.

a főtengely jeladótól nem indul,ha az nincs se gyujtás se befecskendezés,általában.
RoliQ42011-12-05 15:46:52 // 119427
Hugomét (1évig tud visszamenni) átküldöm ha kell... ezt csak kivágtam hogy lehessen látni... ha nem ért volna oda akkor visszajött volna... de nem jött!
Fairlane2011-12-05 15:36:54 // 119426
Sajnos a cibnél nem lehet online hat hónapnál régebbre visszakeresni...
Mindazonáltal tényleg tökre nem rémlik, hogy befutott volna, vagy hogy jött volna róla sms.
RoliQ42011-12-05 14:01:13 // 119425
Itt van..... !!!
Fairlane2011-12-05 13:59:18 // 119424
Hmm...

Nekem még az elején volt egy vízfelforrásom, aminek következtében mint utóbb kiderült beázott a főtengely jeladó csatlakozója. Akkor valami olyan akármilyen jelet adott az ecunak, aminek következtében az kipurcant. Olyan 3000-nél tovább nem engedte pörgetni az motort...

Elvittem villanyászhoz, az megcsinálta, meg elmesélte, hogy ilyen beázásos, menet közben széthúzásos, kontaktos esetekben eljuthat valami olyan tüske-szerű impulzus a vezérlőhöz, amitől az behal....

Lehet, hogy nálad is ilyesmi... de persze lehet, hogy nem...
Van másik, csere vezérlőd?


Szerintem vas áron lenne csak vevő egy éppen vilanyhibás, épített, tizenéves V6os alfára...
Longman2011-12-05 11:02:43 // 119423
Vasárnap újra indítottam a gépet..
Még menni is akartam vele, de persze nem jött össze..
Miután beindítottam, döbbentem és örömmel vettem tudomásul hogy egyáltalán nincs szelephang, nagyszerűen jár.. :)

Ezután elkövettem egy hibát: mivel nincs rajta a vezérlés burkolata, gondoltam meggyőződöm nem-e őr oda valamelyik kábel. Látszólag nem ért, de csak egy hajszállal. Na mondom meg kell igazítani. Ahogy fentebb húztam, megváltozott a motor járása, először felpörgött, aztán leállt. Újraindítottam, ugyanez a jelenség. Kibogoztam, a főtengely helyzet érzékelő kábelja az. Szépen leszedtem róla a külső szigetelést, és átnéztem amíg tudtam. Sokmindent nem láttam rajta. Közben indítóztam, innentől hol nem indult, hol pörgött, hol fulladt. Ott valami nem kerek.
Csak azt nem tudom visszafelé hogy tudok mérni, van-e szakadás, bármi ilyesmi.. Mert ugye itt a főtengelytől megy a jel a Motronic felé. A csatlakozónál hiába mérek, ha attól még hátrébb a comp. irányába lesz a bibi..

Másik szopás, mondom lehúzom a vez.oldali kopogás érékelő csatlakozóját. Amit nem tudhattam valószínüleg a hőtől már megolvadhatott, így a jeladó felőli csatlakozó (a fiú), beleszakadt az ellendarabba. Pontosabban nem maradt rajta műanyag, csak a saruk állnak kifelé... Ezekután sajnos nem indul az autó.

Hogy a kettő közül melyik okozza a hibát?? Hahahahahahaha... :)
(hogy szakadt volna az anyjába a feje ennek a.., meg nekem is amikor hozzá láttam)

Mindenesetre ma elkezdem meghirdetni minden olyan helyen, duen, racing, hasznaltauto, itt. Kíváncsi leszek, nem akarok érte sokat kérni, inkább vigyék minél előbb.
Szerintetek mi az az ár?
RoliQ42011-12-05 10:10:11 // 119422
hát akkor jobban nézd meg az utalásokat... mindenkinek elment...!!!
Fairlane2011-12-05 09:42:11 // 119421
Az én pénzem tökre sohasem ért vissza...
De most már mindegy is...
RoliQ42011-12-05 08:54:10 // 119420
Nem sértődöm meg, azok nézzenek magukba akik nem utaltak... és már mint mondtam azért volt előre utalás mert már buktam... amit most is buktam volna!!!! JAH buktam is, mert én kifizettem a tervezést meg stb... de a pénzetek vissza utaltam!!! Jah és örülök neki hogy pont olyan tesz ilyen megjegyzést akinek már segítettem másban!
Thomika2011-12-05 00:37:29 // 119419
Kellett neked hozzányúlni! Ez mind azért van! Elég lett volna egy külső átalakítás, aztán max 1x!! Egy izmosabb motor!
Marklar1552011-12-04 23:17:38 // 119418
Épp összedatam, hogy idén 12500km-t mentem csak az SW vel. Pedíg szerintem vagy 6 hónapot bizti állt. Most is lassan 2 hónapja ... :(
Év elején 3 hónap a törés miatt, utána az önindító, váltó, rángatás (computer)... ááá :/
Marklar1552011-12-04 23:15:26 // 119417
Azért a sites topikban is megkérdeztem:)
Nem akarok Perdix sorsára jutni... :-PPP
Habár suzukit nem istenítenék, de a Deltát simán... :)
Marklar1552011-12-04 23:13:37 // 119416
Először azt hittem kinyúlták a légzsákos kormányt. De ez egy 95 ösautó. Lehet így kérték.? Vagy a Sporthoz ez járt?...
Lehet a Te autód is 16V lenne, ha 1-2 hónappal későbbi... :)))
Marklar1552011-12-04 23:11:26 // 119415
A szűrke plöss belső, "fa" műszerfal közép, "fa" ablakemelő kapcsolók, fa váltó gomb/ kormány. + elektromos hátsó ablakemelők. "Természetessen nem lesz minden szűrke. Keverve lesz, mint a felújítás alatt lévő másikon:)
Ha megmarad ez a gép, akkor színte gyárinak csinálnám meg. Csak Felni, fólia és zene lenne a + extra. Kipuff is csak a végénél lenne brutálabb.
Az első 30km alatt nagyon barátian viselkedett ámm. Igaz ez a 195/60 as gumi béna egy kicsit :) De, lehet csak, mert nyári, vagy mert szeptember óta nem használták és nem egyforma a nyomás...
Fairlane2011-12-04 23:04:01 // 119414
Szerintem nem lenne gáz...
Ismét szerintem: be fognak szólni... :)
Fairlane2011-12-04 23:01:30 // 119413
Az a kormány de nagyon durva... :)
Fairlane2011-12-04 23:00:43 // 119412
Mit is jelent az a superesítés?
Marklar1552011-12-04 22:47:38 // 119411
Nemtom ki itt a moderátor.
De szerinte, szerintetek gázz lenne, ha felraknám az autóim közé SW-t? :)
Marklar1552011-12-04 22:43:43 // 119410
Amit én is tudok róla már az oldalamon.
Viszont. Sport belsős + egy pár bőr első ülés.
Terv: bőr ülések Temprába, Tempra jó álapotu első ülései (sport) és ennek a hátsói (igaz világosban nem is láttam még :) ) alkotnak egy szettet. Ez 12000ft
+ egy pár sport első ülés 5-6000ft Ezt is csak sötétben láttam, s igen koszosak :)
Ajtókárpitokat még nem tudom, de lehet azok is vihetőek lesznek. Télen már nem szeretnék ilyet szerelni.
Tavasszal pedig Superesítem a lakatolás után.
Kaptam hozzá szervíz könyvet. 100k ig márkaszervízelve volt.
15" os gyári aluk, 195//60 as nyári gumikkal 45000ft
Még jó, hogy nem vitte el senki a téli kerekeim:)
1995 ben újonan itthon forgalomba helyezve. (rozsda szempontjából nem előny).
Holnap ezt is meglássuk :)
Marklar1552011-12-04 22:36:30 // 119409
Még be sem fejeztem a "Ferlén bordó" 2,0 16V összerakását / megmentését.
Máris meg van a következő munka. De inkább a 3. következő :)
1. Szeretném már rendbe rakni fullra SW-t.
2. A mindíg minden körülmények között működő Deltát is szeretném kipufozni... :)
3. meg ez....
Thomika2011-12-04 22:17:20 // 119407
:)))) Már nem is olyan szőke, kólán és pizzán él régóta, így elkezdett bebarnulni! :P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak